abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2022 @ 19:33:32 #51
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203558646
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:26 schreef Mishu het volgende:
Ik denk dat het grote verschil tussen flirten en grensoverschreidend gedrag is dat hij bijv getrouwd is en zo'n vrouw er niks bij te winnen heeft. Hij gaat terug naar zijn veilig nestje en zij is in feite gebruikt voor de lol.
Wie weet heeft hij een open relatie...
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 7 februari 2022 @ 19:34:03 #52
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203558662
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:31 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Right, alsof vrouwen aangifte doen omdat jij voorstelt om een keer wat te gaan drinken. :')
Klinkt inderdaad heel gek. Maar ik sluit het niet uit. Ik laat ruimte voor nuance waar jullie graag spreken in zwart-wit. Ik heb dat ook liever eerlijk gezegd, dat maakt het allemaal duidelijker en makkelijker. Maar helaas is er een andere realiteit waar we onze vochtige oogjes niet voor moeten sluiten.

Jason.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203558677
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik vond alles redelijk normaal tot aan die zieke opmerking! Wat een smerige hond.

Wat daarvoor kwam is ook niet normaal. Je spreekt niet zomaar uit het niets een duidelijk minderjarig meisje aan op de fiets. En bespaar me die zinloze "sommige meisjes zijn erg volwassen voor hun leeftijd" bullshit. Jij bent een schoolvoorbeeld dat het belangrijker is dat ouders hun zonen opvoeden met respect voor vrouwen dan dat ze hun dochters moeten beschermen voor mannen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 7 februari 2022 @ 19:35:09 #54
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203558680
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Het gebeurde m'n nichtje nog niet zo lang geleden toen ze uit school kwam,en die is goddomme 14 (!) jaar. Een of andere creep van 50 jaar of zo vroeg of ze niet zijn babysitter wilde zijn, want 'ze had het figuur ervoor'. Wat bezielt die idioten?
Goede vraag. Ik snap het ook echt niet :N

Ik weet alleen wat ik allemaal heb meegemaakt en hetgeen wat vriendinnen en vrouwelijke familieleden van me met mij gedeeld hebben over wat zij meegemaakt hebben. En dat is helaas niet mals -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 7 februari 2022 @ 19:35:41 #55
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203558694
quote:
15s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Klinkt inderdaad heel gek. Maar ik sluit het niet uit.
Je sluit het niet alleen uit, je wekt die indruk hier nogal. Om daarna net te doen alsof jij degene bent die hier genuanceerd probeert te reageren. Hilarisch, dat dan weer wel.
  maandag 7 februari 2022 @ 19:36:03 #56
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_203558705
quote:
Ik denk dat het grote verschil tussen flirten en grensoverschreidend gedrag is dat hij bijv getrouwd is en zo'n vrouw er niks bij te winnen heeft. Hij gaat terug naar zijn veilig nestje en zij is in feite gebruikt voor de lol.
Ik denk dat dat er nu juist weer heel weinig mee te maken heeft. Het is in onze samenleving niet zo dat flirten voor de vrouw in kwestie automatisch een aanleiding is om een trouwjurk te gaan uitzoeken.
pi_203558718
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:32 schreef Mishu het volgende:

[..]
Gadver. Ik neem aan gemeld bij de politie?
Ja. Maar zonder beelden kunnen ze weinig doen zeggen ze.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203558731
quote:

[..]
Het gebeurde m'n nichtje nog niet zo lang geleden toen ze uit school kwam,en die is goddomme 14 (!) jaar. Een of andere creep van 50 jaar of zo vroeg of ze niet zijn babysitter wilde zijn, want 'ze had het figuur ervoor'. Wat bezielt die idioten?
Na wat ik allemaal in Pattaya gezien heb verbaas ik me niet meer zo snel over de zieke voorkeuren van sommige mensen.
pi_203558754
quote:

[..]
Schrikbarend. Dit heeft natuurlijk niets meer te maken met flirten, dit betreft een kind joh, bah.
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:30 schreef Poem_ het volgende:
Onzin, flirten kan op talloze manieren. Tussen flirten en grensoverschrijdend gedrag zit een zee aan ruimte. Je wordt niet zomaar op non-actief gesteld als je een keer interesse toont terwijl dat niet wederzijds is.
Verre van onzin. En het betrof ook een punt in het algemeen, niet gerelateerd aan deze specifieke situatie bij Ajax.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 7 februari 2022 @ 19:38:17 #60
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203558756
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ja. Maar zonder beelden kunnen ze weinig doen zeggen ze.
Niet heel gek toch?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 7 februari 2022 @ 19:38:18 #61
13462 BansheeBoy
pi_203558757
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Goede vraag. Ik snap het ook echt niet :N

Ik weet alleen wat ik allemaal heb meegemaakt en hetgeen wat vriendinnen en vrouwelijke familieleden van me met mij gedeeld hebben over wat zij meegemaakt hebben. En dat is helaas niet mals -O-
Wordt tijd dat er voorbeelden worden gesteld in de vorm van behoorlijke straffen. Maar het is zo moeilijk te bewijzen helaas om iemand goed bestraft te krijgen. Er lopen daardoor behoorlijk wat schuldigen vrij rond met een groot risico dat zij andere dames met hetzelfde lastigvallen.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 7 februari 2022 @ 19:39:48 #62
13462 BansheeBoy
pi_203558789
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Wat daarvoor kwam is ook niet normaal. Je spreekt niet zomaar uit het niets een duidelijk minderjarig meisje aan op de fiets. En bespaar me die zinloze "sommige meisjes zijn erg volwassen voor hun leeftijd" bullshit. Jij bent een schoolvoorbeeld dat het belangrijker is dat ouders hun zonen opvoeden met respect voor vrouwen dan dat ze hun dochters moeten beschermen voor mannen.
Ik zou het ook niet doen. Maar ik ken voor de rest de context niet. Zonder argwanend te zijn zouden die eerste regels er bij mij nog mee door kunnen. Maar zijn opmerking daarna legt bloot dat zijn eerste zinnen zeker niet onschuldig waren.

pi_203558790
twitter

Dat lijkt me een erg optimistische lezing. Ze zagen na The Voice dat alle sponsoren stante pede weg lopen, dus Ajax ziet de bui al hangen van rode cijfers. Enig schuldbesef lijkt me meer ingepraat door het legal team dan een ommekeer.
pi_203558807
Marc Overmars moet weg omdat hij zich slecht heeft gedragen tegenover vrouwen...

Het Jeugdjournaal legt het even duidelijk uit voor kinderen en voor zeurende mannen die nu vinden dat ze niks meer kunnen zeggen.
Je mag je gewoon niet slecht gedragen, zo moeilijk is het niet.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 7 februari 2022 @ 19:41:03 #65
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203558813
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:28 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Het gebeurd inderdaad echt heel vaak. Ik denk dat als ik even goed nadenk ik al wel meer dan 10 situaties kan verzinnen die mijzelf zijn overkomen. En van vriendinnen hoor ik eigenlijk niets anders. Variërend van rare opmerkingen op ongepaste momenten (terwijl je alleen bij een bushalte staat “je hebt lekkere tieten” uit het niets zeggen) tot achterna gefietst worden en betast tijdens het joggen, tot aanranding en verkrachting.
Exact. En nóg is de eerste reactie vd meeste mensen bagatelliseren en victim blamen.

En sommige anderen draaien de zaak zelfs om en beweren "dat mannen tegenwoordig ook niks meer mogen, zelfs niet een beetje flirten". Mannen zijn zielig en het slachtoffer van het feit dat vrouwen tegenwoordig "nergens meer tegen kunnen". Sickening vind ik.
pi_203558824
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:38 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Niet heel gek toch?
Misschien niet, maar gaan we met z'n allen verbaasd zijn als we lezen dat die freak een meid van de fiets af getrokken heeft in de nabije toekomst?
pi_203558828
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:37 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Na wat ik allemaal in Pattaya gezien heb verbaas ik me niet meer zo snel over de zieke voorkeuren van sommige mensen.
Pattaya, ja daar noem je ook een plek :'). Daar zullen ze waarschijnlijk nog wel jonger dan 14 jaar te krijgen zijn. Eigenlijk behoorlijk huiveringwekkend dat zulke dingen daar gewoon probleemloos kunnen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 7 februari 2022 @ 19:42:54 #68
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203558851
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:38 schreef HowardRoark het volgende:
Verre van onzin. En het betrof ook een punt in het algemeen, niet gerelateerd aan deze specifieke situatie bij Ajax.
In welke situaties is zoal aangifte gedaan of een onderzoek ingesteld terwijl er louter sprake was van wat onschuldig flirten?
pi_203558879
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Exact. En nóg is de eerste reactie vd meeste mensen bagatelliseren en victim blamen.

En sommige anderen draaien de zaak zelfs om en beweren "dat mannen tegenwoordig ook niks meer mogen, zelfs niet een beetje flirten". Mannen zijn zielig en het slachtoffer van het feit dat vrouwen tegenwoordig "nergens meer tegen kunnen". Sickening vind ik.
Als simpelweg een beetje flirten niet meer zou kunnen, zou ik een strafblad hebben van hier tot Tokyo. Er is een grens, en ieder normaal mens weet die grens.
  maandag 7 februari 2022 @ 19:45:26 #70
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203558910
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]
En dat. Het zou fijn zijn als sommige mensen die bagatelliseren en victim blamen etc. zich eens zouden voorstellen dat het hun moeder/vrouw/vriendin/zus/dochter was overkomen. En hoe ze dan zouden reageren.

Alhoewel je ook dan idioten hebt die nog steeds blijven bagatelliseren/victim blamen/etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 07-02-2022 19:59:09 ]
pi_203558927
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Misschien niet, maar gaan we met z'n allen verbaasd zijn als we lezen dat die freak een meid van de fiets af getrokken heeft in de nabije toekomst?
Dat is ook wel een probleem begreep ik ooit van een vriendin die aangifte had gedaan van iemand die haar lastig viel tijdens het joggen. Het begint met wat ongepast opmerkingen of met iets anders “kleins”, maar sommige mensen (niet iedereen) gaan vervolgens steeds verder als ze merken dat ze ermee weg komen. Je bent al wel een grens over als je dat soort dingen tegen een veertienjarige zegt.
pi_203558929
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:42 schreef Poem_ het volgende:

[..]
In welke situaties is zoal aangifte gedaan of een onderzoek ingesteld terwijl er louter sprake was van wat onschuldig flirten?
Een aangifte of onderzoek? Daar heb ik het niet over gehad.
  maandag 7 februari 2022 @ 19:46:33 #73
13462 BansheeBoy
pi_203558936
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Daarom moeten we chargeren aan beide kanten voorkomen om een punt te maken. We moeten het meer in de nuance zoeken. Ben ik in ieder geval van overtuigd. Ben in die zin behoorlijk van goede wil. Want je ziet vaak dat iedereen het zoekt in de overdrijving. De zgn Fallacy of Exaggeration

Moeten we vanaf.

maandag 7 februari 2022 @ 19:46:34 #74
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_203558937
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 19:33 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Wie weet heeft hij een open relatie...
Nouja dan nog is het jonge groene blaadje minder machtig want hij kan lekker terug naar zijn villa met zijn vrouw. Jong blaadje heeft hier niks bij te winnen.
  maandag 7 februari 2022 @ 19:47:42 #75
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203558970
quote:
Nee, dat is absoluut NIET het grote verschil. Geen idee hoe je daarbij komt ook eigenlijk.

Grensoverschrijdend gedrag = Grensoverschrijdend gedrag. Of degene die zich daar schuldig aan maakt wel of niet gebonden is heeft daar NIETS mee te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 07-02-2022 20:00:54 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')