SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 08-02-2022 09:17:58 ]
Peter is er zelf mee gekomen en kreeg BB zijn goedkeuring in the mini-mall. Nadat hij wijs had gemaakt dat hij 3 pinnen had heeft hij even Kristof en Salar apart genomen en laten zien dat het enkel om wasmuntjes ging. Pas in de avond heeft hij het ook Hanne verteld nadat hij eerst had gepeild wie zij de pinnen zou geven.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:20 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb alleen nergens kunnen vinden met wie Peter het plan had opgezet om te doen of hij 3 pins had. Was dit met Hanne? Ik denk overigens dat Hanne ook wel door heeft dat groen geen dreamteam is.
jij hebt er een belangrijke laatste zin bijquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Suzi1 was mij voor met de uitleg maar vooruit, dubbelop dan.
Leroy krijgt als hij het huis uit komt sowieso bakken met kritiek over zich heenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:27 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben zojuist alle (overwegend negatieve) reacties onder dat bericht op de instagram van Leroy verwijderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ow niemand onder die douches. dus nouss En grace niet aantrekkelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ah niemand aantrekkelijk. ik dacht dat hij dat over nouss zei
Wat een idioot. Is nog tekeer gegaan ook in de DBK. Die krijgt een 'toneelhaakje' zaterdag, of al eerder. Hoop dat laatste!quote:
dank @suzi1 en u voor de uitleg! Hoop inderdaad ook dat hij het tot de nominaties volhoudt, dat zal nog meer onrust brengen in de groene kamer.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Peter is er zelf mee gekomen en kreeg BB zijn goedkeuring in the mini-mall. Nadat hij wijs had gemaakt dat hij 3 pinnen had heeft hij even Kristof en Salar apart genomen en laten zien dat het enkel om wasmuntjes ging. Pas in de avond heeft hij het ook Hanne verteld nadat hij eerst had gepeild wie zij de pinnen zou geven.
Suzi1 was mij voor met de uitleg maar vooruit, dubbelop dan.
yeah one man down...3 leftquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:30 schreef s1lverz het volgende:
[..]
dank @:Suzi1 en u voor de uitleg! Hoop inderdaad ook dat hij het tot de nominaties volhoudt, dat zal nog meer onrust brengen in de groene kamer.
Hij zakte inderdaad wat weg de laatste tijd maar hij heeft zich goed herpakt met deze prank.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:36 schreef suzi1 het volgende:
soms kan ik echt wel lachen om peter. hoop zo dat hij volhoudt
want regelmatig vind ik hem best irritant
Leroy is een geilneefquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:37 schreef mario390 het volgende:
leroy volgt somige geilmeiden
maar hun konto is vor me op
privat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |