SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
vrijwel altijd ben ik een driver only package tegen gekomen als ik enterprise drivers nodig had.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, die hebben soms weer andere vage software die je helemaal nooit nodig hebt als consument.
fles heb je al een foto van je pc?quote:Op zondag 6 februari 2022 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Testpagina printen gaat prima maar als ik wil scannen "is de verbinding met de computer verbroken." jemoeder
yay scannersquote:Op zondag 6 februari 2022 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Testpagina printen gaat prima maar als ik wil scannen "is de verbinding met de computer verbroken." jemoeder
Ja, je krijgt dan tenminste geen software met een totaal idiote UI die niet bij Windows past.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:03 schreef mschol het volgende:
[..]
vrijwel altijd ben ik een driver only package tegen gekomen als ik enterprise drivers nodig had.
en als er software meekomt is die veel minder zwaar voor het systeem
windows weet het zelf ook niet meer hoor, dus in dat opzichtquote:Op zondag 6 februari 2022 14:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, je krijgt dan tenminste geen software met een totaal idiote UI die niet bij Windows past.
Oh, de cardreader doet het ook niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fles heb je al een foto van je pc?
Ja ik lees dat hij met zijn vrouw heeft kunnen praten.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar wellicht heeft hij nog wel wat laatste woorden kunnen overbrengen aan zijn familie
'Ik' heb er twee.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:05 schreef mschol het volgende:
[..]
meestal wel ja
wordt pas echt leuk als je 3 verschillende hebt
man man man wat een drama dat verhaalquote:Op zondag 6 februari 2022 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik lees dat hij met zijn vrouw heeft kunnen praten.
quote:Op zondag 6 februari 2022 14:08 schreef Ama het volgende:
En dat hij er dood niet uit kan omdat hij levend zelf nog kon helpen met zichzelf eruit duwen terwijl hun aan zijn benen zouden trekken. Zonder zijn eigen hulp ging het sowieso niet lukken.
Geeft ook meteen op mijn eigen vraag waarom ze hem niet hadden verdoofd en dan benen breken maar hij moest zelf ook een beetje kracht zetten.quote:
zelf heb ik 1 fysieke printer, en een paar virtuele, das te overzienquote:Op zondag 6 februari 2022 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
'Ik' heb er twee.Echt, ik ben best handig met pc's enzo, maar printers...
Ergens heeft het ook wel iets moois. Dat klimmen zal ook wel een enorme passie zijn geweest en ik ga ervan uit dat hij zelf ook wel wist dat daar grote risico's bij kwamen kijken.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:09 schreef Ama het volgende:
Naja inmiddels zou hij er wel zo uitgehaald kunnen worden maar of je dat moet willen.
Familie heeft er vrede mee lees ik.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ergens heeft het ook wel iets moois. Dat klimmen zal ook wel een enorme passie zijn geweest en ik ga ervan uit dat hij zelf ook wel wist dat daar grote risico's bij kwamen kijken.
Dat kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Familie heeft er vrede mee lees ik.Ze vinden het ergens wel "mooi" omdat dit bij hem past enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |