SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:Op zondag 6 februari 2022 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het wel gezellig weer, want ik hoef niet naar buiten
Iets beter weer en je moet naar buiten of wat?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
mooi contrast met gisteren welquote:Op zondag 6 februari 2022 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2022 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets beter weer en je moet naar buiten of wat?
Ben je een kip?
Ik heb gewoon niets afgesproken waardoor ik naar buiten moetquote:
Gisteren was het wel mooi weer, maar de wind maakte het best koud.quote:
Skileraar is wel zo'n beroep voor foute mannetjes.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Sow dan heb je een goede rechtse
https://www.ad.nl/buitenl(...)kenhuis-in~a6da630d/
Misschien waaien ze wel van de Erasmusbrug af.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:30 schreef bitterbal het volgende:
zou vandaag grote wappie demo zijn in rotterdam. benieuwd of die stakkers komen met dit weer :p
Misschien krijgen ze van hun re-integratiecoach een paraplu?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:30 schreef bitterbal het volgende:
zou vandaag grote wappie demo zijn in rotterdam. benieuwd of die stakkers komen met dit weer :p
Om extra hard van die brug af te waaien?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze van hun re-integratiecoach een paraplu?
zijn we gelijk van het probleem afquote:Op zondag 6 februari 2022 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze van hun re-integratiecoach een paraplu?
Die komt normaal op zijn traktor ook vast niemand tegen.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb gisteren met een oude kennis in de kroeg gezeten, totaal wappie geworden.
Had nog nooit een mondkapje op gehad
Nasty is dat gevoel.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Spierpijn in mijn handen. Krijg nauwelijks de deur van de koelkast open
Kun je even opdrogenquote:Op zondag 6 februari 2022 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tot Rijswijkse plein in den haag. :p
Ik kan aan de bijna horizontale regen zien dat ik m'n eigen warme chocolademelk moet maken.quote:
Ik zou een lepel gebruiken, maar ieder zijn dingquote:Op zondag 6 februari 2022 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zachtjes tikt de regen tegen het raam, terwijl ik hier soep met worstenbroodjes wegwerk
Worstenbroodjesquote:Op zondag 6 februari 2022 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zachtjes tikt de regen tegen het raam, terwijl ik hier soep met worstenbroodjes wegwerk
Een lepel voor de worstenbroodjes? Is dat nieuw?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zou een lepel gebruiken, maar ieder zijn ding
Ik denk het, Had het over soep.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een lepel voor de worstenbroodjes? Is dat nieuw?
Niet nodig, dat zit in een bekerquote:
In een beker?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet nodig, dat zit in een beker
Je leest het goedquote:
Ik ga niet weer naar benedenquote:
Vind soep eten op de bovenverdieping ook een beetje raar.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga niet weer naar beneden![]()
Ik heb net een stukje brownie op de benedenverdieping gegeten, ook raar?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind soep eten op de bovenverdieping ook een beetje raar.
Vind eigenlijk alle eten boven raar nu ik erover nadenk, ja of je moet jarig zijn en een ontbijtje op bed krijgenquote:Op zondag 6 februari 2022 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb net een stukje brownie op de benedenverdieping gegeten, ook raar?
Okequote:Op zondag 6 februari 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind eigenlijk alle eten boven raar nu ik erover nadenk, ja of je moet jarig zijn en een ontbijtje op bed krijgen
US heeft voor elke voedselgroep een etagequote:Op zondag 6 februari 2022 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb net een stukje brownie op de benedenverdieping gegeten, ook raar?
Hmmmmm wat zou er in de kelder en op zolder genuttigd worden?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US heeft voor elke voedselgroep een etage
zweterige kaas en grotchampignonsquote:Op zondag 6 februari 2022 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmmmm wat zou er in de kelder en op zolder genuttigd worden?
quote:
Champignons in de kelder. Op zolder drink je alleen thee.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In een kelder eten is toch ook vreemd?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met de pink omhoog?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Champignons in de kelder. Op zolder drink je alleen thee.
Ik heb geen kelder.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een kelder eten is toch ook vreemd?
Hippe wijnbarretjes zitten vaak in kelders, toch?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een kelder eten is toch ook vreemd?
wel een berging?quote:
Ja, boven en twee schuurtjes, buiten.quote:
Dat is juist ouderwets en bescheten in de kelder toch?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hippe wijnbarretjes zitten vaak in kelders, toch?
quote:Op zondag 6 februari 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is juist ouderwets en bescheten in de kelder toch?
Zit jouw tampon een beetje dwars?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snapten ze het wel of vinden ze je nu een enorm watje en een zemelaar?
Ik zit wel op de bovenste verdieping, geldt dat ook?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je niet op je zolderkamer als je op FOK! aan het posten bent?
Ik gebruik geen tamponniesquote:Op zondag 6 februari 2022 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Zit jouw tampon een beetje dwars?
Zeker zo'n menstruatiecup ?quote:
prima dag wel voor het NK tegenwind fietsenquote:
Doe ik het voor.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit wel op de bovenste verdieping, geldt dat ook?
Wie doet dat nou vrijwillig?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
prima dag wel voor het NK tegenwind fietsen
300 mensen schijnbaarquote:Op zondag 6 februari 2022 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie doet dat nou vrijwillig?
Dat is nog best een fiks aantalquote:
In mijn wandeljas bleef het lekker droog vanmorgen. Nu is het wel wat meer aan het woezen buiten.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:37 schreef LTVDK het volgende:
Even naar de AH gelopen, en omdat ik toch al binnen 5 minuten half doorweekt was er nog maar een uurtje wandelen aan vast geplakt, wel goede training ook voor het bovenlichaam met paraplu-worstelen
+ regen.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:38 schreef Ama het volgende:
Als iets goed kut is is het wel tegen de wind in fietsen.
Ja onder mijn jas is het ook wel droog gebleven, maar mijn benen en schoenen waren wel doorweektquote:Op zondag 6 februari 2022 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn wandeljas bleef het lekker droog vanmorgen. Nu is het wel wat meer aan het woezen buiten.
Naja regen ook kut maar flinke tegenwind vind ik nog vervelender, voelt alsof je dan bijna beter kan gaan lopen.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
+ regen.
Dan ben ik echt instant chagrijnig.
Of wind + hagel.. kun je ook nog eens niets zienquote:Op zondag 6 februari 2022 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Naja regen ook kut maar flinke tegenwind vind ik nog vervelender, voelt alsof je dan bijna beter kan gaan lopen.
Rest van de middag rondjes in de keuken lopen om aan de stappen te komen?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja onder mijn jas is het ook wel droog gebleven, maar mijn benen en schoenen waren wel doorweekt
Levend door een leeuw opgegeten worden of doodgemarteld worden met een boormachine door een stel beige drugshandelaren lijkt me nog wel een tikje erger.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
+ regen.
Dan ben ik echt instant chagrijnig.
Neuh zo nog even een uurtje op de hometrainert en dan vind ik het wel weer bestquote:Op zondag 6 februari 2022 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rest van de middag rondjes in de keuken lopen om aan de stappen te komen?
Op welke van je vele reizen heb je dit meegemaakt?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Levend door een leeuw opgegeten worden of doodgemarteld worden met een boormachine door een stel beige drugshandelaren lijkt me nog wel een tikje erger.
Nee nee, wind+ hagel is het ergste wat je kan overkomen.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Levend door een leeuw opgegeten worden of doodgemarteld worden met een boormachine door een stel beige drugshandelaren lijkt me nog wel een tikje erger.
Maak je op vliegvelden en in vliegtuigen niet zo snel mee hč?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op welke van je vele reizen heb je dit meegemaakt?
Gaat naar buiten dan ipv hier verkondigen hoe heerlijk je het weer vindtquote:Op zondag 6 februari 2022 12:45 schreef UitStraling het volgende:
Maar ik vind die weer serieus lekker, heerlijk om doorheen te ploeteren en daarna voldaan opwarmen bij een vuurtje, warme zachte huid en een hartverwarmende whisky.
Ben jij beige?!quote:Op zondag 6 februari 2022 12:45 schreef UitStraling het volgende:
Maar ik vind die weer serieus lekker, heerlijk om doorheen te ploeteren en daarna voldaan opwarmen bij een vuurtje, warme zachte huid en een hartverwarmende whisky.
Ja ze zijn al blij dat ze uberhaupt kunnen meten :pquote:Op zondag 6 februari 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ze zijn al blij dat ze uberhaupt kunnen meten :pquote:Op zondag 6 februari 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2022 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Oké snap dat Bb hier niet in wilde staan.
Nu is het droogquote:Op zondag 6 februari 2022 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze zijn al blij dat ze uberhaupt kunnen meten :p
[..]
Hier nou ook opeens zo goed alsquote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga straks de pastasaus al laten pruttelen. En dan vanavond spaghetti.
Veel Dixi'squote:Op zondag 6 februari 2022 13:07 schreef bitterbal het volgende:
zijn al wappies gespot![]()
https://www.facebook.com/(...)h&v=1035269150388252
HET KLOPT NIET!quote:Op zondag 6 februari 2022 13:07 schreef bitterbal het volgende:
zijn al wappies gespot![]()
https://www.facebook.com/(...)h&v=1035269150388252
quote:Tussen 11.00 en 12.00 uur is in Vlissingen een gemiddelde stormkracht 9 gemeten. Hiermee is officieel sprake van een storm en daarmee is het de tweede storm van dit jaar en de tweede in een week tijd, meldt Weerplaza aan NU.nl.
Nooit geweest. Is dat leuk?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:10 schreef bitterbal het volgende:
weet niet eens waar dat is in rotterdam eigenlijk
ah markthal
Grotekerkplein.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:10 schreef bitterbal het volgende:
ah markthal
heeft deze ook een naam?quote:
en pastaquote:Op zondag 6 februari 2022 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gehakt met die taco kruiden en salsa saus en cheddarcheese
ik denk er liever niet over na. arm kindquote:Op zondag 6 februari 2022 13:13 schreef Ama het volgende:
27 uur ofzo onderste boven in een grot vastgezeten en toen gestorven. Als ze zijn benen hadden gebroken hadden ze hem er wellicht uit kunnen halen maar het was te laat.
O Ja die rabbit hole Ben ik ook eens in gegaan.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:12 schreef Ama het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)who_was_trapped_for/ Ben dit aan het lezen. Of naja nog meer info zoeken.
Dit was een volwassen man.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk er liever niet over na. arm kind
oh is iemand anders?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:13 schreef Ama het volgende:
Hij ligt nog steeds in die grot en ze hebben de grot dichtgemaakt met cement.
Nee is een ander verhaal weer.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk er liever niet over na. arm kind
Ja jongetje uit Marokko konden ze wel bevrijden zonder benen te breken enz. Maar die lag gewoon te lang in een koude donkere put met allemaal verwondingen.quote:
Wordt dat Binnenrotte genoemd daar?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:10 schreef bitterbal het volgende:
ah markthal
quote:Op zondag 6 februari 2022 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tomaat, oregano; knoflookolie; op het laatst nog wat basilicum
Misschien kun je een keer meelopen om het te proberen?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:12 schreef bitterbal het volgende:
ik kan mij toch wel voorstellen dat het wel een vibe geeft al je meeloopt met die demo's
vond het al wat vreemdquote:Op zondag 6 februari 2022 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij is NIET de man die vrolijk lacht op de foto.
ja ik sta niet zo achter het geen waar ze nou tegen demonstreren :pquote:Op zondag 6 februari 2022 13:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je een keer meelopen om het te proberen?
Nee, kennelijk is die daar te suf voor.quote:
quote:Stormen die een grote impact hebben krijgen een naam
Man3, jij woont daar.quote:
ik ben nog een hagenees johquote:Op zondag 6 februari 2022 13:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, jij woont daar.Ik keek op Maps en dan zie je wel namen, maar je weet niet hoe de lokale bevolking het noemt.
Nee dan moeten we je bitterwappie gaan noemen straksquote:Op zondag 6 februari 2022 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik sta niet zo achter het geen waar ze nou tegen demonstreren :p
Ja bizar, ze hebben hem nooit eruit kunnen halen en gewoon maar die grot afgesloten.quote:
Wel in overleg met familie.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja bizar, ze hebben hem nooit eruit kunnen halen en gewoon maar die grot afgesloten.
quote:Op zondag 6 februari 2022 13:19 schreef Recce het volgende:
Ze willen zelf ook weer normaal worden:
[ afbeelding ]
Ik dacht ook dat het onmogelijk was om hem eruit te halen, dus wel weinig keuze helaasquote:
Straks word je nog weggepest, zoals die Turkse vrouw met haar kind uit Giethoorn. Je moet wel een beetje inburgeren!quote:
treurig, wie laat die water putten dan ook openquote:Op zondag 6 februari 2022 13:13 schreef Ama het volgende:
27 uur ofzo onderste boven in een grot vastgezeten en toen gestorven. Als ze zijn benen hadden gebroken hadden ze hem er wellicht uit kunnen halen maar het was te laat.
Dus dat.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:20 schreef Ama het volgende:
Ja hoe vreselijk het ook is ik vind dit soort dingen ook wel interessant.
Dan moeten ze daar oerend hard naartoequote:Op zondag 6 februari 2022 13:19 schreef Recce het volgende:
Ze willen zelf ook weer normaal worden:
[ afbeelding ]
Mwah als hij al dood is kunnen ze natuurlijk helemaal prima zijn benen breken lijkt me? Maar ik denk als familie heel moeilijk had gedaan dat ze wel een poging hadden gedaan.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het onmogelijk was om hem eruit te halen, dus wel weinig keuze helaas
Deze voelt toch een stuk wilder dan corriequote:Op zondag 6 februari 2022 13:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, kennelijk is die daar te suf voor.Van nu.nl:
[..]
ik doet mijn besttquote:Op zondag 6 februari 2022 13:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks word je nog weggepest, zoals die Turkse vrouw met haar kind uit Giethoorn. Je moet wel een beetje inburgeren!
Jawel, maar is het niet zo dat een lijk heel stijf wordt na een tijdje en dat ze hem dan in wat meer stukjes zouden moeten breken dan? Ben hier absoluut geen expert in, maar ik zou hier als familie ook wel wat moeite mee hebben.. Wel een lastig dilemma!quote:Op zondag 6 februari 2022 13:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah als hij al dood is kunnen ze natuurlijk helemaal prima zijn benen breken lijkt me? Maar ik denk als familie heel moeilijk had gedaan dat ze wel een poging hadden gedaan.
"Strijders"quote:
Ik ben zo'n fijn boek aan het lezen over mensen die vergiftigd zijn door radium. Ging ik ook even googelen naar foto's.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:20 schreef Ama het volgende:
Ja hoe vreselijk het ook is ik vind dit soort dingen ook wel interessant.
Ja, dat lijkt me echt frustrerend.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:23 schreef Ama het volgende:
Ze hadden hem nu in principe ook eruit kunnen halen als ze levend zijn benen hadden gebroken (auw) maar ze waren te laat.
Hmm dat is ook wel weer zo denk ik. Ja ook geen ervaring mee (gelukkig).quote:Op zondag 6 februari 2022 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar is het niet zo dat een lijk heel stijf wordt na een tijdje en dat ze hem dan in wat meer stukjes zouden moeten breken dan? Ben hier absoluut geen expert in, maar ik zou hier als familie ook wel wat moeite mee hebben.. Wel een lastig dilemma!
Moet je nagaan dat ze zeggen hey vriend je bent er bijna uit maar we gaan wel eerst even je benen breken.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me echt frustrerend.
Rigor mortis zet toch vrijwel meteen in en verdwijnt weer na X uur. Zouden ze even moeten wachten. Dan zou je denken dat je hem er gehavend en gebutst zo uit kunt trekkenquote:Op zondag 6 februari 2022 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar is het niet zo dat een lijk heel stijf wordt na een tijdje en dat ze hem dan in wat meer stukjes zouden moeten breken dan? Ben hier absoluut geen expert in, maar ik zou hier als familie ook wel wat moeite mee hebben.. Wel een lastig dilemma!
Met een vrachtwagen voorop heb je wel wat minder last van ME busjesquote:Op zondag 6 februari 2022 13:24 schreef Recce het volgende:
Ze hebben ook één of ander A-team ding!![]()
[ afbeelding ]
BRRRRRRquote:Op zondag 6 februari 2022 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ze zeggen hey vriend je bent er bijna uit maar we gaan wel eerst even je benen breken.
nee moet dat ookquote:Op zondag 6 februari 2022 13:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je wel voetbal aan het volgen dan?
Dat is twee jaar terugquote:Op zondag 6 februari 2022 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar je was laatst toch in de kunsthal ook?
Nee lijkt me ook naar.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BRRRRRR
Nou ja, dan maar vlug vlug... zo op z'n kop hangen is ook niet alles.
ah nou het plafond is werkelijkwaar echt prachtig.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is twee jaar terug
Ben weleens langs de markthal gelopen onderweg naar iets anders, maar ben nooit binnen geweest. Kom daar gewoon nooit.
Ja, dat zou je wel denken, maar:quote:Op zondag 6 februari 2022 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rigor mortis zet toch vrijwel meteen in en verdwijnt weer na X uur. Zouden ze even moeten wachten. Dan zou je denken dat je hem er gehavend en gebutst zo uit kunt trekken
quote:John Jones' body was never recovered from the Nutty Putty Cave. With the failed attempt to rescue him, government officials eventually decided that recovering his body from the cave was too dangerous.
Ik vind Rotterdam een beetje lastig omdat voor mijn gevoel alles zo verspreid door de stad is.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah nou het plafond is werkelijkwaar echt prachtig.
en dan binnen heb je van die foodstalls zeg maar. Wat apartere dingen maar echt overpriced alles. Maar als je er nog een keer bent zeker naar binnen gaan
De Blaakquote:Op zondag 6 februari 2022 13:27 schreef bitterbal het volgende:
ze lopen naar de kubuswoningen geloof ik. ze zouden ook de brug overgaan. jammer dat het niet meer zo stormt
Ja dan maak je de afweging of je die reddingswerkers blijft blootstellen aan de gevaren of dat je het lichaam daar maar laat.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zou je wel denken, maar:
[..]
Ik mag toch hopen dat de politie direct keihard ingrijpt als ze die truck gebruiken om ME-busjes weg te duwen.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met een vrachtwagen voorop heb je wel wat minder last van ME busjes
En....quote:Op zondag 6 februari 2022 13:28 schreef Ama het volgende:
Las ook als hij wel was gered dat hij zijn benen niet meer had kunnen gebruiken omdat hij te lang ondersteboven heeft gehangen. Oke dit waren alle feitjes weer.
quote:The space where John is trapped is only ten by eighteen inches wide. It was literally impossible for him to move as it was, due to the way his hands were positioned. The rescuers literally did everything, they even risked their own lives going down there to try and get him.
dikke touristische attractie toch, die markthal?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah nou het plafond is werkelijkwaar echt prachtig.
en dan binnen heb je van die foodstalls zeg maar. Wat apartere dingen maar echt overpriced alles. Maar als je er nog een keer bent zeker naar binnen gaan
Dit is niet zonder overleg met familie gedaan hoor.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan maak je de afweging of je die reddingswerkers blijft blootstellen aan de gevaren of dat je het lichaam daar maar laat.
Lijkt mij wel een handige move ja.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de politie direct keihard ingrijpt als ze die truck gebruiken om ME-busjes weg te duwen.
Tja, je mag ze niet doodschieten hequote:Op zondag 6 februari 2022 13:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de politie direct keihard ingrijpt als ze die truck gebruiken om ME-busjes weg te duwen.
hmm nou ja je kan bv van de kunsthal naar de markthal lopen toch? wel flnk stukquote:Op zondag 6 februari 2022 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam een beetje lastig omdat voor mijn gevoel alles zo verspreid door de stad is.
Ja die zullen die afweging ook moeten makenquote:Op zondag 6 februari 2022 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is niet zonder overleg met familie gedaan hoor.
Ook, maar als de overheid besluit dat het klaar is en ze de ingang vol met beton storten dan houdt het voor de familie ook op.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is niet zonder overleg met familie gedaan hoor.
ja daar was in het begin ook heel veel onvrede over bij de ondernemers. Weet niet hoe het nu isquote:Op zondag 6 februari 2022 13:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dikke touristische attractie toch, die markthal?
de gemeente zal die stalletjes wel wurgprijzen rekenen
Maar de politie is ook aan het demonstrerenquote:Op zondag 6 februari 2022 13:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Dus al hadden ze levend zijn benen gebroken dan was het niet gelukt?quote:
https://nl.pepper.com/aan(...)-nu-11-gratis-228083quote:Op zondag 6 februari 2022 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die zullen die afweging ook moeten maken
gemiddeld genomen kan windows zelf prima drivers vinden online voor alle basis functionaliteitquote:Op zondag 6 februari 2022 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de nieuwe PC is in dienst. Opgeruimd bureau![]()
Alleen de scanner doet het nog niet. Mss nog even een paar Yottabytes aan HP bloatware erop zetten.
Wat doe jequote:Op zondag 6 februari 2022 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)-nu-11-gratis-228083
Ja, als je dat hebt geīnstalleerd, is-ie weer net zo traag als de oude computer. Ik snap echt niet hoe ze het voor elkaar krijgen zo'n enorme zooi bij elkaar te krijgen. Al die fabrikanten van printers en scanners doen dat, volgens mij.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de nieuwe PC is in dienst. Opgeruimd bureau![]()
Alleen de scanner doet het nog niet. Mss nog even een paar Yottabytes aan HP bloatware erop zetten.
jaquote:Op zondag 6 februari 2022 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar de politie is ook aan het demonstreren
Nee, dan hadden ze dus blijkbaar ook iets met z'n handen moeten doen.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus al hadden ze levend zijn benen gebroken dan was het niet gelukt?
quote:
Ik heb wel eens filmpjes gezien van mensen die in van die tunnels kruipen. Opgevouwen en je adem inhouden. Als dat niet lukt zit je vastquote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dan hadden ze dus blijkbaar ook iets met z'n handen moeten doen.
Het is gewoon echt een rottig gangenstelsel waarin hij zich had gewerkt
En z'n lichaam had de stress van het breken van botten misschien niet aan gekund.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dan hadden ze dus blijkbaar ook iets met z'n handen moeten doen.
Het is gewoon echt een rottig gangenstelsel waarin hij zich had gewerkt
De Rotterdamse demonstratiedagquote:Op zondag 6 februari 2022 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaen antififa is gespot en white lives matters
Nou, als ze een beetje de A-team uit gaan hangen wel, lijkt me?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tja, je mag ze niet doodschieten he
Ik vind het al naar om dit te lezen.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel eens filmpjes gezien van mensen die in van die tunnels kruipen. Opgevouwen en je adem inhouden. Als dat niet lukt zit je vast
Wat denk je van grotduikersquote:Op zondag 6 februari 2022 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel eens filmpjes gezien van mensen die in van die tunnels kruipen. Opgevouwen en je adem inhouden. Als dat niet lukt zit je vast
altijd zoeken naar de enterprise drivers, die hebben minder meukquote:Op zondag 6 februari 2022 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als je dat hebt geīnstalleerd, is-ie weer net zo traag als de oude computer. Ik snap echt niet hoe ze het voor elkaar krijgen zo'n enorme zooi bij elkaar te krijgen. Al die fabrikanten van printers en scanners doen dat, volgens mij.
In al die seizoenen A-Team is er nog nooit iemand doodgeschotenquote:Op zondag 6 februari 2022 13:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, als ze een beetje de A-team uit gaan hangen wel, lijkt me?
Lijkt me niet heel plezierig nee. Maar met beetje geluk had hij dan al niet veel gevoel meer in zijn benen omdat hij onderste boven hing.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En z'n lichaam had de stress van het breken van botten misschien niet aan gekund.
Ja nou ja, ik weet ook niet waarom hij het niet doet dan.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
gemiddeld genomen kan windows zelf prima drivers vinden online voor alle basis functionaliteit
quote:
True.. hij had al een tijdje ondersteboven gehangen en de bloedsomloop vindt dat meestal niet zo'n goed idee.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En z'n lichaam had de stress van het breken van botten misschien niet aan gekund.
quote:Op zondag 6 februari 2022 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het al naar om dit te lezen.
Net zoals grotduikers. Wat bezielt die mensen.
Ik krijg het ook al benauwd als ik er aan denk.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat denk je van grotduikers
Instant claustrofobie
Nah, dat zullen wel wappies zijn die twintig jaar geleden een paar weken bij de politie hebben gezeten.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar de politie is ook aan het demonstreren
Ergens ook wel fijn als nabestaanden dat je toch soort van afscheid hebt kunnen nemen. Naja fijn is niet goede woord maar je snapt me.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
True.. hij had al een tijdje ondersteboven gehangen en de bloedsomloop vindt dat meestal niet zo'n goed idee.
Het gekke lijkt me dat je eerst nog met die jongen kan praten en daarna is hij gewoon dood.
nee, het blijft nederlandquote:Op zondag 6 februari 2022 13:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, als ze een beetje de A-team uit gaan hangen wel, lijkt me?
nee politie demonstreert echt voor betere arbeidsvoorwaardenquote:Op zondag 6 februari 2022 13:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dat zullen wel wappies zijn die twintig jaar geleden een paar weken bij de politie hebben gezeten.
In de VS in zo'n grottenstelsel geweest. Daar hadden de bochten ook namen, Fat Man's Curve enzo. Als je obese was mocht je er dus ook niet in, je moest daarlangs kunnen. En dat was met gewone wandelpaden, enorm toeristisch. En ook mooie verhalen over vleermuizen en dat ze een paar jaar geleden nog de resten van een dode indiaan hadden gevonden.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg het ook al benauwd als ik er aan denk.
Ooit in de Ardennen een of andere tocht door een grot gedaan. Halverwege was ik er helemaal klaar mee.
Nou, die hebben soms weer andere vage software die je helemaal nooit nodig hebt als consument.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
altijd zoeken naar de enterprise drivers, die hebben minder meuk
Dan sla ik even een rondje overquote:Op zondag 6 februari 2022 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de VS in zo'n grottenstelsel geweest. Daar hadden de bochten ook namen, Fat Man's Curve enzo. Als je obese was mocht je er dus ook niet in, je moest daarlangs kunnen. En dat was met gewone wandelpaden, enorm toeristisch. En ook mooie verhalen over vleermuizen en dat ze een paar jaar geleden nog de resten van een dode indiaan hadden gevonden.
Daar heb je wel een punt!quote:Op zondag 6 februari 2022 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In al die seizoenen A-Team is er nog nooit iemand doodgeschoten
Fat Man's Misery heette het, kreeg al hele rare Google resultaten.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan sla ik even een rondje over
Ja, al weet ik niet of hij in dit geval nog met de familie heeft gesproken of met de hulpverleenster ter plaatsequote:Op zondag 6 februari 2022 13:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ergens ook wel fijn als nabestaanden dat je toch soort van afscheid hebt kunnen nemen. Naja fijn is niet goede woord maar je snapt me.
Toch niet helemaal waarquote:
Ik kreeg zowat een paniekaanval in de Sagrada Familia. We gingen met de trap omlaag, maar dat was nogal smal, en voor ons liepen van die toeristen steeds foto's te maken en de boel op te houden. Kreeg er helemaal de zenuwen van. Heb staan schelden daar, de Duitsers achter ons snapten wat ik bedoeldequote:Op zondag 6 februari 2022 13:41 schreef Recce het volgende:
Toen ik het koepeltje van de Sint-Pieter beklom, liep er een hele dikke vrouw achter ons. Toen was ik wel een beetje zenuwachtig of dat wel zou gaan passen omdat de gang steeds smaller werd. Als ze vast was komen te zitten, had ik niet naar beneden gekund en dat gaf een beklemmend gevoel.
Truequote:Op zondag 6 februari 2022 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, al weet ik niet of hij in dit geval nog met de familie heeft gesproken of met de hulpverleenster ter plaatse
Maar wellicht heeft hij nog wel wat laatste woorden kunnen overbrengen aan zijn familiequote:
Ja, maar die werd natuurlijk niet door de A-team doodgeschoten! Die zouden zoiets nooit doen.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch niet helemaal waar
During the entire series, only five people died on-screen, this Includes General Harlan "Bull" Fulbright, who was shot in the back by a hostile during an operation working together with the A-Team. The deaths of at least three more characters were left ambiguous.
Dat klinkt behoorlijk vervelend.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg zowat een paniekaanval in de Sagrada Familia. We gingen met de trap omlaag, maar dat was nogal smal, en voor ons liepen van die toeristen steeds foto's te maken en de boel op te houden. Kreeg er helemaal de zenuwen van. Heb staan schelden daar, de Duitsers achter ons snapten wat ik bedoeldeIedereen was die lui beu.
https://nos.nl/artikel/24(...)anten-door-rotterdamquote:Op zondag 6 februari 2022 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt behoorlijk vervelend.Als je eenmaal bedenkt dat je weg wilt en dat kan niet omdat er mensen staan te lanterfanten, word je niet rustiger.
nieuws gaat snelquote:Op zondag 6 februari 2022 13:53 schreef Recce het volgende:
De wappies zijn nu op de Willemsbrug. Het schijnt dat ze onderweg zijn naar een appartement in de buurt van de Maastunnel, omdat daar iemand hoopt besmet te raken en die willen ze graag helpen. Beetje vaag verhaal.
en daarna brandweer, zorg personeel, boeren?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)anten-door-rotterdam
allesn en iedereenquote:Op zondag 6 februari 2022 13:55 schreef mschol het volgende:
[..]
en daarna brandweer, zorg personeel, boeren?
oh en white-collar workers ook nog uiteraard
Gaan ze het dingen slopen zodat het makkelijker is voor de boot van Jeff?quote:
alvast uitelkaar halen voor die schuit van Bezoshommoquote:
De hef slopen voor Jef, mooi.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gaan ze het dingen slopen zodat het makkelijker is voor de boot van Jeff?
baasbezosquote:Op zondag 6 februari 2022 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alvast uitelkaar halen voor die schuit van Bezoshommo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |