SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
ftfyquote:Op maandag 7 februari 2022 10:15 schreef Lonneke1983 het volgende:
Leroy is gewoon ook stom om iedere keer steen te kiezen.
Gisteren moesten ze een spel opdracht doen, zak aardappelen vasthouden en hoelahoepenquote:
Ah ok.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heeft Grees losgelijmt bij BB
Grace zei net op stream dat ze bigbrother gesmeekt had of ze er een paar mocht houdenquote:
zou slimpie het doorhebbenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
Zou Leroy het door hebben
dat hij de sjaak gaat zijn
Denk het niet, hij gelooft in zichzelf.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
Zou Leroy het door hebben
dat hij de sjaak gaat zijn
Als ze maar weer niet dicht gaan tussen nu en woensdagquote:Op maandag 7 februari 2022 10:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ogen van Hanne zijn ook geopend als het om Leroy gaat. Mooi!
quote:Op maandag 7 februari 2022 10:35 schreef C.A.I het volgende:
[..]
zou slimpie het doorhebbenhij weet toch alles immers
en dan donderdag huilen dat hij er het laatst in is gekomen en de minste kansen heeft gehadquote:Op maandag 7 februari 2022 10:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het niet, hij gelooft in zichzelf.
Nawel en Nous beide jaquote:Op maandag 7 februari 2022 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine , je moet in de woonkamer blijven .. dom kind.
hij heeft zelf gezegd dat hij de tepels van Nous zagquote:Op maandag 7 februari 2022 10:37 schreef DarkRaven70 het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een paar dingen terug gezien van Leroy, maar wat een giga ophef zeg over hem.
1. Wie zegt dat hij wat gezien heeft, aangezien ze behoorlijke borsten heeft![]()
2. Als hij zijn piep aan het schoonmaken is ontploft de hele sociale media over dat hij zich aan het aftrekken is![]()
Iedereen, vooral mannen zitten te schreeuwen om blote borsten te kunnen zien maar daar hoor je niemand over.
Kijk de screenshots op het tieten forum, daar geilen ze al als het om de borsten van Vera gaat of de kont van Grace maar daar hoor je niemand over.
Leroy is zeker niet mijn favoriet, maar vind dit wel heel groots uitgepakt.
Als hij echt iets fout had gedaan had BB zeker wel in gegrepen.
Is mijn mening
Nope .. daarvoor kom ik zeker niet hier, hoef ik ook echt niet te zien. De ophef is terecht.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:37 schreef DarkRaven70 het volgende:
Iedereen, vooral mannen zitten te schreeuwen om blote borsten te kunnen zien maar daar hoor je niemand over.
Kijk de screenshots op het tieten forum, daar geilen ze al als het om de borsten van Vera gaat of de kont van Grace maar daar hoor je niemand over.
iedereenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen de bewoners die nog niet waren geweest. Nawel is als eerste geweest.
2 lettergrepen hequote:Op maandag 7 februari 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
Leroy weet dus ook niet wat bedrukt is
Hij ging bewust staan, keek die kant op, nous deed ogen open nadat shampoo uitgespoeld was, en keek recht in de ogen van Leroy , gilde niet doen, en toen riep Leroy ik zie tepeltjes, nogmaals ik zie 2 tepeltjes .quote:Op maandag 7 februari 2022 10:37 schreef DarkRaven70 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb een paar dingen terug gezien van Leroy, maar wat een giga ophef zeg over hem.
1. Wie zegt dat hij wat gezien heeft, aangezien ze behoorlijke borsten heeft![]()
2. Als hij zijn piep aan het schoonmaken is ontploft de hele sociale media over dat hij zich aan het aftrekken is![]()
Is mijn mening
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:37 schreef DarkRaven70 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Is mijn mening
Voor blote borsten zijn meer dan genoeg andere adresjesquote:Op maandag 7 februari 2022 10:37 schreef DarkRaven70 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Is mijn mening
dan moet hij niet van die dingen doenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:42 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik vind Leroy een kwal maar deze ophef gaat veel te ver. Zo kun je iemand kapot maken en dat mag niet.
Dus nu heeft hij Nous misbruikt en moet hij aan de hoogste schandpaal?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hij ging bewust staan, keek die kant op, nous deed ogen open nadat shampoo uitgespoeld was, en keek recht in de ogen van Leroy , gilde niet doen, en toen riep Leroy ik zie tepeltjes, nogmaals ik zie 2 tepeltjes .
Do I need say more ?
chips zit ik weer verkeerdquote:Op maandag 7 februari 2022 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar goed.. dit is niet het #metoo topic, maar CoS.
En voor het hele gebeuren probeerde hij haar over te halen bij hem in bad te gaan. Hij drong echt aan.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hij ging bewust staan, keek die kant op, nous deed ogen open nadat shampoo uitgespoeld was, en keek recht in de ogen van Leroy , gilde niet doen, en toen riep Leroy ik zie tepeltjes, nogmaals ik zie 2 tepeltjes .
Do I need say more ?
Als je je als volwassen man niet kunt gedragen heb je een probleem denk ikquote:Op maandag 7 februari 2022 10:43 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Dus nu heeft hij Nous misbruikt en moet hij aan de hoogste schandpaal?
Ja hij zag tepels, niet netjes hoe hij dat dan deed maar ik denk niet dat Nous er een seconde minder van heeft geslapen.
Het is social media ... die is er om iemand kapot te maken of te cancelen en daarom zitten er ook veel mensen op die verder geen leven hebben.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:42 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik vind Leroy een kwal maar deze ophef gaat veel te ver. Zo kun je iemand kapot maken en dat mag niet.
ah jij vind dus ook dat Marco B gewoon die hand op die borsten mag leggen, Jan rietman dickpicks mag sturen aan kandidaten, en de gymleraar over de douche deur van jou dochter mag kijken #negeer #doodzwijgenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:43 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Dus nu heeft hij Nous misbruikt en moet hij aan de hoogste schandpaal?
Ja hij zag tepels, niet netjes hoe hij dat dan deed maar ik denk niet dat Nous er een seconde minder van heeft geslapen.
klopt, ook nogquote:Op maandag 7 februari 2022 10:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En voor het hele gebeuren probeerde hij haar over te halen bij hem in bad te gaan. Hij drong echt aan.
Ben ik het mee eens.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:42 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ja en als ze dat nou eens hardop deden kon ik het nog verstaan ookquote:Op maandag 7 februari 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
Hanne en Vera
nu smoezen
tis wel echt de dag van het smoezen vandaag
om nu overdag als ik alleen thuis ben met oortjes in te moeten zittenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja en als ze dat nou eens hardop deden kon ik het nog verstaan ook
Mwah, die riep het ook wel aardig over zichzelf af qua balonnengate, stom varken en mongool wat mij betreftquote:Op maandag 7 februari 2022 10:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
Deden ze met Kitty ook.
Kitty wie??quote:Op maandag 7 februari 2022 10:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah, die riep het ook wel aardig over zichzelf af qua balonnengate, stom varken en mongool wat mij betreft
Prima joh. Als jij dat vindt.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah, die riep het ook wel aardig over zichzelf af qua balonnengate, stom varken en mongool wat mij betreft
Ik ook niet, vaak ook niet als ze wel hardop ratelt...quote:
heeft ze dat afgelopen keer wel gedaan toch?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Hanne : ik ga niet op jou [Vera] stemmen.
Nee, ze zegt dat ze nooit op Vera wil, omdat ze buiten nog met haar iets wil kunnen doen.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze dat afgelopen keer wel gedaan toch?
Vera is info aan het verzamelen.quote:
en Dimi toch met groen mee?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij zei Hanne dat ze vorige week op Salar heeft gestemd.
o kan ook. ze moet eens duidelijkere zinnen proberen te makenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij zei Hanne dat ze vorige week op Salar heeft gestemd.
komt door die stomme eyelinerquote:Op maandag 7 februari 2022 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind.
Die Vera zo'n gemene kop hebben.
En kleine pupillen. En samen geknepen lippen.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt door die stomme eyeliner
dat maakt haar gezicht niet vriendelijker
ze maakt haar ogen juist kleiner met die eyelinerquote:
mss zien ze dat wel, en vinden dat juist mooiquote:Op maandag 7 februari 2022 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze maakt haar ogen juist kleiner met die eyeliner
dat mensen dat zelf niet zien he
dus het ligt aan jouquote:Op maandag 7 februari 2022 10:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En kleine pupillen. En samen geknepen lippen.
Ik mag haar niet. Dus ik zie alleen de nare dingen.![]()
Zo werkt dat.
die puntwenkbrauwen snap ik ook nietquote:Op maandag 7 februari 2022 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind.
Die Vera zo'n gemene kop hebben.
Dat vind ik dus raar van eyeliner. Ze zeggen dat het je ogen groter maakt.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze maakt haar ogen juist kleiner met die eyeliner
dat mensen dat zelf niet zien he
Leroy heeft niemand aangeraakt, al zeker geen minderjarige zoals Borsato heeft gedaan.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
ah jij vind dus ook dat Marco B gewoon die hand op die borsten mag leggen, Jan rietman dickpicks mag sturen aan kandidaten, en de gymleraar over de douche deur van jou dochter mag kijken #negeer #doodzwijgen
is hip nuquote:Op maandag 7 februari 2022 11:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
die puntwenkbrauwen snap ik ook niet
[ link | afbeelding ]
Gouden tip ditquote:Op maandag 7 februari 2022 11:01 schreef Cargamelk het volgende:
Wrom pissen ze niet in dat bad ... is toch een stuk warmer dan
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
die puntwenkbrauwen snap ik ook niet
[ link | afbeelding ]
Ja dat hij nu geen vrijstelling heeft kunnen kopen denk ik. Hij blijft gesaved worden denkt hij zekerquote:Op maandag 7 februari 2022 11:02 schreef greysbones het volgende:
Leroy huilen![]()
om steen papier schaar
En deed elke keer steen toch?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy janken omdat hij niet fatsoenlijk steen-papier-schaar kon doen .. hij was 2 keer te snel.
Booyaka.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:02 schreef spapaars het volgende:
Julio roepend Boeyata. enigste wat ik kan zeggen.
Wat ik kan vinden is uit het Japans Boe en anderen
Jij loopt voor! Terwijl ik jouw reactie lees hoor ik Julio boeyata zeggenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:02 schreef spapaars het volgende:
Julio roepend Boeyata. enigste wat ik kan zeggen.
Wat ik kan vinden is uit het Japans Boe en anderen
is bij de één wat moeilijker dan bij de ander maar ik probeer iedereen mooi/aardig te vindenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. En als jij haar mooi vind of aardig ligt dat aan jou.
En julio snapt alles zo goedquote:Op maandag 7 februari 2022 11:05 schreef greysbones het volgende:
wat een slachtofferrollen worden hier in genomen zeg
Ik kan niet kijken nu. Met wie praat ze?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:06 schreef greysbones het volgende:
Wat nawel zegt
die heeft echt geen mensenkennis![]()
![]()
Leroyquote:Op maandag 7 februari 2022 11:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken nu. Met wie praat ze?
Groepje nawel, Julio, noush en jankende leroy omdat ie verloren heeft met steen, papier, schaarquote:Op maandag 7 februari 2022 11:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken nu. Met wie praat ze?
dat heeft nawel er ook best wel ingestampt bij haarquote:Op maandag 7 februari 2022 11:07 schreef greysbones het volgende:
Nous is ook dom
Leroy fikt haar af
en ze steunt hem gewoon weer
Denk kris.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:06 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie zijn ze nu weer aan het kwaadspreken daar.
ze vind hem wel geyl denk ik, machocultuur enzoquote:Op maandag 7 februari 2022 11:07 schreef greysbones het volgende:
Nous is ook dom
Leroy fikt haar af
en ze steunt hem gewoon weer
puntje puntje puntje EXITquote:Op maandag 7 februari 2022 11:08 schreef Benny het volgende:
Samenvatting voor het streamverslag:
Leroy___________!
dat geloof ik nietquote:Op maandag 7 februari 2022 11:08 schreef Abundance2 het volgende:
[..]
ze vind hem wel geyl denk ik, machocultuur enzo
En terecht, legoblokjes weet je welquote:Op maandag 7 februari 2022 11:08 schreef Juud79 het volgende:
Leroy is gewoon van plan geweest om die pin te kopen waarschijnlijk.
Julio, Nawel en Leroy.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:07 schreef Koos1958 het volgende:
Oh er heeft iemand een hand op de schouder gelegd en die had geen steun nodig. Nawel zegt daarom moet jij weg en ik weg. Julio zegt ze gaan je klein krijgen met het mentale. Echt die Julio is bijne de smerigste daar
hij heeft steen papier schaar verlorenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
Over wie heeft Leroy het.
Iets over dat iemand 2x verliest en het dan toch opnieuw moet.
Verloren, geen kleine broertje, nominatie angst.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy voelt zich niet meer oke, ik denk toch dat hij op zijn klote heeft gekregen van BB voor gister
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dodelijk vermoeiend die Julio, dat gezever, nu snap ik waarom Nawel steeds zo moe is
Zieltjes winnen, hoe kan je om een boodschap spel janken terwijl hij net little brother is geweest.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy voelt zich niet meer oke, ik denk toch dat hij op zijn klote heeft gekregen van BB voor gister
Maar ze waren het er daarstraks toch allemaal over eens dat Peter de boodschappen mocht doen?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:09 schreef Silves het volgende:
Boodschappen doen? Peter heeft dit niet nog niet gedaan, is hij bang dat hij koffie gaat kiezen ipv theetje..
puntje teveelquote:Op maandag 7 februari 2022 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
@:DGK_Tegengas. stream 1 - 11:00 mental breakdown van Leroy
er is altijd een keus!quote:Op maandag 7 februari 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat geloof ik niet
Nous zit een beetje vast aan groen nu
en heeft niet echt een andere keus
Groen wil Salar en Kristofquote:Op maandag 7 februari 2022 11:12 schreef Rhosyn het volgende:
Ze kunnen me allemaal wat met hun bondjes.
Als ze Salar maar met rust laten.
quote:Op maandag 7 februari 2022 10:37 schreef DarkRaven70 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Is mijn mening
En is dat niet veel smeriger.....vooral van Julio.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die Nawel die lult alleen om dat ze zijn stem nodig hebben.
Nobody gives a fuck om Leroy.
Oh en dat moest drie keer?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft steen papier schaar verloren![]()
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:12 schreef Rhosyn het volgende:
Ze kunnen me allemaal wat met hun bondjes.
Als ze Salar maar met rust laten.
hij begon 2 keer eerder dan Peterquote:Op maandag 7 februari 2022 11:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh en dat moest drie keer?
IK snap niks van dat spel.
Wat is de minimall?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
BB : Als jullie iets horen vanuit de minimall mogen jullie dat negeren. Geniet ervan, voor het eerst mogen jullie mij compleet negeren.
Leroy wilde ook, maar verloor van Peter met steen, papier, schaar (bij poging 3, omdat Leroy steeds te snel/langzaam(?) was).quote:Op maandag 7 februari 2022 11:11 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar ze waren het er daarstraks toch allemaal over eens dat Peter de boodschappen mocht doen?
Laatste wanhoopsdaad dan want hij wordt echt denk ik niet gesaved o.d.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
Leroy weet gewoon dat hij de pineut is. Daarom wilde hij shoppen, zodat hij de immuniteitspin kon kopen.
Oh thanx dat had ik gemist 😊quote:Op maandag 7 februari 2022 11:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Leroy wilde ook, maar verloor van Peter met steen, papier, schaar (bij poging 3, omdat Leroy steeds te snel was).
Nous telt voor hen niet meequote:
Daar halen ze elke week de extra dingen voor boodschappen , de chocolade m&m vorige week bv op stream 2 zie je nu in het filmpje van vorige week kristoff shoppen in de minimallquote:
Er is een spel bezig in de mini-mall.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:16 schreef freaky40 het volgende:
Zijn er weer mensen in de DBK vanwege die SL op 2?
hunger gamesquote:Op maandag 7 februari 2022 11:16 schreef freaky40 het volgende:
spel in de mini mall .. hunger games.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:16 schreef freaky40 het volgende:
Spel bezig.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:16 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft steen papier schaar verloren![]()
wel een beetje sneakyquote:Op maandag 7 februari 2022 11:16 schreef Silves het volgende:
die heeft zijn plan ook al klaar..de Tobias..
ja maar Juul..quote:Op maandag 7 februari 2022 11:17 schreef juul. het volgende:
[..]hoe sneu kan het zijn, 35 jaar, janken om steen,papier,schaar
Dit bedoel ik..quote:Op maandag 7 februari 2022 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel een beetje sneaky
met al die tijd ik volg mijn gevoel
en vanmorgen we kunnen niet meer op gevoel stemmen
31quote:Op maandag 7 februari 2022 11:17 schreef juul. het volgende:
[..]hoe sneu kan het zijn, 35 jaar, janken om steen,papier,schaar
En hij had 2x gewonnen !!!quote:Op maandag 7 februari 2022 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar Juul..
het is allemaal zo oneerlijk
ze zijn allemaal tegen groen
het is niet eerlijk hoor
Opgeefgong? Iemand die ermee stopt slaat op een gong.quote:
quote:
die had echt gedacht favoriet te wordenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens mij wil Leroy opgeven en proberen ze hem om te praten. Had het gisteravond ook al over opgeven. Na een sessie van Julio was hij weer wat rustiger.
nopequote:Op maandag 7 februari 2022 11:21 schreef Silves het volgende:
grace zegt ik stap op de persoon af die ik nomineer..heeft iemand gezien dat ze op Peter is gestapt of die andere ???
Prima, mooi opgevenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
die had echt gedacht favoriet te worden
en nu dat het niet zo is geeft hij op
Dat dusquote:Op maandag 7 februari 2022 11:22 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy van de week roddelen over Hanne dat die om haar kind huilde af en toe. Vond hij dat ze maar naar huis moet. Nee je moet gaan janken om een spelletje, idioot die gozer. Past goed bij duiveltje nawel
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:22 schreef Yolk het volgende:
Ik kan helaas niet kijken. Kan iemand jankende Leroy cappen? Heb ik een nieuwe bureaubladachtergrond
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:22 schreef Yolk het volgende:
Ik kan helaas niet kijken. Kan iemand jankende Leroy cappen? Heb ik een nieuwe bureaubladachtergrond
Ja, samen met nouch, continue de cameras checken, vaak veranderen ze ook van gedrag zodra ze te zien zijn op de streamquote:Op maandag 7 februari 2022 11:21 schreef Cargamelk het volgende:
Wat kijkt die veel in de camera ..Naarwal.
Julio zei dat hij had gewonnenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:23 schreef spapaars het volgende:
Toch wel benieuwd wie er wint.
Vrijstelling zal het zijn, en een week witlof ofzo.
nopequote:Op maandag 7 februari 2022 11:25 schreef Tourniquet het volgende:
Uit Beyond Big Brother![]()
[ afbeelding ]
Hebben ze niet door dat te lang , ook werkelijk te lang is en het steeds nepper wordt bij groen.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:23 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja, samen met nouch, continue de cameras checken, vaak veranderen ze ook van gedrag zodra ze te zien zijn op de stream
jaquote:Op maandag 7 februari 2022 11:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Spel is nog niet over, zojuist weer 2 naar de mini mall geroepen.
Grace is niet team groenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hebben geen meerderheid.
Nouch gaat niet mee. Grace en Hanne twijfelen.
Peter mag de boodschappen doen.quote:
ja die doet niet mee met het spelquote:Op maandag 7 februari 2022 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Peter mag de boodschappen doen.
Heeft niets met vriendschap te maken, ze hebben elkaar nodig om verder te komen. Bij goud zie je meer vrienden, die natuurlijk ook het spel spelen, maar elkaar ook echt wel mogen.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben ze niet door dat te lang , ook werkelijk te lang is en het steeds nepper wordt bij groen.
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja die doet niet mee met het spel
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij had z'n ronde gewonnen of zo...
Met wie was Julio?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij de eerste ronde
Hij zou een PiSV'er kunnen zijn, maar hij zegt zelf voor Ajax te zijn...maar kan natuurlijk ook dekmantel zijn...quote:Op maandag 7 februari 2022 11:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
Leroy is in kleuter die niet tegen zijn verlies kan. Is echt zo iemand die de vroeger een keer een prijs hebben gegeven omdat hij de laatste was, omdat hij iedere keer aan het huilen was.
Grace geeft toe dat ze gelachen heeft om Salar en hem zo leuk vindt. Weet alleen nog niet of hij te vertrouwen is, en wil een gesprek met hem hebben.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
dit heeft er ook 0,0 mee te makenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij zou een PiSV'er kunnen zijn, maar hij zegt zelf voor Ajax te zijn...maar kan natuurlijk ook dekmantel zijn...
Julio zei, het enige dat ik mag zeggen is dat ik heb gewonnenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Spel is nog niet over, zojuist weer 2 naar de mini mall geroepen.
Nee Hanne heeft juist een hele mooie woning, heeft ze uitgebreid over verteldquote:Op maandag 7 februari 2022 11:27 schreef Abundance2 het volgende:
hanne bewoont een krotwoning en is nu blij in het huis
heeft nog steeds met week 1 te makenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Grace geeft toe dat ze gelachen heeft om Salar en hem zo leuk vindt. Weet alleen nog niet of hij te vertrouwen is, en wil een gesprek met hem hebben.
Vaag .. alleen de mp4 werkt..quote:Op maandag 7 februari 2022 11:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
fixed (als het goed is...)
[ afbeelding ]
nopequote:Op maandag 7 februari 2022 11:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
fixed (als het goed is...)
[ afbeelding ]
Welk mes in de rug?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:15 schreef zodeju het volgende:
Salar is er van overtuigd dat het een geintje was van BB. met de mes in zijn rug.
oeps, foute analysequote:Op maandag 7 februari 2022 11:28 schreef juul. het volgende:
[..]
Nee Hanne heeft juist een hele mooie woning, heeft ze uitgebreid over verteld
In de liveshow werd aan Salar gevraagd wie hij dacht dat hem een mes in de rug had gestoken, door PvdVquote:Op maandag 7 februari 2022 11:29 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Welk mes in de rug?
Ik las het vaker maar snap niet waar dit om gaat?
Ja, en verder heeft ze geen aandacht aan hem gegeven.....ik mocht hem ook niet maar vindt het nu kanshebber en erg leuk dat hij erbij is.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft nog steeds met week 1 te maken
dat hij Sercan eruit heeft gewerkt
Wie heeft Salar een mes in de rug gestoken - 5 februari 2022. https://streamable.com/4g24mw gaat over dat Dimi Salar heeft gestemdquote:Op maandag 7 februari 2022 11:29 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Welk mes in de rug?
Salar heeft in Sercan genomineerd in dat datacentrumquote:Op maandag 7 februari 2022 11:29 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Welk mes in de rug?
Van dimi die hem heeft genomineerdquote:Op maandag 7 februari 2022 11:29 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Welk mes in de rug?
Ze hadden toch afgesproken op Kristof en Peter te gaan ook nog gisteravondquote:Op maandag 7 februari 2022 11:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze gaat na het stemmen meestal tegen de persoon zeggen dat ze er spijt van heeft dat ze op hem/haar gestemd heeft. Uitgenastequote:Op maandag 7 februari 2022 11:21 schreef Silves het volgende:
grace zegt ik stap op de persoon af die ik nomineer..heeft iemand gezien dat ze op Peter is gestapt of die andere ???
Het drama is NU!quote:Op maandag 7 februari 2022 11:32 schreef Ebinas het volgende:
Man man man, moet streamverslagen nog teruglezen,
Maar wil ook stream zien.
Voor het eerst dat ik moet kiezen bij deze BB
Dimi heeft Salar op de bank gezet om zichzelf te redden wat niet gelukt is.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:29 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Welk mes in de rug?
Dan kent hij Bridget niet, helaasquote:Op maandag 7 februari 2022 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dimi heeft Salar op de bank gezet om zichzelf te redden wat niet gelukt is.
Dimi was een maatje van Salar.
BB noemde hem een matennaaier en gaf een hint aan Salar dat iemand hem een mes in de rug gestoken heeft. Maar geen namen genoemd. Salar denkt nog dat het een geintje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |