Til behoorde in Eindhoven en tegen AZ dan wel weer tot de uitblinkers. Dat kan je van de spits op geen enkele manier zeggen in dit rijtje.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoord tegen de top 7 tot nu toe trouwens:
Ajax, thuis 0-2 verloren
PSV, uit 0-4 gewonnen
Vitesse, uit en thuis verloren
AZ, thuis 1-0 gewonnen
Utrecht, uit 3-1 verloren
Twente, uit 0-0 gelijkgespeeld
Dat geeft nog wel wat te denken. 7 puntjes uit de beschikbare 21 tot nu toe. Ook wel opvallend dat Til nooit tegen dit soort tegenstanders scoort.
Eens, wordt sowieso weinig gescoord door Feyenoord-spelers in topwedstrijden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Til behoorde in Eindhoven en tegen AZ dan wel weer tot de uitblinkers. Dat kan je van de spits op geen enkele manier zeggen in dit rijtje.
Wat zou hij moeten kosten? Denk dat als we Senesi verkopen we wellicht een poging kunnen wagen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:28 schreef Scrummie het volgende:
Anderlecht wil Zirkzee definitief overnemen. Hopelijk krijgen we wat centjes bij elkaar en kunnen wij ook een poging wagen.
Ze vragen 8 miljoen meen ik gelezen te hebben maar dat wil Anderlecht ook niet betalen. Dus Arnesen mag wel wat creatiefs doen. 4-5 miljoen zou ik er wel voor over hebben. Ook een speler waar je mogelijk nog best wat winst op kan maken dan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:08 schreef leeroy het volgende:
[..]
Wat zou hij moeten kosten? Denk dat als we Senesi verkopen we wellicht een poging kunnen wagen.
Nouja, ik ook niet hoor. Louter op basis van statistieken, beetje Pietjepuk2000 posts van mij dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:14 schreef Caland het volgende:
Weet ook niet of Zirkzee dat soort bedragen waard is. Laatst die pot gezien tegen dat clubje van Nieuwkoop en daar was hij echt heel erg matig. Maar dat is wel n=1. Ik kijk doorgaans die competitie niet.
Maar wat is er mis met statistieken, waarde Scrummie? Waarop wil je een speler anders beoordelen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, ik ook niet hoor. Louter op basis van statistieken, beetje Pietjepuk2000 posts van mij dus.
Maar ja, 20 jaar, prima cijfers voor die leeftijd vind ik, talentvol.
Nee, eigenlijk slaat het helemaal nergens op wat ik zeg.
Er is niks mis met statistieken, maar ze zeggen lang niet alles. Dus op beelden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met statistieken, waarde Scrummie? Waarop wil je een speler anders beoordelen?
Zeker de wedstrijden tegen Vitesse hebben we te weinig gekregen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:Caland Denk dat Feyenoord ook wel iets te weinig gekregen heeft in topwedstrijden. Inmiddels op precies 45 expected points, Ajax op 52,6. PSV op 42,3 punten.
https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met statistieken, waarde Scrummie? Waarop wil je een speler anders beoordelen?
Die samenvatting heb ik ook gezien Nieuwkoop deed het wel leuk die wedstrijd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:14 schreef Caland het volgende:
Weet ook niet of Zirkzee dat soort bedragen waard is. Laatst die pot gezien tegen dat clubje van Nieuwkoop en daar was hij echt heel erg matig. Maar dat is wel n=1. Ik kijk doorgaans die competitie niet.
"Statistics are like mini-skirts, they don't reveal everything."quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit moet toch wel één van de domste opmerkingen ooit zijn.
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zirkzee had pech dat ondanks dat hij toen zoveel scoorde ze hem niet hebben laten staan bij Bayern toen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ben ook bang dat Zirkzee beetje eeuwig talentje is en te lang op zo'n status rust.
Maar goed ook zonder Zirkzee:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)st-conference-league
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er is niks mis met statistieken, maar ze zeggen lang niet alles. Dus op beelden.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker de wedstrijden tegen Vitesse hebben we te weinig gekregen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
"Statistics are like mini-skirts, they don't reveal everything."
quote:
Jezus.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is voor mij wel bevestiging dat @:pietjepuk2000 een bot is.
Je slaat vrijwel louter onzin uit, dan krijg je dat ook te horen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jezus.1 normale reactie van Scrummie en verder weer 3 keer gezeik. Reageer even normaal jongens, ik trek nooit de persoonlijke kaart.
Ik snap heus wel dat de beelden ook belangrijk zijn. Maar iemand kan er heel sierlijk uitzien en 3 keer per jaar een wereldgoal scoren en een andere speler ziet er uit als een houten klaas en scoort 15 intikkers per jaar.
Uiteindelijk zouden de statistieken als je dit soort spelers wilt vergelijken toch doorslaggevend moeten zijn? Of zeg ik nou iets geks?
Iemand vertrouwt op statistieken en slaat daarmee onzin uit. Tja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je slaat vrijwel louter onzin uit, dan krijg je dat ook te horen.
Nee je kunt je niet voorstellen hoe je anders een speler moet beoordelen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Iemand vertrouwt op statistieken en slaat daarmee onzin uit. Tja.
Dat klopt. Daar had je minimaal 3 punten moeten halen. Maar tegen PSV was het dan weer ruimschoots beloond.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Ajax thuis ook, dat had gelijk moeten zijn in mijn beleving.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Absoluut. Wel zin in de thuiswedstrijd, hoop dat het wat een beter niveau is.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ajax thuis ook, dat had gelijk moeten zijn in mijn beleving.
Ik moest 3x kijken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:10 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kappertje heeft hem geen goed gedaan.
Ja, erg benieuwd naar. Mooi ook dat dat weer mét publiek is.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Absoluut. Wel zin in de thuiswedstrijd, hoop dat het wat een beter niveau is.
Speciaal voor jou ook even wat beelden erbij. Stuk of 8 intikkers en een van richting veranderd schot.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, ik ook niet hoor. Louter op basis van statistieken, beetje Pietjepuk2000 posts van mij dus.
Maar ja, 20 jaar, prima cijfers voor die leeftijd vind ik, talentvol.
Nee, eigenlijk slaat het helemaal nergens op wat ik zeg.
Die Belgen roemen hem juist om het meevoetballende gedeelte, maar dat zal dan wel weer niet in je straatje passen op basis van de statistiekjes.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ook even wat beelden erbij. Stuk of 8 intikkers en een van richting veranderd schot.
Ik vind dat nooit zulke spannende spitsen, beetje type Castaignos. Maarja staat op de goede plek en neusje voor de goal ofzo.
Ik zal maar niet op het tweede gedeelte reageren.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Belgen roemen hem juist om het meevoetballende gedeelte.
Denk dat je met deze statistieken normaal gesproken wel op een 95/5 verhouding zit ja. (Dat je hem wint.)quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:52 schreef Haringkop het volgende:
Ik vond vooral die pot tegen Twente frustrerend. Daar was je echt zwaar de bovenliggende partij en pak je maar een puntje.
Hoezo? Tegen PSV hebben we gewoon terecht gewonnen. Dat was achteraf misschien wel onze makkelijkste uitwedstrijd na Willem II. 0-4 was misschien wat veel, maar 0-2 zou een prima afspiegeling zijn geweest.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat klopt. Daar had je minimaal 3 punten moeten halen. Maar tegen PSV was het dan weer ruimschoots beloond.
En er zijn veel potjes waarbij de verhouding 80/20 is maar je expected points over zo'n wedstrijd zijn dan natuurlijk niet 3 punten maar gemiddeld 2,4 punt ofzo. Dat was bijvoorbeeld het geval tegen Sparta en AZ. Daar pak je dan weer wat meer.
Ik wil hier niet de wijsneus uithangen maar je hebt er natuurlijk altijd wedstrijden tussenzitten waar je een licht overwicht hebt en iets meer kansen hebt dan de tegenstander maar niet overdreven veel beter bent. Die 0-4 was (ook volgens de statistieken) wel echt zo'n wedstrijd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoezo? Tegen PSV hebben we gewoon terecht gewonnen. 0-4 was wat veel, maar 0-2 zou een prima afspiegeling zijn geweest.
En daarom moet je niet alleen naar statistieken kijken, maar ook naar de context. Die wedstrijd waren we overigens zeker effectief, daarom zeg ik ook dat 0-2 misschien ‘eerlijker’ was geweest. Maar dat we daar wonnen was zeker terecht. Ook geen moment in de problemen gekomen op dat schotje van Gakpo na.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik wil hier niet de wijsneus uithangen maar je hebt er natuurlijk altijd wedstrijden tussenzitten waar je een licht overwicht hebt en iets meer kansen hebt dan de tegenstander maar niet overdreven veel beter bent. Die 0-4 was (ook volgens de statistieken) wel echt zo'n wedstrijd.
xG verhouding was: 0,67 versus 1,25 Dat betekent dat Feyenoord dus enorm effectief met zijn kansen omging. Op basis van de kansen was de verhouding denk ik 60/40, maximaal 65/35.
Zo'n model haalt dan uit de beschikbare 3 punten iets van 1,8 punten. Snap je? Een wedstrijd waarin de verhouding 3,0 xG versus 0,1 xG is zal waarschijnlijk een expected points van 2,9999 opleveren ofzo.
Ja klopt. Het kan bijvoorbeeld ook zo zijn dat een ploeg heel aanvallend begint, daarin een goede kans creëert en meteen scoort en vervolgens de tent dichthoudt. Kans dat die eerste ploeg dan wint lijkt me vrij groot.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:39 schreef fetX het volgende:
[..]
En daarom moet je niet alleen naar statistieken kijken, maar ook naar de context. Die wedstrijd waren we overigens zeker effectief, daarom zeg ik ook dat 0-2 misschien ‘eerlijker’ was geweest. Maar dat we daar wonnen was zeker terecht. Ook geen moment in de problemen gekomen op dat schotje van Gakpo na.
bedankt hansquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik wil hier niet de wijsneus uithangen maar je hebt er natuurlijk altijd wedstrijden tussenzitten waar je een licht overwicht hebt en iets meer kansen hebt dan de tegenstander maar niet overdreven veel beter bent. Die 0-4 was (ook volgens de statistieken) wel echt zo'n wedstrijd.
xG verhouding was: 0,67 versus 1,25 Dat betekent dat Feyenoord dus enorm effectief met zijn kansen omging. Op basis van de kansen was de verhouding denk ik 60/40, maximaal 65/35.
Zo'n model haalt dan uit de beschikbare 3 punten iets van 1,8 punten. Snap je? Een wedstrijd waarin de verhouding 3,0 xG versus 0,1 xG is zal waarschijnlijk een expected points van 2,9999 opleveren ofzo.
Dan moet je een abo kopen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kan ik alweer instellen dat ik posts van iemand niet meer zie?
Waarom stel je deze vraag?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kan ik alweer instellen dat ik posts van iemand niet meer zie?
(lol)quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Voor de geïnteresseerden. Mocht ik thuis ben even kijken.
Ah PietjePuk is een complot van de Fok eigenaren om meer abos te verkopen.quote:
Persoonlijk zou ik het heerlijk vinden als jij gewoon weer weg zou gaan.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik die Jorgensen-posts ook altijd heerlijk. Nog 12 miljoen, nog 10 miljoen, nog 5 miljoen. 0 miljoen.
Gaat dit over Slot?quote:
Ik vond 0-4 niet eens geflatteerd toen, misschien weergaf het de krachtsverhouding niet over 90 minuten maar na 60 minuten waarin beide kanten weinig kansen kregen stopte PSV volledig met voetballen na de wissel van Gakpo. Toen kon Feyenoord een linie naar voren opschuiven, alle dreiging van PSV was inmiddels weg, en was het prijsschieten na de 0-2. Voor hetzelfde was het nog 0-6 geworden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoezo? Tegen PSV hebben we gewoon terecht gewonnen. Dat was achteraf misschien wel onze makkelijkste uitwedstrijd na Willem II. 0-4 was misschien wat veel, maar 0-2 zou een prima afspiegeling zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |