Als dat zo is dan zie je dat het toch werkt!quote:Op zondag 6 februari 2022 23:45 schreef Walterwhite64 het volgende:
Grensoverschrijdend gedrag naar vrouwelijke collega's.
Komt vast door the voice beerput.
Geen idee wat er hier precies is gebeurd. Dat valt nog te bezien.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:22 schreef Haringkop het volgende:
Ik vraag mij verder af wat de consequenties voor de club zullen zijn. Wanneer supporters zich misdragen wordt meteen gezegd dat sponsors zullen afhaken, als je nu ziet hoe de incidenten zich bij Ajax opstapelen kan/wil je daar als sponsor toch niet meer met goed fatsoen je naam aan verbinden.
Tja zou toch willen weten wat het dan voor berichten zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:58 schreef RamboDirk het volgende:
Geile Marc
Wat is dat toch met dit puberale gedoe van geile berichten naar vrouwen sturen?
Ik ben ook wel benieuwd. Het verrast me wel dat hij berichten naar vrouwen stuurt. Had eerder verwacht dat hij berichten naar mannen zou sturen.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tja zou toch willen weten wat het dan voor berichten zijn.
Het is al snel over de grens in zijn positie. Hij heeft een enorme machtspositie.
Promes heeft naast zijn neef een mes in zijn knie te steken nu ook iemand doodgestoken? Bron?quote:Op maandag 7 februari 2022 09:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen idee wat er hier precies is gebeurd. Dat valt nog te bezien.
Voor sponsors maakt het blijkbaar niet uit. Overmars was ook al betrokken bij louche crypto handel. Promes stak iemand dood. En dan loopt er ook nog een zaak tegen Labyad.
Announce tribunalen.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:58 schreef RamboDirk het volgende:
Geile Marc
Wat is dat toch met dit puberale gedoe van geile berichten naar vrouwen sturen?
Dood nog wel. Dat is me wat.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor sponsors maakt het blijkbaar niet uit. Overmars was ook al betrokken bij louche crypto handel. Promes stak iemand dood. En dan loopt er ook nog een zaak tegen Labyad.
Kluivert de serieverkrachter.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Succes maakt Ajax kennelijk van teflon. Ook het dopingschandaal met Onana, Heitinga die de harde kern doodleuk afstuurt op een jeugdwedstrijd, het negeren van de coronaregels, ga zo maar door. Ergens zal de maat toch wel een keer vol zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoe heet een neger die een kip helemaal op eet?quote:
Roethof.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:21 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
Hoe heet een neger die een kip helemaal op eet?
Een dronken Danny Blindquote:
Geen idee. We zijn er niet bij geweest en die grens is niet absoluut. Die ligt in 2010 weer anders dan in 2022 en verschilt ook nog eens per persoon.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:01 schreef Zorro het volgende:
Maar was het echt VOLLEDIG grensoverschrijdend gedrag? Of was er nog een heel klein stukje op de grens? Ligt ook aan het standpunt van waaruit je het bekijkt natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |