Ah, slim zeg, met dat liedje!quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:18 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ja ging supergoed! Als wij tandenpoetsen moet hij a a a zingen op Vader Jacob, dan doet hij mooi zijn mond open. Dus hij zat bij mij op de tandartsstoel en ik zeg hem dat hij a a a moet doen net als bij het tandenpoetsen, hij deed netjes zijn mond open en de tandarts mocht zo met het spiegeltje in zijn mond kijken.En na de controle mocht hij een cadeautje uitzoeken, liggen er dus ook stuiterballen bij, en Thomas: 'Aah baaij!' Dat was snel uitgezocht.
![]()
Oh ideaal Netflix! Ging het bij Koert ook goed? Ja wij moesten 3 weken geleden eigenlijk, maar toen ook af moeten zeggen, wegens corona.
Haha, Thomas vond het tafeltje met de apparatuur heel interessant, en de lichtknopquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ah, slim zeg, met dat liedje!
Ging wel goed, hij was vooral blij met z'n nieuwe tandenborstel. En Netflix. En stiekem proberen op de knopjes van de behandelstoel te drukken![]()
Het is een angsttandarts, dus die heeft wel wat rare manieren om mensen gerust te stellen.
Toen mijn man moest stond er doodleuk muziek van de snollebollekes op
Dit soort dingen vind ik wel altijd spannend hoor, ik ben zo'n moeder met een kind dat krijsend op de grond ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, dat is wel een idee ja! Hij is helemaal gek van de klompen, ik wilde hem net de laarsjes aan doen naar de winkel, maar hij wilde de klompen aanhouden.quote:
Pfffft. Durf te wedden dat er ook legio onderzoeken zijn die juist een andere aanpak ondersteunen..quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:51 schreef ToT het volgende:
"Wij hebben veel kennis en ervaring en er zijn talloze internationale onderzoeken geweest die onze ideeën ondersteunen, dus als je onze adviezen niet opvolgt zijn de consequenties voor jezelf."Lik m'n reet zeg...
Gaat over Mini-ToT's spraakachterstand. Hij maakt juist hartstikke goede vorderingen en we volgen vrijwel al hun adviezen op, maar hebben gewoon bepaalde grenzen.
Ja Nederlands zou een verboden taal hier in huis moeten worden, behalve strikt tussen Mini-ToT en mij, en andere mensen die vloeiend Nederlands spreken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Pfffft. Durf te wedden dat er ook legio onderzoeken zijn die juist een andere aanpak ondersteunen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gingen vandaag even (op mijn laatste vrije verlofdag) lunchen in een restaurantje in de duinen. Bas had er bijna 2 km op zijn loopfiets opzitten.![]()
. En toen moesten we ook nog terug
.
Volgens mij gebruik je zusje haar 'echte naam', niet helemaal de bedoeling denk ik?quote:Op maandag 28 februari 2022 14:19 schreef douche-eendje het volgende:
B_U gefeliciteerd met je dochter. Ik kreeg als tip uit het ziekenhuis voor Bas (verwerking opname in december) dat peuters alles fysiek uiten. Dus (indien mogelijk) even samen iets 'actiefs' doen, desnoods ga je zelf zitten en laat je hem achter de bal aan rennen. Terug laten brengen en weer wegrollen.
Omgekeerd 'machtspel' bleek hier ook een schot in de roos. Mijn man en ik een beetje nep-kibbelen over wie Bas naar bed mocht brengen. En eventueel ook samen dingen doen. Het is ook een hoop verandering in een korte tijd voor een peuter. Het komt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He wat jammer BU. Alles is een fase maar ik snap goed dat je hiervan baalt! Ik heb even geen tips voor je, hopelijk heb je iets aan wat de anderen aangeven...quote:Op maandag 28 februari 2022 10:32 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik val even binnen.
We hadden met veel verschillende scenario's rekening gehouden voor als zijn zusje geboren werd, maar niet dit.
Na een paar dagen veel jengelen lijkt hij weer een beetje zichzelf, alleen wijst hij mij volledig af. Ik mag niets doen met of voor hem. Niet aanraken of iets nemen voor hem. Dat aanraken respecteer ik want zijn lichaam. Maar mijn vriend kan niet altijd alle praktische dingen overnemen. Maar wat ik hem geef eet hij gewoon niet. Als ik hem een boterham wil smeren zegt hij nee en vraagt hij het aan de kraamverzorgster.
Ik doe mijn best om geduld te hebben maar toen ik op een avond aardappelpuree naar mijn hoofd gegooid kreeg omdat ik dat durfde op zijn bord te leggen, brak ik toch en kwamen de (kraam)tranen.
Heeft iemand hetzelfde meegemaakt? Ik heb nu echt even het gevoel dat ik een dochter erbij heb maar een zoon kwijt ben
Haha wees blij, hier is het steeds drama en huilen bij het wegbrengen. Dat is geen pretje... Fijn dat hij het zo naar zijn zin heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:01 schreef taxibabe het volgende:
Pff net Thomas afgeleverd bij de psz. Ik heb er vooralsnog meer moeite mee geloof ik. Hij zwaaide en zei 'dag dag mama' toen we weggingen![]()
![]()
Ben benieuwd hoe het gaat, vandaag wel mooi gelijk de gymleraar!
Edit: Aan de foto's te zien die ik in de app krijg gaat het goed, ze zijn lekker buiten bezig met de gymleraar![]()
Dat lijkt mij echt heel rot..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:59 schreef B.ertha het volgende:
Haha wees blij, hier is het steeds drama en huilen bij het wegbrengen. Dat is geen pretje... Fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft
Het blijft naar ja, maar wat je het zegt, het scheelt dat hij het wel naar zijn zin heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 10:58 schreef B.ertha het volgende:
Tja, ik weet dat het tijdelijk is en dat hij het er naar zijn zin heeft, dat maakt het draaglijk. Maar een huilende peuter van je losscheuren is naar ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |