Ik liep heel gewoon achter de wandelwagen met mijn babydochter toen er een vent achter mijn begon te mompelen. Ik dacht wat is dit ? Kijk over mijn schouder naar de man en die zegt : Ik wil met je neuken, ik wil met je neuken.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit topic was eerder
On topic: zo aangesproken worden tijdens het uitlaten vd hond is creepy. En ongewenst. Je hoopt die man nooit meer tegen te komen bij het uitlaten vd hond. En hem actief mijden. Je voelt je niet meer vrij en onbevangen op straat. Dat is echt naar.
??quote:Op maandag 7 februari 2022 19:08 schreef Tyr80 het volgende:
Dees was eerder idd
@:ravw slaapt blijkbaar
Precies, zulke zaken doen je echt een flinke tijd onveilig voelen.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik liep heel gewoon achter de wandelwagen met mijn babydochter toen er een vent achter mijn begon te mompelen. Ik dacht wat is dit ? Kijk over mijn schouder naar de man en die zegt : Ik wil met je neuken, ik wil met je neuken.
Schrok me lam. Wees naar een man die ons tegemoet kwam lopen en zei * dat is mijn man die komt me ophalen !* de griezel nam gelukkig meteen de benen.
Heeft wel ff moeten duren voor ik weer vrolijk met mijn dochtertje over straat durfde te gaan. Ik heb nog een hele tijd over mijn schouder gekeken of er niet weer een vent achter me aan liep.
Ik denk dat er nog meer hoofden gaan vallen nu want dit geval staat echt niet op zichzelf. Het mag ook weer niet overdreven worden, het moet wel leefbaar blijven. Niet op alle slakken zout gaan leggen. Zaken als dickpics, stalken en aanraken/aanranding gaan écht te ver.
overkomt ons allemaal wel 'ns.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
??
nee hoor maar waarom ?
o ik zie nu pas dat ik de laatste was .... was het draadje al kwijt
Deze was eerder inderdaad. We gaan hier vrolijk verder jongens. Schouders er onder.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:08 schreef Tyr80 het volgende:
Dees was eerder idd
@:ravw slaapt blijkbaar
Nee. Naar marc, niet naar compleet Ajax.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is nog maar zeer de vraag. Het NRC is blijkbaar al wat langer met een onderzoek bezig over de cultuur binnen Ajax.
Die is eerder van Winston denk ik...quote:
Dat is toch ook compleet onacceptabel? Hoeveel mannen hier zouden het wel ok vinden als willekeurige vrouwen dit soort gedrag zouden vertonen terwijl je boodschappen aan het doen/hond aan het uitlaten/aan het werk bent? Hoeveel mannen zouden het ok vinden om in het kruis of bij de billen gegrepen te worden en naar huis gevolgd worden tijdens een bezoek aan de kroeg? En dat soort shit gebeurt gewoon vaker dan men denkt. Dit soort grensoverschrijdend gedrag heeft echt helemaal niks met flirten te maken.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik liep heel gewoon achter de wandelwagen met mijn babydochter toen er een vent achter mijn begon te mompelen. Ik dacht wat is dit ? Kijk over mijn schouder naar de man en die zegt : Ik wil met je neuken, ik wil met je neuken.
Schrok me lam. Wees naar een man die ons tegemoet kwam lopen en zei * dat is mijn man die komt me ophalen !* de griezel nam gelukkig meteen de benen.
Heeft wel ff moeten duren voor ik weer vrolijk met mijn dochtertje over straat durfde te gaan. Ik heb nog een hele tijd over mijn schouder gekeken of er niet weer een vent achter me aan liep.
Ik denk dat er nog meer hoofden gaan vallen nu want dit geval staat echt niet op zichzelf. Het mag ook weer niet overdreven worden, het moet wel leefbaar blijven. Niet op alle slakken zout gaan leggen. Zaken als dickpics, stalken en aanraken/aanranding gaan écht te ver.
Ik weet nog wel dat ik 16 was en in de supermarkt achter de kassa zat en dat de manager zei dat ik wel een beetje lief moest blijven lachen. Pas recent ontdekt dat dat ook seksisme is. Dat wordt nooit tegen een jongen gezegd.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit topic was eerder
On topic: zo aangesproken worden tijdens het uitlaten vd hond is creepy. En ongewenst. Je hoopt die man nooit meer tegen te komen bij het uitlaten vd hond. En hem actief mijden. Je voelt je niet meer vrij en onbevangen op straat. Dat is echt naar.
Hoezo is dat nou weer seksisme??? Lief lachen??quote:Op maandag 7 februari 2022 19:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik 16 was en in de supermarkt achter de kassa zat en dat de manager zei dat ik wel een beetje lief moest blijven lachen. Pas recent ontdekt dat dat ook seksisme is. Dat wordt nooit tegen een jongen gezegd.
Is het een beetje wetenschappelijk daar? Dan kom ik er zo aan.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:20 schreef KingRoland het volgende:
Een topic in vbl en een topic nws
mods![]()
Ja en een warm badquote:Op maandag 7 februari 2022 19:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is het een beetje wetenschappelijk daar? Dan kom ik er zo aan.²
Is dat ooit aan jou gevraagd, dat je lief moest lachen?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer seksisme??? Lief lachen??
Hij zei niet sexy lachen toch?²
Klinkt zo apart. Denkt zo'n man nu echt dat elke vrouw die HIJ leuk vind speciale aandacht op prijs stelt ? Dat komt op mij toch als mega arrogant over hoor. Of hij heeft en betonnen plaat voor zijn kop, dat kan ook natuurlijk.quote:"Ik schaam me kapot", schrijft Overmars in de verklaring. "Vorige week werd ik geconfronteerd met meldingen over mijn gedrag. En hoe dit op anderen is overgekomen. Helaas realiseerde ik me niet goed dat ik hiermee grenzen heb overschreden, maar dat werd me deze dagen wel duidelijk.
Gewoon het ouderwetse normaal doen en je niet als een creep gedragen lijkt me een prima richtlijn. Mensen die dat te moeilijk vinden kunnen het beste op hun zolderkamer blijven.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:06 schreef deedeetee het volgende:
Het mag ook weer niet overdreven worden, het moet wel leefbaar blijven. Niet op alle slakken zout gaan leggen. Zaken als dickpics, stalken en aanraken/aanranding gaan écht te ver.
Zoals ik al zei, dat moet nog maar blijken. Ik wacht nog even het NRC af wat dat betreftquote:Op maandag 7 februari 2022 19:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Naar marc, niet naar compleet Ajax.
Nee, maar heb vaak genoeg gehoord dat er door leidinggevenden tegen mannen werd gezegd "wees een vent".quote:Op maandag 7 februari 2022 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is dat ooit aan jou gevraagd, dat je lief moest lachen?
Exact.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is toch ook compleet onacceptabel? Hoeveel mannen hier zouden het wel ok vinden als willekeurige vrouwen dit soort gedrag zouden vertonen terwijl je boodschappen aan het doen/hond aan het uitlaten/aan het werk bent? Hoeveel mannen zouden het ok vinden om in het kruis of bij de billen gegrepen te worden en naar huis gevolgd worden tijdens een bezoek aan de kroeg? En dat soort shit gebeurt gewoon vaker dan men denkt. Dit soort grensoverschrijdend gedrag heeft echt helemaal niks met flirten te maken.
slakken- zout......quote:Op maandag 7 februari 2022 19:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik 16 was en in de supermarkt achter de kassa zat en dat de manager zei dat ik wel een beetje lief moest blijven lachen. Pas recent ontdekt dat dat ook seksisme is. Dat wordt nooit tegen een jongen gezegd.
Yvonne en haar spionnenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat moet nog maar blijken. Ik wacht nog even het NRC af wat dat betreft
[ afbeelding ]
Daar heb je het al.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, maar heb vaak genoeg gehoord dat er door leidinggevenden tegen mannen werd gezegd "wees een vent".²
Weet je wat ook meespeelt? Dat hij met zijn (domme) acties juist heel vaak succes heeft gehad. Zo'n iemand leeft o.a. daardoor in een alternatieve werkelijkheid. De beste man is van jongs af aan al gewend dat vrouwen bij bosjes voor hem liggen.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Klinkt zo apart. Denkt zo'n man nu echt dat elke vrouw die HIJ leuk vind speciale aandacht op prijs stelt ? Dat komt op mij toch als mega arrogant over hoor. Of hij heeft en betonnen plaat voor zijn kop, dat kan ook natuurlijk.![]()
Ajax is er maar mooi klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |