SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Bedrijf waar ik werk is nog niet zo heel groot dus daar wordt het gewaardeerd als je op kantoor werktquote:Op maandag 7 februari 2022 19:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit nu op 1x in de 2 weken als ik zin heb ongeveer
Even kijken of er een Amazing Oriental zit met een foodcorner, dat zijn lekkere broodjes die ze daar hebbenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien dat @:bitterbal tips heeft. Die kent de buurt beter dan ik
Lekker micromanagenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedrijf waar ik werk is nog niet zo heel groot dus daar wordt het gewaardeerd als je op kantoor werkt
De gesuggereerde causaliteit ontgaat me hier even, maar okeequote:Op maandag 7 februari 2022 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedrijf waar ik werk is nog niet zo heel groot dus daar wordt het gewaardeerd als je op kantoor werkt
hallo weggeefmevrouwquote:Op maandag 7 februari 2022 19:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekker micromanagen![]()
Hier is het echt precies andersomZelf voor corona werd er al verzocht niet te vaak op kantoor te komen
Vast een gevalletje ‘als je niet op kantoor bent kan ik niet zien of je wel werkt’.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De gesuggereerde causaliteit ontgaat me hier even, maar okee
Preciesquote:Op maandag 7 februari 2022 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vast een gevalletje ‘als je niet op kantoor bent kan ik niet zien of je wel werkt’.
Hou je dan ook gewoon aan de AmaPeeVee!quote:Op maandag 7 februari 2022 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Politie aan de deur... je mag kennelijk helemaal geen @:Ama's buiten zetten
boete gekregen en in elkaar geslagen
Dat valt wel mee, ze doen het volgens mij meer vanwege het sociale aspect want of ik wel werk kunnen ze zo zien aan de dingen die ik maakquote:Op maandag 7 februari 2022 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vast een gevalletje ‘als je niet op kantoor bent kan ik niet zien of je wel werkt’.
Niet de Dwuster, maar auto zat vol ja. Net 20 minuten bezig geweest met alle boodschappen opruimenquote:
Amazingquote:Op maandag 7 februari 2022 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Politie aan de deur... je mag kennelijk helemaal geen @:Ama's buiten zetten
boete gekregen en in elkaar geslagen
Je bent nu gewoon met de extended Transporter gegaan voor wat meer laadvermogen?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet de Dwuster, maar auto zat vol ja. Net 20 minuten bezig geweest met alle boodschappen opruimen
Gewoon even de vrachtwagen bij m'n buurman Fedex geleendquote:Op maandag 7 februari 2022 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon met de extended Transporter gegaan voor wat meer laadvermogen?
Broodje Budaworst.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Oh, Buda's broodjes.. wat kan ik bestellen?
Ik wil geen huehue grapjes maken met Budapapquote:Op maandag 7 februari 2022 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, ga toch liever voor het broodje Budahap.
Nieuw tentje in Foqueville, Buda's Pap Paleis.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil geen huehue grapjes maken met Budapap
Voor nét dat extra laagje glazuurquote:Op maandag 7 februari 2022 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nieuw tentje in Foqueville, Buda's Pap Paleis.
Soms zou het fijn zijn als je een duimpje omlaag kan geven.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nieuw tentje in Foqueville, Buda's Pap Paleis.
Met een attractie waarin je met een rubberbootje door een glibberig parcour glijdt. Nee? Geen succes denk je?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Soms zou het fijn zijn als je een duimpje omlaag kan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |