Exact.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is toch ook compleet onacceptabel? Hoeveel mannen hier zouden het wel ok vinden als willekeurige vrouwen dit soort gedrag zouden vertonen terwijl je boodschappen aan het doen/hond aan het uitlaten/aan het werk bent? Hoeveel mannen zouden het ok vinden om in het kruis of bij de billen gegrepen te worden en naar huis gevolgd worden tijdens een bezoek aan de kroeg? En dat soort shit gebeurt gewoon vaker dan men denkt. Dit soort grensoverschrijdend gedrag heeft echt helemaal niks met flirten te maken.
slakken- zout......quote:Op maandag 7 februari 2022 19:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik 16 was en in de supermarkt achter de kassa zat en dat de manager zei dat ik wel een beetje lief moest blijven lachen. Pas recent ontdekt dat dat ook seksisme is. Dat wordt nooit tegen een jongen gezegd.
Yvonne en haar spionnenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat moet nog maar blijken. Ik wacht nog even het NRC af wat dat betreft
[ afbeelding ]
Daar heb je het al.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, maar heb vaak genoeg gehoord dat er door leidinggevenden tegen mannen werd gezegd "wees een vent".²
Weet je wat ook meespeelt? Dat hij met zijn (domme) acties juist heel vaak succes heeft gehad. Zo'n iemand leeft o.a. daardoor in een alternatieve werkelijkheid. De beste man is van jongs af aan al gewend dat vrouwen bij bosjes voor hem liggen.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Klinkt zo apart. Denkt zo'n man nu echt dat elke vrouw die HIJ leuk vind speciale aandacht op prijs stelt ? Dat komt op mij toch als mega arrogant over hoor. Of hij heeft en betonnen plaat voor zijn kop, dat kan ook natuurlijk.![]()
Ajax is er maar mooi klaar mee.
uit de feiten blijft niet dat overmars iemand betast heeft. Schijnt alleen foto's gestuurde te hebben. Hoe weten die vrouwen eigenlijk dat het zijn leuter was?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Exact.
En het gebeurt inderdaad écht heel vaak. Het gebeurt de meeste vrouwen niet 1x in hun leven, maar veel vaker (creepy aangesproken worden, betast worden, dickpics krijgen etc. ).
Eerste reactie vd meeste mensen "stel je niet aan". Dat is echt![]()
Dat soort dingen zijn echt niet ok
Seksisme is ook naar inderdaad. En wat je manager zei was ook nog eens denigrerend (al is dat vaak zo bij seksisme).quote:Op maandag 7 februari 2022 19:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik 16 was en in de supermarkt achter de kassa zat en dat de manager zei dat ik wel een beetje lief moest blijven lachen. Pas recent ontdekt dat dat ook seksisme is. Dat wordt nooit tegen een jongen gezegd.
Wie is dat dan?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:24 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Yvonne en haar spionnen![]()
![]()
![]()
Breng dat mens naar het Pieter Baancentrum en gooi de sleutels weg aub.
Ik zie dit totaal niet. Lief lachen is zowat het onschuldigste wat er is. Ik hoor veel gekkere dingen die schijnbaar worden getolereerd.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Seksisme is ook naar inderdaad. En wat je manager zei was ook nog eens denigrerend (al is dat vaak zo bij seksisme).
Het gebeurd inderdaad echt heel vaak. Ik denk dat als ik even goed nadenk ik al wel meer dan 10 situaties kan verzinnen die mijzelf zijn overkomen. En van vriendinnen hoor ik eigenlijk niets anders. Variërend van rare opmerkingen op ongepaste momenten (terwijl je alleen bij een bushalte staat “je hebt lekkere tieten” uit het niets zeggen) tot achterna gefietst worden en betast tijdens het joggen, tot aanranding en verkrachting.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Exact.
En het gebeurt inderdaad écht heel vaak. Het gebeurt de meeste vrouwen niet 1x in hun leven, maar veel vaker (creepy aangesproken worden, betast worden, dickpics krijgen etc. ).
Grapje toch hè? Bekijk haar instagram anders maar, snap je gelijk wat ik bedoel.quote:
Het gebeurde m'n nichtje nog niet zo lang geleden toen ze uit school kwam,en die is goddomme 14 (!) jaar. Een of andere creep van 50 jaar of zo vroeg of ze niet zijn babysitter wilde zijn, want 'ze had het figuur ervoor'. Wat bezielt die idioten?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Exact.
Voor mij is nagenoeg het enige objectieve "misbruik van functie/macht", vrijwel al het andere (wat niet in relatie staat tot misbruik/aanranding of verkrachting) is onderhevig aan perceptie. Dus de ene vrouw kan het geweldig vinden en de andere rijdt meteen naar het politiebureau.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:26 schreef Mishu het volgende:
Ik denk dat het grote verschil tussen flirten en grensoverschreidend gedrag is dat hij bijv getrouwd is en zo'n vrouw er niks bij te winnen heeft. Hij gaat terug naar zijn veilig nestje en zij is in feite gebruikt voor de lol.
‘een spion’quote:Op maandag 7 februari 2022 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat moet nog maar blijken. Ik wacht nog even het NRC af wat dat betreft
[ afbeelding ]
Geen flauw idee waar ik haar van moet kennenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:28 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Grapje toch hè? Bekijk haar instagram anders maar, snap je gelijk wat ik bedoel.
https://instagram.com/lifeofyvonne?utm_medium=copy_link
Flauwekul, zolang je niets grensoverschrijdends doet is er weinig aan de hand. En kun je gewoon flirten zonder dat je op non-actief wordt gesteld. Dat laatste doen ze niet zomaar, dan moet er bewijs op tafel worden gelegd of stelselmatig sprake zijn van signalen in die hoek.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan praten tot je een ons weegt. Je bent gewoon overgeleverd aan de genade (en perceptie) van de vrouw. Zij kan er een probleem van maken. Al ben je een gentlemen. Zoiets kun je niet eens ontkennen.²
Onzin, flirten kan op talloze manieren. Tussen flirten en grensoverschrijdend gedrag zit een zee aan ruimte. Je wordt niet zomaar op non-actief gesteld als je een keer interesse toont terwijl dat niet wederzijds is.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is niet wat hij bedoelt denk ik. Meer dat sommige vrouwen tegenwoordig een simpele poging tot flirten al weg kunnen zetten als een quasi aanranding. Het laat weinig ruimte meer over voor mannen om te flirten. Onderdeel van het spelletje is echter dat iedereen ook met mensen te maken krijgt waarbij de interesse niet wederzijds is, ook daar moet je op een normale manier mee kunnen dealen.
Ik zeg nergens dat Overmars vrouwen betast heeft. Ik reageer op wat @Barbusse postte.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:25 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
uit de feiten blijft niet dat overmars iemand betast heeft. Schijnt alleen foto's gestuurde te hebben. Hoe weten die vrouwen eigenlijk dat het zijn leuter was?
En daarnaast ze staan wel half ontbloot op instagram of nauwe broekjes aan, dan moet je het niet vreemd vinden toch als sommige mannen daar op geilen vooral in zo'n macho wereld als voetbal.
Zonde voor Ajax.
Je kan haar kennen van haar fake sieradenlijnquote:Op maandag 7 februari 2022 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar ik haar van moet kennen
Maar zou haar wel doen trouwens
Ik vond alles redelijk normaal tot aan die zieke opmerking! Wat een smerige hond.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gebeurde m'n nichtje nog niet zo lang geleden toen ze uit school kwam,en die is goddomme 14 (!) jaar. Een of andere creep van 50 jaar of zo vroeg of ze niet zijn babysitter wilde zijn, want 'ze had het figuur ervoor'. Wat bezielt die idioten?
Right, alsof vrouwen aangifte doen omdat jij voorstelt om een keer wat te gaan drinken.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor mij is nagenoeg het enige objectieve "misbruik van functie/macht", vrijwel al het andere (wat niet in relatie staat tot misbruik/aanranding of verkrachting) is onderhevig aan perceptie. Dus de ene vrouw kan het geweldig vinden en de andere rijdt meteen naar het politiebureau.²
Gadver. Ik neem aan gemeld bij de politie?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gebeurde m'n nichtje nog niet zo lang geleden toen ze uit school kwam,en die is goddomme 14 (!) jaar. Een of andere creep van 50 jaar of zo vroeg of ze niet zijn babysitter wilde zijn, want 'ze had het figuur ervoor'. Wat bezielt die idioten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |