SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nee omgedraaid. Jezus dat je dat zietquote:Op maandag 7 februari 2022 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je nou snel van ring geruild?
Nou die van mij is nooit gebroken geweest volgens mij.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
mijn hele linker ringvinger staat scheef.
en ik weet ook nog waar het door komt
hij is alles heel erg uitgebreid aan het bestuderenquote:Op maandag 7 februari 2022 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee omgedraaid. Jezus dat je dat zietRingen zijn vreemd genoeg altijd te groot, dus die ring draait steeds
Ik probeerde heel hard niet naar de vingers te kijkenquote:Op maandag 7 februari 2022 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee omgedraaid. Jezus dat je dat zietRingen zijn vreemd genoeg altijd te groot, dus die ring draait steeds
Schouder uit de kom is mijn specialiteitquote:Op maandag 7 februari 2022 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Polsen kan ik op commando "knakken", schouders, nek, heupen, rug en enkels zijn wat variabel of ze geluid maken. Vingers en tenen lukt me vaak ook wel.
m'n vinger ook niet. dat bot wat er aan vast zit welquote:Op maandag 7 februari 2022 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou die van mij is nooit gebroken geweest volgens mij.
Ik kan het niet met rechts want daar zit een vinger tussen die ik ooit heb gebroken en niet meer echt recht staat.quote:
Links is wat lastiger.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het niet met rechts want daar zit een vinger tussen die ik ooit heb gebroken en niet meer echt recht staat.
Dr. Dre, Snoop Dogg en Eminem samen op een podium.quote:Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J. Blige and Kendrick Lamar will be this year's performers on one of the biggest stages in the world.
Sorryquote:Op maandag 7 februari 2022 14:05 schreef UitStraling het volgende:
Ranzig is dat altijd als vingerts en knies te ver doorgebogen kunnen worden.
Dacht dat je arts was.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:05 schreef UitStraling het volgende:
Ranzig is dat altijd als vingerts en knies te ver doorgebogen kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |