Leroy vroeg aan Vera en daarna aan Nouchine wat hun top 3 is voor de finale.quote:
Ja man dit was over mijn grens heen dit kan echt niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy kon na het incident van vanmorgen mij vertrekken, het is geen verrassing dat ze nog niks hebben gedaan.
Maar nu begint hij ook nog een grote baby te worden
Heb het vanmorgen gemist. Wat is er gebeurt dan vanmorgen?quote:Op zondag 6 februari 2022 23:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy kon na het incident van vanmorgen mij vertrekken, het is geen verrassing dat ze nog niks hebben gedaan.
Maar nu begint hij ook nog een grote baby te worden
Zou verstandig zijn al heb ik het gevoel dat Hanne bij elke groepje onderaan het lijstje staat.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Hanne lijkt nu weer te zweven richting goud. Of vooral weg van Leroy, en in mindere mate Nawel.
SV heeft een mooie samenvattingquote:Op zondag 6 februari 2022 23:18 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zet de streams aan en zie eerst Vera met een uitgestreken kop lopen. "kijk mij de mooiste" wink wink gemaakte glimlach.![]()
Dan zie ik Salar saggerijnig kijken en op de andere stream Nouchine, Nawel en Grace met bedrukte gezichten.
Er is wat gebeurd.![]()
Staat het al in de SV of moet ik cossen doorspitten?
Staan ook 2 Leroy filmpjes in dit topicquote:Op zondag 6 februari 2022 23:18 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heb het vanmorgen gemist. Wat is er gebeurt dan vanmorgen?
Een hele korte samenvatting:quote:Op zondag 6 februari 2022 23:18 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zet de streams aan en zie eerst Vera met een uitgestreken kop lopen. "kijk mij de mooiste" wink wink gemaakte glimlach.![]()
Dan zie ik Salar saggerijnig kijken en op de andere stream Nouchine, Nawel en Grace met bedrukte gezichten.
Er is wat gebeurd.![]()
Staat het al in de SV of moet ik cossen doorspitten?
Ah dat gespeel met hemzelf. Helder.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:19 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Staan ook 2 Leroy filmpjes in dit topic
Dankquote:Op zondag 6 februari 2022 23:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Leroy vroeg aan Vera en daarna aan Nouchine wat hun top 3 is voor de finale.
Staat een mooie samenvatting in het topic streamverslagen.
Mssn vind ze hem wel meer dan leuk, kusten elkaar gister ook op de mond, toen Nawel veilig was. Schrokken er beide van leek het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |