SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Vpn?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gelukkig beschik ik als Belg over videoland
Waar kan ik dat zien?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:52 schreef angele650 het volgende:
LOL, dat filmpje waar nouchine op seconde 33 haar vingers in Salar z'n reet steekt ... en op seconde 53 aan die vingers ruikt, WTF
Wat heb je toch tegen dat mensquote:Op zondag 6 februari 2022 13:54 schreef Jockari het volgende:
Maak me zorgen over Hanne. Er staat redelijk wat wind vandaag. Kans op onvrijwillige exit hierdoor.
[ afbeelding ]
Niks. Gaat om bezorgdheid !quote:Op zondag 6 februari 2022 13:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat heb je toch tegen dat mens
je bent ergquote:Op zondag 6 februari 2022 13:54 schreef Jockari het volgende:
Maak me zorgen over Hanne. Er staat redelijk wat wind vandaag. Kans op onvrijwillige exit hierdoor.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |