Ik hou me dit jaar nog in. Geloof me.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit soort generaliserende statements neigen naar iets anders .. please don't
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je er al eens over nagedacht om mod te worden?
Echt niet te doen dit soort domme uitsprakenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Ik vind boodschappen doen echt leuk.. Lidl.. ik smijt alles wat oud is weg ... 400-500 euro.. dikke boodschappen doen .. Albert Heijn ... Ik woon alleen he. Kom maar vreten bij mij he.. alles over tijd.
En ze is alleen he ....quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
400 of 500 euro is meer dan het dubbele dan wat wij uitgeven per week aan boodschappen
Ik denk dat haar zus minimaal 1x per week langs komt en alles weggooit, dan doet ze meteen even stofzuigen en beddengoed verschonen, of iemand anders, ik zie het haar zelf niet doenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Ik vind boodschappen doen echt leuk.. Lidl.. ik smijt alles wat oud is weg ... 400-500 euro.. dikke boodschappen doen .. Albert Heijn ... Ik woon alleen he. Kom maar vreten bij mij he.. alles over tijd.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
ik zie het haar wel eens doen wanneer ze tijd heeft, en niet bezig is met nieuwe tiktok contentquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:37 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik denk dat haar zus minimaal 1x per week langs komt en alles weggooit, dan doet ze meteen even stofzuigen en beddengoed verschonen, of iemand anders, ik zie het haar zelf niet doen
Ja echt niet te geloven dat mensquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:39 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB, zet dat mens eruit.....dit kan toch niet. Heeft niks met dicriminatie te maken maar liggend op bed dit verkondigen met ik ben een luxepoes en ik hou er van om me zelf te verwennen.
WIE WIL DIT NIET!!.....vergeet even dat het groot deels naar de voedselbank moet en dat wordt steeds erger.
Iedereen is precies zo prikkelbaar vandaag ? Ik, jij, Lionheart, etc...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:37 schreef Krambo het volgende:
[..]
Echt niet te doen dit soort domme uitspraken
Dan ligt ze in bedquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik zie het haar wel eens doen wanneer ze tijd heeft, en niet bezig is met nieuwe tiktok content
Ja want tiktokken is ook een echte job bent je minstens 8 uur per dag mee bezigquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik zie het haar wel eens doen wanneer ze tijd heeft, en niet bezig is met nieuwe tiktok content
i.p.v. je te ergeren kun je ook meer erom lachen, beetje entertainment, humor is ook nodig om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:39 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB, zet dat mens eruit.....dit kan toch niet. Heeft niks met dicriminatie te maken maar liggend op bed dit verkondigen met ik ben een luxepoes en ik hou er van om me zelf te verwennen.
WIE WIL DIT NIET!!.....vergeet even dat het groot deels naar de voedselbank moet en dat wordt steeds erger.
Zegt de man die loopt te schelden in de cosquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
i.p.v. je te ergeren kun je ook meer erom lachen, beetje entertainment, humor is ook nodig om eerlijk te zijn
is maar een advies
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zegt de man die loopt te schelden in de cos![]()
![]()
Ik heb het over de uitspraken van Nawel en haar boodschappengewoontes voor de duidelijkheid. Ik weet niet of je dat gehoord heb? De domheid druipt ervan afquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Iedereen is precies zo prikkelbaar vandaag ? Ik, jij, Lionheart, etc...
Zeg Harryquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:42 schreef Harry het volgende:
Nog geen keer de streams aangeslingerd. Ik zie er wat betreft de CoS hier geen reden toe.
Ik lees dat het saai, is, dat ze spelletjes doen, gezeur over Dimi en Leroy, en verder veel onzinnige andere zaken.
Ik volg de verslagen van Tuinfluitert en LionHeart met plezier!! Morgen loopt mijn abo bij Videoland af. Prima zo!
Hier hetzelfde, heb ze vandaag weer aanstaan maar dat is nergens voor nodig. Ook hier loopt abbo af, daarna ga ik wel gratis kijken... rond bedtijd wordt er toch geen moeite meer gedaan om leuke streams in beeld te brengenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:42 schreef Harry het volgende:
Nog geen keer de streams aangeslingerd. Ik zie er wat betreft de CoS hier geen reden toe.
Ik lees dat het saai, is, dat ze spelletjes doen, gezeur over Dimi en Leroy, en verder veel onzinnige andere zaken.
Ik volg de verslagen van Tuinfluitert en LionHeart met plezier!! Morgen loopt mijn abo bij Videoland af. Prima zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |