Zou toch gek zijn dat de leiding eerst dolgraag zijn contract wil verlengen en hem er dan een week later uit dondertquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Volgende week Vitesse - PSV, het einde van Roger?
Ja geloof ik ook niet hoor, ik riep even wat opportunistisch. Denk wel dat er na 3 nederlagen op rij wat druk op komt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou toch gek zijn dat de leiding eerst dolgraag zijn contract wil verlengen en hem er dan een week later uit dondert
De volgende trainer van PSV?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:05 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk is Danny Buijs de volgende.
Dat mag nu wel stoppen, die moeten volgende week tegen PSV.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vitesse weer rood.
Verrast me niet, wat een aftandse onsportieve kutploeg is dat zeg.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Niemand neemt de leiding serieus.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou toch gek zijn dat de leiding eerst dolgraag zijn contract wil verlengen en hem er dan een week later uit dondert
Zou wel lekker zijn om dan weer een flinke voorsprong te hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax heeft in de Eredivisie voorlopig ook best een fijn programma.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn om dan weer een flinke voorsprong te hebben.
Kan alle focus op de Sjempjuns Liek.
Nee joh, je weet toch dat wij graag cadeaus uitdelen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Anders kijk je de wedstrijden even. Als er een club vandaag zo is dan is het Twente wel. Die rode kaart vandaag had niets met onsportief te maken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vitesse weer rood.
Verrast me niet, wat een aftandse onsportieve kutploeg is dat zeg.
Rode kaarten zijn gewoon per ongeluk gepakt?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:11 schreef yats het volgende:
[..]
Anders kijk je de wedstrijden even. Als er een club vandaag zo is dan is het Twente wel. Die rode kaart vandaag had niets met onsportief te maken.
Ze wordt ook totaal niet serieus genomen met haar schoolkrantniveau en zogenaamd pittige vraagjes.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:13 schreef Fargo het volgende:
Die interviews van Fresia zijn toch eigenlijk ook tenenkrommend slecht.
Dankjewelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:12 schreef yats het volgende:
En nog een cadeau erbij. Alsjeblieft Twente!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |