quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zag z’n carrière eindelijk opbloeienquote:Op maandag 7 februari 2022 21:56 schreef DKUp het volgende:
Kiezen voor de theatershow is echt dom van Sergio. Deze dame is zo ontzettend geforceerd. Doe dan Matia.
Wellicht is Nikki juist té divers, gezien ze altijd metersdikke lagen plamuur op haar gezicht smeertquote:Op maandag 7 februari 2022 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
Doe gewoon Nikkietutorials als ze graag divers willen zijn. Of is die te wit?
De grote Nikkie show. Nee, doe maar niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
Doe gewoon Nikkietutorials als ze graag divers willen zijn. Of is die te wit?
Matiaquote:Op maandag 7 februari 2022 21:56 schreef DKUp het volgende:
Kiezen voor de theatershow is echt dom van Sergio. Deze dame is zo ontzettend geforceerd. Doe dan Matia.
Hallo hee. Ze is hier met aan begonnen. Ze zal nog in haar rol moeten groeien en na verloop van tijd zal het vast beter worden.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:56 schreef DKUp het volgende:
Dan kiest zij toch gewoon voor donkere plamuur?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wellicht is Nikki juist té divers, gezien ze altijd metersdikke lagen plamuur op haar gezicht smeert
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:37 schreef Nine. het volgende:
Op België Eén is nu de Vlaamse versie van First Dates @:tja77 ^_^
Ja die transformer is nou ook geen feest. Zal wel overal transfobes zien. Nee veel te hysterisch voor dit programma.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wellicht is Nikki juist té divers, gezien ze altijd metersdikke lagen plamuur op haar gezicht smeert
Zeker en vast. Er waren i.i.g. leukere dames bij dan bij de NL versie.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:36 schreef tja77 het volgende:
![]()
Gemist dus, zat er wat apetijtelijks tussen?
Ze kopieert Sergio nu. Geen idee of de makers dit opgedragen hebben. Maar dat maakt het suf.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hallo hee. Ze is hier met aan begonnen. Ze zal nog in haar rol moeten groeien en na verloop van tijd zal het vast beter worden.
Helemaal divers inderdaad, niet alleen transgender maar ook nog transraciaal.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan kiest zij toch gewoon voor donkere plamuur?
Dat zal bestquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hallo hee. Ze is hier met aan begonnen. Ze zal nog in haar rol moeten groeien en na verloop van tijd zal het vast beter worden.
Frau? Jij zit nog in de sfeer van gisterquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:29 schreef DKUp het volgende:
Een vrije geest, lekker art
Over de kade
Frau en dochter
De Duitse Jodin in schaapsklerenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Frau? Jij zit nog in de sfeer van gister
Lust op het eerste gezicht, duidelijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:31 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik zou ze keihard doen. Tegelijkertijd.
Jaquote:
Nee hij is in touch met z'n ik, boedist schat ik zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hij heeft de kastdeur ook nog niet gevonden
Ja echt... Dit moet wel een transgender zijn toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Fantasy edelstenen dwergen transgender StarWars Pokemon manga emo carnaval
Oh ja die heb je ook nogquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee hij is in touch met z'n ik, boedist schat ik zo.
Ik kijk altijd meer op m’n scherm dan op de tv en dacht al: heb haar niet gehoord?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:37 schreef DKUp het volgende:
Denice komt er tussendoor en klinkt als een kerel hahahaa
Niet kloten met het sprookjesbosquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:37 schreef tja77 het volgende:
Freakshow dit, lijkt de fucking Efteling wel.
Dubbel date, moeder/dochter, alternatieven. Uitmelken die hap!!!!#{#{%|%quote:
Denk dat je nu eerder klappen krijgt dan vroeger.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:38 schreef Poefbank het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je gewoon klappen kreeg als je er zo bij liep.
Ik zie de nu met broeken strak om de reet en de pijpen hoog opgetrokken. Vroeger kreeg je gewoon klappen en zeiden ze dat je normaal moest doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat je nu eerder klappen krijgt dan vroeger.
Vroeger met alto's, kakkers, gabbers etc was er meer vrede, maar dan heb ik het wel over steden. Nu durft men zelfs in Amsterdam niet meer al te apart erbij te lopen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:40 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik zie de nu met broeken strak om de reet en de pijpen hoog opgetrokken. Vroeger kreeg je gewoon klappen en zeiden ze dat je normaal moest doen.
Maar dat waren ook echte stylen en groepenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vroeger met alto's, kakkers, gabbers etc was er meer vrede, maar dan heb ik het wel over steden. Nu durft men zelfs in Amsterdam niet meer al te apart erbij te lopen.
Dit dusquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:43 schreef Rickocum het volgende:
Waarom hebben vet veel van die gore tranny LGHBT sneeuwvlokjes van die wanstaltige traan makeup op.
Jij bent de broer of zoon van @tja77quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:42 schreef Rickocum het volgende:
Ik zou wel aan haar kwarktassen willen slurpen.
Nou zeg, ik ben totaal niet van dat soort praat…quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent de broer of zoon van @:tja77
Maar te vaak en Dylan wordt boosquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Als je een keer(!) iets verkeerd zegt dan valt hij er niet over
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Best wel schappelijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Did you just assumed its gender?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Bukake hotspotquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
Dat voorhoofd kan zo een helicopter landen
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
De lelijke broer van Henk Fraser. @:Scrummie
Jij bent afquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Zelf vertrokken of ontslagen?
Absoluut, een ferme slinger keur ik ook niet afquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:54 schreef Rickocum het volgende:
Mag Marianthi ook over jouw kloppende wereldbol heen aaien, @:gibson88?
Al besproken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Meid heeft een opvallend grote voorhoofd
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
quote:
Hij wilde een theatertour doen en dat kon niet gecombineerd worden met First Dates. Toen gingen ze bij First Dates op zoek naar een donkere dame.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij wilde een theatertour doen en dat kon niet gecombineerd worden met First Dates. Toen gingen ze bij First Dates op zoek naar een donkere dame.
Voor cum op te mikken tijdens de bukake met je matties.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Meid heeft een opvallend grote voorhoofd
Droog pluizig haarquote:
Jij voelt hem nu wel?quote:
"Overdag is hij een brave student, maar in de avond is hij Tarzan..."quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:01 schreef Gibson88 het volgende:
Ach Jezus wat een slinger aan zijn oor
Rond de tepelquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:02 schreef tja77 het volgende:
Grieks, ik verwacht dan toch wat overdadige haargroei op plekken waar ik dat liever niet zie….
Kasten vol met accessoires for surequote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:03 schreef Nine. het volgende:
[..]
"Overdag is hij een brave student, maar in de avond is hij Tarzan..."
Jambers genotquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:03 schreef Nine. het volgende:
[..]
"Overdag is hij een brave student, maar in de avond is hij Tarzan..."
Mommy issuesquote:
Lol watquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lig je lekker aan die tepel te lurken, blijft zo’n haar achter je tand hangen.
Dat eerste komt er sowieso niet van lijkt me dan. Of je moet wel heeel geil zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lig je lekker aan die tepel te lurken, blijft zo’n haar achter je tand hangen.
Deze dag keeps on givingquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kun je flossen, maar ik denk dat zij wel ff piept van de pijn.
Als het licht uit is, ga jij met je telefoon bijlichten op zoek naar vieze donkere lange haren?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat eerste komt er sowieso niet van lijkt me dan. Of je moet wel heeel geil zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |