SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ze hebben inmiddels bewezen er gaan zak van te bakken.. wat mij betreft is deze schertsvertoning de laatste in zijn soortquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Verdiend RTL volgend jaar nog een kans met BB of is het nu wel genoeg?
Uit alles blijkt dat de hand flink op de knip wordt gehouden, zelfs met het eten en drinkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit is geen kaap, duurde langer dan 2 minutenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zit mobiel, maar volgens mij duurde het openen heel lang. Mocht ik gekaapt hebben, gooi een goede TT richting de mods.
volgens mij vroeg Zodeju om hulp in haar lapoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zit mobiel, maar volgens mij duurde het openen heel lang. Mocht ik gekaapt hebben, gooi een goede TT richting de mods.
Zeker wel, het is wel beter geworden. Betere casting, betere spelen. Ze hebben dit jaar echt wel een stap gemaakt. Maar ze moeten nog wel meer stappen maken volgend jaar. Meer spelen de rest van de week. Daar kan dit seizoen al een begin mee worden gemaakt. Ook de kijkcijfers vallen niet tegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Wij waren toch van de anti-kaapsquad?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Vind ik niet, live is juist het leuke eraan, anders kan je net zo goed elk ander gemonteerd 'RLS' gaan kijken waar je een hypercut van 2-3 dagen krijgt in 40 minquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze kunnen beter voor een versie zoals AU gaan. Meer gameshow, geen livestream dan helaas.
Als een livestream zo saai is als deze BB, dan zou dat meer een optie zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze kunnen beter voor een versie zoals AU gaan. Meer gameshow, geen livestream dan helaas.
Precies, publiek niets laten bepalen, dat gebeurt nu ook niet... laat ze het lekker uitzoeken, dan nog 4 streams en ze maken misschien kansquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Een RLS zonder livestream is voor mij geen RLS.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee, wel livestreams. Dat is een no brainer. Dat ze het in Australië niet live doen heeft met zomer en winter te maken. Het wordt in de zomer daar gedraaid en in de winter uitgezonden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Dan haak ik af, vond er geen zak aan die AU versie. De spellen waren leuk, maar verder was er niks aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Vergeet het maar, die gouden TV tijd toen internet nog in de kinderschoenen stond is helaas niet meerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:16 schreef Blackprinces het volgende:
Of BB volgend jaar terug moet komen?
Absoluut!
Maar dan wel doen wat ze beloven (bb harder dan ooit, kijker heeft meer inbreng enz)
En het politiek correcte geneuzel laten.
Waarom stoppen met roken?
Ga maar strijden voor je pak peuken.
Wil je sex met iemand? Prima!
Vecht je elkaar de tent uit?
Laat lekker gaan.
Zucht... ik droom maar weer ff verder.
Ik vond het ook niet alles maar er zat wel een stuk meer variatie in gedurende dag, met challenges die hele dagen duurde, meer strategische spelersquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan haak ik af, vond er geen zak aan die AU versie.
Meer terug naar het oude concept.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaat niet meer gebeuren. We leven in een totaal andere wereld, waar alles politiek correct moet gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:16 schreef Blackprinces het volgende:
Of BB volgend jaar terug moet komen?
Absoluut!
Maar dan wel doen wat ze beloven (bb harder dan ooit, kijker heeft meer inbreng enz)
En het politiek correcte geneuzel laten.
Waarom stoppen met roken?
Ga maar strijden voor je pak peuken.
Wil je sex met iemand? Prima!
Vecht je elkaar de tent uit?
Laat lekker gaan.
Zucht... ik droom maar weer ff verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |