SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nee omgedraaid. Jezus dat je dat zietquote:Op maandag 7 februari 2022 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je nou snel van ring geruild?
Nou die van mij is nooit gebroken geweest volgens mij.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
mijn hele linker ringvinger staat scheef.
en ik weet ook nog waar het door komt
hij is alles heel erg uitgebreid aan het bestuderenquote:Op maandag 7 februari 2022 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee omgedraaid. Jezus dat je dat zietRingen zijn vreemd genoeg altijd te groot, dus die ring draait steeds
Ik probeerde heel hard niet naar de vingers te kijkenquote:Op maandag 7 februari 2022 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee omgedraaid. Jezus dat je dat zietRingen zijn vreemd genoeg altijd te groot, dus die ring draait steeds
Schouder uit de kom is mijn specialiteitquote:Op maandag 7 februari 2022 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Polsen kan ik op commando "knakken", schouders, nek, heupen, rug en enkels zijn wat variabel of ze geluid maken. Vingers en tenen lukt me vaak ook wel.
m'n vinger ook niet. dat bot wat er aan vast zit welquote:Op maandag 7 februari 2022 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou die van mij is nooit gebroken geweest volgens mij.
Ik kan het niet met rechts want daar zit een vinger tussen die ik ooit heb gebroken en niet meer echt recht staat.quote:
Links is wat lastiger.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het niet met rechts want daar zit een vinger tussen die ik ooit heb gebroken en niet meer echt recht staat.
Dr. Dre, Snoop Dogg en Eminem samen op een podium.quote:Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J. Blige and Kendrick Lamar will be this year's performers on one of the biggest stages in the world.
Sorryquote:Op maandag 7 februari 2022 14:05 schreef UitStraling het volgende:
Ranzig is dat altijd als vingerts en knies te ver doorgebogen kunnen worden.
Dacht dat je arts was.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:05 schreef UitStraling het volgende:
Ranzig is dat altijd als vingerts en knies te ver doorgebogen kunnen worden.
Dat heb ik met links met ringvinger op middelvinger, dat glijdt er ook makkelijk af.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:08 schreef dud0r het volgende:
En m'n pink kan wel verder er op maar dan glijdt die terug tot daar
Professie knopje aan, knopje uit, een loodgieter denkt toch ook niet aan pijpen als hij bezig is met zijn vrouw.quote:
links ga ik niet eens proberen vanwege m'n iets schuin staande vingerquote:Op maandag 7 februari 2022 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat heb ik met links met ringvinger op middelvinger, dat glijdt er ook makkelijk af.
Nee alleen aan gepijpt worden. Is dat niet een beetje hetzelfde?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
een loodgieter denkt toch ook niet aan pijpen als hij bezig is met zijn vrouw.
Moet je mij eens met mes en vork zien eten.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken ook een vrouw die prachtig kan schilderen maar die pakt haar penseel vaak vast met alleen een kromme duim en dan vastgeklemd in dat holletje dat dan ontstaat, dat ziet er vrij freaky uit.
Het is ook dat ik wist dat ik het met beide kan hoor, ik vond het als kind altijd een grappig gezicht.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
links ga ik niet eens proberen vanwege m'n iets schuin staande vinger
ik ben heel benieuwd nuquote:Op maandag 7 februari 2022 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je mij eens met mes en vork zien eten.
Dat vind ik ook erg vies en naar om te zien, blijft me 100 jaar bij als ik dat zie.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik eet tegenwoordig wel als een soort holbewoner met een vork rechts omdat ik mijn elleboog niet meer helemaal kan draaienquote:Op maandag 7 februari 2022 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2022 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet tegenwoordig wel als een soort holbewoner met een vork rechts omdat ik mijn elleboog niet meer helemaal kan draaien
Deze vond ik gaaf:quote:
Ja mijn onderarm kan ik nog wel volledig naar binnen draaien maar niet naar buitenquote:Op maandag 7 februari 2022 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]Dat ziet er vast ook heel apart uit.
Ik heb te weinig kracht in m'n vingers om kracht te zetten met een mes
hoe dan?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]Dat ziet er vast ook heel apart uit.
Ik heb te weinig kracht in m'n vingers om kracht te zetten met een mes
Ja was ook tof maar het is geen Shakira.quote:
Scherper mes een optie?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Meeste dingen kan ik gewoon snijden hoor, maar als het wat taai wordt dan haak ik af. Pizzabodems enzo.
De vraag stellen, is 'm beantwoorden.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:19 schreef UitStraling het volgende:
Zitten er hier überhaupt wel normale mensen?
Kan dan beter een gekarteld mes gebruiken denk ik.quote:
LEUGENSquote:
quote:Hoe vaak komt polio voor in Nederland? Poliomyelitis komt in Nederland niet meer voor. De laatste uitbraak was in 1992-1993 en trad op onder personen die zich om religieuze redenen niet lieten vaccineren. Hierbij werden 71 mensen met poliomyelitis gemeld en zijn 2 mensen overleden
kan je gewoon vragen hoorquote:Op maandag 7 februari 2022 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan dan beter een gekarteld mes gebruiken denk ik.
Maar daar heb je in restaurants vaak weinig over te zeggen.
Oh, ja, goed punt. Maar zonder scherpe messen ben ik in ieder geval nergens, al zit dat 'm meer in m'n polsen.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan dan beter een gekarteld mes gebruiken denk ik.
Maar daar heb je in restaurants vaak weinig over te zeggen.
ga werken danquote:
Maar schoonmaken is ook chiller met daglicht.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is geen zaterdagavond.
Jaquote:
Ama is toch geen budaquote:Op maandag 7 februari 2022 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is geen zaterdagavond.
Ja dat doe k ookquote:Op maandag 7 februari 2022 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wegdromen naar een warm Thais strand.
Schoonmaken is nooit chillquote:Op maandag 7 februari 2022 14:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar schoonmaken is ook chiller met daglicht.
ga harder werkenquote:
Hoe diep in het medische konijnengat ben je terecht gekomen?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet ook beter weten dan symptomen googlen.
Hoelang heb je nog?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Reumavariant, eigenlijk alle vinkjes kloppen.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe diep in het medische konijnengat ben je terecht gekomen?
neem meer tafels.quote:
Nu heb je zeker nog maar 2 uur te levenquote:Op maandag 7 februari 2022 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
toch maar eens laten controleren danquote:Op maandag 7 februari 2022 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Reumavariant, eigenlijk alle vinkjes kloppen.
Ripquote:Op maandag 7 februari 2022 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu heb je zeker nog maar 2 uur te leven
EN die zitten daar maar te wachten omdat de serveerster op d'r telefoon aan het klooien isquote:
Dat klinkt lekkerquote:Op maandag 7 februari 2022 14:35 schreef kwiwi het volgende:
Zo, eindelijk tijd voor lunch. Bratwurst met appelmoes
Erger, levenslang blijven sporten.quote:
Doodvonnis.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Erger, levenslang blijven sporten.
Lopen zo weg zonder te betalen.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
EN die zitten daar maar te wachten omdat de serveerster op d'r telefoon aan het klooien is
en dat gaat weer van bal haar loon afquote:Op maandag 7 februari 2022 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lopen zo weg zonder te betalen.
Ik was even langs de aldi gereden, gelijk weer een hele tas vol chocolade en koekjesquote:Op maandag 7 februari 2022 14:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker
ik zit pindas naar binnen te schuiven
ik zie het probleem nietquote:Op maandag 7 februari 2022 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was even langs de aldi gereden, gelijk weer een hele tas vol chocolade en koekjes
quote:Op maandag 7 februari 2022 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was even langs de aldi gereden, gelijk weer een hele tas vol chocolade en koekjes
Weekje later naar Thailand.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dat gaat weer van bal haar loon af
Dat ik straks nog langs de AH moet om nog een beetje gezond voer te halen voor het avondetenquote:
Blaadje sla op de chocola.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ik straks nog langs de AH moet om nog een beetje gezond voer te halen voor het avondeten
Dat klinkt niet heel smakelijkquote:Op maandag 7 februari 2022 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blaadje sla op de chocola.
Chocosla.
Tomatensoep is opquote:Op maandag 7 februari 2022 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
neem meer tafels.
gooi soep over ze heen.
chocolade smelten en de sla er in dippenquote:Op maandag 7 februari 2022 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blaadje sla op de chocola.
Chocosla.
gooi koffie over ze heenquote:
Chocoladefondue met banaan, appel en aardbei.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
chocolade smelten en de sla er in dippen
quote:Op maandag 7 februari 2022 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocoladefondue met banaan, appel en aardbei.
is dat kaas?quote:
Die blijft leuk.quote:
En nog steeds op je telefoon bezigquote:
GA EENS WERKENquote:
we gaan haar baas inlichtenquote:
wat een gekkie. kaas wordt toch niet vloeibaar genoegquote:
Dan moet je er gewoon kwark in mikkenquote:Op maandag 7 februari 2022 14:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat een gekkie. kaas wordt toch niet vloeibaar genoeg
quote:Op maandag 7 februari 2022 14:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat een gekkie. kaas wordt toch niet vloeibaar genoeg
warme kwarkquote:Op maandag 7 februari 2022 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je er gewoon kwark in mikken
hij kijkt zo blij als het werktquote:
Als ze die opensnijden om te kijken waarom hij niet meer kan ademen en om de 9 minuten moet schijten dan komt er kaasfondue uit.quote:
dat snap ik welquote:
Ja lijkt me ook niet echt smakelijkquote:
omdat dat ook gewoon lekker isquote:Op maandag 7 februari 2022 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook niet echt smakelijkTerwijl warme melk of kaas wel normaal zijn
Met een papieren rietjequote:
Warm nooit met een rietje.quote:
dan heb je gisteren kersenlippen haar post daarover gemistquote:
Correct, in het weekend ben ik amper hier.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan heb je gisteren kersenlippen haar post daarover gemist
Ze deden hier een papieren rietje in de warme chocolademelk.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Correct, in het weekend ben ik amper hier.
Rare jongens.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze deden hier een papieren rietje in de warme chocolademelk.
Die Edenarenquote:
bij de shoarma boer hier is dat wel de beste optie.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Telefonisch eten bestellenNep-millennial.
Jammer dat ie dat niet is.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:16 schreef Ama het volgende:
Uch mijn laptop klinkt steeds meer als een soort stofzuiger.
Ja naja beetje kut als dat ding ineens mijn joint opzuigt ofzo.quote:
wordt je laptop highquote:Op maandag 7 februari 2022 15:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja beetje kut als dat ding ineens mijn joint opzuigt ofzo.
is dat alles..quote:
Zou die sowieso uit de buurt van je laptop houden.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja beetje kut als dat ding ineens mijn joint opzuigt ofzo.
Mwahquote:Op maandag 7 februari 2022 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou die sowieso uit de buurt van je laptop houden.
Jij bent ook al lekker bezig!quote:Op maandag 7 februari 2022 15:33 schreef Karzai het volgende:
Matig dagje, de schappen liggen ook veelste vol. Dat presenteert niet goed. Ze kunnen beter iets minder spul in de winkel zetten
Heupfles mee en ergens zo’n slagroomspuit vandaan toveren.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:30 schreef Karzai het volgende:
Jammer dat ze geen irish Coffee hebben in de koffiecorner
ren even een rondje en doe even 800 pushupsquote:Op maandag 7 februari 2022 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zeg dit niet snel, maar ik vind het koud op kantoor
Ook maar een elektrisch dekentje gaan kopen danquote:Op maandag 7 februari 2022 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zeg dit niet snel, maar ik vind het koud op kantoor
aan de boven of onderkant?quote:
even een tafel cropdustenquote:
Rijen bij de kassa wil ik zien!quote:Op maandag 7 februari 2022 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent ook al lekker bezig!
Heupfles is wel essentieel.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heupfles mee en ergens zo’n slagroomspuit vandaan toveren.
lekkerquote:
+1quote:
Zo snel kan ik niet in rotterdam zijnquote:
dat red ik ook nietquote:Op maandag 7 februari 2022 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo snel kan ik niet in rotterdam zijn
quote:Op maandag 7 februari 2022 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo snel kan ik niet in rotterdam zijn
quote:
ik zie het al.quote:
Mijn chinees is dicht op maandag.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik zie het al.
wij moeten met z'n 3en maar ergens anders babi pangang gaan halen.
wanneer is je chinees wel open?quote:Op maandag 7 februari 2022 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn chinees is dicht op maandag.
hier ookquote:Op maandag 7 februari 2022 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wanneer gaan wequote:
Nee, da’s maar 1600km ofzo.quote:
Zou wel lekker zijnquote:Op maandag 7 februari 2022 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook maar een elektrisch dekentje gaan kopen dan
Die van mij ookquote:Op maandag 7 februari 2022 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je zit er nog geen week. niet te vroeg juichenquote:Op maandag 7 februari 2022 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is echt een betere plek voor mij
Er werkt hier een heel ander type mensen.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
je zit er nog geen week. niet te vroeg juichen
beetje vreemd dat je na 4 dagen al mensen aan het proeven bentquote:Op maandag 7 februari 2022 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er werkt hier een heel ander type mensen.Proef minder opportunisme.
Budanibaalquote:Op maandag 7 februari 2022 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
beetje vreemd dat je na 4 dagen al mensen aan het proeven bent
Secretaresse in het bezemhok, HR miep op de kopiermachine…quote:Op maandag 7 februari 2022 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
beetje vreemd dat je na 4 dagen al mensen aan het proeven bent
Lekker ingeslapenquote:Op maandag 7 februari 2022 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen stoffig bejaardenhuis?quote:Op maandag 7 februari 2022 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2022 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit iemand te smekken in de trein
Neem dan ook een wasknijper mee.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hele coupé ruikt naar bugles
Leuk voor paarden maar brrr droge troepquote:Op maandag 7 februari 2022 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hele coupé ruikt naar bugles
*Schrijft scent cancelling clothes pins op het lijstjequote:Op maandag 7 februari 2022 17:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neem dan ook een wasknijper mee.
Gewoon paprikachips kopenquote:Op maandag 7 februari 2022 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk voor paarden maar brrr droge troep
Is niet goed voor paardjes hoorquote:Op maandag 7 februari 2022 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk voor paarden maar brrr droge troep
Dan haal je datquote:
Appel uit de bek gehaald en dat als dessert weggewerkt?quote:Op maandag 7 februari 2022 17:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
heel geroosterd varken weggewerkt
En dan nodig je @Ama en mij niet eens uitquote:Op maandag 7 februari 2022 17:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
heel geroosterd varken weggewerkt
Dat zou ik ook wel willenquote:
Ja weet niet eigenlijk.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
WAT ZOU JE DOEN VOOR EEN MILJOEN?
Is best een lastige vraag.quote:
Als het iets met hoogte is ofzo doe ik het niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is best een lastige vraag.
Moet het moeilijk zijn, eng, illegaal?
De vraag was wat zou je doen voor een miljoen, niet wat je ermee zou doen.quote:
ooooooooooooh das wat anders, ik doe al genoegquote:Op maandag 7 februari 2022 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
De vraag was wat zou je doen voor een miljoen, niet wat je ermee zou doen.
Maar ook echt super enge dingen enz? Stel je moet een half uur in een bak vol vogelspinnen liggen of slangen ofzo.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
ooooooooooooh das wat anders, ik doe al genoeg
dat zou ik wel durven, mits ze niet dodelijk zijnquote:Op maandag 7 februari 2022 18:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ook echt super enge dingen enz? Stel je moet een half uur in een bak vol vogelspinnen liggen of slangen ofzo.
Je vriendin kwam toch ook niet uit Brabant?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
pff wereldreis, ik ga brabant niet uit... nog niet voor een miljoen
Niet dodelijk maar wel grootste soort die niet giftig is dan en dan heel wat.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat zou ik wel durven, mits ze niet dodelijk zijn
jawel... bij oisterwijk geborenquote:Op maandag 7 februari 2022 18:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Je vriendin kwam toch ook niet uit Brabant?
Oooohquote:Op maandag 7 februari 2022 18:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jawel... bij oisterwijk geboren
Ohja goeie RTL boulevard kijken zo.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:28 schreef Karzai het volgende:
Marc Overmars, wat een sukkel. Maar verbaast mij niet zo. Voetballers he
Wat voor slangen?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ook echt super enge dingen enz? Stel je moet een half uur in een bak vol vogelspinnen liggen of slangen ofzo.
Oh dat is wel prima.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet dodelijk maar wel grootste soort die niet giftig is dan en dan heel wat.
Geen idee hahaquote:Op maandag 7 februari 2022 18:29 schreef dud0r het volgende:
Alleen waar haal je een stapel reticulated pythons vandaan
At is nog wel even lastig.quote:
Heel de Dwuster volgeladen?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:33 schreef kwiwi het volgende:
Weer aan het wekelijkse rondje boodschappen in Duitsland bezig
lopend en dan een sponsor vindenquote:Op maandag 7 februari 2022 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
De vraag was wat zou je doen voor een miljoen, niet wat je ermee zou doen.
Weer heel de Zwitserse economie ondermijnenquote:Op maandag 7 februari 2022 18:33 schreef kwiwi het volgende:
Ik wandel zo even naar de appiequote:Op maandag 7 februari 2022 18:47 schreef Karzai het volgende:
even kijken of ik voor morgen nog boodschappen kan laten bezorgen
Tegelijkertijd doen.quote:
Maar wel gratis koffiequote:Op maandag 7 februari 2022 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo’n kantoordag is stiekem best intensief
Allemaal sociaal contact en zulksquote:Op maandag 7 februari 2022 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo’n kantoordag is stiekem best intensief
Ja, ik vind het erg leuk. Ik heb de stap gemaakt gemaakt van marketing naar communicatie en dat ligt me wat beter. Collega’s zijn tot nu toe ook allemaal tof. Moet alleen wennen dat ik nog heel weinig kennis over de organisatie en alle projecten heb, waar ik bij mijn vorige werkgever van alles op de hoogte wasquote:Op maandag 7 februari 2022 19:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar wel gratis koffie![]()
Was het leuk?
Heb ik ook hoor, op kantoor werken vreet energie terwijl het thuis best prima gaatquote:Op maandag 7 februari 2022 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, het klinkt stom, maar dat is dus echt wennen weer.
Op kantoor kickt mijn hyperventilatie ook wel sneller in door al het gepraat. Jammer dat ik daar maar niet vanaf kom.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, op kantoor werken vreet energie terwijl het thuis best prima gaat
Leuk! Organisatie leer je vanzelf wel kennenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind het erg leuk. Ik heb de stap gemaakt gemaakt van marketing naar communicatie en dat ligt me wat beter. Collega’s zijn tot nu toe ook allemaal tof. Moet alleen wennen dat ik nog heel weinig kennis over de organisatie en alle projecten heb, waar ik bij mijn vorige werkgever van alles op de hoogte was
quote:Op maandag 7 februari 2022 19:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Leuk! Organisatie leer je vanzelf wel kennen![]()
Kantoordagjes vind ik ook altijd heerlijk, beetje ouwehoeren, overleggen, collega’s spreken. Krijg daar vaak wel een voldaan gevoel van en heb dan ineens weer 100 duizend dingen waar ik weer mee verder kan in mijn werk. Kost wel energie, maar wel een leuk soort energie.
Moet er overigens niet aan denken om 5 dagen op kantoor te zitten
Ligt eraan wat voor pistoletje. Broodje bij de HEMA kost 3 euro maar zit ik ook altijd wel even van vol.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
3,90 euro is toch eigenlijk van de zotte voor een pistoletje ham/kaas
Nou ja, gemiddeld pistoletje met twee plakken kaas, plakje ham en wat groene decoratiequote:Op maandag 7 februari 2022 19:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor pistoletje. Broodje bij de HEMA kost 3 euro maar zit ik ook altijd wel even van vol.
Supermarkt pistoletje? Want dan is het wel prijzig ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, gemiddeld pistoletje met twee plakken kaas, plakje ham en wat groene decoratie
Gewoon zo’n cateringafbakding. Maar goed, eens per week wil ik dat wel neerleggen voor een broodje, maar elke dag zou me te gortig worden.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Supermarkt pistoletje? Want dan is het wel prijzig ja.
Dan vult één pistoletje toch ook niet?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon zo’n cateringafbakding. Maar goed, eens per week wil ik dat wel neerleggen voor een broodje, maar elke dag zou me te gortig worden.
Loonsverhoging vragenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon zo’n cateringafbakding. Maar goed, eens per week wil ik dat wel neerleggen voor een broodje, maar elke dag zou me te gortig worden.
Ik had nog een banaanquote:Op maandag 7 februari 2022 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan vult één pistoletje toch ook niet?
Krentquote:Op maandag 7 februari 2022 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan het wel betalen, maar ik heb het er niet voor over.
Dat doe ik nu, wel halve dagen en dan nog een paar uurtjes thuis. Hele dagen trek ik niet meerquote:Op maandag 7 februari 2022 19:25 schreef Ygritte het volgende:
Moet er overigens niet aan denken om 5 dagen op kantoor te zitten
Hoi Amaquote:Op maandag 7 februari 2022 18:33 schreef kwiwi het volgende:
Hebben ze daar geen speciale personeelsprijzen?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
3,90 euro is toch eigenlijk van de zotte voor een pistoletje ham/kaas
Neequote:Op maandag 7 februari 2022 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen speciale personeelsprijzen?
Om een beetje binding met team, afdeling enz. te krijgen is fysiek op kantoor ook gewoon wel belangrijk. Ik heb ook collega’s die midden in lockdowns e.d. begonnen zijn. Die hebben van heel veel dingen nog steeds net niet helemaal door hoe het werkt of wie ze waarvoor moeten hebben. Ik zie tegenwoordig ook allerlei mensen lopen waarvan ik denk ‘wie the hell ben jij eigenlijk’quote:Op maandag 7 februari 2022 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik vind de kantoordagen wel fijn om een beetje te ‘landen’ daar. Dus ik denk dat ik het voorlopig eens per week blijf doen. Heb al twee collega’s leren kennen met wie ik wel goed kan opschieten. Volgende keer broodje mee eten.
Matigquote:
We willen natuurlijk ook niet dat de bevolking een beetje zit te betalen voor de luxebroodjes van buda natuurlijk hequote:Op maandag 7 februari 2022 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, gemiddeld pistoletje met twee plakken kaas, plakje ham en wat groene decoratie
Ik zit nu op 1x in de 2 weken als ik zin heb ongeveerquote:Op maandag 7 februari 2022 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doe ik nu, wel halve dagen en dan nog een paar uurtjes thuis. Hele dagen trek ik niet meer
Ik heb gelukkig wel een buddy (eigenlijk twee) gekregen. Daar heb ik vandaag mee afgesproken. Toffe kerel.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Om een beetje binding met team, afdeling enz. te krijgen is fysiek op kantoor ook gewoon wel belangrijk. Ik heb ook collega’s die midden in lockdowns e.d. begonnen zijn. Die hebben van heel veel dingen nog steeds net niet helemaal door hoe het werkt of wie ze waarvoor moeten hebben. Ik zie tegenwoordig ook allerlei mensen lopen waarvan ik denk ‘wie the hell ben jij eigenlijk’
Misschien dat @bitterbal tips heeft. Die kent de buurt beter dan ikquote:Op maandag 7 februari 2022 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
MatigHeb je er niet toevallig een toko in de buurt zitten waar je een lekker broodje ajam pedis kunt halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |