Maar dat zijn dan misschien meisjes/vrouwen (c.q. fans) met wie ze informeel nummers hebben uitgewisseld. Dickpics sturen naar collega's zal ook in die subcultuur wel een ander verhaal zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:58 schreef -XOR- het volgende:
Overigens is het algemeen bekend dat voetballers, met of zonder relatie, aan de lopende band dickpics en geile berichtjes naar vrouwen sturen dus wat dat betreft is wat Overmars deed niet bepaald bijzonder, het is gewoon normaal in de voetballerscultuur.
En dickpics is ver over die grens.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als simpelweg een beetje flirten niet meer zou kunnen, zou ik een strafblad hebben van hier tot Tokyo. Er is een grens, en ieder normaal mens weet die grens.
Neuh, ze doen het werkelijk naar iedereen (en niet zelden zonder succes). Het is inderdaad vooral dat Overmars een andere functie heeft dat het voor hem consequenties heeft.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:00 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan misschien meisjes/vrouwen (c.q. fans) met wie ze informeel nummers hebben uitgewisseld. Dickpics sturen naar collega's zal ook in die subcultuur wel een ander verhaal zijn.
Geloof ik ook. Maar net die ene uitzondering kan je op het politiebureau brengen.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig vrouwen dit zullen waarderen en weinig vrouwen zullen er gelijk wat van zeggen. Ik denk dat de meesten een melding doen.
uur uit wraak , ik heb me werkgever ook gezegd dat ze maar aangifte moet doen bij de politiequote:Op maandag 7 februari 2022 19:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan ben je ook een bijzondere, als je naar de werkgever van iemand stapt
Das wel vreemd, want ik ken zat vrouwen die niets of nauwelijks wat hebben meegemaakt op dit vlak. Er wordt een beeld geschetst alsof je nauwelijks nog over straat kan. Is gewoon niet zoquote:Op maandag 7 februari 2022 19:28 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Het gebeurd inderdaad echt heel vaak. Ik denk dat als ik even goed nadenk ik al wel meer dan 10 situaties kan verzinnen die mijzelf zijn overkomen. En van vriendinnen hoor ik eigenlijk niets anders. Variërend van rare opmerkingen op ongepaste momenten (terwijl je alleen bij een bushalte staat “je hebt lekkere tieten” uit het niets zeggen) tot achterna gefietst worden en betast tijdens het joggen, tot aanranding en verkrachting.
Jij maakt er helemaal een feest vanquote:Op maandag 7 februari 2022 20:05 schreef Alpha0 het volgende:
Snap niet dat de betreffende vrouw(en) gewoon zelf niet opstapt.
Is dat zo? Dan is het in dit geval misschien toch meer het "stalking"-element dat hem de das heeft omgedaan.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, ze doen het werkelijk naar iedereen (en niet zelden zonder succes).
Ik weet oprecht niet van mijn vriendinnen hoe vaak ze dat soort dingen hebben meegemaakt. Als kerel ben ik 1 keer betast.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:05 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Das wel vreemd, want ik ken zat vrouwen die niets of nauwelijks wat hebben meegemaakt op dit vlak. Er wordt een beeld geschetst alsof je nauwelijks nog over straat kan. Is gewoon niet zo
Je bent toch ook wel een enorme idioot als je via whatsapp een dickpic gaat sturen. Dat meisje heeft dan toch screenshots? Die zou ik altijd maken als ik zo'n invloedrijke baas had.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En dickpics is ver over die grens.
Als t waar is.
Dat is iets wat veel mensen, veelal mannen, zich wat minder goed voor kunnen stellen.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:46 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Dat is ook wel een probleem begreep ik ooit van een vriendin die aangifte had gedaan van iemand die haar lastig viel tijdens het joggen. Het begint met wat ongepast opmerkingen of met iets anders “kleins”, maar sommige mensen (niet iedereen) gaan vervolgens steeds verder als ze merken dat ze ermee weg komen. Je bent al wel een grens over als je dat soort dingen tegen een veertienjarige zegt.
Want? Ze moeten zich maar weg laten jagen?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:05 schreef Alpha0 het volgende:
Ze heeft toch niks fouts gedaan?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:05 schreef Alpha0 het volgende:
Persoonlijk ben ik het een beetje gaan peilen in het netwerkje nav TVOHquote:Op maandag 7 februari 2022 20:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet van mijn vriendinnen hoe vaak ze dat soort dingen hebben meegemaakt. Als kerel ben ik 1 keer betast.
Overmars, ben jij het?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:05 schreef Alpha0 het volgende:
Ze zijn gepokt en gemazeld daar wat dat betreft, iemand doodrijden, iemand neersteken, iemand mishandelen en ga zo maar door.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:02 schreef Zorro het volgende:
Erg zielig overigens dat bij The Voice iedereen werd afgeserveerd (terecht) en dat fans van het voetbalclubje nu ineens alles gaan bagatelliseren om hun clubje maar te proberen minder negatief over te laten komen
Weet je dat zeker of hebben ze het niet aan jou verteld?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:05 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Das wel vreemd, want ik ken zat vrouwen die niets of nauwelijks wat hebben meegemaakt op dit vlak. Er wordt een beeld geschetst alsof je nauwelijks nog over straat kan. Is gewoon niet zo
Nee hoor je kunt echt wel gewoon over straat, maar ikzelf ken voornamelijk vrouwen ( incl. mezelf) die idd ook het nodige hebben meegemaakt.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:05 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Laten we inderdaad net doen alsof in principe geen vrouw meer zonder aangerand te worden over straat kanquote:Op maandag 7 februari 2022 20:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat is iets wat veel mensen, veelal mannen, zich wat minder goed voor kunnen stellen.
Dat de gemiddelde vrouw bij zo’n ‘onschuldige’ opmerking vaak al gelijk een inschatting maakt. Zijn er andere mensen, kan ik weg, beweegt de opmerking maker zich naar je toe, hoe is de verdere houding…
Er wordt vrij automatisch een risico inschatting gemaakt omdat er een fiks risico is dat het niet bij een ‘opmerking’ blijft.
Het heeft idd een hoog midlife crisis frusti gehalte.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:07 schreef Japepk het volgende:
[..]
Je bent toch ook wel een enorme idioot als je via whatsapp een dickpic gaat sturen. Dat meisje heeft dan toch screenshots? Die zou ik altijd maken als ik zo'n invloedrijke baas had.
Bovendien is een dickpic vooral erg onsmakelijk. Ik snap wel dat we dat vooral seksueel grensoverschrijdend gedrag moeten vinden, maar door puur een dickpic zou ik me persoonlijk niet geïntimideerd voelen. Ik zou de ander juist enorm zielig vinden. Tenzij er teksten bij komen over handelingen die je zou moeten verrichten ofzo.
lol 1 keer maar .... ik werd op me werk wel elke dat vast gepakt door een vrouw of dingen die ik niet van iedereen wenst gedaan ..quote:Op maandag 7 februari 2022 20:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als kerel ben ik 1 keer betast.
Ik kan er ook niets aan doen dat het in de meeste gevallen echt zo is he? Zowel de reden voor het niet ("mogen") doen ve melding/aangifte als de reden om niet over te gaan tot vervolging.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:59 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Moeten we eigenlijk niet eens ophouden met dat continue te herhalen. Ik hoor dat zelf ook altijd maar ken twee vriendinnen die aangifte hebben gedaan waarbij dat heel serieus werd opgenomen door de politie. Ook al konden ze er op dat moment niet direct iets mee, het werd wel gebruikt om een zaak op te bouwen. Als niemand meer aangifte doet gaat dat er ook nooit iets veranderen.
Ik vind het erg dat het nodig is hoor. Persoonlijk ben ik me er als man erg bewust van, wat ik soms ook wel jammer vindt. Ik reis regelmatig met de trein en soms is het weleens leuk om een praatje te maken met iemand. Bij vrouwen houd ik me dan oprecht in omdat ik denk 'ze moet niet denken dat ik een of andere creep ben.' Wat is dan juist..quote:Op maandag 7 februari 2022 20:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Dat is iets wat veel mensen, veelal mannen, zich wat minder goed voor kunnen stellen.
Dat de gemiddelde vrouw bij zo’n ‘onschuldige’ opmerking vaak al gelijk een inschatting maakt. Zijn er andere mensen, kan ik weg, beweegt de opmerking maker zich naar je toe, hoe is de verdere houding…
Er wordt vrij automatisch een risico inschatting gemaakt omdat er een fiks risico is dat het niet bij een ‘opmerking’ blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |