Het is niet mijn stijl om legendarisch te doen. Maar ik denk oprecht dat we aan de vooravond staan van behoorlijk wat schandalen. Je kunt alleen maar hopen dat je er zelf geen onderdeel van bent.quote:
Ik weet vrij zeker dat ik er geen onderdeel van ben hoor..quote:Op maandag 7 februari 2022 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is niet mijn stijl om legendarisch te doen. Maar ik denk oprecht dat we aan de vooravond staan van behoorlijk wat schandalen. Je kunt alleen maar hopen dat je er zelf geen onderdeel van bent.²
Wat denk je wat voor een beerput er open kan bij bouwbedrijven? Net zo'n cultuur. Blijft gewoon een feit dat Ajax prima gehandeld heeft. Met een persoon in je gelederen wil je niet doorgaan. Dat moet er uit. Dat weet iedereen want een normale verhouding op de werkvloer hoort gewoon.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:39 schreef the-eye het volgende: [..] Je leest daar over een cultuur (niet geheel verbazingwekkend in het voetbalwereldje) dus het lijkt me sterk dat dit niet bij nog meer clubs het geval is
Trial by media? Of eindelijk grensoverschrijdend gedrag eens aanpakken (door de bedrijven zelf)?quote:Op maandag 7 februari 2022 23:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat denk je wat voor een beerput er open kan bij bouwbedrijven? Net zo'n cultuur. Blijft gewoon een feit dat Ajax prima gehandeld heeft. Met een persoon in je gelederen wil je niet doorgaan. Dat moet er uit. Dat weet iedereen want een normale verhouding op de werkvloer hoort gewoon.
Als het waar is natuurlijk. Want trial by media is wel aan de gang nu.
Terecht dan toch?quote:Op maandag 7 februari 2022 23:49 schreef Hathor het volgende:
Ik vrees toch echt dat dit voor vd Sar ook gevolgen gaat hebben als straks blijkt dat hij hier van op de hoogte was, dan is zijn positie ook in een klap onhoudbaar lijkt me.
Ja dat zeer zeker, maar dan is Ajax wel in een klap zijn hele technische staf kwijt, en zou het wel eens een periode van chaos kunnen worden, wat weer jammer zou zijn voor het Nederlandse voetbal. Zou zonde zijn, en dat alleen maar omdat een of andere dorpsidioot letterlijk zijn piemel niet in zijn broek kan houden.quote:
je zou eens moeten zoeken op WSW bedrijven misverstanden en ook zo als het nu heet Participatie bedrijvenquote:Op maandag 7 februari 2022 23:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat denk je wat voor een beerput er open kan bij bouwbedrijven? Net zo'n cultuur.
Geloof ik gelijk. Zou niet de 1e x zijn, en het is inderdaad lastig ad kaak te stellen omdat de werknemers niet serieus worden genomen (niet dubbelzinnig, no pun).quote:Op maandag 7 februari 2022 23:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
je zou eens moeten zoeken op WSW bedrijven misverstanden en ook zo als het nu heet Participatie bedrijven
Ik kan je hele boekwerken en dossiers laten zien die puur op macht en intimidatie gaat op de mensen die daar te werk gesteld word
want ze weten dat die mensen toch nooit gehoord worden
het is aandeelhouders / gemeente tegen de de persoon die de klacht in komt dienen
ik ben hier zelf ook al 20 jaar mee bezig met dit soort dingen boven tafel te krijgen maar je word gewoon keer op keer genegeerd
Misschien had hij het over een opkomende middenvelder, niet meteen van het slechtste scenario uitgaan.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:56 schreef StaceySinger het volgende:
„Binnen de club wordt al jaren op meerdere afdelingen over zijn omgang met vrouwen gefluisterd. Bij sommige medewerkers was zijn bijnaam ‘geilneef’”, zo schrijft de krant. Overmars zou zich hebben opgedrongen aan drie vrouwen. „Sommige wisten zich geen raad met zijn gedrag, hadden geen idee hoe ze moesten reageren op complimenten over hun uiterlijk of voorstellen om samen wat te drinken.”
Eén van de vrouwen zegt meerdere dickpicks - foto’s van een geslachtsdeel - van Overmars te hebben ontvangen. Overmars zou haar ook een berichtje hebben gestuurd met de tekst dat hij „iets voelde opkomen”.
meer hier> https://www.telegraaf.nl/(...)ars-stuurde-dickpics
Het is allemaal zo niet creatief “ik voel iets opkomen”, “je hebt een geil broekje aan”. Prins Charles deed het dan toch een stuk creatiever.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:56 schreef StaceySinger het volgende:
„Binnen de club wordt al jaren op meerdere afdelingen over zijn omgang met vrouwen gefluisterd. Bij sommige medewerkers was zijn bijnaam ‘geilneef’”, zo schrijft de krant. Overmars zou zich hebben opgedrongen aan drie vrouwen. „Sommige wisten zich geen raad met zijn gedrag, hadden geen idee hoe ze moesten reageren op complimenten over hun uiterlijk of voorstellen om samen wat te drinken.”
Eén van de vrouwen zegt meerdere dickpicks - foto’s van een geslachtsdeel - van Overmars te hebben ontvangen. Overmars zou haar ook een berichtje hebben gestuurd met de tekst dat hij „iets voelde opkomen”.
meer hier> https://www.telegraaf.nl/(...)ars-stuurde-dickpics
Met de tampon-vergelijking?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:00 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Het is allemaal zo niet creatief “ik voel iets opkomen”, “je hebt een geil broekje aan”. Prins Charles deed het dan toch een stuk creatiever.
Ik denk niet dat je dit echt een trial by media kan noemen want we horen het nadat Overmars al het boetekleed heeft aangetrokken en hij/Ajax er gevolgen aan heeft verbondenquote:Op maandag 7 februari 2022 23:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat denk je wat voor een beerput er open kan bij bouwbedrijven? Net zo'n cultuur. Blijft gewoon een feit dat Ajax prima gehandeld heeft. Met een persoon in je gelederen wil je niet doorgaan. Dat moet er uit. Dat weet iedereen want een normale verhouding op de werkvloer hoort gewoon.
Als het waar is natuurlijk. Want trial by media is wel aan de gang nu.
Idd geen trial by mediaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:01 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dit echt een trial by media kan noemen want we horen het nadat Overmars al het boetekleed heeft aangetrokken en hij/Ajax er gevolgen aan heeft verbonden
Bij bouwbedrijven is vaak ook een bepaald cultuurtje. Ik vraag me alleen af of mensen in andere dan bedrijven die met de media te maken hebben hun verhaal gehonoreerd krijgen.
Ik weet het wel zeker. Veel van de ingezette acties zijn behoorlijk voor de handliggend en hebben een behoorlijk "ik probeer mijn eigen hachje te redden"-gehalte.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:49 schreef Hathor het volgende:
Ik vrees toch echt dat dit voor vd Sar ook gevolgen gaat hebben als straks blijkt dat hij hier van op de hoogte was, dan is zijn positie ook in een klap onhoudbaar lijkt me.
"Poeh... ik heb ineens zoveel zin om te neuken."quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:00 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Het is allemaal zo niet creatief “ik voel iets opkomen”, “je hebt een geil broekje aan”. Prins Charles deed het dan toch een stuk creatiever.
WSW bedrijven, van het UWV of zo? Heb je het dan over seksueel misbruik? Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op maandag 7 februari 2022 23:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
je zou eens moeten zoeken op WSW bedrijven misverstanden en ook zo als het nu heet Participatie bedrijven
Ik kan je hele boekwerken en dossiers laten zien die puur op macht en intimidatie gaat op de mensen die daar te werk gesteld word
want ze weten dat die mensen toch nooit gehoord worden
het is aandeelhouders / gemeente tegen de de persoon die de klacht in komt dienen
ik ben hier zelf ook al 20 jaar mee bezig met dit soort dingen boven tafel te krijgen maar je word gewoon keer op keer genegeerd
daarom word ik wel een boos als dan als zo'n huppel kut die dan maar even wat zegt gelijk de hele wereld in rep en roer is terwijl dat andere mensen hier al jaren het slachtoffer van zijn maar niet gehoord worden
Totaal andere problematiekquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
WSW bedrijven, van het UWV of zo? Heb je het dan over seksueel misbruik? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Wanneer vrouwen dit doen vinden wij mannen het gewoon lekker geil. Of we wijzen het af. Klaar als een klontje.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
De gemene deler blijft toch wel dat mannen in alle leeftijdscategorieën toch die stoute krolse puber blijken.²
Je brengt het met de nodige techniek. Maar zit zeker wat in. De man gaat niet zo gauw na een "stoute" opmerking van een (goed gevulde) vrouw naar de marechaussee.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer vrouwen dit doen vinden wij mannen het gewoon lekker geil. Of we wijzen het af. Klaar als een klontje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |