Ik weet nog eind jaren negentig, toen had je Zapruder als BNW website.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ehhh digi d?
I'd kaart rijbewijs verzekering etc etc etc..
En heb je nu VPN geen Google account fb fok! Etc etc...
Omdat dat op Twitter staat...quote:Op maandag 7 februari 2022 12:29 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Dat leef je al zeker 10 jaar, waarom is dit nu ineens een probleem?
Myocarditis ook niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, we zijn nog lang niet van Covid af...
jamaar dat is een mogelijk gevolg van covid, zeggen ze danquote:
Ongevaccineerden die geen covid of andere virusinfectie die myocarditis kan veroorzaken krijgt krijgen het inderdaad niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
jamaar dat is een mogelijk gevolg van covid, zeggen ze dan
en tevens is het een mogelijk gevolg van de vaccins/boosters
Dus wat is het probleem dan nog![]()
Dus enkel de ongevaccineerden zullen het niet krijgen
Mooi toch die logica zodat ze ook maar niet hoeven te twijfelen aan hun spuitjes. Ik ben blij dat ik schoon ben, er zit geen enkel voordeel aan de reeks spuiten.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Grap is juist dat uit alle macht het vaccin zo gevaarlijk mogelijk wordt gemaakt..quote:Op maandag 7 februari 2022 12:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mooi toch die logica zodat ze ook maar niet hoeven te twijfelen aan hun spuitjes. Ik ben blij dat ik schoon ben, er zit geen enkel voordeel aan de reeks spuiten.
Dat is inderdaad eind 2021 toegevoegd als bijwerking, toen de vaccins al driekwart jaar myocarditis veroorzaakt hadden.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, dat is een gevolg van Covid...
Ongevaccineerden komen natuurlijk op de IC.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Daarom is het ook een feit dat myocarditis bij ongevaccineerden wordt veroorzaakt door het vaccin.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is inderdaad eind 2021 toegevoegd als bijwerking, toen de vaccins al driekwart jaar myocarditis veroorzaakt hadden.
Wil je alsjeblieft ophouden het woord vaccin te gebruiken?quote:Op maandag 7 februari 2022 12:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grap is juist dat uit alle macht het vaccin zo gevaarlijk mogelijk wordt gemaakt..
Prima dat je ongevaccineerd bent en je hebt het ongetwijfeld ook niet nodig.
Maar waarom dan steeds bevestiging zoeken door allerlei gevolgen exclusief te koppelen aan het vaccin?
Daarom ook de 3000% increase van myocarditis bij vaxxers?quote:Op maandag 7 februari 2022 13:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daarom is het ook een feit dat myocarditis bij ongevaccineerden wordt veroorzaakt door het vaccin.
Je kunt ook gewoon minder emotioneel zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft ophouden het woord vaccin te gebruiken?
Nooit zo'n slecht "vaccin" meegemaakt.
Ik kan van alles.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon minder emotioneel zijn.
Tja, als ongevaccineerden al myocarditis door het vaccin krijgen...quote:Op maandag 7 februari 2022 13:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daarom ook de 3000% increase van myocarditis bij vaxxers?
Je retoriek is niet grappig en voegt voorts helemaal niets toe aan een inhoudelijke discussie.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, als ongevaccineerden al myocarditis door het vaccin krijgen...
Tja, er is hier ooit een lijst gepost met slachtoffers van myocarditis, en bij nazoeken bleken die ongevaccineerd.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je retoriek is niet grappig en voegt voorts helemaal niets toe aan een inhoudelijke discussie.
Ik zou dat inderdaad voor geen goud willenquote:Op maandag 7 februari 2022 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je je inleest weet je het
een pas
op welke wijze dan ook is voor mij not done
we moeten niet in een controlemaatschappij willen wonen
Die lijst is mij onbekend.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, er is hier ooit een lijst gepost met slachtoffers van myocarditis, en bij nazoeken bleken die ongevaccineerd.
Maar dat maakte verder niet uit.
Het vaccin was de oorzaak.
Waarom geldt dat nu opeens niet meer?
Nou, de grap is juist dat geen enkel nadelig effect van Covid wordt erkend, maar dat vervolgens alles op het vaccin wordt geschoven.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die lijst is mij onbekend.
Voor de rest zijn myocarditis en pericarditis erkende bijwerkingen van het vaccin. Met een ruime marge blijkt.
Waarom dan weer zo spastisch reageren? Het is niet uitsluitend wonderspul.
Wees blij dat je niet in de jaren vijftig hebt geleefd...quote:Op maandag 7 februari 2022 13:25 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik zou dat inderdaad voor geen goud willen![]()
![]()
Nappie?quote:Op maandag 7 februari 2022 12:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eh zijn hele leven al vanaf dat nappie hier ooit de baas was ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |