SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:Op zondag 6 februari 2022 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het wel gezellig weer, want ik hoef niet naar buiten
Iets beter weer en je moet naar buiten of wat?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
mooi contrast met gisteren welquote:Op zondag 6 februari 2022 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2022 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets beter weer en je moet naar buiten of wat?
Ben je een kip?
Ik heb gewoon niets afgesproken waardoor ik naar buiten moetquote:
Gisteren was het wel mooi weer, maar de wind maakte het best koud.quote:
Skileraar is wel zo'n beroep voor foute mannetjes.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Sow dan heb je een goede rechtse
https://www.ad.nl/buitenl(...)kenhuis-in~a6da630d/
Misschien waaien ze wel van de Erasmusbrug af.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:30 schreef bitterbal het volgende:
zou vandaag grote wappie demo zijn in rotterdam. benieuwd of die stakkers komen met dit weer :p
Misschien krijgen ze van hun re-integratiecoach een paraplu?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:30 schreef bitterbal het volgende:
zou vandaag grote wappie demo zijn in rotterdam. benieuwd of die stakkers komen met dit weer :p
Om extra hard van die brug af te waaien?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze van hun re-integratiecoach een paraplu?
zijn we gelijk van het probleem afquote:Op zondag 6 februari 2022 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze van hun re-integratiecoach een paraplu?
Die komt normaal op zijn traktor ook vast niemand tegen.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb gisteren met een oude kennis in de kroeg gezeten, totaal wappie geworden.
Had nog nooit een mondkapje op gehad
Nasty is dat gevoel.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Spierpijn in mijn handen. Krijg nauwelijks de deur van de koelkast open
Kun je even opdrogenquote:Op zondag 6 februari 2022 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tot Rijswijkse plein in den haag. :p
Ik kan aan de bijna horizontale regen zien dat ik m'n eigen warme chocolademelk moet maken.quote:
Ik zou een lepel gebruiken, maar ieder zijn dingquote:Op zondag 6 februari 2022 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zachtjes tikt de regen tegen het raam, terwijl ik hier soep met worstenbroodjes wegwerk
Worstenbroodjesquote:Op zondag 6 februari 2022 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zachtjes tikt de regen tegen het raam, terwijl ik hier soep met worstenbroodjes wegwerk
Een lepel voor de worstenbroodjes? Is dat nieuw?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zou een lepel gebruiken, maar ieder zijn ding
Ik denk het, Had het over soep.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een lepel voor de worstenbroodjes? Is dat nieuw?
Niet nodig, dat zit in een bekerquote:
In een beker?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet nodig, dat zit in een beker
Je leest het goedquote:
Ik ga niet weer naar benedenquote:
Vind soep eten op de bovenverdieping ook een beetje raar.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga niet weer naar beneden![]()
Ik heb net een stukje brownie op de benedenverdieping gegeten, ook raar?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind soep eten op de bovenverdieping ook een beetje raar.
Vind eigenlijk alle eten boven raar nu ik erover nadenk, ja of je moet jarig zijn en een ontbijtje op bed krijgenquote:Op zondag 6 februari 2022 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb net een stukje brownie op de benedenverdieping gegeten, ook raar?
Okequote:Op zondag 6 februari 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind eigenlijk alle eten boven raar nu ik erover nadenk, ja of je moet jarig zijn en een ontbijtje op bed krijgen
US heeft voor elke voedselgroep een etagequote:Op zondag 6 februari 2022 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb net een stukje brownie op de benedenverdieping gegeten, ook raar?
Hmmmmm wat zou er in de kelder en op zolder genuttigd worden?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US heeft voor elke voedselgroep een etage
zweterige kaas en grotchampignonsquote:Op zondag 6 februari 2022 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmmmm wat zou er in de kelder en op zolder genuttigd worden?
quote:
Champignons in de kelder. Op zolder drink je alleen thee.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In een kelder eten is toch ook vreemd?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met de pink omhoog?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Champignons in de kelder. Op zolder drink je alleen thee.
Ik heb geen kelder.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een kelder eten is toch ook vreemd?
Hippe wijnbarretjes zitten vaak in kelders, toch?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een kelder eten is toch ook vreemd?
wel een berging?quote:
Ja, boven en twee schuurtjes, buiten.quote:
Dat is juist ouderwets en bescheten in de kelder toch?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hippe wijnbarretjes zitten vaak in kelders, toch?
quote:Op zondag 6 februari 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is juist ouderwets en bescheten in de kelder toch?
Zit jouw tampon een beetje dwars?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snapten ze het wel of vinden ze je nu een enorm watje en een zemelaar?
Ik zit wel op de bovenste verdieping, geldt dat ook?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je niet op je zolderkamer als je op FOK! aan het posten bent?
Ik gebruik geen tamponniesquote:Op zondag 6 februari 2022 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Zit jouw tampon een beetje dwars?
Zeker zo'n menstruatiecup ?quote:
prima dag wel voor het NK tegenwind fietsenquote:
Doe ik het voor.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit wel op de bovenste verdieping, geldt dat ook?
Wie doet dat nou vrijwillig?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
prima dag wel voor het NK tegenwind fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |