Ben juist gestopt toen ik er achter kwam dat het juist een ontzettende mietensport is.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook de reden geweest dat je voetbal ‘nog volgde’ ?
Wat moet het vermoeiend zijn om jouw begeleider te zijn. Denk je een makkie te hebben met iemand van 50+, blijkt het een infantieltje te zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 01:54 schreef RAVW het volgende:
[..]
hahaha , vaak hoor je dan weer je moet met de tijd mee gaan
ik heb de proef wel eens op de soms genomen in de AH
mensen achter me ophouden tot er een hele grote rij kwam ..
filiaalhouder boos naar me toe waar ben je mee bezig ?
Ik zeg nou gewoon: bij elke keer als ik zie staan LIKE US ON FACEBOOK even me telefoon pakken en dan een like geven ...
Kan er ook niets aan doen dat die Wifi hier zo langzaam is en dat jullie steeds vragen te like us on FB
want ja je moet met de tijd mee gaan![]()
![]()
Maar wil je het niet dan word het moedwillig wel door je strot geramd tegenwoordig
Moet jij weten.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ben juist gestopt toen ik er achter kwam dat het juist een ontzettende mietensport is.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja...quote:Op maandag 7 februari 2022 00:49 schreef Molo het volgende:
Maar wel benieuwd wat ie nou gedaan heeft. Grensoverschrijdend is nogal een ruim begrip en lijkt nu soms wel in de discussies dat een sexueel getinte opmerking over een jurk gelijkgesteld wordt aan klaarkomfilmpjes appen of daadwerkelijk tegen de zin in bepotelen van mensen. Wellicht horen we dit nog
Doet me denken aan een toch al oudere aflevering van South Park waar ze het hadden over een epidemie onder rijke en succesvolle mannen, een epidemie van vreemdgaan. Ze kwamen er maar niet achter waarom al die rijke mannen toch zoveel seks hadden met verschillende vrouwen. Naderhand bleken ze allemaal een seksverslaving te hebben, dat was handig want een verslaafde kun je niet te hard aanpakken natuurlijk, een verslaving is immers een ziekte.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:53 schreef Nicksanders het volgende:
Maar goed wordt druk daar in Amerika bij dat afkickcentrum voor Nederlandse sexverslaafden.
Waarschijnlijk trokken zijn slachtoffers aan de bel nadat ze moed hadden gekregen na alle aandacht voor de dickpiccers van Talpa.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:01 schreef maily het volgende:
Vorige week er pas mee geconfronteerd ..... en nu na gesprekken schaamt hij zich rot.
Bij het Voice-schandaal gingen er blijkbaar geen belletjes rinkelen?
Doei
Ik hoop dat ze zijn gezin met rust laten net zoals hij de dames met rust liet.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:01 schreef maily het volgende:
Ik hoop dat iedereen zijn gezin met rust laat![]()
Chantal van W zal vermoedelijk niet zo happy zijn nu. Misschien heeft die net als Linda de M. nu even behoefte aan een paar maanden in Verweggistan.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:01 schreef maily het volgende:
Vorige week er pas mee geconfronteerd ..... en nu na gesprekken schaamt hij zich rot.
Bij het Voice-schandaal gingen er blijkbaar geen belletjes rinkelen?
Doei
Ik hoop dat iedereen zijn gezin met rust laat![]()
Psv had fons s in de gelederen.quote:
In deze gevallen gaat het vooral om machtsverhoudingen. Als een directeur jou benadert met seksueel getinte berichten dan kan je je gedwongen voelen. Die berichten zijn niet gepast in een professionele omgeving.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het maar een vaag variabel verhaal allemaal. Wanneer is het ongewenst? Als de vrouw moeilijk doet? Hoe kan je dat van te voren weten?˛
Alle mannen zijn vogelvrij. Dat wil je toch horen?quote:Op maandag 7 februari 2022 09:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het maar een vaag variabel verhaal allemaal. Wanneer is het ongewenst? Als de vrouw moeilijk doet? Hoe kan je dat van te voren weten?˛
Ja, maar hij doet zijn werk zo goed.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
Raar dat ze zo aardig zijn tegen deze smeerpijp in de media
Echt nietquote:Op maandag 7 februari 2022 09:45 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Ja, maar hij doet zijn werk zo goed.
Ik las gedeelde mart ipv smartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |