De vraag is of een jong blaadje dat vooraf ook denkt of weet? Je hebt er zat bij die die zich er hele voorstellingen bij maken.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja dan nog is het jonge groene blaadje minder machtig want hij kan lekker terug naar zijn villa met zijn vrouw. Jong blaadje heeft hier niks bij te winnen.
Je vult nogal wat in. Als iedereen er gelukkig van wordt is er toch geen grensoverschrijdend gedrag? Ik vind het veels te kort door de bocht om te stellen dat omdat hij een vrouw heeft, het altijd grensoverschrijdend is en er geen sprake meer kan zijn van flirten.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja dan nog is het jonge groene blaadje minder machtig want hij kan lekker terug naar zijn villa met zijn vrouw. Jong blaadje heeft hier niks bij te winnen.
Prima, welke situaties heb je het dan überhaupt over? Kennelijk moeten mannen in het algemeen nogal oppassen met flirten, want een vrouw kan zomaar, ineens, aangifte doen, ofzo. Komt dat nog ergens vandaan of zuig je dat zo even uit je duim?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een aangifte of onderzoek? Daar heb ik het niet over gehad.
Ja laten we vooral voor andere mensen gaan denkenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De vraag is of een jong blaadje dat vooraf ook denkt of weet? Je hebt er zat bij die die zich er hele voorstellingen bij maken.²
Een vrouw heeft er simpelweg niks bij te winnen als een getrouwde man tegen haar aan gaat schurken. Ik had ook een getrouwde collega die moves ging maken hoger in de hierarchie. Ik was alleen maar geshocked dat hij getrouwd was. Ik heb niks te winnen bij zo'n vent.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:36 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er nu juist weer heel weinig mee te maken heeft. Het is in onze samenleving niet zo dat flirten voor de vrouw in kwestie automatisch een aanleiding is om een trouwjurk te gaan uitzoeken.
Jij ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:50 schreef Mishu het volgende:
[..]
Een vrouw heeft er simpelweg niks bij te winnen als een getrouwde man tegen haar aan gaat schurken. Ik had ook een getrouwde collega die moves ging maken hoger in de hierarchie. Ik was alleen maar geshocked dat hij getrouwd was. Ik heb niks te winnen bij zo'n vent.
Ook weer perceptie. Voor sommige vrouwen is aandacht van een man of gentle work in bed genoeg winst. Perceptie, perceptie, perceptie.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:50 schreef Mishu het volgende:
[..]
Een vrouw heeft er simpelweg niks bij te winnen als een getrouwde man tegen haar aan gaat schurken. Ik had ook een getrouwde collega die moves ging maken hoger in de hierarchie. Ik was alleen maar geshocked dat hij getrouwd was. Ik heb niks te winnen bij zo'n vent.
Ja maar je verstoort gelijk de werkdynamiek en waarom dat risico nemen.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij ja.
Een ander denkt daar anders over. Niet iedereen denkt hetzelfde.
Ik vind het ook een vreemde gedachtegang. Of iemand getrouwd is of niet imho weinig te maken met of iets grensoverschrijdend is. Het kan best leuk zijn als een getrouwde man met je flirt of om zelf met een getrouwde man te flirten. Maar grensoverschrijdend gedrag is dat niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je vult nogal wat in. Als iedereen er gelukkig van wordt is er toch geen grensoverschrijdend gedrag? Ik vind het veels te kort door de bocht om te stellen dat omdat hij een vrouw heeft, het altijd grensoverschrijdend is en er geen sprake meer kan zijn van flirten.
Ik denk dat weinig vrouwen dit zullen waarderen en weinig vrouwen zullen er gelijk wat van zeggen. Ik denk dat de meesten een melding doen.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ook weer perceptie. Voor sommige vrouwen is aandacht van een man of gentle work in bed genoeg winst. Perceptie, perceptie, perceptie.²
Ah ja, dan is het inderdaad geen asset, nee. Groot gelijk om daar niet in te investeren en even te wachten tot de markt aantrekt.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:50 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dus? En geen idee. Ik zou het ook niet doen.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:52 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja maar je verstoort gelijk de werkdynamiek en waarom dat risico nemen.
Ik heb respect voor relaties en huwelijken en ik wordt liever niet geconfronteerd met mensen die hun andere normen en waarden in mijn face drukken.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:53 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een vreemde gedachtegang. Of iemand getrouwd is of niet imho weinig te maken met of iets grensoverschrijdend is. Het kan best leuk zijn als een getrouwde man met je flirt of om zelf met een getrouwde man te flirten. Maar grensoverschrijdend gedrag is dat niet.
Wederom heb je het over een aangifte. Probeer het eens zonder de bekende stropoppen.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:49 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Prima, welke situaties heb je het dan überhaupt over? Kennelijk moeten mannen in het algemeen nogal oppassen met flirten, want een vrouw kan zomaar, ineens aangifte doen, ofzo. Komt dat nog ergens vandaan of zuig je dat zo even uit je duim?
Het komt heel vaak voor (grensoverschrijdend gedrag richting meisjes/vrouwen) en er zijn zelden beelden of getuigen. Er wordt daarom ook bijna nooit melding of aangifte gedaan bij de politie. Het heeft namelijk (te) weinig zin. Als ze je melding of aangifte al opnemen (ja, ze zijn het wettelijk verplicht. En nee, toch doen ze het niet altijd + regelmatig wordt het actief afgeraden), kunnen ze vaak niks of weinig doen. En vervolgen (beslist het OM over uiteraard) is ook zelden succesvol omdat er geen bewijzen (meer) zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien niet, maar gaan we met z'n allen verbaasd zijn als we lezen dat die freak een meid van de fiets af getrokken heeft in de nabije toekomst?
Heel goed.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:54 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb respect voor relaties en huwelijken en ik wordt liever niet geconfronteerd met mensen die hun andere normen en waarden in mijn face drukken.
sterker nog in mijn geval .....quote:Op maandag 7 februari 2022 19:31 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Right, alsof vrouwen aangifte doen omdat jij voorstelt om een keer wat te gaan drinken.
Welke zaken die niet grensoverschrijdend zijn, zijn wel als zodanig opgevat door vrouwen?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wederom heb je het over een aangifte. Probeer het eens zonder de bekende stropoppen.
Precies.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als simpelweg een beetje flirten niet meer zou kunnen, zou ik een strafblad hebben van hier tot Tokyo. Er is een grens, en ieder normaal mens weet die grens.
Klopt. Dat snap ik ook niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:56 schreef deedeetee het volgende:
Ik denk dat het punt waar het om gaat is dat wanneer een vrouw niet ingaat op een flirtende opmerking, de man daar gewoon mee moet stoppen. Het doorgaan/aandringen is dan duidelijk ongewenst. Niet doen dus. Dat is toch net zo moeilijk ?
Zolang ze mij er niet lastig mee vallen is het prima. Maar als iemand zomaar met mij gaat flirten die niet single is dan waardeer ik dat absoluut niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heel goed.
Maar waarom projecteer je wat jij normaal vind op andere mensen? Laat iedereen zelf beslissen wat ze willen doen.
Er zijn mensen die er van houden om zich gehuld in leer te laten spanken door een dominatrix terwijl ze hard roepen dat ze een vies biggetje zijn die gestraft moet worden. Ik snap d'r niets van maar als zij er gelukkig van worden moeten ze het vooral doen.
Dan ben je ook een bijzondere, als je naar de werkgever van iemand staptquote:Op maandag 7 februari 2022 19:57 schreef RAVW het volgende:
[..]
sterker nog in mijn geval .....
een vrouw vroeg hier in huis of ik met haar het bed in wilde .. ik heb hier op geantwoord , nee ik doe dat niet want ik heb een relatie , dus het antwoord is nee
4 maanden later door diezelfde vrouw een aanklacht ingediend bij mijn werkgever omdat ze toevallig wist dat ik die dag vrij was .. en dus niet bang was om gehoort te worden wegens ongewenste sexuele handelingen bij mij thuis ( was trouwens onaangekondigd aan me deur gekomen)
probleem was alleen dat zij de enige was die dat jaar bij me thuis was geweest dus wist snel wie de klacht had gedaan
Maar het is zelf zo erg aan het worden al zou je dus niets doen en zelf een vrouw weigeren is tegenwoordig al gevaarlijk want dan gaan ze je gewoon op die manier terug pakken
Moeten we eigenlijk niet eens ophouden met dat continue te herhalen. Ik hoor dat zelf ook altijd maar ken twee vriendinnen die aangifte hebben gedaan waarbij dat heel serieus werd opgenomen door de politie. Ook al konden ze er op dat moment niet direct iets mee, het werd wel gebruikt om een zaak op te bouwen. Als niemand meer aangifte doet gaat dat er ook nooit iets veranderen.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het komt heel vaak voor (grensoverschrijdend gedrag richting meisjes/vrouwen) en er zijn zelden beelden of getuigen. Er wordt daarom ook bijna nooit melding of aangifte gedaan bij de politie. Het heeft namelijk (te) weinig zin. Als ze je melding of aangifte al opnemen (ja, ze zijn het wettelijk verplicht. En nee, toch doen ze het niet altijd + regelmatig wordt het actief afgeraden), kunnen ze vaak niks of weinig doen. En vervolgen (beslist het OM over uiteraard) is ook zelden succesvol omdat er geen bewijzen (meer) zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |