Misschien is een goede richtlijn, zou je het ongepast vinden als een mannelijke collega het tegen jou zegt?quote:Op maandag 7 februari 2022 09:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het maar een vaag variabel verhaal allemaal. Wanneer is het ongewenst? Als de vrouw moeilijk doet? Hoe kan je dat van te voren weten?²
Aan kindjes zitten verjaard niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is verjaard
Feyenoord heeft Lee Towers
quote:Op maandag 7 februari 2022 10:03 schreef Duiveltja het volgende:
Nu is iedereen benieuwd naar wat er in de appjes stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Zo moeilijk is het idd allemaal niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien is een goede richtlijn, zou je het ongepast vinden als een mannelijke collega het tegen jou zegt?
Goede presentatie gegeven, duidelijk verhaal! Prima.
Mooie schoenen/shirt/pak heb je aan. Prima, meestal.
Mooi shirt, je biceps komen er goed in uit. Niet prima
Als je wil weten hoe ik in bed ben hoor ik het wel (berichtje dat mevrouwPippen van collega kreeg). Reen voor afspraak bij HR en bij herhaling ontslag.
Regels zijn strenger als er sprake is van een scheve machtsverhouding. Leidinggevenden moeten hierin een voorbeeldfunctie hebben.
Vraag me ook af in hoeveel gevallen er alcohol of drugs in het spel zijn die het oordelingsvermogen vertroebelen.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:45 schreef roos94 het volgende:
Ik blijf me verbazen over hoeveel smeerlappen er op deze wereld rondlopen. Allemaal seksueel gefrusteerd? Verslaafd? Psychische stoornis? Wat gebeurt er in dat brein?
Ik schaam me kapot dat ik niet wist dat in dit digitale tijdperk alles wordt opgeslagen en dit nu naar buiten is gekomen, is wat ie eigenlijk wil zeggen.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Overmars (48) gaat diep door het stof: ,,Ik schaam me kapot. Vorige week werd ik geconfronteerd met meldingen over mijn gedrag, en hoe dit op anderen is overgekomen. Helaas realiseerde ik me niet goed dat ik hiermee grenzen heb overschreden, maar dat werd me deze dagen wel duidelijk.
Wat een slappe, slappe zak.
"Ik vond het echt ontzettend geil en dacht dat ik ermee weg zou komen."quote:Op maandag 7 februari 2022 10:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik schaam me kapot dat ik niet wist dat in dit digitale tijdperk alles wordt opgeslagen en dit nu naar buiten is gekomen, is wat ie eigenlijk wil zeggen.
Dat is het in feite ja. Het lukt je misschien 10 keer om zo'n vunzige opmerking of dickpic te sturen naar iemand, en misschien gaan er een aantal nog positief op in ook, maar je moet niet klagen dat de 11e persoon naar de politie stapt en het dan je carriere breekt.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
"Ik vond het echt ontzettend geil en dacht dat ik ermee weg zou komen."
Wetboek is geen hersenpannetje van een kindje op het anne frankplantsoen. Benno.quote:
Soort digitaal potloodventen. En blijkbaar heb je er soms nog beet mee ook?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat vinden mannen eigenlijk geil aan dickpics versturen? Alsof piemels er woest aantrekkelijk uitzien
Ja dat vraag ik me altijd af. Zijn er echt vrouwen die zich daarmee laten versieren? Zit je op maandagochtend op kantoor om 11.00 aan je derde koffie na een zwaar weekend, krijg je een dickpic en dan denk je, oh ja lekker, kom maar!quote:Op maandag 7 februari 2022 10:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Soort digitaal potloodventen. En blijkbaar heb je er soms nog beet mee ook?
Het zal vast wel eens gewerkt hebben. Zo'n Jeroen heft dat niet zomaar als tactiek.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me altijd af. Zijn er echt vrouwen die zich daarmee laten versieren? Zit je op maandagochtend om 11.00 aan je derde koffie na een zwaar weekend, krijg je een dickpic en dan denk je, oh ja lekker, kom maar!
Beetje je winkansen spreiden. Stuur er 20 en er hapt er 1.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Het zal vast wel eens gewerkt hebben. Zo'n Jeroen heft dat niet zomaar als tactiek.
quote:Op maandag 7 februari 2022 10:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me altijd af. Zijn er echt vrouwen die zich daarmee laten versieren? Zit je op maandagochtend om 11.00 aan je derde koffie na een zwaar weekend, krijg je een dickpic en dan denk je, oh ja lekker, kom maar!
Vraag je nu om dick pics?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2022 10:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje je winkansen spreiden. Stuur er 20 en er hapt er 1.
Er zijn 15 ongelezen DMs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |