SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
vrijwel altijd ben ik een driver only package tegen gekomen als ik enterprise drivers nodig had.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, die hebben soms weer andere vage software die je helemaal nooit nodig hebt als consument.
fles heb je al een foto van je pc?quote:Op zondag 6 februari 2022 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Testpagina printen gaat prima maar als ik wil scannen "is de verbinding met de computer verbroken." jemoeder
yay scannersquote:Op zondag 6 februari 2022 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Testpagina printen gaat prima maar als ik wil scannen "is de verbinding met de computer verbroken." jemoeder
Ja, je krijgt dan tenminste geen software met een totaal idiote UI die niet bij Windows past.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:03 schreef mschol het volgende:
[..]
vrijwel altijd ben ik een driver only package tegen gekomen als ik enterprise drivers nodig had.
en als er software meekomt is die veel minder zwaar voor het systeem
windows weet het zelf ook niet meer hoor, dus in dat opzichtquote:Op zondag 6 februari 2022 14:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, je krijgt dan tenminste geen software met een totaal idiote UI die niet bij Windows past.
Oh, de cardreader doet het ook niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fles heb je al een foto van je pc?
Ja ik lees dat hij met zijn vrouw heeft kunnen praten.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar wellicht heeft hij nog wel wat laatste woorden kunnen overbrengen aan zijn familie
'Ik' heb er twee.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:05 schreef mschol het volgende:
[..]
meestal wel ja
wordt pas echt leuk als je 3 verschillende hebt
man man man wat een drama dat verhaalquote:Op zondag 6 februari 2022 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik lees dat hij met zijn vrouw heeft kunnen praten.
quote:Op zondag 6 februari 2022 14:08 schreef Ama het volgende:
En dat hij er dood niet uit kan omdat hij levend zelf nog kon helpen met zichzelf eruit duwen terwijl hun aan zijn benen zouden trekken. Zonder zijn eigen hulp ging het sowieso niet lukken.
Geeft ook meteen op mijn eigen vraag waarom ze hem niet hadden verdoofd en dan benen breken maar hij moest zelf ook een beetje kracht zetten.quote:
zelf heb ik 1 fysieke printer, en een paar virtuele, das te overzienquote:Op zondag 6 februari 2022 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
'Ik' heb er twee.Echt, ik ben best handig met pc's enzo, maar printers...
Ergens heeft het ook wel iets moois. Dat klimmen zal ook wel een enorme passie zijn geweest en ik ga ervan uit dat hij zelf ook wel wist dat daar grote risico's bij kwamen kijken.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:09 schreef Ama het volgende:
Naja inmiddels zou hij er wel zo uitgehaald kunnen worden maar of je dat moet willen.
Familie heeft er vrede mee lees ik.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ergens heeft het ook wel iets moois. Dat klimmen zal ook wel een enorme passie zijn geweest en ik ga ervan uit dat hij zelf ook wel wist dat daar grote risico's bij kwamen kijken.
Dat kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Familie heeft er vrede mee lees ik.Ze vinden het ergens wel "mooi" omdat dit bij hem past enz.
Gewoon niet naar buiten kijken?quote:Op zondag 6 februari 2022 14:19 schreef Recce het volgende:
Het is droog opeens! Dat is niet de afspraak!Nu moet ik eigenlijk fietsen.
ja zag zequote:Op zondag 6 februari 2022 14:20 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, kijk eens uit je raam, de wappies zijn op de Erasmusbrug!
Ik zou heel claustrofobisch wordenquote:Op zondag 6 februari 2022 14:16 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Je gaat hier toch ook niet vrijwillig in.
ben zo blij dat i niet meer naar buiten hoefquote:Op zondag 6 februari 2022 14:19 schreef Recce het volgende:
Het is droog opeens! Dat is niet de afspraak!Nu moet ik eigenlijk fietsen.
Ja, best lastig dilemma! Ik ben helemaal suf en buiten is het koud en nat. Echt vreselijk. Maar daarna voel ik me altijd lekker inderdaad.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon niet naar buiten kijken?Al lijk je wel altijd heel tevreden als je gefietst hebt.
Komt wel dichtbij zo!quote:Op zondag 6 februari 2022 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zag zeMisschien zien jullie mij wel zwaaien
![]()
Gelukkig zijn wij ook te dik om dat soort dingen te doenquote:
Ik ben best blij dat ik gister al naar het walhalla ben geweest.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, best lastig dilemma! Ik ben helemaal suf en buiten is het koud en nat. Echt vreselijk. Maar daarna voel ik me altijd lekker inderdaad.
Ja, dat snap ik!quote:Op zondag 6 februari 2022 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben best blij dat ik gister al naar het walhalla ben geweest.
quote:Op zondag 6 februari 2022 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben best blij dat ik gister al naar het walhalla ben geweest.
Prima, werd tijd.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:27 schreef bitterbal het volgende:
De periode van verhoogde inflatie duurt tot volgend jaar zomer, en misschien wel langer. Dat heeft president Klaas Knot van De Nederlandsche Bank gezegd in tv-programma Buitenhof. Knot verwacht in het vierde kwartaal van dit jaar de eerste renteverhoging, maar benadrukt dat het huidige ECB-beleid ook al tot hogere leenkosten leidt.
https://nos.nl/artikel/24(...)groot-deel-2023-hoog
Droog volgens mij maar koud, ik heb de achterdeur open maar die ga ik zodra ik ga bewegen dichtdoen.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik!Regent het daar nu weer?
Op de fiets.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:27 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Hoe ben je daar weer weg gekomen dan
Jaquote:Op zondag 6 februari 2022 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat werd tijd? De renteverhoging?
Straks kost een pak hagelslag 20 euro, sushi 150 euro en moet je een memmetje laten zien om te mogen tanken.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:27 schreef bitterbal het volgende:
De periode van verhoogde inflatie duurt tot volgend jaar zomer, en misschien wel langer. Dat heeft president Klaas Knot van De Nederlandsche Bank gezegd in tv-programma Buitenhof. Knot verwacht in het vierde kwartaal van dit jaar de eerste renteverhoging, maar benadrukt dat het huidige ECB-beleid ook al tot hogere leenkosten leidt.
https://nos.nl/artikel/24(...)groot-deel-2023-hoog
quote:Op zondag 6 februari 2022 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks kost een pak hagelslag 20 euro, sushi 150 euro en moet je een memmetje laten zien om te mogen tanken.
Woah, wist niet dat er een fietspad daar naartoe lagquote:
Je had besloten een poosje niet te bewegen?quote:Op zondag 6 februari 2022 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Droog volgens mij maar koud, ik heb de achterdeur open maar die ga ik zodra ik ga bewegen dichtdoen.
Kost het nu alquote:Op zondag 6 februari 2022 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks kost een pak hagelslag 20 euro, sushi 150 euro en moet je een memmetje laten zien om te mogen tanken.
Ik koop meer benzine en sushi dan hagelslagquote:Op zondag 6 februari 2022 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet ook huismerk hagelslag kopen
quote:Op zondag 6 februari 2022 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik koop meer benzine en sushi dan hagelslag![]()
Gisteren nog sushi op
Vanwege de tijd moesten we het laten bezorgen, maar dat is niet ergquote:
Lekker hoorquote:Op zondag 6 februari 2022 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanwege de tijd moesten we het laten bezorgen, maar dat is niet erg
Als ze daar nog even een jaartje mee kunnen wachten kan ik mijn hypotheek nog voordelig verlengenquote:
Als het stinkt moet het in de wasquote:
Benzine is gewoon niet leuk mee, vorige week nog in België getankt en daar was de 98 'maar' 1,78quote:Op zondag 6 februari 2022 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik koop meer benzine en sushi dan hagelslag![]()
Gisteren nog sushi op
Cardreader op de pcquote:Op zondag 6 februari 2022 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee scanner doet het. Nou nog die cardreader.
Als je een memmetje laat zien is het blijkbaar gratis.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Benzine is gewoon niet leuk mee, vorige week nog in België getankt en daar was de 98 'maar' 1,78
Nou niet echt besloten. Meer iets waarin ik me had berust. Maar de deur is inmiddels dicht en ik heb gedouched.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Je had besloten een poosje niet te bewegen?
Ook bij een onbemande pomp?quote:Op zondag 6 februari 2022 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je een memmetje laat zien is het blijkbaar gratis.
Oh ik zat verkeerd te denken, je bedoelt natuurlijk zo'n ding om SD-kaartjes uit te lezen, zat met een ding voor pinpassen te denkenquote:
Jemig, daar ook zo duur.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Benzine is gewoon niet leuk mee, vorige week nog in België getankt en daar was de 98 'maar' 1,78
quote:Op zondag 6 februari 2022 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jemig, daar ook zo duur.
Moest nu voor 2,04 tanken... janken aan de pomp.
De euro van Ruttequote:
Ja het is daar nu zo'n 25 cent per liter goedkoper, maar heb niet altijd zin om er heen te rijden, ben je zo weer een half uur bezigquote:Op zondag 6 februari 2022 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jemig, daar ook zo duur.
Om het thuiswerken nog maar eens te stimuleren.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jemig, daar ook zo duur.
Binnenkort thuiswerkbelastingquote:Op zondag 6 februari 2022 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om het thuiswerken nog maar eens te stimuleren.
Nee, nee.. de thuiswerkvergoeding!quote:Op zondag 6 februari 2022 15:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Binnenkort thuiswerkbelasting
Ik rijd sporadisch naar Mechelen om o.a. uit eten te gaanquote:Op zondag 6 februari 2022 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is daar nu zo'n 25 cent per liter goedkoper, maar heb niet altijd zin om er heen te rijden, ben je zo weer een half uur bezig
Moet je ook belasting over betalenquote:Op zondag 6 februari 2022 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, nee.. de thuiswerkvergoeding!
Dit ziet er Ama proof uit. Netjesquote:Op zondag 6 februari 2022 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar dit is hem dus. Opgeruimd bureau![]()
[ afbeelding ]
Zover ga ik niet, ga gewoon naar Essenquote:Op zondag 6 februari 2022 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik rijd sporadisch naar Mechelen om o.a. uit eten te gaan
Zo opgeruimd is het hier nooit. Maar ik heb ook nog allerlei attributen die ik gebruik.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je ook belasting over betalen
Mijn bureau is ook een grote teringzooi, en ik heb er nog nooit aan gezetenquote:Op zondag 6 februari 2022 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo opgeruimd is het hier nooit. Maar ik heb ook nog allerlei attributen die ik gebruik.
Of ik ga naar Duitsland, maar dat is echt 2x per jaar of zo... moet wel leuk blijven.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zover ga ik niet, ga gewoon naar Essen
Dat is net wat te ver, dichtstbijzijnde stad is denk ik Kleve, en dat is ook iets van 150km enkele reisquote:Op zondag 6 februari 2022 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of ik ga naar Duitsland, maar dat is echt 2x per jaar of zo... moet wel leuk blijven.
20 minuten rijden hier.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is net wat te ver, dichtstbijzijnde stad is denk ik Kleve, en dat is ook iets van 150km enkele reis
Werk je aan de keukentafel dan?quote:Op zondag 6 februari 2022 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn bureau is ook een grote teringzooi, en ik heb er nog nooit aan gezeten![]()
Vraag buda. Die vindt dat leuk om te doenquote:Op zondag 6 februari 2022 15:07 schreef Ama het volgende:
Wilde eigenlijk badkamer schoonmaken vandaag maar komt morgen wel.
Op de bankquote:Op zondag 6 februari 2022 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werk je aan de keukentafel dan?
Alleen op zaterdagen om 23uquote:Op zondag 6 februari 2022 15:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vraag buda. Die vindt dat leuk om te doen
Ik zou mijn 2 (en eigenlijk 3) beeldschermen missenquote:
Ik heb er liever gewoon 1, al is die op kantoor wel een heel stuk groter dan mijn laptop thuisquote:Op zondag 6 februari 2022 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou mijn 2 (en eigenlijk 3) beeldschermen missen
Gewoon een kwestie van oefenenquote:Op zondag 6 februari 2022 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik een dag op de bank werk heb ik daarna een hernia.
Dat zie ik er niet veel doen hier, even heen en weer naar nederland steilvroeg op en op tijd op de latten.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:12 schreef kwiwi het volgende:
Storm is hier ook aangekomen. Zijn al om 13u terug naar huis gereden omdat het te druk was op de piste (toeristen). En maar goed ook, want op het laatste stukje waaide de auto al alle kanten op
Ik moet heel vaak dingen opzoeken en als ik 1 scherm heb, dan word ik gekquote:Op zondag 6 februari 2022 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er liever gewoon 1, al is die op kantoor wel een heel stuk groter dan mijn laptop thuis
Ik ook. M'n fysio zei ook dat ze sinds home office veel meer mensen met rugklachten ziet omdat ze op de bank werken, of met laptop aan de eettafel.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik een dag op de bank werk heb ik daarna een hernia.
Ik kan maar in 1 programma tegelijk werkenquote:Op zondag 6 februari 2022 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet heel vaak dingen opzoeken en als ik 1 scherm heb, dan word ik gek
Op kosten van de baas een goede bureaustoel bestellenquote:Op zondag 6 februari 2022 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. M'n fysio zei ook dat ze sinds home office veel meer mensen met rugklachten ziet omdat ze op de bank werken, of met laptop aan de eettafel.
Nou ja, ik doe dat ook niet elk weekend hčquote:Op zondag 6 februari 2022 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zie ik er niet veel doen hier, even heen en weer naar nederland steilvroeg op en op tijd op de latten.
Ja, ik ook, maar voor dat ene programma heb ik een aantal tabs open staanquote:Op zondag 6 februari 2022 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan maar in 1 programma tegelijk werken
Ja sorry, maar hij was erg flauwquote:Op zondag 6 februari 2022 15:18 schreef Haags het volgende:
Jammer dat @:datismijnmening mijn grap zo'n lage rating geeft
Ik krijg juist meer last van aan een bureau werkenquote:Op zondag 6 februari 2022 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. M'n fysio zei ook dat ze sinds home office veel meer mensen met rugklachten ziet omdat ze op de bank werken, of met laptop aan de eettafel.
Ik wil ook een nieuwe bureaustoel, even kijken of werk er nog eentje heeftquote:Op zondag 6 februari 2022 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende excursiepuntje wordt een nieuwe bureaustoel. Maar nu even niet. Nu eerst biljetgazet afmaken, dan ben ik er maar van af.
In je oog ?quote:Op zondag 6 februari 2022 15:26 schreef gianni61 het volgende:
Boostermevrouw prikte niet heel subtiel
Scheelde niet veel, maar het was niet balliequote:
Dus toen heb jij de boostermevrouw eventjes niet heel subtiel gepriktquote:Op zondag 6 februari 2022 15:26 schreef gianni61 het volgende:
Zie bovenstaande antwoordquote:Op zondag 6 februari 2022 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus toen heb jij de boostermevrouw eventjes niet heel subtiel geprikt
quote:Op zondag 6 februari 2022 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag je geld terug.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:31 schreef LTVDK het volgende:
Wat is dit nou weer voor een oplichting, het zou de hele dag gierend kutweer worden en nu begint zelfs de zon te schijnen
Geen kusje voor erop gevraagd? Of was het een Ria?quote:Op zondag 6 februari 2022 15:26 schreef gianni61 het volgende:
onlycitizen.comquote:Op zondag 6 februari 2022 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo opgeruimd is het hier nooit. Maar ik heb ook nog allerlei attributen die ik gebruik.
Hoe bevalt het homofiel zijn?quote:Op zondag 6 februari 2022 15:54 schreef FranticDJ het volgende:
overigens ben ik wel gezwicht, @:ygritte
Had wel een hoog Ria gehalte jaquote:Op zondag 6 februari 2022 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen kusje voor erop gevraagd? Of was het een Ria?
verwenhotel klinkt wel alsof je de kamers per uur kunt boekenquote:
Neen, helaas.quote:
Ja, een soort no tell-motel.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verwenhotel klinkt wel alsof je de kamers per uur kunt boeken
met de wattenschijfjes?quote:Op zondag 6 februari 2022 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, helaas.
Wel met bad, hoop ik
Lekker ongestoord neukenquote:Op zondag 6 februari 2022 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, een soort no tell-motel.
Eentje gaat mee jaquote:
Met late check-outquote:
oeh welke van de 2 zou dat nou zijnquote:Op zondag 6 februari 2022 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eentje gaat mee ja![]()
De ander blijft op het huis passen
quote:Op zondag 6 februari 2022 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eentje gaat mee ja![]()
De ander blijft op het huis passen
De caaf mag meequote:Op zondag 6 februari 2022 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oeh welke van de 2 zou dat nou zijn
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oeh welke van de 2 zou dat nou zijn
Dé running gag hierquote:
* dropt Wattenschijfje in de saladebarquote:
Nee, absoluut nietquote:
je was me voorquote:Op zondag 6 februari 2022 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
“Dingdong, Wattenschijfje wil opgehaald worden in de ballenbak saladebar”quote:Op zondag 6 februari 2022 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* dropt Wattenschijfje in de saladebar
Dat bericht krijg ik pas als de saladebar leeg is.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Dingdong, Wattenschijfje wil opgehaald worden in de ballenbak saladebar”
verwenkoffie klinkt dan ineens als een of andere Bradley/Mahonie/Stanley/Jason Luv/Barryquote:Op zondag 6 februari 2022 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Luid snurkende caaf naast je ‘s nachtsquote:Op zondag 6 februari 2022 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat bericht krijg ik pas als de saladebar leeg is.
arme caaf een week lang aan de gerriederriequote:Op zondag 6 februari 2022 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat bericht krijg ik pas als de saladebar leeg is.
Wel lekker warmquote:Op zondag 6 februari 2022 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Luid snurkende caaf naast je ‘s nachts
Luiertje omquote:Op zondag 6 februari 2022 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
arme caaf een week lang aan de gerriederrie
Leuk totdat je een keer van je zij op je rug rolt.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel lekker warmeen soort kruik met pootjes
Aaaawquote:Op zondag 6 februari 2022 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel lekker warmeen soort kruik met pootjes
quote:Op zondag 6 februari 2022 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk totdat je een keer van je zij op je rug rolt.
Zou dat ook weleens met mensenbaby's gebeuren ?quote:Op zondag 6 februari 2022 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk totdat je een keer van je zij op je rug rolt.
jageloof het welquote:Op zondag 6 februari 2022 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou dat ook weleens met mensenbaby's gebeuren ?
Zou ze dan liever in een wiegje naast het bed stoppenquote:
Dat is veel minder erg.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou dat ook weleens met mensenbaby's gebeuren ?
Mensen zatquote:
Collega van mij zou wel geschikt zijn als wals.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:29 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon zoveel mogelijk slapende baby's bij dikke mensen in bed leggen, is goed voor het milieu
Deze kerel ook trouwensquote:Op zondag 6 februari 2022 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij zou wel geschikt zijn als wals.
quote:Op zondag 6 februari 2022 16:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hahaha ik bedoelde de post van bitterbal met die poes...Ging iets mis.
Ja, en ze zat zo mooiquote:Op zondag 6 februari 2022 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
dat was echt een gaap die uit de tenen kwam
jaquote:Op zondag 6 februari 2022 16:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boeiend blijf gewoon binnen
25 euro alleen voor leggen ?quote:Op zondag 6 februari 2022 16:46 schreef Karzai het volgende:
laat hem maar leggen kost 25 euro meer en ik heb zoiets nooit gedaan
Laat je dit door Polen doen ofzo?quote:Op zondag 6 februari 2022 16:46 schreef Karzai het volgende:
laat hem maar leggen kost 25 euro meer en ik heb zoiets nooit gedaan
mooie prijsquote:
is toch een mooie prijs. En je zei dat er ook nieuwe meubels komen?quote:Op zondag 6 februari 2022 16:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook ondervloer en plinten erbij, hij gaat minimaal 20 jaar mee
ook ja, hele nieuwe inrichtingquote:Op zondag 6 februari 2022 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is toch een mooie prijs. En je zei dat er ook nieuwe meubels komen?
quote:Op zondag 6 februari 2022 16:53 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga weer in bed liggen denk ik.
Geen leuke dingen met je dinnetje doen?quote:Op zondag 6 februari 2022 16:53 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga weer in bed liggen denk ik.
meeste geld kwam van mijn vaderquote:Op zondag 6 februari 2022 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is de straatprijs gevallen in Amsterdam?
Allebei.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Om jezelf te haten of om een tukje te doen?
ik heb geen foto, maar zwarte stoffen hoekbank met twee van die ligstukken , terracotta kleed en houtkleurig dressoir en tafel en stoffen stoelen met armleuningquote:
wordt vast mooiquote:Op zondag 6 februari 2022 17:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb geen foto, maar zwarte stoffen hoekbank met twee van die ligstukken , terracotta kleed en houtkleurig dressoir en tafel en stoffen stoelen met armleuning
Nice klinkt goed.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb geen foto, maar zwarte stoffen hoekbank met twee van die ligstukken , terracotta kleed en houtkleurig dressoir en tafel en stoffen stoelen met armleuning
Ik heb gisteren een docu gekeken. Nu moet ik weer iets nieuws verzinnenquote:Op zondag 6 februari 2022 16:59 schreef kwiwi het volgende:
Zit The Tinder Swindler te kijken op Netflix, wtf arm meisje.. zo erg opgelicht wordenMaar beetje dom/naīef ook wel. Dat soort oplichters zou wat mij betreft gewoon de doodstraf mogen krijgen
Gisteren nog voor een vriend geswiped. Zijn soms nog dezelfde mensen al 3 jaar geleden.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lamme arm van het trekken swipen.
Is dit code voor een vriend getrokken?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren nog voor een vriend geswiped. Zijn soms nog dezelfde mensen al 3 jaar geleden.
Kan ik CE-US Dating ook inhuren om het swipen te doen?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren nog voor een vriend geswiped. Zijn soms nog dezelfde mensen al 3 jaar geleden.
swipe moequote:Op zondag 6 februari 2022 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ik CE-US Dating ook inhuren om het swipen te doen?
quote:Op zondag 6 februari 2022 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gevoel dat ik alle vrouwen in Nederland al een keer naar links of rechts heb geswiped.
En België?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gevoel dat ik alle vrouwen in Nederland al een keer naar links of rechts heb geswiped.
Dat zijn er veel.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie les voor @karzai. Altijd even leegschudden.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:17 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)dat-as-er-nog-in-zit
En waar was je naar op zoek? Dus…quote:Op zondag 6 februari 2022 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OokMaar ik vind dat zo’n kutland
Ach je zit toch binnen.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow ik doe de gordijnen dicht en het POKKEHOERENHONDENWEER begint weer hoorWat een kutplaneet wonen we ook op.
Gewoon dichtlaten tot mei.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow ik doe de gordijnen dicht en het POKKEHOERENHONDENWEER begint weer hoorWat een kutplaneet wonen we ook op.
weet niet of het ergens anders beter weer is hoorquote:Op zondag 6 februari 2022 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
bij de aeb schudden we ook altijd de wasmachines leeg, kwam altijd wel kleingeld of als je massel had een gouden ketinkje uitquote:Op zondag 6 februari 2022 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie les voor @:karzai. Altijd even leegschudden.
quote:Op zondag 6 februari 2022 17:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
bij de aeb schudden we ook altijd de wasmachines leeg, kwam altijd wel kleingeld op als je massel had een gouden ketinkje uit
quote:Op zondag 6 februari 2022 17:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
bij de aeb schudden we ook altijd de wasmachines leeg, kwam altijd wel kleingeld of als je massel had een gouden ketinkje uit
Ja hoor. We doen profiel optimalisatie en kunnen ook foto’s maken.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen we een intake plannen?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja hoor. We doen profiel optimalisatie en kunnen ook foto’s maken.
durf je het aan?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen we een intake plannen?
quote:Op zondag 6 februari 2022 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen we een intake plannen?
Oh dus DAT is heel de tijd dat gezeik van Norton "Hey Chrome probeert toegang tot je webcam te krijgen"quote:Op zondag 6 februari 2022 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle vertrouwen inquote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle vertrouwen in
Ze hebben een refer a snack-regeling. Als ik jou aandraag, krijgen we alletwee korting.
Professionele dienst ditquote:Op zondag 6 februari 2022 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat klinkt al goed.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal gaan we een kop koffie drinken en beetje praten om te beginnen.
quote:Op zondag 6 februari 2022 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze de fotograaf van Mora hebben om van jou goede kiekjes te maken.
US en CE doen het niet voor minderquote:Op zondag 6 februari 2022 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
das een van de beste in de scene !
Misschien moet ik jullie ook inhuren, kan niet goed kokenquote:Op zondag 6 februari 2022 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We geven zelfs cursussen om eten te koken tijdens dates.
quote:Op zondag 6 februari 2022 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moet ik jullie ook inhuren, kan niet goed koken
oeh roze ledlampjesquote:Op zondag 6 februari 2022 17:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Onder het mom show je werkplek
[ afbeelding ]
Waar is dat gat voor?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Onder het mom show je werkplek
[ afbeelding ]
Je mag mijn dinnetje overnemen, blond, hoogbegaafd, piepklein. hittepetitje, kwebbelziek, passioneel, slank en sociaal, ok?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gloryholequote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit zo'n verstopplekje achter voor als zijn vriendin boos is.
Is dat yoghurt met stukjes gemalen boer doorheen?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb boerenyoghurt met een houten lepeltje, zo'n lepeltje waar je als je eraan likt duizend keer dood gaat.
Daar heb ik echt zo'n gruwelijke hekel aan. Net als kartonnen rietjes. Getverdemmequote:Op zondag 6 februari 2022 17:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb boerenyoghurt met een houten lepeltje, zo'n lepeltje waar je als je eraan likt duizend keer dood gaat.
BWUUUURPquote:Op zondag 6 februari 2022 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat yoghurt met stukjes gemalen boer doorheen?
Klinkt erg drukquote:Op zondag 6 februari 2022 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag mijn dinnetje overnemen, blond, hoogbegaafd, piepklein. hittepetitje, kwebbelziek, passioneel, slank en sociaal, ok?
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk niet helemaal.quote:
Kartonnen rietjes zijn echt matig.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar heb ik echt zo'n gruwelijke hekel aan. Net als kartonnen rietjes. Getverdemme
Altijd van een oud opaatje geweest en binnen gestaan?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag mijn dinnetje overnemen, blond, hoogbegaafd, piepklein. hittepetitje, kwebbelziek, passioneel, slank en sociaal, ok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Vreselijk zijn diequote:Op zondag 6 februari 2022 17:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar heb ik echt zo'n gruwelijke hekel aan. Net als kartonnen rietjes. Getverdemme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |