SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Echt? ik heb dat gemist dat hij dat zei...quote:Op maandag 7 februari 2022 18:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Aansteller, gister nog zei hij dan Hanne dan niet in het huis had moeten gaan als ze haar kind mist. En nog geen dag later jankt hij als een peutertje om zijn kind
Mogelijk in overleg met BB dit verhaal ophangen, om dan "vrijwillig" het huis te verlaten. Geen heibel meer in de pers.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:29 schreef Silves het volgende:
jaja nu mis je je dochter? waarom gaat hij dan elk showprogramma af, en nu weken in BB...weer die kutsmoes om zijn schijnheiligheid te verhullen voor de kijkers..
Ohjaaaa in de sauna tegen Nouchine heeeel lang en breed negatief over Hanne waaronder dat ze niet moet janken over dr kindje want dat wist ze vooraf...quote:Op maandag 7 februari 2022 18:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Echt? ik heb dat gemist dat hij dat zei...
Zou kunnen, hij is er wel al sinds gisteren naar toe aan het pratenquote:Op maandag 7 februari 2022 18:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mogelijk in overleg met BB dit verhaal ophangen, om dan "vrijwillig" het huis te verlaten. Geen heibel meer in de pers.
Nah... steen papier schaarquote:Op maandag 7 februari 2022 18:32 schreef Poedelpoes het volgende:
Hebben Leroy en Nouchine nu alweer een discussie?
ja niet te zuinig ook. kraakte haar daarop heel erg af met van die achterlijke bewegingen in zn gezichtquote:Op maandag 7 februari 2022 18:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Echt? ik heb dat gemist dat hij dat zei...
heeft dat wat nouch gezien heeft an dequote:Op maandag 7 februari 2022 18:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nog nooit een TT gemaakt met zoveel spel en typfouten
quote:Op maandag 7 februari 2022 18:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zou kunnen, hij is er wel al sinds gisteren naar toe aan het praten
She so blind. Die slang doet natuurlijk aardig in haar gezicht.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:33 schreef Tamaartje het volgende:
Nouch vindt het lastig dat de meesten Kristof blijkbaar niet vertrouwen want zij vertrouwd hem wel
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mogelijk in overleg met BB dit verhaal ophangen, om dan "vrijwillig" het huis te verlaten. Geen heibel meer in de pers.
Het leed is al geschiedt, ze kunnen hem nog een paar dagen aanhouden maar het wordt alleen maar slechter. Volgens mij heeft hij helemaal nog niks gehoord. Die ratel blijft maar gaan weet je wel.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |