SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
no neeeed to mooove...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:45 schreef Haags het volgende:
@:dud0r maar ik hou wel van je. Soort van.
Die gammele dingen heb ik geloof ik nog nooit gepakt daar, eigenlijk alleen een karretje of zo'n platte karquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Het was een gele kar die je achter je aan hoort te trekken. Hoge boodschappenkar. Boekenfestijn-flashbacks.
Weet ik tochquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:45 schreef Haags het volgende:
@:dud0r maar ik hou wel van je. Soort van.
Ja die mag inderdaad niet mee. Dan snap ik het probleem.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Het was een gele kar die je achter je aan hoort te trekken. Hoge boodschappenkar. Boekenfestijn-flashbacks.
Zo'n ding?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Maar die mogen ook niet mee het parkeerterrein op. Staan van die paaltjes om de uitgangquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gammele dingen heb ik geloof ik nog nooit gepakt daar, eigenlijk alleen een karretje of zo'n platte kar
Jawel hoor? Althans in Breda welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar die mogen ook niet mee het parkeerterrein op. Staan van die paaltjes om de uitgang
Snap nu wel waarom jij die spekjes met chocolade lekker vind als je broek op je enkels valt met zulk weerquote:
Spekjes met chocoladequote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap nu wel waarom jij die spekjes met chocolade lekker vind als je broek op je enkels valt met zulk weer
Ik ook niet, ze hebben daar geen antiekquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een gammelheid. Ik kom nooit bij de ikea
Spaans hoerenweerquote:
cola is op, heb nog wel een glas vleesjusquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef bitterbal het volgende:
wie wil er nog een blikje cola voor mij pakken?
Rol zelf naar de koelkast luibalquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
cola is op, heb nog wel een glas vleesjus
Volgens mij hoef je er hier niet eens een muntje in te stoppenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow. Ikea Delft heeft last van karretjestuig dan
Het is pre-antiekquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ook niet, ze hebben daar geen antiek
Over 100 jaar zijn jullie allemaal dood. EN wij ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is pre-antiek![]()
Over 100 jaar vind je het fantastisch.
Ik heb geen blikjes colaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik wel, maar dat is pepsi en ik wil nog wat langer levenquote:
Begin er nou niet over anders gaat dat zakje alsnog leeg vanavondquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap nu wel waarom jij die spekjes met chocolade lekker vind als je broek op je enkels valt met zulk weer
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over 100 jaar zijn jullie allemaal dood. EN wij ook
Ik hoor nu iets knappen in Rotterdam.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat is pepsi en ik wil nog wat langer leven
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor nu iets knappen in Rotterdam.
Het kan maar op zijn toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Begin er nou niet over anders gaat dat zakje alsnog leeg vanavond
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
FEEL SO GOOD
WANNA MOVE
FEEL SO GOOD
WANNA MOVE
FEEL SO GOOD
DON'T NEED TO MOVE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat als Rembrandt zo had gedachtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over 100 jaar zijn jullie allemaal dood. EN wij ook
Krijg lekker zelf trekquote:
Ga eten danquote:
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:02 schreef bitterbal het volgende:
heb net dezelfde teen als vannochtend gestoten
@Amaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:02 schreef bitterbal het volgende:
heb net dezelfde teen als vannochtend gestoten
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen.
Een bal schijnbaar wel
Ga in bed etenquote:
Dan had de overheid vorige maand 165 miljoen aan wat nuttigers kunnen besteden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat als Rembrandt zo had gedacht
quote:
Dat topic wordt mooi geveegd nu.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:07 schreef bitterbal het volgende:
dat jongetje uit die put is overleden
niet zo heel gek eigenlijk, helaasquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:07 schreef bitterbal het volgende:
dat jongetje uit die put is overleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn ze allemaal blij dat die is overleden?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat topic wordt mooi geveegd nu.
Ik las dit.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:09 schreef CherryLips het volgende:
M'n broek is tot nu toe vet interessant en zielig
Of gewoon nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan had de overheid vorige maand 165 miljoen aan wat nuttigers kunnen besteden.
Lekker door het boek bladeren met chipsvingersquote:
Op veel van mijn Suske en Wiske’s zit chocoladepasta.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker door het boek bladeren met chipsvingers
Nou ja aan het begin van de coronacrisis was er wel een tekort aan toiletpapier ...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op veel van mijn Suske en Wiske’s zit chocoladepasta.
Hoop ik
heb jij die geplaatst?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:12 schreef LTVDK het volgende:
Mijn post op 9gag is best populier https://9gag.com/gag/aggB39q
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De opmerking die je wist dat zou komen.
Waar was mijn uitnodigingquote:
Ik ga zo een kopje thee drinken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, doe ik zo vaak op dit tijdstip
Dit wordt de 9e halve.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoeveel biertjes heb je op?
Nope. Sours, IPA's, Stouts en Porters.quote:
Ah, dan valt het met de totale hoeveelheid alcohol nog mee.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Sours, IPA's, Stouts en Porters.
daarom, stormpje..quote:Op zondag 6 februari 2022 01:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, het is windkracht 7 aan de kust. Ik denk dat Frannie hier niet warm of koud van wordt.
Ik had wind meequote:Op zondag 6 februari 2022 01:22 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom, stormpje..
het is hier goed aan het waaien
Eh, zondagochtend bestaat niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow morgen gewoon weer vroeg op dus
Vandaagquote:
Heerlijk op de koude wc bij de gondel terwijl de zon schijnt.quote:Op zondag 6 februari 2022 07:12 schreef Karzai het volgende:
Heerlijk onder warme dekens naar vroege vogels luisteren op de radio terwijl het buiten woeit en regent
Ja ik weet ook niet waarom ik alweer wakker benquote:Op zondag 6 februari 2022 07:12 schreef Karzai het volgende:
Heerlijk onder warme dekens naar vroege vogels luisteren op de radio terwijl het buiten woeit en regent
Genotquote:Op zondag 6 februari 2022 07:12 schreef Karzai het volgende:
Dat klinkt toch minder fijnquote:Op zondag 6 februari 2022 07:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlijk op de koude wc bij de gondel terwijl de zon schijnt.
Hallo wandelende bamischijfquote:
Moet je vandaag werken?quote:Op zondag 6 februari 2022 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Door dat gespook buiten veel wakker geweest
Je huurders?quote:Op zondag 6 februari 2022 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moet naar den haag. die buren komen meten.
Maar het is zon gruwelijk tyfusweer ook
ja de huurders, zijn ook de burenquote:Op zondag 6 februari 2022 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je huurders?
Meh, anders had je kunnen smurfen![]()
Ik denk dat ik vandaag met de budabolide ga
quote:Op zondag 6 februari 2022 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de huurders, zijn ook de buren![]()
naar je vader?
keek of ik met ov naar maashave metro kan. Die bus hier vlakbij rijdt niet op zondagquote:
Als je met de scooter gaat en @dud0r mee achterop neemt dan vlieg je in ieder geval niet weg.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
benieuwd of ik rijswijkse plein wel overkom zonder weg te waaien
Maar jij vindt dit toch heerlijk weerquote:Op zondag 6 februari 2022 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk dat ik vandaag met de budabolide ga![]()
quote:Op zondag 6 februari 2022 09:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je met de scooter gaat en @:dud0r mee achterop neemt dan vlieg je in ieder geval niet weg.
quote:Op zondag 6 februari 2022 09:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je met de scooter gaat en @:dud0r mee achterop neemt dan vlieg je in ieder geval niet weg.
Af en toe heeft die jongen wel goede ideeënquote:
Maar dan kom je toch ook niet vooruit?quote:Op zondag 6 februari 2022 09:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Euhm.. ja dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan kom je toch ook niet vooruit?
Dan maak je continu een wheeliequote:Op zondag 6 februari 2022 09:03 schreef Haags het volgende:
[..]
En met OV naar Zuidplein of Slinge?quote:Op zondag 6 februari 2022 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
keek of ik met ov naar maashave metro kan. Die bus hier vlakbij rijdt niet op zondagDus denk toch maar met scooter
Nou, vandaag is het wel erg nat.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij vindt dit toch heerlijk weer
Huehuehuequote:Op zondag 6 februari 2022 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, vandaag is het wel erg nat.
Het is gewoon kutweerquote:Op zondag 6 februari 2022 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja die bus zou idd naar zuidplein gaan. Dan heb je nog die tram bij dorpsweg. Das nog een optie maar ook een stuk lopen.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En met OV naar Zuidplein of Slinge?
Denk het ook ballie.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die bus zou idd naar zuidplein gaan. Dan heb je nog die tram bij dorpsweg. Das nog een optie maar ook een stuk lopen.
maar denk dat het te hard waait voor de scooter
Beetje een boerendorp daar wel dan als de bussen op zondag niet rijdenquote:Op zondag 6 februari 2022 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
keek of ik met ov naar maashave metro kan. Die bus hier vlakbij rijdt niet op zondagDus denk toch maar met scooter
Huehuehuequote:Op zondag 6 februari 2022 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja schrik er ook vanquote:Op zondag 6 februari 2022 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje een boerendorp daar wel dan als de bussen op zondag niet rijden
quote:
....quote:
Kutstad. Zou meteen verhuizen naar Den Haag.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:20 schreef bitterbal het volgende:
zit je in rotterdam, rijdt de bus niet want het is zondag
De grote internationale stad waar alles 24/7 doorgaat, behalve de bussen danquote:Op zondag 6 februari 2022 09:20 schreef bitterbal het volgende:
zit je in rotterdam, rijdt de bus niet want het is zondag
Sowieso van den haag naar Rotterdam verhuizen was al een onlogische keuze.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Kutstad. Zou meteen verhuizen naar Den Haag.
Sowieso vrijwillig in een grote stad gaan wonenquote:Op zondag 6 februari 2022 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sowieso van den haag naar Rotterdam verhuizen was al een onlogische keuze.
Beetje vrijwillig naar zo'n lelijke stink stad verhuizen
Ja maar een wijze man zei ooit; je gaat het pas zien als je het doorhebt.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sowieso van den haag naar Rotterdam verhuizen was al een onlogische keuze.
Beetje vrijwillig naar zo'n lelijke stink stad verhuizen
Het heeft z'n charmes. Het heeft ook nadelen.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso vrijwillig in een grote stad gaan wonen
vrijwillig in een dorp gaan wonenquote:Op zondag 6 februari 2022 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso vrijwillig in een grote stad gaan wonen
Regenpakkie aanquote:
ja is ook een tram maar maak ik geen tijdswinst meequote:Op zondag 6 februari 2022 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je niet door de tunnel wandelen en daar op iets hoppen?
Ohquote:
Nu ben je wel blij met die extra kilootjes hequote:Op zondag 6 februari 2022 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
benieuwd of ik rijswijkse plein wel overkom zonder weg te waaien
ja ov is hier wel slecht. Heb op tien min. een bushalte maar die neemt heel zuid mee om bij een metro station te komen en dan 20 min een tram en die doet er paar minuten over denk ik.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu ben je wel blij met die extra kilootjes he
Voor sommigen komt helaas dat doorhebben nooitquote:Op zondag 6 februari 2022 09:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar een wijze man zei ooit; je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Als ik met de auto vanaf hier naar Rotterdam CS rijd ben ik ook ongeveer 35 minuten kwijtquote:Op zondag 6 februari 2022 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ov is hier wel slecht. Heb op tien min. een bushalte maar die neemt heel zuid mee om bij een metro station te komen en dan 20 min een tram en die doet er paar minuten over denk ik.
Maar ik als ik zo naar metro station loop is het 30 min.
Nou, geef ballie dan een lift.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik met de auto vanaf hier naar Rotterdam CS rijd ben ik ook ongeveer 35 minuten kwijt
quote:Op zondag 6 februari 2022 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik met de auto vanaf hier naar Rotterdam CS rijd ben ik ook ongeveer 35 minuten kwijt
Hmm goed planquote:Op zondag 6 februari 2022 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, geef ballie dan een lift.
nee ga wel lopenquote:Op zondag 6 februari 2022 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm goed plan![]()
@:bitterbal, lift nodig?
Nog 4 maanden en 15 dagenquote:Op zondag 6 februari 2022 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgen altezaam3:36 meer grijzigheid en hondenweer erbij vandaag
![]()
Nadat Uruguay in 1930 het eerste WK voetbal gwonnen had, is 31 juli, de dag waarop dat gebeurde, uitgeroepen tot nationale feestdag in Uruguay.
wauwquote:Op zondag 6 februari 2022 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ov is hier wel slecht. Heb op tien min. een bushalte maar die neemt heel zuid mee om bij een metro station te komen en dan 20 min een tram en die doet er paar minuten over denk ik.
Maar ik als ik zo naar metro station loop is het 30 min.
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 09:59 schreef LTVDK het volgende:
Het is al van dat zeikweer en dan te bedenken dat het vanmiddag alleen nog maar meer gaat regenen
quote:
Denk deze, nieuwe meubels hebben ongeveer dezelfde kleurquote:
Haha, nee dat wordt het nietquote:
lijkt heel erg op wat ik heb.. ik heb alleen een tintje lichter gekozen omdat ik die jij linkte te geel vond.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk deze, nieuwe meubels hebben ongeveer dezelfde kleur
https://www.carpetright.nl/classic-oak-new-co-kleur-bruin-981M002
oh dat is mooi jaquote:Op zondag 6 februari 2022 10:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb je het cruisschip met de lippen aan de voorkant gezien?quote:
ja die is alweer wegquote:Op zondag 6 februari 2022 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je het cruisschip met de lippen aan de voorkant gezien?
Zal je vast wel al gezegd hebben hier, maar ik ben hier niet meer altijd
Mooiquote:Op zondag 6 februari 2022 10:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh, dat is snelquote:Op zondag 6 februari 2022 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die is alweer wegmaar die komt straks weer elke week
4E heeft een leven gekregenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je het cruisschip met de lippen aan de voorkant gezien?
Zal je vast wel al gezegd hebben hier, maar ik ben hier niet meer altijd
Ik heb het zowaar druk op het werk en ik kan niet altijd ongezien fokkenquote:
maar even in het echt bekijkenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lijkt heel erg op wat ik heb.. ik heb alleen een tintje lichter gekozen omdat ik die jij linkte te geel vond.
Is het wel leuk?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het zowaar druk op het werk en ik kan niet altijd ongezien fokken
ik heb bij Carpetright van die samples online besteld.. kan je 't in je eigen woonkamer met je eigen licht neerleggenquote:
Ze geven pas vanaf 13.00 uur code geel afquote:
quote:
Zul je zien dat die straks ook allemaal hier zittenquote:
hebben ze ook cavia's?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ook leukere collega's
Allemaal een beetje 4E's, niet zo heel veel praten en als ze wat zeggen dan is het ook gewoon de spijker op z'n kop.
Korte overleggen en ze horen zichzelf niet graag praten over onzinnige dingen, dat vind ik echt een pre
Ik sluit niets uitquote:Op zondag 6 februari 2022 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zul je zien dat die straks ook allemaal hier zitten
Dat klinkt wel goedquote:Op zondag 6 februari 2022 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ook leukere collega's
Allemaal een beetje 4E's, niet zo heel veel praten en als ze wat zeggen dan is het ook gewoon de spijker op z'n kop.
Korte overleggen en ze horen zichzelf niet graag praten over onzinnige dingen, dat vind ik echt een pre
Nee, volgens mij nietquote:
Ja, vooral heel veel 'blauwe' mensenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goedHebben ze alle introvertjes op één afdeling gezet?
Hm, jammer, geen excuus om thuis te blijven.quote:Het weer maandag staat in schril contrast met dat van vandaag. De laatste buitjes trekken al vrij snel het land uit, om flink wat ruimte over te laten voor de zon. Het belooft volgens Weer.nl een zachte dag te worden met een temperatuur van 8 graden.
Dan zou het ook niet uitmaken als je niet ongezien hier zitquote:
morgen moet er weer gewerkt worden..quote:Op zondag 6 februari 2022 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, jammer, geen excuus om thuis te blijven.
Ik fok liever anoniem.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou het ook niet uitmaken als je niet ongezien hier zit
Hihi the blue man groupquote:Op zondag 6 februari 2022 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vooral heel veel 'blauwe' mensen![]()
What else is new?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen moet er weer gewerkt worden..
Ik ben niet kaal, noch mannelijkquote:
nee zag ik niet staan op hun sitequote:Op zondag 6 februari 2022 10:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb bij Carpetright van die samples online besteld.. kan je 't in je eigen woonkamer met je eigen licht neerleggen
Gewoon tondeuse standje nul pakkenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet kaal, noch mannelijk
En je zachtgekookte eitje ligt op de bodem van een chocolademok?quote:
Nee op de bodem van m'n maag alquote:Op zondag 6 februari 2022 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je zachtgekookte eitje ligt op de bodem van een chocolademok?
quote:
Tikje verlegenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:50 schreef kwiwi het volgende:
We moeten toch eens een ksc meet boven op een berg organiseren
ook wat koudquote:Op zondag 6 februari 2022 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tikje verlegen [ afbeelding ]
Je hebt nog even tijd om uit je schulp te kruipenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tikje verlegen [ afbeelding ]
Ja leuk! En dan zeggen; verleden jaar stonden we aan de rand van de afgrond en nu maken we een grootse stap voorwaarts!!quote:Op zondag 6 februari 2022 10:50 schreef kwiwi het volgende:
We moeten toch eens een ksc meet boven op een berg organiseren
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja leuk! En dan zeggen; verleden jaar stonden we aan de rand van de afgrond en nu maken we een grootse stap voorwaarts!!
Dat probeer ik al een paar decenniaquote:Op zondag 6 februari 2022 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt nog even tijd om uit je schulp te kruipen
Ik heb ooit in een vliegtuig gezeten samen met iemand van FOK!.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:51 schreef kwiwi het volgende:
Hoogste fok meet ooit, is dat record er al?
was het ook iemand die in de sc zat ?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een vliegtuig gezeten samen met iemand van FOK!.
Ik gok Caliquote:Op zondag 6 februari 2022 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was het ook iemand die in de sc zat ?
Oh, maar was het een meet of je vriendin?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een vliegtuig gezeten samen met iemand van FOK!.
Hoeveel man minimaal?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:51 schreef kwiwi het volgende:
we hebben onderweg naar Schotland al eens met een man of 6-7 de 10.000 meter aangetikt geloof ikquote:
Op de grond minimaal 221 meter, Lianvatnet.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
we hebben onderweg naar Schotland al eens met een man of 6-7 de 10.000 meter aangetikt geloof ik
Ok dan wordt het hoogste meet buiten het vliegtuigquote:Op zondag 6 februari 2022 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
we hebben onderweg naar Schotland al eens met een man of 6-7 de 10.000 meter aangetikt geloof ik
Er is vast een 5 mile high stel op fok.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:51 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Zat een raar smaakje aan die warme chocolademelk
Ja is de Tyholt tower niet ook flink hoog?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op de grond minimaal 221 meter, Lianvatnet.
ik ga niet naar buiten, daar is het natquote:Op zondag 6 februari 2022 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Goed idee, warme chocolademelk halen. Maar het is zondag en vrijwel al die tentjes zijn dan dicht.
Nee niet viesdikstequote:Op zondag 6 februari 2022 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok dan wordt het hoogste meet buiten het vliegtuig![]()
Zou best leuk zijn, als je badges kunt verzamelen voor ksc meets. Hoogste, verste, goedkoopste, origineelste, viesdikste (meedoen aan eetwedstrijd)...
quote:Op zondag 6 februari 2022 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet viesdiksteGuinness is ook gestopt met records "dikste kat" en zo omdat mensen hun beest helemaal de tering in aan het vetmesten waren
een AYCE is wel een ideale fokmeetquote:Op zondag 6 februari 2022 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok dan wordt het hoogste meet buiten het vliegtuig![]()
Zou best leuk zijn, als je badges kunt verzamelen voor ksc meets. Hoogste, verste, goedkoopste, origineelste, viesdikste (meedoen aan eetwedstrijd)...
Soms beseft je brein onbewust dat je moedermelk van een koe aan het drinken bent en wenst het z.s.m. uit te kotsen.quote:
Ownoooo, was de melk niet meer goed ?quote:
Ow.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet viesdiksteGuinness is ook gestopt met records "dikste kat" en zo omdat mensen hun beest helemaal de tering in aan het vetmesten waren
Het lag niet aan de melk, maar aan het smaakjequote:Op zondag 6 februari 2022 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms beseft je brein onbewust dat je moedermelk van een koe aan het drinken bent en wenst het z.s.m. uit te kotsen.
Been there done that.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een AYCE is wel een ideale fokmeet
maar niet met ons..quote:
Goedkope koetjesrepen chocolade?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lag niet aan de melk, maar aan het smaakje
Totaal, inclusief de heuvel waar die op staat maar 234 meter boven de zeespiegel. Het deel waar het restaurant is, is maar op 195.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja is de Tyholt tower niet ook flink hoog?
Het lag aan het oplosspul. Daar zit blijkbaar een vreemde smaak aan.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ownoooo, was de melk niet meer goed ?
Dat mag niet eens chocolade heten.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedkope koetjesrepen chocolade?
Cowrape chocolatquote:Op zondag 6 februari 2022 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat mag niet eens chocolade heten.
Schraalquote:Op zondag 6 februari 2022 11:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Totaal, inclusief de heuvel waar die op staat maar 234 meter boven de zeespiegel. Het deel waar het restaurant is, is maar op 195.
quote:Op zondag 6 februari 2022 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het lag aan het oplosspul. Daar zit blijkbaar een vreemde smaak aan.
Ik had in België bij de Panos heerlijke chocolademelk. Maar ja, daar heb ik nu niks aan
Misschien voortaan toch maar het weerbericht checken?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:15 schreef bitterbal het volgende:
oh wat heb ik een spijt dat ik vandaag heb afgesproken
ja geloof dat toen nog niet bekend was dat het zo slecht zou wordenquote:Op zondag 6 februari 2022 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien voortaan toch maar het weerbericht checken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |