SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Bedrijf waar ik werk is nog niet zo heel groot dus daar wordt het gewaardeerd als je op kantoor werktquote:Op maandag 7 februari 2022 19:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit nu op 1x in de 2 weken als ik zin heb ongeveer
Even kijken of er een Amazing Oriental zit met een foodcorner, dat zijn lekkere broodjes die ze daar hebbenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien dat @:bitterbal tips heeft. Die kent de buurt beter dan ik
Lekker micromanagenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedrijf waar ik werk is nog niet zo heel groot dus daar wordt het gewaardeerd als je op kantoor werkt
De gesuggereerde causaliteit ontgaat me hier even, maar okeequote:Op maandag 7 februari 2022 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedrijf waar ik werk is nog niet zo heel groot dus daar wordt het gewaardeerd als je op kantoor werkt
hallo weggeefmevrouwquote:Op maandag 7 februari 2022 19:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekker micromanagen![]()
Hier is het echt precies andersomZelf voor corona werd er al verzocht niet te vaak op kantoor te komen
Vast een gevalletje ‘als je niet op kantoor bent kan ik niet zien of je wel werkt’.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De gesuggereerde causaliteit ontgaat me hier even, maar okee
Preciesquote:Op maandag 7 februari 2022 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vast een gevalletje ‘als je niet op kantoor bent kan ik niet zien of je wel werkt’.
Hou je dan ook gewoon aan de AmaPeeVee!quote:Op maandag 7 februari 2022 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Politie aan de deur... je mag kennelijk helemaal geen @:Ama's buiten zetten
boete gekregen en in elkaar geslagen
Dat valt wel mee, ze doen het volgens mij meer vanwege het sociale aspect want of ik wel werk kunnen ze zo zien aan de dingen die ik maakquote:Op maandag 7 februari 2022 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vast een gevalletje ‘als je niet op kantoor bent kan ik niet zien of je wel werkt’.
Niet de Dwuster, maar auto zat vol ja. Net 20 minuten bezig geweest met alle boodschappen opruimenquote:
Amazingquote:Op maandag 7 februari 2022 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Politie aan de deur... je mag kennelijk helemaal geen @:Ama's buiten zetten
boete gekregen en in elkaar geslagen
Je bent nu gewoon met de extended Transporter gegaan voor wat meer laadvermogen?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet de Dwuster, maar auto zat vol ja. Net 20 minuten bezig geweest met alle boodschappen opruimen
Gewoon even de vrachtwagen bij m'n buurman Fedex geleendquote:Op maandag 7 februari 2022 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon met de extended Transporter gegaan voor wat meer laadvermogen?
Broodje Budaworst.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Oh, Buda's broodjes.. wat kan ik bestellen?
Ik wil geen huehue grapjes maken met Budapapquote:Op maandag 7 februari 2022 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, ga toch liever voor het broodje Budahap.
Nieuw tentje in Foqueville, Buda's Pap Paleis.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil geen huehue grapjes maken met Budapap
Voor nét dat extra laagje glazuurquote:Op maandag 7 februari 2022 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nieuw tentje in Foqueville, Buda's Pap Paleis.
Soms zou het fijn zijn als je een duimpje omlaag kan geven.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met een attractie waarin je met een rubberbootje door een glibberig parcour glijdt. Nee? Geen succes denk je?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Soms zou het fijn zijn als je een duimpje omlaag kan geven.
quote:Op maandag 7 februari 2022 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met een attractie waarin je met een rubberbootje door een glibberig parcour glijdt. Nee? Geen succes denk je?
Moet ie eerst met wat bediening aanpappenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2022 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2022 20:49 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)ation-antwerpen.html
triest, waar waren de ouders vraag je je dan afquote:Op maandag 7 februari 2022 20:49 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)ation-antwerpen.html
Die zochten ergens anders.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
[..]
triest, waar waren de ouders vraag je je dan af
beknopt bericht, tsja er gaan ook duizenden kinderen dood aan aids in afrikaquote:Op maandag 7 februari 2022 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden hem als vermist opgegeven, dus denk niet dat ze even zijn gaan shoppen.
ben je buiten?quote:Op maandag 7 februari 2022 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er niks omhoog is
Daar hebben ze pilletjes voorquote:Op maandag 7 februari 2022 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er niks omhoog is
Gelukkig hebben wij FOK!kers die pilletjes helemaal niet nodigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe was werk vandaag?quote:Op maandag 7 februari 2022 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga ook niet te laat slapen
Ik moet eerst nog gaan zoeken hoorquote:
Tofquote:
Hoeveel km?quote:Op maandag 7 februari 2022 22:24 schreef bitterbal het volgende:
zo mijn voeten doen pijn man man man
Hoe pijn doen jouw voeten vrouw vrouw vrouwquote:Op maandag 7 februari 2022 22:24 schreef bitterbal het volgende:
zo mijn voeten doen pijn man man man
quote:Op maandag 7 februari 2022 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe pijn doen jouw voeten vrouw vrouw vrouw
weet je al iets meer van de kantine?quote:Op maandag 7 februari 2022 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TofPaar leuke gesprekken gehad. Kreeg ook het compliment dat ik al lekker bezig ben op mijn vierde dag
Hebben ze kibbeling?quote:Op maandag 7 februari 2022 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet je al iets meer van de kantine?
'ja heb heel veel gelopen hoor, maar de telefoon lag aan de lader'quote:Op maandag 7 februari 2022 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik nietl. telefoon heeft lang aan de lader gelegen
vanavond zag 1 van mijn collega's gespook bij de zaak buiten... Dus uiteindelijk is die collega met nog collegas uit de keuken gaan kijken he. Troffen ze een paar dakloze aan die een soort van bbq hadden gebouwd waar ze een kippetje op aan het grillen warenquote:
ja echtquote:Op maandag 7 februari 2022 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'ja heb heel veel gelopen hoor, maar de telefoon lag aan de lader'
Uhuh ...quote:
Ik zit net krap aan de 14 kmquote:
Ben je met de scooter gegaanquote:Op maandag 7 februari 2022 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet het niet maar zal sowieso niet meer zijn
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 7 februari 2022 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet je al iets meer van de kantine?
Belegde broodjes, soep, salade, tosti’squote:Op maandag 7 februari 2022 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat staat er allemaal op het menu?
Wat voor eten er is, hoe groot de porties zijn, bij welke cateraar je het meeste op je broodje krijgt, hoe de verdeling brood/vlees is, de temperatuur van de verse sapjes, de flexibiliteit van het bestek, de structurele integriteit van het meubilairquote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Belegde broodjes, soep, salade, tosti’s
nouja dit dusquote:Op maandag 7 februari 2022 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor eten er is, hoe groot de porties zijn, bij welke cateraar je het meeste op je broodje krijgt, hoe de verdeling brood/vlees is, de temperatuur van de verse sapjes, de flexibiliteit van het bestek, de structurele integriteit van het meubilair
quote:
Ik heb wel verschil ontdekt tussen de twee koffiemachines op de etage waar ik zit. Bij de ene is de koffie sterkerquote:Op maandag 7 februari 2022 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor eten er is, hoe groot de porties zijn, bij welke cateraar je het meeste op je broodje krijgt, hoe de verdeling brood/vlees is, de temperatuur van de verse sapjes, de flexibiliteit van het bestek, de structurele integriteit van het meubilair
Dit zijn wel de essentiële elementen om te achterhalenquote:Op maandag 7 februari 2022 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel verschil ontdekt tussen de twee koffiemachines op de etage waar ik zit. Bij de ene is de koffie sterker
De koffiemachines bij ons hebben werkelijk een miljard verschillende mogelijkheden. Drie verschillende soorten bonen, sterkte, meer of minder melk of suiker of zoetje, en dat is dan alleen nog maar de koffie, en nog niet de latte macchiato, de espresso, cappuccino, wiener melange, hot choco, und und und.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel verschil ontdekt tussen de twee koffiemachines op de etage waar ik zit. Bij de ene is de koffie sterker
Van Douwe Egberts?quote:Op maandag 7 februari 2022 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De koffiemachines bij ons hebben werkelijk een miljard verschillende mogelijkheden. Drie verschillende soorten bonen, sterkte, meer of minder melk of suiker of zoetje, en dat is dan alleen nog maar de koffie, en nog niet de latte macchiato, de espresso, cappuccino, wiener melange, hot choco, und und und.
Geen idee welke precies. Wel met hippe touchscreens en zo alles.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van Douwe Egberts?
Deze machines hebben ook versgemalen bonen en echte melk.
Ja, die kaartenbakken weet ik nog.quote:Op maandag 7 februari 2022 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het leven is ingewikkelder geworden.Het onderwijs heeft zich aangepast. Wij hadden vroeger van die kaartenbakken om info op te zoeken, die kaartjes verwezen dan weer naar boeken enzo over dat onderwerp. Ik denk dat kinderen van nu er heel raar van zouden kijken, Tegenwoordig krijgen ze vakken als Blink en leren ze bijvoorbeeld routes te bepalen aan de hand van maps.
Heb je al een keer een onbegrijpelijke foutmelding gekregen?quote:Op maandag 7 februari 2022 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee welke precies. Wel met hippe touchscreens en zo alles.
Nog nietquote:Op maandag 7 februari 2022 23:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je al een keer een onbegrijpelijke foutmelding gekregen?
Volgens mij zou jij heel rustig blijven als je "error #04, unspecified error" zou krijgen als je koffie wilt.quote:
Een beetje zie je het wel als je het weet hč?quote:Op maandag 7 februari 2022 23:21 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
"... stond Overmars bekend als 'vieze oom' ..."
Yups. Van der Sar wist het ook, dat zie je.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een beetje zie je het wel als je het weet hč?
"Ik heb dan wel flaporen en ik ben saai maar zelfs ik heb wat beters om 'em in uit te schudden Marc"quote:Op maandag 7 februari 2022 23:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Van der Sar wist het ook, dat zie je.
Van der sar is wel wat beter opgedroogdquote:Op maandag 7 februari 2022 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik heb dan wel flaporen en ik ben saai maar zelfs ik heb wat beters om 'em in uit te schudden Marc"
Ja Markie ziet er pafferig, onbetrouwbaar en ongezond uit, alsof hij alleen maar met friet, kebab en vrouwen bezig is.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Van der sar is wel wat beter opgedroogd![]()
Markie heeft een beetje deze look:
Het stalken van vrouwen en sturen van dickpics drukt kennelijk op je ziel.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Markie ziet er pafferig, onbetrouwbaar en ongezond uit, alsof hij alleen maar met friet, kebab en vrouwen bezig is.
Denk dat vaak nee te horen krijgen ook wel wat met een gezicht doetquote:Op maandag 7 februari 2022 23:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het stalken van vrouwen en sturen van dickpics drukt kennelijk op je ziel.
Daar komt die machtspositie naar voren natuurlijk. Kennelijk maakt die dat toch lastig.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:49 schreef UitStraling het volgende:
Sprak vandaag een sexy slimme dame en die zei, ja waarom zoeken die vrouwen gewoon niet de discussie op met die mannen in plaats van alle vuile onderbroeken meteen in de kerstboom te hangen, zijn die dan allemaal zo zwak en laf?
Ja dat is wel een ander typetje, dat is er zo een die iemand uitlacht om een pielpic in plaats van te gaan huilen of het moet gewenst zijn dan springt ze er met mach 3 opquote:Op maandag 7 februari 2022 23:53 schreef Ygritte het volgende:
Bohhh sterk staaltje victim blaming van deze vrouw wel
Ik denk dat als Willem Alexander tegen mij zegt spring eens in het water dat ik niet zou springen.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar komt die machtspositie naar voren natuurlijk. Kennelijk maakt die dat toch lastig.
Nah, als je in een bedrijf werkt waarbij de mensen boven je een hecht netwerk vormen en elkaar beschermen, dan is het vaak niet heel handig voor je carričre om te gaan klagen. Tenminste, ik denk dat vrouwen daar ook bang voor zijn. Ik las net dat dat gedrag van Overmars waarschijnlijk al jaren bekend is.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat als Willem Alexander tegen mij zegt spring eens in het water dat ik niet zou springen.
Zulke zaken kun je nooit over je eigen ervaringen lat leggen. Ik heb zelf net als veel te veel vrouwen met mij genoeg grensoverschrijdend gedrag meegemaakt. Dat begon (geen grap) al vanaf mijn negende (op straat door totaal onbekenden). Van alle incidenten en situaties heb ik zelf gelukkig nooit last gehad. Ik ben iemand die in zulke gevallen in ‘fight-mode’ beland. Dus ga je de grens over krijg je van mij een klap in je gezicht een flinke douw of een knietje.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is wel een ander typetje, dat is er zo een die iemand uitlacht om een pielpic in plaats van te gaan huilen of het moet gewenst zijn dan springt ze er met mach 3 op
Als je alleen al in deze SC kijkt zie ik al best veel grensoverschrijdend gedrag, wat dan een beetje wordt weggelachen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zulke zaken kun je nooit over je eigen ervaringen lat leggen. Ik heb zelf net als veel te veel vrouwen met mij genoeg grensoverschrijdend gedrag meegemaakt. Dat begon (geen grap) al vanaf mijn negende (op straat door totaal onbekenden). Van alle incidenten en situaties heb ik zelf gelukkig nooit last gehad. Ik ben iemand die in zulke gevallen in ‘fight-mode’ beland. Dus ga je de grens over krijg je van mij een klap in je gezicht een flinke douw of een knietje.
Ik weet niet wat ik zou doen als iets vanuit een afhankelijkheidspositie of machtspositie heel subtiel zou beginnen en dan steeds net iets verder gaat.
Dat klopt. En als ik kijk hoeveel ik thuis heb moeten uitleggen over wat grensoverschrijdend is of ervaren kan worden en wat je als man gewoon nooit niet moet doen/zeggen of nalaten…. Die snapte er in de beginne ook gewoon echt geen fuck van.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je alleen al in deze SC kijkt zie ik al best veel grensoverschrijdend gedrag, wat dan een beetje wordt weggelachen.
Maar ik ging slapen.
Het is soms ook wel eens vaag wat wel en niet kan, maar meestal ben je niet goed bezig als je je halve vrouwelijke werkomgeving dickpics hebt gestuurd. Ik denk dat dat wel een regel is, toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat klopt. En als ik kijk hoeveel ik thuis heb moeten uitleggen over wat grensoverschrijdend is of ervaren kan worden en wat je als man gewoon nooit niet moet doen/zeggen of nalaten…. Die snapte er in de beginne ook gewoon echt geen fuck van.
Als dit ook een hele normale vraag is die je aan je vader/moeder/broer/zus/opa/oma zou stellen kun je dit gewoon doenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:30 schreef datismijnmening het volgende:
Kun je aan een vrouwelijke collega vragen of ze pics van haar tieten wil sturen?
Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:30 schreef datismijnmening het volgende:
Kun je aan een vrouwelijke collega vragen of ze pics van haar tieten wil sturen?
Haha, nu klinkt het ook weer soort van alsof hij dickpic sturend en kontenknijpend door het leven gingquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is soms ook wel eens vaag wat wel en niet kan, maar meestal ben je niet goed bezig als je je halve vrouwelijke werkomgeving dickpics hebt gestuurd. Ik denk dat dat wel een regel is, toch?
Hmmm.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als dit ook een hele normale vraag is die je aan je vader/moeder/broer/zus/opa/oma zou stellen kun je dit gewoon doen
Ik ben me daar wel een beetje van bewust als ik aan het wandelen ben in het buitengebied bijvoorbeeld. Je ziet dan dat vrouwen die daar in hun eentje wandelen, het niet echt prettig vinden dat ze iemand tegenkomen. Maar ja, je kunt moeilijk gaan roepen dat ze zich geen zorgen hoeven te maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Haha, nu klinkt het ook weer soort van alsof hij dickpic sturend en kontenknijpend door het leven ging
Ik bedoelde ook meer zaken als hij had bijvoorbeeld geen idee welke parameters ‘wij als vrouwen’ allemaal berekenen en invullen als we ‘s nachts op straat lopen en we komen iemand tegen.
Op zich is dat een soort van verkapt informed consentquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:36 schreef datismijnmening het volgende:
Kan pics van je zusje nog wel tegenwoordig?
‘Gewoon normaal doen’ is het bestequote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben me daar wel een beetje van bewust als ik aan het wandelen ben in het buitengebied bijvoorbeeld. Je ziet dan dat vrouwen die daar in hun eentje wandelen, het niet echt prettig vinden dat ze iemand tegenkomen. Maar ja, je kunt moeilijk gaan roepen dat ze zich geen zorgen hoeven te maken.
Ja, ach, ik probeer een beetje zo te lopen dat het duidelijk is dat ik afstand wil houden. En dat soort inhaaltoestanden probeer ik te vermijden, want die vind ik zelf ook irritant.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
‘Gewoon normaal doen’ is het beste![]()
Ik kwam ooit eens een man tegen die op soort van gelijke pas dezelde kant op moest. Die riep ‘hey ik ga die kant op, daar heen en ik loop je nu voorbij’. Best sensitief van hem![]()
Het irritantste vind ik de ‘gelijk op lopers’ helemaal als ze de hele tijd geluid maken of juist sluiperig stil zijn.
Ik vertelde Gergi laatst over the voice omdat ik Op1 zat te kijken en het daar over ging.. Zegt ie: Nou dat is toch geen verkrachting, dat meisje had toch gewoon weg kunnen gaan, was haar eigen keuze. "Ze had nee gezegd maar durfde niet weg te gaan omdat die man een machtspositie had ten opzichte van haar". Ja nou en, had ze er toch nog steeds niet aan mee hoeven doen. Had het idee dat ik met John de Mol zat te pratenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat klopt. En als ik kijk hoeveel ik thuis heb moeten uitleggen over wat grensoverschrijdend is of ervaren kan worden en wat je als man gewoon nooit niet moet doen/zeggen of nalaten…. Die snapte er in de beginne ook gewoon echt geen fuck van.
Het is sowieso goed dat wetgeving aangepast gaat worden. Dan hou je nog steeds problemen om bepaalde zaken te bewijzen. Maar dan is een nee ook echt nee.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 04:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vertelde Gergi laatst over the voice omdat ik Op1 zat te kijken en het daar over ging.. Zegt ie: Nou dat is toch geen verkrachting, dat meisje had toch gewoon weg kunnen gaan, was haar eigen keuze. "Ze had nee gezegd maar durfde niet weg te gaan omdat die man een machtspositie had ten opzichte van haar". Ja nou en, had ze er toch nog steeds niet aan mee hoeven doen. Had het idee dat ik met John de Mol zat te pratenUiteindelijk begreep hij het dan wel (soort van). Maar als we ooit kinderen krijgen denk ik dat ik maar ga uitleggen wat wel en niet kan
Meestal mensen die off-piste gaan toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 06:52 schreef Karzai het volgende:
Moin, kijk je een beetje uit met skieen @:kwiwi, zie dat er veel slachtoffers zijn gevallen door lawines op het nieuws
Hij is nog niet besmet door het woke virus.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 04:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vertelde Gergi laatst over the voice omdat ik Op1 zat te kijken en het daar over ging.. Zegt ie: Nou dat is toch geen verkrachting, dat meisje had toch gewoon weg kunnen gaan, was haar eigen keuze. "Ze had nee gezegd maar durfde niet weg te gaan omdat die man een machtspositie had ten opzichte van haar". Ja nou en, had ze er toch nog steeds niet aan mee hoeven doen. Had het idee dat ik met John de Mol zat te pratenUiteindelijk begreep hij het dan wel (soort van). Maar als we ooit kinderen krijgen denk ik dat ik maar ga uitleggen wat wel en niet kan
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 06:52 schreef Karzai het volgende:
Moin, kijk je een beetje uit met skieen @:kwiwi, zie dat er veel slachtoffers zijn gevallen door lawines op het nieuws
Klopt. Elk jaar weer hetzelfde..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 06:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal mensen die off-piste gaan toch?
Toch die Hongaarse genen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 04:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op die foto mist die eigenlijk nog een viezige beige jasquote:Op maandag 7 februari 2022 23:21 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
"... stond Overmars bekend als 'vieze oom' ..."
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wannaar staat de reuzechampignonslalom op het programma?
Of als een lekker champignonsausje bij de schnitzelquote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Op de laatste dag. Eindigt waarschijnlijk in champignonsoep.
Gewoon die tomaat er tussenuit smijten. Dat hoort niet bij een ontbijt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:52 schreef kwiwi het volgende:
Nu nog even kijken of het in m'n mond past
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:52 schreef kwiwi het volgende:
Nu nog even kijken of het in m'n mond past
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Op de laatste dag. Eindigt waarschijnlijk in champignonsoep.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN crackertje met hagelslag IN!
Of vijf.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN crackertje met hagelslag IN!
Die oogjesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk us
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
![]()
![]()
Gewoon nog even terug in bed springenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:20 schreef bitterbal het volgende:
misschien had ik nog even moeten blijven liggen
Net zo dood als het plaatjequote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Joeweer 3:40 erbij, het is gewoon ruim licht als de werkdag begint
![]()
[ afbeelding ]
Nou dan had ik allang dood moeten zijn
Twaalf knuffels per dag? Lang geleden dat ik daaraan kwam en dat waren de tijden dat we maar een uurtje uit bed kwamen in een geheel weekend.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Joeweer 3:40 erbij, het is gewoon ruim licht als de werkdag begint
![]()
[ afbeelding ]
Nou dan had ik allang dood moeten zijn
Je had er gewoon als boa naast moeten gaan staan om te kijken of dat kind niet teveel aan het eten was.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:32 schreef bitterbal het volgende:
Wij hebben op de menu kaart een tafeltje vol staan he op werk. Dan krijg je dus vrijwel alle hoofdgerechten in kleinere porties zodat je kan sharen met de hele tafel.
Ook per tafel te bestellen. Dus gister kwam er een gezin van 5 die graag dat tafeltje vol wilde maar dan voor 4 personen en zou 1 van de kinderen wel mee eten. Kind was niet 5 ofzo maar al zeker 15.
De ouders zeiden ja ze eet niet zoveel.
Nou goed ik naar de chef vragen of ze voor 4 kunnen betalen en met 5 eten
Hij zo nee maar je kan wel 1 keer voor de helft van de prijs doen of dat er 4 tafeltje vol besteld en dat meisje dan iets van de kaart.
Ik dat voorstellen aan de mensen. Worden ze boos dat ze niet met 5 mensen voor 4 keer betalen kunnen eten
Laat dan die ene slechtetende thuis met een pak koekjes en de afstandsbediening in de verwende knuistjes.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:32 schreef bitterbal het volgende:
Wij hebben op de menu kaart een tafeltje vol staan he op werk. Dan krijg je dus vrijwel alle hoofdgerechten in kleinere porties zodat je kan sharen met de hele tafel.
Ook per tafel te bestellen. Dus gister kwam er een gezin van 5 die graag dat tafeltje vol wilde maar dan voor 4 personen en zou 1 van de kinderen wel mee eten. Kind was niet 5 ofzo maar al zeker 15.
Hij zo nee maar je kan wel 1 keer voor de helft van de prijs doen of dat er 4 tafeltje vol besteld en dat meisje dan iets van de kaart.
Ik dat voorstellen aan de mensen. Worden ze boos dat ze niet met 5 mensen voor 4 keer betalen kunnen eten
nou ja die optie was er niet want chef zei neequote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had er gewoon als boa naast moeten gaan staan om te kijken of dat kind niet teveel aan het eten was.
Mja, in Nederland is dat altijd een ding. In veel andere landen is het best normaal om één gerecht te bestellen en dat te delenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:32 schreef bitterbal het volgende:
Met een Beretta of een enorm koksmesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had er gewoon als boa naast moeten gaan staan om te kijken of dat kind niet teveel aan het eten was.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:35 schreef bitterbal het volgende:
die vader op hoge toon ja en hoezo kan dat dan niet ?!?!?!? En we kunnen toch wel gewoon voor 4 betalen en met 5 eten.
Ik zo mompelen onder mijn mondkapje dat we een bedrijf zijn....
Ja als een stelletje iets besteld om te delen doe ik niet moeilijk hoor maar met tafeltje vol is dat gewoon niet de bedoelingquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, in Nederland is dat altijd een ding. In veel andere landen is het best normaal om één gerecht te bestellen en dat te delen
Gewoon de hele groep wegsturen. Oprotten stelletje kutschooiersquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:32 schreef bitterbal het volgende:
Dan moeten we even iets anders verzinnen voor die FOK!-meet op jouw eerstvolgende werkdag.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als een stelletje iets besteld om te delen doe ik niet moeilijk hoor maar met tafeltje vol is dat gewoon niet de bedoeling
dan zijn we vol gereserveerdquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moeten we even iets anders verzinnen voor die FOK!-meet op jouw eerstvolgende werkdag.
Twee tientjes extra op de rekening zetten onder 1 glas zemelzeik.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:37 schreef bitterbal het volgende:
of alss het een kind van 5 was had ik ook niet gevraagd aan de chef of het kon maar gewoon gedaan maar kom op he . gierige tatta's waren het weer
Of die geld willen omdat ze daar zitten te eten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:38 schreef bitterbal het volgende:
dan zal je zien dan. zitten er straks 6 mensen die nog maar voor 3 mensen willen betalen
'zemeltoeslag'quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee tientjes extra op de rekening zetten onder 1 glas zemelzeik.
Krijg ineens last van een snotneusquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klopt. Meneer Jansen, de familie El Hibal, Jorna Draaideur: dat zijn wij
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijg ineens last van een snotneus
This is wrong.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijg ineens last van een snotneus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heeft Wattenschijfje ook al de booster gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naaaaaaaw, zo'n mini -prikjequote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft Wattenschijfje ook al de booster gehad?
Of zo'n 20 centimeter lange injectienaald die er aan de andere kant van het piepende schrale lijfje uitsteekt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naaaaaaaw, zo'n mini -prikje
Ik zou niet zeggen dat Wattenschijf nou schaal isquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of zo'n 20 centimeter lange injectienaald die er aan de andere kant van het piepende schrale lijfje uitsteekt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of zo'n 20 centimeter lange injectienaald die er aan de andere kant van het piepende schrale lijfje uitsteekt.
Amaramadingdongquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hele afdeling in quarantaine?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dan mag ik dat 2 of 3x per week doen, de groeten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik naar kantoor ga zorg ik dat ik even een zelftest gedaan heb; niet dat dat waterdicht is.
Ja, ik weet het niet, voor mijn idee heb ik gewoon 1,5 meter afstand gehoudenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hele afdeling in quarantaine?
Ik probeer het tot 1x per week te beperken. Deze week heb ik toevallig iets dat beter face-to-face staat. Maar dat is bij het kantoor hier om de hoek.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan mag ik dat 2 of 3x per week doen, de groeten.
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet, voor mijn idee heb ik gewoon 1,5 meter afstand gehouden
Was jij het spook en bij wie heb je lopen spoken?quote:
Zoiets doe ik wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan mag ik dat 2 of 3x per week doen, de groeten.
Dadelijk ga je levende bloedproppen ophoesten en vloeken in een oude uitgestorven taal uit het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet, voor mijn idee heb ik gewoon 1,5 meter afstand gehouden
Eerst schrok ik wakker omdat ik droomde dat ik uit een boom viel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was jij het spook en bij wie heb je lopen spoken?
Huilenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doe ik ook
En vervolgens zit ik in een stampvolle trein
Word ik dan beige ?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk ga je levende bloedproppen ophoesten en vloeken in een oude uitgestorven taal uit het Midden-Oosten.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst schrok ik wakker omdat ik droomde dat ik uit een boom viel.
Twee uur daarna schrok ik wakker met mijn wijsvinger in m'n neusen dat ik krrrst hoorde omdat ik met m'n nagel de binnenkant van m'n neus had opengehaald. Toen ben ik naar de wc gerend waar ik een tijdje heb gezeten tot het bloed niet meer uit m'n neus gutste.
Echt wat de hel.
Alien hand syndromequote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee uur daarna schrok ik wakker met mijn wijsvinger in m'n neusen dat ik krrrst hoorde omdat ik met m'n nagel de binnenkant van m'n neus had opengehaald. Toen ben ik naar de wc gerend waar ik een tijdje heb gezeten tot het bloed niet meer uit m'n neus gutste.
Echt wat de hel.
Exorcist bellenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt wat de hel.
[..]
Echt wat de hel.
Hoe dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt wat de hel.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou wel echt heel heel heel erg zijn.
In m'n slaap in m'n neus baggeren ofzo? Geen idee. Het stopte gelukkig wel snel met bloeden en ben daarna wel weer meteen in slaap gevallen.quote:
ga eens ontbijten danquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Ben nu helemaal kapotEn heb de smaak van bloed in m'n keel.
wtf did i just readquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt wat de hel.
[..]
Echt wat de hel.
ik ben nog steeds aan het lachen erover.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik had het ineens druk.quote:
wat voor eentje heb je er aangevraagdquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aanvraag voor nieuwe laptop gedaan. Nu nog even kijken of ze die goed gaan keuren.
MacBook Pro 14". Verwacht dat ze de 450 euro extra voor voor 32GB geheugen dan niet willen betalen. Maar ga het zien.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat voor eentje heb je er aangevraagd
32gb geheugen is wel een boel zegquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
MacBook Pro 14". Verwacht dat ze de 450 euro extra voor voor 32GB geheugen dan niet willen betalen. Maar ga het zien.
Oh, is dát het...quote:
Alle topics in aparte chrome tabs open staan!quote:
ja cookieclickerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn ook wel zaken waarvoor die 16GB wel van pas komt.
4K zwoele dansfilmpjes van Foqueville vrouwen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn ook wel zaken waarvoor die 16GB wel van pas komt.
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4K zwoele dansfilmpjes van Foqueville vrouwen.
hoeveel kans van niet?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aanvraag voor nieuwe laptop gedaan. Nu nog even kijken of ze die goed gaan keuren.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
32 gig met ledverlichting in 18.000 kleurtjes hier
GA EENS WERKENquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nu wil ik dit weer gaan spelen
MEEER MEER MEER HET HELE HEELAL VOLPOMPEN MET COOKIESquote:
oh shit verkeerde accountquote:
Voor alles boven de 1500 euro moet wat toestemming gevraagd worden; en denk dat ze 2000 euro al duur genoeg vinden.quote:
Ja, het is lekker verslavend. Ik ben er sinds 2013 al duizenden uren aan kwijt geweestquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat alles? En dan zosnel mogelijk?
het is verslavend om constant op een koekje te klikken?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, het is lekker verslavend. Ik ben er sinds 2013 al duizenden uren aan kwijt geweest
Er komt heel wat meer bij kijkenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is verslavend om constant op een koekje te klikken?
Als je het niet gaat spelen kun je het ook niet weten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is verslavend om constant op een koekje te klikken?
ik speel het nuquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je het niet gaat spelen kun je het ook niet weten.
koop wat cursors, dan gaat het harder. En dan een grandma. En dan upgrades. En en enquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:15 schreef bitterbal het volgende:
ik zie a
[..]
ik zie alleen dat koekje links in het scherm waar ik op moet klikken
krijg er wel trek van jaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je constant je scherm af te likken zeker?
Even op STATS klikken linksboven in het middelste deel. Dan kom je in je dashboard.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:16 schreef bitterbal het volgende:
heb oma'tjes gekocht en wat clicks geloof ik?
[ afbeelding ]
Voor nu wel. Doorgaan!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
12.2 cookie per seconden. Is dat veel?
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik snap het nut nooit van zulke spelletjes, als je er nu centjes of roem mee kon verdienen of slimmer van zou worden maar mensen die die spelletjes doen zijn meestal juist niet zo snugger.
plezier hebben in iets misschien?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik snap het nut nooit van zulke spelletjes, als je er nu centjes of roem mee kon verdienen of slimmer van zou worden maar mensen die die spelletjes doen zijn meestal juist niet zo snugger.
Ga jij het ook maar spelen, dat heb je nodig.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Ja maar er zijn miljoenen dingen waar je meer plezier aan kunt beleven naar mijn bescheiden mening.quote:
Sommige mensen doen liever andere dingen ter vermaak dan alleen maar wiebeldansjes.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
Maar die boeit niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar er zijn miljoenen dingen waar je meer plezier aan kunt beleven naar mijn bescheiden mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |