Mensen overdrijven hier behoorlijk. Ze willen feitelijk meer onschuldige slachtoffers maken. Ik ben klassiek geschoold en dat draagt echt wel bij aan begrip en inzicht. Maar hier op Fok!: De logica ontgaat me soms volledig.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
De persoon in kwestie is opgestapt, voor het leven beschadigt, is dat niet genoeg? Of wilde je Ajax als geheel hier voor aansprakelijk stellen?
Natuurlijk wel. Behalve dat woest aantrekkelijke, dat is er wel af. Maar dat zeg ik toch ook nergens dat dat niet meer zo is? Ik bedoel jammer dat het met zijn werk zo ineens moet aflopen.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En dat is hij nu ineens allemaal niet meer?
Bach is ineens ook een slechte componist, omdat hij antisemiet was??
Een zeer grondig onderzoek is op zijn plaats en tot die tijd de boel stilleggen.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
De persoon in kwestie is opgestapt, voor het leven beschadigt, is dat niet genoeg? Of wilde je Ajax als geheel hier voor aansprakelijk stellen?
OM gaat Ajax-verdediger Tete vervolgen na vechtpartijquote:Op maandag 7 februari 2022 14:48 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Doek dat clubje maar gewoon op.
@:caland
@:zipportal
@GGMM probeert de situatie met ons aller Ajax in VBL overduidelijk te verdoezelen!!!!quote:Op maandag 7 februari 2022 14:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar drie pagina's in VBL. Hier maar verder posten.
Globaal wel met je eens hoor. Maar het is toch nog niet helemaal bekend waar het daadwerkelijk om gaat en wat er gebeurd is?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:53 schreef HowardRoark het volgende:
Dit kan natuurlijk echt niet, dat is duidelijk. Einde functie is dan ook niet meer dan terecht. Maar ik lees op verscheidene plekken alweer het woord 'slachtoffer(s)'. Haha, ik mag toch hopen dat iemand die een paar ongewenste flirterige appjes krijgt niet direct een 'slachtoffer' is. Het is bizar hoe dit soort dingen tegenwoordig hysterisch worden uitgemolken. Het getuigt ook van weinig respect voor daadwerkelijke slachtoffers van seksueel misbruik of intimidatie.
Ik heb dat (ook) nooit begrepen maar wel ingezien waarom een appetijtelijk voorkomen er kansrijk(er) toe doet.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zou je op werk een vrouw anders benaderen dan een man? Je bent daar vanwege je werk en omdat je allebei professionals bent. Niet omdat je op date bent.
Ik vind zelfs voor flirterige apps het een erg zware straf. Tenzij het concreet is omgezet in geslachtsgemeenschap.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:53 schreef HowardRoark het volgende:
Dit kan natuurlijk echt niet, dat is duidelijk. Einde functie is dan ook niet meer dan terecht. Maar ik lees op verscheidene plekken alweer het woord 'slachtoffer(s)'. Haha, ik mag toch hopen dat iemand die een paar ongewenste flirterige appjes krijgt niet direct een 'slachtoffer' is. Het is bizar hoe dit soort dingen tegenwoordig hysterisch worden uitgemolken. Het getuigt ook van weinig respect voor daadwerkelijke slachtoffers van seksueel misbruik of intimidatie.
Of omdat ajax het heeft gemeld komt nrc ineens vandaag met het verhaal.. Kip en ei.. Vertrouw ajax meer dan die linkse honden van het nrcquote:Op maandag 7 februari 2022 14:08 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Omdat NRC vandaag met de onthullingen komt dan toch maar om 12 uur 's nachts het persbericht eruit gooien als er geen enkele manier van ontsnappen meer is.
Dat is minder chique dan het op eerste instantie lijkt
Het tijdstip van melden door Ajax is wel wat opmerkelijk te noemen.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Of omdat ajax het heeft gemeld komt nrc ineens vandaag met het verhaal.. Kip en ei.. Vertrouw ajax meer dan die linkse honden van het nrc
Wij van WC eend adviseren WC eend.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:15 schreef kurk_droog het volgende:
Vertrouw ajax meer dan die linkse honden van het nrc
Plakplaat de naziquote:Op maandag 7 februari 2022 14:48 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Naar het schijnt gaat het dus om 'grensoverschrijdende berichten'. Daarmee wordt er dus wel het nodige uitgesloten.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Globaal wel met je eens hoor. Maar het is toch nog niet helemaal bekend waar het daadwerkelijk om gaat en wat er gebeurd is?
Nou, in een professionele omgeving kan dit gewoon echt niet. Dat haalt elke bodem voor normaal samenwerken weg. Ontslag is dus niet meer dan begrijpelijk.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind zelfs voor flirterige apps het een erg zware straf. Tenzij het concreet is omgezet in geslachtsgemeenschap.²
Dat gaat niet gebeuren, je kunt de spelers niet aansprakelijk stellen voor het gedrag van een manager. Zelfs al zouden meerdere mensen hiervan op de hoogte zijn geweest. Er spelen te grote belangen mee om Ajax niet te laten spelen, dan zouden ze zelfs uit de CL verwijderd kunnen worden.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:49 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Een zeer grondig onderzoek is op zijn plaats en tot die tijd de boel stilleggen.
Laten we eerst maar eens even afwachten om wat voor appjes het daadwerkelijk gaat. Als het iets in de trend is van 'wat zie jij er vandaag lekker uit' kun je niet van slachtoffers spreken, de enige die hier dan slachtoffer van is, is zijn vrouw die thuis op hem wacht. Als het echter smeerpijperij is zoals dickpics mag ie wat mij betreft bij het grof vuil worden gezet, dan spoort ie gewoon niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Globaal wel met je eens hoor. Maar het is toch nog niet helemaal bekend waar het daadwerkelijk om gaat en wat er gebeurd is?
Dat bepaal jij niet. VBLHOOLIGANSquote:Op maandag 7 februari 2022 15:44 schreef Zipportal het volgende:
De foto's staan nog steeds op de servers.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Webmaster van niks
OP NAAR HET AJAX TOPIC.
https://amp.nos.nl/artike(...)n-zaak-overmars.htmlquote:Op maandag 7 februari 2022 15:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Of omdat ajax het heeft gemeld komt nrc ineens vandaag met het verhaal.. Kip en ei.. Vertrouw ajax meer dan die linkse honden van het nrc
Als hij jonge medewerkers seksueel benadert dan ben je absoluut fout bezig. Misschien is het goed om daar zero tolerance op toe te passen. Zo is er nooit twijfel.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Overigens vind ik ook dat al best onprofessioneel als je op je werk op die manier structureel communiceert met alle collega's waar je eigenlijk op geilt, helemaal als het je ondergeschikten betreft.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als hij jonge medewerkers seksueel benadert dan ben je absoluut fout bezig. Misschien is het goed om daar zero tolerance op toe te passen. Zo is er nooit twijfel.
Het zal echt niet gaan om berichten in de trant van: "Goh wat zag je er vandaag leuk uit".
Het is voor die mannen een grens die ze blijkbaar makkelijk overgaan zonder dat ze nadenken dat dat vervelend is voor de vrouw. Die zitten niet te wachten op dat soort opmerkingen, die krijgen ze al heel hun leven.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:37 schreef Perrin het volgende:
Mijn vrouw werkt in de kinderopvang en daar heb je ook bepaalde jonge vaders die structureel joviaal en complimenteus zijn tegen enkel haar knappe jonge vrouwelijke collega's. Ronduit gênant als je in de professionele omgang met mensen zo je hormonen je gedrag laat bepalen.
quote:Ingewijden: Marc Overmars stuurde dickpics naar Ajax-medewerkster
En bovendien is het ook ontzettend doorzichtig allemaal, alle vrouwen herkennen dit soort gedrag maar al te goed. Maar ja je moet wel professioneel blijven tegen alle klanten, ook als je soms een beetje binnensmonds moet kotsen van hun gladde praatjes.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is voor die mannen een grens die ze blijkbaar makkelijk overgaan zonder dat ze nadenken dat dat vervelend is voor de vrouw. Die zitten niet te wachten op dat soort opmerkingen, die krijgen ze al heel hun leven.
Stel je voor dat je als man continue wordt belaagd door vrouwen, dat gaat heel snel vervelen en kut worden. Ik moet er niet aan denken #leavemealone.
Ja dat zit er dik in als je zo abrupt overboord gekiept wordt. Dat gaat natuurlijk niet alleen om een dubbelzinnig appje over mooi gepoetste doelpalen of een strak gemaaid grasmatje.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:03 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.parool.nl/spo(...)dewerkster~bcd727d9/
[..]
Het punt dat de 'club' een criminele organisatie is nadert. De Hells Angels zijn om minder criminele leden verboden.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:48 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Het gaat om dickpicsquote:Op maandag 7 februari 2022 15:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens even afwachten om wat voor appjes het daadwerkelijk gaat. Als het iets in de trend is van 'wat zie jij er vandaag lekker uit' kun je niet van slachtoffers spreken, de enige die hier dan slachtoffer van is, is zijn vrouw die thuis op hem wacht. Als het echter smeerpijperij is zoals dickpics mag ie wat mij betreft bij het grof vuil worden gezet, dan spoort ie gewoon niet.
AHAHAHAHAHHA! Ik zeg je eerlijk, heb best wel medelijden met bovengemiddeld mooie vrouwen. De ganse dag van die kwijlende mannen die om hun heen hangen.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
En bovendien is het ook ontzettend doorzichtig allemaal, alle vrouwen herkennen dit soort gedrag maar al te goed. Maar ja je moet wel professioneel blijven tegen alle klanten, ook als je soms een beetje binnensmonds moet kotsen van hun gladde praatjes.
Als honden die tegen je been proberen te rijdenquote:Op maandag 7 februari 2022 17:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHHA! Ik zeg je eerlijk, heb best wel medelijden met bovengemiddeld mooie vrouwen. De ganse dag van die kwijlende mannen die om hun heen hangen.²
Ja, dat beeld heb ik er ook altijd bij. En ook de meest pietluttige onzin die ze aanhalen om maar in de buurt van de vrouw in kwestie te hangen. Daarom worden ze vaak arrogant. Ze moeten wel. Anders hebben ze geen leven.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als honden die tegen je been proberen te rijden
Hij was er al tijdje mee bezig zo te lezen.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:37 schreef Fietsertje70 het volgende:
Na BOOS! nog niet door hebben dat het sturen van dickpics niet gewenst is...heeft die gozer een IQ van 60 ofzo?
Geen vrouw hebben waar anderen de complimenten over geven.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Overigens vind ik ook dat al best onprofessioneel als je op je werk op die manier structureel communiceert met alle collega's waar je eigenlijk op geilt, helemaal als het je ondergeschikten betreft.
Mijn vrouw werkt in de kinderopvang en daar heb je ook bepaalde jonge vaders die structureel joviaal en complimenteus zijn tegen enkel haar knappe jonge vrouwelijke collega's. Ronduit gênant als je in de professionele omgang met mensen zo je hormonen je gedrag laat bepalen.
Staat al vast dat Marc foto's stuurde van zijn merchandise?quote:Op maandag 7 februari 2022 17:37 schreef Fietsertje70 het volgende:
Na BOOS! nog niet door hebben dat het sturen van dickpics niet gewenst is...heeft die gozer een IQ van 60 ofzo?
https://nos.nl/artikel/24(...)ars-stuurde-dickpicsquote:Op maandag 7 februari 2022 17:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Staat al vast dat Marc foto's stuurde van zijn merchandise?²
dat moet nog maar bewezen worden .... dat dit ongevraagd is gebeurdquote:Op maandag 7 februari 2022 17:36 schreef Barbusse het volgende:
Dan ben je een bijzonder succesvolle voetballer geweest, en nu een succesvol technisch directeur bij de grootste voetbalclub van Nederland. Wat doe je dan met 48 jaar en je midlife crisis? Je gaat dickpics ongevraagd naar personeel sturen. Idioot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |