SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Wil je nog wel hier zien wanneer ze Casper het spookje in opgeblazen vorm daar diep in de nacht naar binnenbrengen.quote:
hoezo denk je dat?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:36 schreef greysbones het volgende:
Febo een opdracht aan het voorberijden
ohquote:
omdat stream 2 een soort van streamlock isquote:
Een verkapte SL op stream 2 met zo'n beetje alle zenders die in het huis rondlopen, of regie is weer aan het etenquote:
Nee die hoor je niet in je hoofdquote:Op zondag 6 februari 2022 18:40 schreef GayGuy het volgende:
Van stream 2 word ik aardig gek (of hoor ik al die extra stemmen in mijn hoofd?🤣)
Die stemmen hoor je gewoon in je hoofd. Ik zou je dringend laten opnemen.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:40 schreef GayGuy het volgende:
Van stream 2 word ik aardig gek (of hoor ik al die extra stemmen in mijn hoofd?🤣)
ik hoor praten, geschirr vallenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Stream 2 hoor ik twee geluiden of misschien wel 3
nee daarom denk ik dat de febo ergens mee bezig isquote:Op zondag 6 februari 2022 18:40 schreef GayGuy het volgende:
ssstquote:Op zondag 6 februari 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee die hoor je niet in je hoofd
Geeft niet, schat😉 iedereen maakt wel eens een spel, of schrijfVoutje😉😉quote:Op zondag 6 februari 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh![]()
![]()
ik zie me daar een joekel van een spelfout in mijn eigen post staan
![]()
![]()
schaam me diep
Waarom moet ik nou weer stil zijn, ben er net hoorquote:
heb daar zelf een hekel aanquote:Op zondag 6 februari 2022 18:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Geeft niet, schat😉 iedereen maakt wel eens een spel, of schrijfVoutje😉😉
De vraag is wiequote:Op zondag 6 februari 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh![]()
![]()
ik zie me daar een joekel van een spelfout in mijn eigen post staan
![]()
![]()
schaam me diep
ik wilde gayguy wijs maken dat ie toch stemmetjes in zijn hoofd hoordequote:Op zondag 6 februari 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou weer stil zijn, ben er net hoor
Thnk god, dacht al dat ik psychisch niet in orde was, joh (ben ik ook niet😉)quote:Op zondag 6 februari 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee die hoor je niet in je hoofd
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:43 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Thnk god, dacht al dat ik psychisch niet in orde was, joh (ben ik ook niet😉)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |