SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Niet iedereen heeft een kantoorbaan hé 😉.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
zo'n persoon moet zich dan ook niet ziekmelden maar gewoon aan z'n eigen keukentafel gaan werken als dat kan...zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Uitstroom van 8 op kliniek???? hebben we na 2 jaar dan helemaal niks werkends waar we beleid op baseren?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Vandaag lekker weertje, uitstroom van 300+ incoming.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:29 schreef Nielsch het volgende:
door dat pleurisweer van gisteren wilde gewoon niemand naar huis, geen wonder dat die uitstroom zo laag is.
![]()
![]()
Grappig, kwam dit bericht tegen op LinkedIn:quote:Waar bestaat zo’n test eigenlijk uit?
Het is gewoon een papieren stripje. Net zoals een strip om het water van een zwembad te testen. De rest is plastic afval.
Niet alleen het houdertje dat je hier ziet, maar ook het buisje waar de vloeistof in moet, het flesje met vloeistof en het staafje zelf. Allemaal plastic.
Hoeveel miljoenen of zelfs miljarden van deze dingen zijn er de afgelopen 2 jaar in China geproduceerd, de hele wereld over gevlogen en uiteindelijk op de afvalberg terecht gekomen?
Waarom bestaan deze testen niet alleen uit het papieren stripje? Eventueel 1 plastic houdertje waar je de strip zelf in vervangt?
In de VS schijnen ze ook plasticvrije zelftesten te verkopen. Dat hele houdertje is gewoon onnodig.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
https://www.jwatch.org/fw108600/2014/03/17/most-flu-asymptomaticquote:Op maandag 7 februari 2022 13:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik hoop dat mensen met griep voortaan gewoon thuisblijven. Als we iets mee zouden moeten nemen van deze pandemie...
Veel plezier met dat voor elkaar te krijgen.![]()
vandaar de laatste 3 woorden aan het einde van de zinquote:Op maandag 7 februari 2022 13:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een kantoorbaan hé 😉.![]()
Leuker voor de gram.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:49 schreef DireStraits7 het volgende:
Grappig, kwam dit bericht tegen op LinkedIn:
[..]
[ afbeelding ]
In de VS schijnen ze ook plasticvrije zelftesten te verkopen. Dat hele houdertje is gewoon onnodig.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Die had ik ook voorbij zien komen. Overigens had ik zelf ook al zo'n ding uit elkaar gehaald. Ik vroeg me ook af of al het plastic waar die testen in verpakt zijn helemaal nodig is. Of dat dit ook niet gewoon in papier zou kunnen. Maar misschien is dat nog om die strip zelf te beschermen. En het stokje voor de test zelf.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de VS schijnen ze ook plasticvrije zelftesten te verkopen. Dat hele houdertje is gewoon onnodig.
Ik heb die dingen ook al op straat zien liggen. Net als mondkapjes.
Mensen zijn varkens."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Hoe zijn die strips daar dan 'verpakt'?quote:Op maandag 7 februari 2022 13:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de VS schijnen ze ook plasticvrije zelftesten te verkopen. Dat hele houdertje is gewoon onnodig.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
In die test zelf zit ook zo'n zakje met siliconengel, dus dat zal inderdaad wel op een bepaalde manier beschermd moeten worden.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Die had ik ook voorbij zien komen. Overigens had ik zelf ook al zo'n ding uit elkaar gehaald. Ik vroeg me ook af of al het plastic waar die testen in verpakt zijn helemaal nodig zijn. Of dat dit ook niet gewoon in papier zou kunnen. Maar misschien is dat nog om die strip zelf te beschermen. En het stokje voor de test zelf.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Is er nog een manier voor mensen in nl van wie de qr morgen verloopt om die te verlengen? Uitprinten oid? Hoelang blijft die dan nog werken?Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Maar waarom dan die uitzondering?quote:Op maandag 7 februari 2022 13:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
vandaar de laatste 3 woorden aan het einde van de zinzeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Binnen lopen bij 'prikken zonder afspraak'.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef RipCity het volgende:
Is er nog een manier voor mensen in nl van wie de qr morgen verloopt om die te verlengen?
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Denk dat die ook meteen stopt...quote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef RipCity het volgende:
Is er nog een manier voor mensen in nl van wie de qr morgen verloopt om die te verlengen? Uitprinten oid? Hoelang blijft die dan nog werken?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Geen idee, het was een opmerking bij die post. Ik heb het niet geverifieerd. Maar feit lijkt me dat je de hoeveelheid plastic flink kunt reduceren met wat slim nadenken.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe zijn die strips daar dan 'verpakt'?Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Je kunt de booster halen? Je kunt je laten besmetten? Je kunt je laten testen voor toegang? Of doel je meer op Telegram advertenties?quote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef RipCity het volgende:
Is er nog een manier voor mensen in nl van wie de qr morgen verloopt om die te verlengen? Uitprinten oid? Hoelang blijft die dan nog werken?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Oh ja, dat zie je nou de hele dag op linkedin voorbij komen. Vanwege te veel afval, net als mondkapjes.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de VS schijnen ze ook plasticvrije zelftesten te verkopen. Dat hele houdertje is gewoon onnodig.![]()
Fixedquote:Op maandag 7 februari 2022 13:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Binnen lopen bij 'prikken zonder afspraak een besmet persoon'.
Alpha kenny one![]()
De enige 'engineer' die daar over nagedacht heeft, is degene die bedacht heeft een rond patroontje in de doos te maken zodat de verpakking een houdertje wordt. Voor de rest zit alles apart in plastic en zit er nog een hele papierwinkel bij die toch niemand leestquote:Op maandag 7 februari 2022 13:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Geen idee, het was een opmerking bij die post. Ik heb het niet geverifieerd. Maar feit lijkt me dat je de hoeveelheid plastic flink kunt reduceren met wat slim nadenken.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Booster halen.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef RipCity het volgende:
Is er nog een manier voor mensen in nl van wie de qr morgen verloopt om die te verlengen? Uitprinten oid? Hoelang blijft die dan nog werken?![]()
En die zit niet eens overal bij. Sowieso staat er overal wat anders. Had er van de week eentje waarbij je het staafje eerst één minuut in de vloeistof moet laten zitten. Had dat nog nooit eerder gehad. Bij sommigen moet je tikken om te mengen. Oh ja, en bij eentje stond dat je vanaf 15 minuten, maar zeker niet later dan 20 minuten moest aflezen. Bij anderen ergens tussen 15 en 30 minuten.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De enige 'engineer' die daar over nagedacht heeft, is degene die bedacht heeft een rond patroontje in de doos te maken zodat de verpakking een houdertje wordt.
Dat controlestreepje vraag ik me ook van af hoeveel dat werkelijk zegt. Volgens mij kun je prima een C krijgen zonder dat ding überhaupt in je neus gestopt te hebben.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Uitprinten, volgens mij is die dan nog geldig tot 1 aprilquote:Op maandag 7 februari 2022 13:53 schreef RipCity het volgende:
Is er nog een manier voor mensen in nl van wie de qr morgen verloopt om die te verlengen? Uitprinten oid? Hoelang blijft die dan nog werken?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: