Gelukkig zit ik niet in de stichting onjuist spatiegebruik, anders was ik woedend door de straten naar jou toe aan het marcheren met mijn kameradenquote:
Denk een man, ff uitpuzzelen hoe die werktquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft ze een nieuwe vrouw in huis?
Nou gelukkig maar datquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik niet in de stichting onjuist spatiegebruik, anders was ik woedend door de straten naar jou toe aan het marcheren met mijn kameraden
Zit tegenwoordig hele gebruiksaanwijzing bij.. net een ikea meubelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk een man, ff uitpuzzelen hoe die werkt
Niet per ongeluk de woningbouwopgave binnen gekregen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit tegenwoordig hele gebruiksaanwijzing bij.. net een ikea meubel
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet per ongeluk de woningbouwopgave binnen gekregen?
Ja en dan zijn er altijd een stuk of wat moertjes en schroefjes die niet passenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit tegenwoordig hele gebruiksaanwijzing bij.. net een ikea meubel
Of je pakt de verkeerdequote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan zijn er altijd een stuk of wat moertjes en schroefjes die niet passen
Ja en ruilen kan niet meer, geen garantie bij aankoopquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ruilen kan niet meer, geen garantie bij aankoop
Zeker voor in je keuken is dat een flink formaatquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Keukenspulletjes zijn weer kompleet, ik heb even gekeken maar een tv van 65 inch is echt groot en ik heb mijzelf getrakteerd op een fles lekkere whiskey.
Woudjequote:
Ik geloof dat mijn bed net iets groter is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zeker voor in je keuken is dat een flink formaat
50inch is ook groot genoegquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Keukenspulletjes zijn weer kompleet, ik heb even gekeken maar een tv van 65 inch is echt groot en ik heb mijzelf getrakteerd op een fles lekkere whiskey.
We hebben hooi nog wel over een TV?quote:
De keuken is wel een rare plek voor je bedquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn bed net iets groter is.
daar ben je zo snel aan gewendquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Vergeet je fakkel nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:23 schreef R-woud93 het volgende:
Er is hier straks een fakkeltocht voor wappies, ik ga dus even kijken wat de opkomst is later vanavond
Oke siswetquote:
Wel makkelijk al je 's morgens koffie op bed wilt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
De keuken is wel een rare plek voor je bed
quote:
Ja duhquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben hooi nog wel over een TV?
Welke Whiskey heb je voor jezelf aangeschaft?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Met je fakkel wappies meppenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]ik zou mijzelf nooit meer serieus nemen als ik dat zou doen
Gelukkig, ik ook nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]ik zou mijzelf nooit meer serieus nemen als ik dat zou doen
Koffie op je bed geeft zo'n smerige plekken die je er moeilijk uit krijgtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel makkelijk al je 's morgens koffie op bed wilt.
Dat is wel een mogelijkheid jaquote:
Die houden van grote tv's, dat is net als een dikke auto, een soort van verlengtstuk.quote:
Ik rij er alleen ff langs om te kijkenquote:
Als ik dat zeg dan staat ToT vanavond op de stoep.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke Whiskey heb je voor jezelf aangeschaft?
En ze even uitlachen toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik rij er alleen ff langs om te kijken
Ik ben het hier NIET mee eensquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die houden van grote tv's, dat is net als een dikke auto, een soort van verlengtstuk.
Ah zoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die houden van grote tv's, dat is net als een dikke auto, een soort van verlengtstuk.
Ctrl shift n werkt buiten nietquote:
Zo dan! Dat doet maarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik dat zeg dan staat ToT vanavond op de stoep.
[ afbeelding ]
Als echte FOK! user durf ik dat wel vanuit de auto jaquote:
Ik denk dat ik vanavond ga uitvinden hoe snel mijn motor bij jou thuis kan komenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:
Ik kan een poll makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik heb een 49" staan en dat vind ik groot zat. Eigenlijk vind ik het net iets te groot zelfs voor hierquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan een poll maken
De uitslag staat toch wel vast jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Zo ken ik je weerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als echte FOK! user durf ik dat wel vanuit de auto ja
Mag toch hopen dat ze er meer gemaakt hebben dan 1quote:
Feli.quote:
Of ik heb het mis of deze SC is niet maatgevendquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een 49" staan en dat vind ik groot zat. Eigenlijk vind ik het net iets te groot zelfs voor hier
Ik wijk graag af van de standaardquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of ik heb het mis of deze SC is niet maatgevend
Hier welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De uitslag staat toch wel vast ja
Die ken ik niet eens van Jameson!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ditquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
Kijkafstand bepaald de beste grootte van een TV.
[ afbeelding ]
Ik zit er minder dan 3 meter vanaf. Dus het is correct dat ik die 49" te groot vindquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wordt 1x per jaar gemaakt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens van Jameson!
Ik heb net ook wat whiskey's ingeslagen; cheap-ass zooi uit Duitsland tussen de 7 en 12 euro per fles!
quote:Drievoudig gedistilleerd, tweemaal verkoold, voor een rijke, zachte smaak. Deze milde Jameson Black Barrel wordt gemaakt van een unieke grain whisky die maar één keer per jaar wordt geproduceerd. De whiskey dankt zijn naam aan het rijpingsproces. Dit gebeurt in vaten die vooraf van binnen in brand worden gestoken en hierdoor zwartgeblakerd eindigen: black barrels. Verkolen is een eeuwenoude methode om vaten te verkwikken en de smaak te intensiveren. Jameson Black Barrel is ons eerbetoon aan onze kuipers, die hun bourbonvaten zorgvuldig van een extra vuurlaag voorzien om hun onnoemelijke rijkdom en complexiteit te onthullen. Want elk vat bevat geheimen; de truc is om ze naar boven te halen. Het resultaat van deze bijzondere rijping is een rijke en toegankelijke smaak met zoete tonen van vanille en karamel.
In dat geval zitten wij te ver van onze tv, die is 48 inch en we zitten er goede 3 meter vanafquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hebben een 55 inch en zitten zo te zien precies op de juiste afstand!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze wordt 1x per jaar gemaakt.
[..]
quote:
Deze heeft ook wel een volle smaak, ik houd niet zo van scherpe whiskey. Ierse is wat zachter itt tot Schotse.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaaf!
Ik wist niet dat dat verkolen heette. Ik weet wel dat men vaten soms aan de binnenkant dichtbrandt.
Zelf hou ik van complexere, vollere smaken, maar voor degenen die van mild houden zal dit idd erg lekker zijn!
Ja scherp moet het voor mij ook niet zijn, maar turf, zeezilt, zeewier en jodium enzo kan ik wel waarderen in een whiskey.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze heeft ook wel een volle smaak, ik houd niet zo van scherpe whiskey. Ierse is wat zachter itt tot Schotse.
Bedorven whiskey? Die gasten hadden er duidelijk geen verstand van.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja scherp moet het voor mij ook niet zijn, maar turf, zeezilt, zeewier en jodium enzo kan ik wel waarderen in een whiskey.Ik bestelde ooit een Caol Ila in een chique restaurant.
Kreeg ik niet!
"Hoezo niet?"
- "Omdat de whiskey bedorven is, meneer!"
"Bedorven? Kan niet! Hoezo denk je dat-ie bedorven is dan?"
- "Er zit een heel sterke ziekenhuisgeur aan."
"Ziekenhuisgeur? Dat is interessant! Mag ik eens ruiken?"
- "Is goed, maar daarna gaat hij wel echt door de gootsteen heen hoor!"
Ik ruik: "Da's jodium! Dat hoort zo!"
- "En u vindt dat LEKKER?!?"
Fles is alsnog door de gootsteen gegaan!
Heb je finlaggan wel eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja scherp moet het voor mij ook niet zijn, maar turf, zeezilt, zeewier en jodium enzo kan ik wel waarderen in een whiskey.Ik bestelde ooit een Caol Ila in een chique restaurant.
Kreeg ik niet!
"Hoezo niet?"
- "Omdat de whiskey bedorven is, meneer!"
"Bedorven? Kan niet! Hoezo denk je dat-ie bedorven is dan?"
- "Er zit een heel sterke ziekenhuisgeur aan."
"Ziekenhuisgeur? Dat is interessant! Mag ik eens ruiken?"
- "Is goed, maar daarna gaat hij wel echt door de gootsteen heen hoor!"
Ik ruik: "Da's jodium! Dat hoort zo!"
- "En u vindt dat LEKKER?!?"
Fles is alsnog door de gootsteen gegaan!
Nope.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je finlaggan wel eens geprobeerd?
Alsof je een fles dettol open trekt. Maar zo lekkerquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof je een fles dettol open trekt. Maar zo lekker
Ik heb een pleuris hekel aan dettol.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof je een fles dettol open trekt. Maar zo lekker
Ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
ik hou van de lucht van de echte dettol
We hebben het echt al jarenlang hier in huis, maar de fles is nog steeds half vol!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een pleuris hekel aan dettol.
Ja zeker, lekker rustig rommel dagje vandaag, heerlijk weer, dus even naar het centrum gelopenquote:
HAAAAAGS KWARTIIIIEEERTJEquote:
Mijn eerste was ik ook een beetje emotionaal over.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:00 schreef mario390 het volgende:
@:chufi het is niet nur de ene medaille
zij is zeer emotional gewezen ,het is haar erste
en het is niet nur dat
2 uur in de kou gestaan voor voetbalquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, lekker rustig rommel dagje vandaag, heerlijk weer, dus even naar het centrum gelopen![]()
Met jou ook alles goed?
Ach biomassa he!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 uur in de kou gestaan voor voetbal
en nu lekker de houtkachels aan(ja ja lang leve het milieu)
Jankerd is het.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:00 schreef mario390 het volgende:
en het is niet nur dat
Het was wel een koude rotwind ja, dus het kacheltje mag wel aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 uur in de kou gestaan voor voetbal
en nu lekker de houtkachels aan(ja ja lang leve het milieu)
Nou als ik biomassa warmte produceer dan is de hele wijk weer over de zeik van de geur overlastquote:
2quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was wel een koude rotwind ja, dus het kacheltje mag wel aan.
Die lust ik niet meer nadat ik haags zijn hopjes heb geproeftquote:
had ie ze weer niet geschoren?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die lust ik niet meer nadat ik haags zijn hopjes heb geproeft
Lekker op dreef!!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tarrels?
piemelbrie?
feta di smegma?
Bleef het daar maar bijquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tarrels?
piemelbrie?
feta di smegma?
We hebben het in de mannenapp erover om volgend weekend te gaan als discotheken de boel opengooienquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar is dat Feestje![]()
![]()
![]()
ff op tiktok checken
je hebt een mannenapp?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:24 schreef Haags het volgende:
[..]
We hebben het in de mannenapp erover om volgend weekend te gaan als discotheken de boel opengooien
Zeker. Bewust. Zonder gezeik van onze wijven.quote:
wat hebben jullie dan een moeilijke vrouwen dat dat nodig isquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker. Bewust. Zonder gezeik van onze wijven.
Pre corona gingen we ook met z'n allen 1x per jaar een weekendje weg zonder vrouw en aanhang.
en deze foto moet aantonen dat Tom Cruisequote:
Begin er niet over, ik heb er nog trauma's vanquote:
Nee het gekanker en de humor is gewoon te grof voor de vrouwtjes.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat hebben jullie dan een moeilijke vrouwen dat dat nodig is![]()
Ja of het zijn gewoon zeikmannen die altijd maar doen of hun vrouwen zo moeilijk zijn, maar er ondertussen wel gewoon mee samen blijvenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat hebben jullie dan een moeilijke vrouwen dat dat nodig is![]()
aah jullie zijn eigenlijk enorme horken maar zetten thuis jullie beste beentje voorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee het gekanker en de humor is gewoon te grof voor de vrouwtjes.
Valt best mee, aldus mezelf.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah jullie zijn eigenlijk enorme horken maar zetten thuis jullie beste beentje voor
Ik ook.quote:
blauwe wafel?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Begin er niet over, ik heb er nog trauma's van
Die 2e zegt me ff niks?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blauwe wafel?
speciaal gefrituurde rijst?
vlees zwaai?
oh die bestaat niet meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh die bestaat niet meer.Ah joy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ken ik dus niet.
Spalkje? Je hebt een gekneusde kies of zo?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
er zit een sesamzaadje achter mn spalkjete lui om een tandenstoker te zoeken
ja zo noemen ze dat draadje achter mn tanden om ze recht te houdenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Spalkje? Je hebt een gekneusde kies of zo?
Ow!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zo noemen ze dat draadje achter mn tanden om ze recht te houden
ben ouder dan @Haagsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow!
Ben je al wel oud genoeg om hier op FOK! te mogen komen?
vind ik echt een belachelijk iets eigenlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben ouder dan @:haags
maar dat draadje is dus permanent he
Ow!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben ouder dan @:haags
maar dat draadje is dus permanent he
Ja nou ja, het is niet verboden om ouder dan Justin te zijn he!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind ik echt een belachelijk iets eigenlijk
wat?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind ik echt een belachelijk iets eigenlijk
Dat je ouder dan Haags (dus 12 of ouder) moet zijn om op FOK! te mogenquote:
¯\_(ツ)_/¯quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het over je permanentje heeft.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat je ouder dan Haags (dus 12 of ouder) moet zijn om op FOK! te mogen
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat je ouder dan Haags (dus 12 of ouder) moet zijn om op FOK! te mogen
Daar denkt dat sesamzaadje wel anders over!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ja ach het zit niet in de weg ofzo..
denk dat tegen die tijd 3/4e wel naar de oud ijzerboer kanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt tegen die tijd vast wel te recyclen als z'n as uit de crematie-oven komt hoor!
Ow was jij dat, met al die metalen platen in z'n lijf van een ongeluk?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
denk dat tegen die tijd 3/4e wel naar de oud ijzerboer kan
nee?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow was jij dat, met al die metalen platen in z'n lijf van een ongeluk?
Prince Albertquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow okee.
Wat kan er van jou dan allemaal naar de oud ijzerboer?
Als die 3/4 van je lichaam isquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als die 3/4 van je lichaam is
dan is hij ofwel heel groot
of wel heeeeeeeel klein
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als die 3/4 van je lichaam is
dan is hij ofwel heel groot
of wel heeeeeeeel klein
Je bedoelt die langlaufster? Ja was wel een verhaaltje over begreep ikquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:00 schreef mario390 het volgende:
en het is niet nur dat
En jij er maar over door vragenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij begon over de hopjes van haags
ja, als je er een muntje in gooit..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En jij er maar over door vragen
Hij past goed in de groep!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En jij er maar over door vragen
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:06 schreef FranticDJ het volgende:
t
[..]
ja, als je er een muntje in gooit..
en de vater vroeger selps gelopen is haar trainer,hij was de erstequote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedoelt die langlaufster? Ja was wel een verhaaltje over begreep ik
Was wel spannend voor brons en silberquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
en de vater vroeger selps gelopen is haar trainer,hij was de erste
de haar omarmt heeft en gesprek over handy met mama
ösvpräsidentin roswitha stadlober
Naar huis met die gastquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:13 schreef mario390 het volgende:
vera in de uitzending zit bij hem
en dimi praat met peter over vlees![]()
quote:
vanavond franz avondquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Was wel spannend voor brons en silber
Nederland heeft ook al een gouden medaille.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
vanavond franz avond
het gebeurte 5.februar 1976
en de film over hem
lopt nu, ik kenn hem half van servustv,nach de film spezial hij en
bernhard russi
Klammer?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
vanavond franz avond
het gebeurte 5.februar 1976
en de film over hem
lopt nu, ik kenn hem half van servustv,nach de film spezial hij en
bernhard russi
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nederland heeft ook al een gouden medaille.
En 1 gemistquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nederland heeft ook al een gouden medaille.
Echt jammer dat ze onderuit ging.quote:
ja en dann spezial met hem en de ewigequote:
Ze pakt gewoon alle andere beschikbare plakken ... 4 x goudquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt jammer dat ze onderuit ging.
Ik hoop het, de verwachtingen zijn iig goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze pakt gewoon alle andere beschikbare plakken ... 4 x goud
Die relay was ook wel erg kort achter elkaar ...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop het, de verwachtingen zijn iig goed.
Ik heb het niet gezien alleen de beelden op het journaal.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Die relay was ook wel erg kort achter elkaar ...
Binnen 1 uur 3 x aan de bak zeg maar ..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien alleen de beelden op het journaal.
Dan wordt er idd wel wat van je gevraagd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Binnen 1 uur 3 x aan de bak zeg maar ..
En dan eerder ook al iets individueels gedaan zeg.. 1 uur er voor ..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wordt er idd wel wat van je gevraagd.
Weekend is lastig. Kind hier enzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ga mee dan. Gaan we chickies hosselen in de club
Hello.quote:
Ik snap jou altijdquote:
Wij snappen elkaarquote:
roepen steeds 20 cm afgewisseld met dat ze er zijnquote:
Hahahaha laat ze maar lekker denkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Stil nou, straks gaan ze er nog wat van denken
![]()
Ja dat was gistereavond volgens mij ook al ozquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:22 schreef drakin het volgende:
[..]
roepen steeds 20 cm afgewisseld met dat ze er zijn
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahahaha laat ze maar lekker denken![]()
2 uur geleden was het 80 cmquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja dat was gistereavond volgens mij ook al oz
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
Hotelletje geboekt voor aankomend weekend met de vrouw, 9 jaar samen
Hij is eruit!quote:
Feli.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
Zolang je de fles maar hebt toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben mijn whiskey glazen kwijt.
Wat leuk!!! Lekker met je wijffie op pad! En gefeliciteerd hoor !quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
Gewoon lekker ordinair wijn drinken en keihard neuken, en dankjewel!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat leuk!!! Lekker met je wijffie op pad! En gefeliciteerd hoor !
HAHAHA ik moest echt mega hardop lachen. Stikte zowat in mijn bier man.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon lekker ordinair wijn drinken en keihard neuken, en dankjewel!
Hij komt soms leuk uit de hoek.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
HAHAHA ik moest echt mega hardop lachen. Stikte zowat in mijn bier man.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
HAHAHA ik moest echt mega hardop lachen. Stikte zowat in mijn bier man.
Niks bijzonders dus, ook goedquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon lekker ordinair wijn drinken en keihard neuken, en dankjewel!
Niet altijd nee, heb niet voor niets 84 notesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij komt soms leuk uit de hoek.
De put zal wel gedempt wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu gauw vegen en hopen dat hij ooit nog sluit?
Die kun je toch zelf gewoon weer weghalen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niet altijd nee, heb niet voor niets 84 notes
Mijn vriendin vind wandelen leuk in de natuur, ik werk momenteel in de natuur dus ik haal daar niet zo veel voldoening uitquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Niks bijzonders dus, ook goed
Vraag het zequote:
Allemaal positieve toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niet altijd nee, heb niet voor niets 84 notes
Dat kan ik inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die kun je toch zelf gewoon weer weghalen?
Twee over mijn aanstelling als moderator, en één positieve van @Paulquote:
Waar kon je die notes ook alweer zien? Ik kende het bestaan er niet van (10 jaar niet hier geweest). @greysbones viel zowat flauw dat ik er (toen in ieder geval) 0 had.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat kan ik inderdaadMaar nee, je moet altijd eerlijk blijven, ook tegenover jezelf
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Twee over mijn aanstelling als moderator, en één positieve van @:paul
De rest zijn ordinaire scheldpartijen en verwensingen
https://fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Waar kon je die notes ook alweer zien? Ik kende het bestaan er niet van (10 jaar niet hier geweest). @:greysbones viel zowat flauw dat ik er (toen in ieder geval) 0 had.
Gisteren uitgekeken.quote:
quote:
Dank je! Verder hou ik er over op want met al dat blauw hier is dit de goden verzoekenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
https://fok.nl/shop/shownotes.php
Dat waren de cowboytijden maat, alles is nu andersquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:55 schreef Paul het volgende:
Ik weet nog dat R-woud93 een user was. Mooie tijden
Vroegah was alles beter?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:55 schreef Paul het volgende:
Ik weet nog dat R-woud93 een user was. Mooie tijden
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat waren de cowboytijden maat, alles is nu anders
@Paul en ik zijn niet zo van het noten, wij zijn vrij transparant en makkelijk in modererenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dank je! Verder hou ik er over op want met al dat blauw hier is dit de goden verzoeken
ABAB ipv ACABquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dank je! Verder hou ik er over op want met al dat blauw hier is dit de goden verzoeken
Ik had in miin jeugd een ACAB truiquote:
Ja de sfeer is echt mega relaxed hier.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:paul en ik zijn niet zo van het noten, wij zijn vrij transparant en makkelijk in modereren
De Dees is trots op ons.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja de sfeer is echt mega relaxed hier.
huhhhhhh ik note wellus hoor, maar afgelopen dagen niet sinds DTS dicht is ihihquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:paul en ik zijn niet zo van het noten, wij zijn vrij transparant en makkelijk in modereren
Ik note in F1 ook vrij veel, maar richting een ban gaat het zelden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:59 schreef Paul het volgende:
[..]
huhhhhhh ik note wellus hoor, maar afgelopen dagen niet sinds DTS dicht is ihih
Geen idee, ben in de 1e paar maanden dat ik hier zat wel geband, maar duurde maar ff, hahahaquote:
Zo'n engeltje als jij? nee! Dat KAN ik niet gelovenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Geen idee, ben in de 1e paar maanden dat ik hier zat wel geband, maar duurde maar ff, hahaha
Nee ik snapte er ook NIKS van !quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo'n engeltje als jij? nee! Dat KAN ik niet geloven
Wel terechtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Geen idee, ben in de 1e paar maanden dat ik hier zat wel geband, maar duurde maar ff, hahaha
Mag je vindenquote:
Begrijp ik. Wil je er over Voodoo-dollen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee ik snapte er ook NIKS van !
Ik las het net ja. Zo sneu. 5 jaarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Kut.![]()
Jochie is inmiddels overleden.
Ik had echt gehoopt dat die reddingsactie zou lukken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik las het net ja. Zo sneu. 5 jaar
Nee daar zijn ze hier te saai voorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Begrijp ik. Wil je er over Voodoo-dollen?
Hier is het nooit saai.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
Nee
[..]
Nee daar zijn ze hier te saai voor
Ja ik ook. Ik zat me ook te bedenken waarom kunnen ze niet met een grote haak hem eruit vissen of iets. Maar ik denk ongetwijfeld te simpel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had echt gehoopt dat die reddingsactie zou lukken.
Try mequote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
Nee
[..]
Nee daar zijn ze hier te saai voor
Een 5 jarig jochie duidelijk maken hoe hij zich daar goed aan vast moet maken zal wel het probleem zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik zat me ook te bedenken waarom kunnen ze niet met een grote haak hem eruit vissen of iets. Maar ik denk ongetwijfeld te simpel.
Dat leg je toch ook niet uit aan een vis als je vist of wel? Dat was meer het idee.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een 5 jarig jochie duidelijk maken hoe hij zich daar goed aan vast moet maken zal wel het probleem zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |