Ik vind hoe deze jongen dit nummer van Trijntje zingt ZO fucking mooi ! 🖤🖤🖤quote:Op zondag 6 februari 2022 01:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ja de versie die ik zocht is van Samantha Steenwijk, die ze deed in 'De Beste Zangers' maar die lijkt offline gehaald. Maar deze komt dichtbij
Dat klopt want dat 'liefde van later' is dus origineel van Jaqcues Brel. Wist ik ook niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 01:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is ook vaak gecoverd.
Veel liedjes die Herman zong zijn ook "vertaald"uit het buitenland.
Oh wow. Kippenvel!!quote:Op zondag 6 februari 2022 01:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind hoe deze jongen dit nummer van Trijntje zingt ZO fucking mooi ! 🖤🖤🖤
Ja echt he? Pfff...hahahaquote:
Ik ken dat. Dat geldt voor mij voor alle 5 nummers die op haar crematie gedraaid zijn. En toen ineens werd ik onverwacht overvallen door deze 'cover' daarvan. Zo die kwam even aan zeg. Vind van hem wat je vindt, maar allemachtig wat een stem heeft die jongen (het origineel kan ik dus nog steeds niet horen)quote:Op zondag 6 februari 2022 01:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen mijn moeder overleed heb ik sommige nummers ook lang niet meer kunnen beluisteren. Gelukkig is het ondertussen wel wat gesleten.
Ik krijg het nummer ook niet te pakken, wel ergens gevonden maar die staat op privé.quote:
Ja precies. Ik las ook dat het in The Voice was en niet De Beste Zangers. Vandaar wellicht dat het niet meer beschikbaar is.quote:Op zondag 6 februari 2022 01:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg het nummer ook niet te pakken, wel ergens gevonden maar die staat op privé.
Zou best wel kunnen.quote:Op zondag 6 februari 2022 01:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja precies. Ik las ook dat het in The Voice was en niet De Beste Zangers. Vandaar wellicht dat het niet meer beschikbaar is.
Oh dit is ZO goed gezongen!quote:Op zondag 6 februari 2022 01:44 schreef B00STER het volgende:
En mocht iemand zich afvragen waarom hij stript tijdens het nummer, dat is omdat hij door deze video bekend is geworden:
Oh nee he, er was een user die deze steeds plaatste en op hem aan het soppen was of zoquote:Op zondag 6 februari 2022 01:44 schreef B00STER het volgende:
En mocht iemand zich afvragen waarom hij stript tijdens het nummer, dat is omdat hij door deze video bekend is geworden:
Bizar gewoon. Ik kwam het filmpje tegen en ik zat gewoon ademloos te kijken. Dat heb ik niet heel vaak.quote:
Nou ik val op vrouwen, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Al vind ik het iets teveel tattoos persoonlijk.quote:Op zondag 6 februari 2022 01:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh nee he, er was een user die deze steeds plaatste en op hem aan het soppen was of zo
Ja ik vorig jaar op tiktok! Zo vaak geluisterd...Jezus wat was ik onder de indruk van hoe hij zongquote:Op zondag 6 februari 2022 01:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Bizar gewoon. Ik kwam het filmpje tegen en ik zat gewoon ademloos te kijken. Dat heb ik niet heel vaak.
Daar heb ik nog een avatar van gemaakt voor Jacqueline want ze was wel fan van hem.quote:Op zondag 6 februari 2022 01:44 schreef B00STER het volgende:
waar is ze geblevenquote:Op zondag 6 februari 2022 01:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh nee he, er was een user die deze steeds plaatste en op hem aan het soppen was of zo
Nou ik had exact hetzelfde.quote:Op zondag 6 februari 2022 01:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik vorig jaar op tiktok! Zo vaak geluisterd...Jezus wat was ik onder de indruk van hoe hij zong
We hebben wel vaker hetzelfdequote:
Ze is zelf gestopt.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 01:48 schreef B00STER het volgende:
Ik heb er nog eentje voor jullie die me ademloos achterliet. Echt, als je het kijkt, kijk het even af, deze gaat door je ziel heen (bij mij persoonlijk)
Geen muziek voor mij zo midden in de nacht, in de avond zou beter zijn geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |