SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dit weekend weer eredivisie. Ben zeer benieuwd naar de fophef die ontstaat als men te volle tribunes zietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:47 schreef Karzai het volgende:
nou pootjes omhoog en voetballen kijken
ik kijk nu de fa cup , daar zit het gewoon volquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit weekend weer eredivisie. Ben zeer benieuwd naar de fophef die ontstaat als men te volle tribunes ziet
Vet lekker joh!quote:
lovsnoidats bij VVV gezien?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit weekend weer eredivisie. Ben zeer benieuwd naar de fophef die ontstaat als men te volle tribunes ziet
Jaquote:
Precies. En dan weet je meteen dat je twee weken later het land weer open kunt doenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja
Wat een kut statement ook. Pomp gewoon die stadions vol. Geen handhaving/politie/ME die daar aan gaat beginnen om dat zooitje tegen te houden.
Nee wacht ff, was in de war met dadels.quote:
Mwehquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee wacht ff, was in de war met dadels.
[ afbeelding ]
Vet lekker!
ja ze kwamen bij sommige clubs al het veld op rennenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist.quote:
Het moet ook gewoon zonder geweld allemaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:16 schreef Karzai het volgende:
Maar het blijft nog opvallend braaf, denk als de supporters echt massaal op komen zetten dat de ME ook geen kans maakt
zijn tot nu toe enkelingen die protesteren
denk dat je haar beter een keer uit eten mee kan nemen om te kletsen en haar te troostenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:35 schreef Ama het volgende:
1 van mijn beste vriendinnen heeft net te horen gekregen dat haar vader allemaal kanker uitzaaiingen heeft.Nu wil ik iets kopen voor haar om te laten zien dat ik aan haar denk enz maar ik weet niet zo goed wat.
Bloemen vallen af. Als iemand een goed idee heeft hoor ik het wel hehe.
Een plantje?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:35 schreef Ama het volgende:
1 van mijn beste vriendinnen heeft net te horen gekregen dat haar vader allemaal kanker uitzaaiingen heeft.Nu wil ik iets kopen voor haar om te laten zien dat ik aan haar denk enz maar ik weet niet zo goed wat.
Bloemen vallen af. Als iemand een goed idee heeft hoor ik het wel hehe.
Hmm ja is ook misschien ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk dat je haar beter een keer uit eten mee kan nemen om te kletsen en haar te troosten
iets kopen is een beetje raar
Hoi vriendjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:41 schreef dud0r het volgende:
Choco pinda's, gezouten pinda's, karamel zeezout pinda's en drie soorten kaas als snacks gehaald
Niet eens pindakaas ook?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:41 schreef dud0r het volgende:
Choco pinda's, gezouten pinda's, karamel zeezout pinda's en drie soorten kaas als snacks gehaald
dadels sowiesoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee wacht ff, was in de war met dadels.
[ afbeelding ]
Vet lekker!
5 minuten werk voor die wandelende cholesterolbolquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoi vriendje
Gaat 't vanmiddag op? @:haags
Alles is weer zo goed als open en het is goed weer, had je wat anders verwachtquote:
Nou vorige week was het beter.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alles is weer zo goed als open en het is goed weer, had je wat anders verwacht
Ik heb redelijk beschut gelopen dus weinig last gehad van de wind, alleen op de open stukken soms dat je opzij werd geblazen door een goede stootquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou vorige week was het beter.
Was 2,5 uur op de gravelbike maar woeide best.
Nee, het is gewoon een constatering.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alles is weer zo goed als open en het is goed weer, had je wat anders verwacht
Okquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een constatering.
Nee is voor vanmiddag en vanavondquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoi vriendje
Gaat 't vanmiddag op? @:haags
Ik heb nog zo'n 800 gram pindakaas staanquote:
Nou nou nou. Toch zeker een half uur hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:49 schreef Haags het volgende:
[..]
5 minuten werk voor die wandelende cholesterolbol
Flinke wandelingquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
OkIk ben net over de Koekoekendijk gelopen, daar was het niet zo druk
Ja was best een aardig rondje, net geen 25k stappenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Flinke wandeling![]()
Ik ga vanavond wel weer even aan de wandel als alle dagjesmensen zijn vertrokken
Ik heb flink wat spierpijn van het zwemmen gisteren. Dus ik ben ook wel lekker bezig geweest dat uurtjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was best een aardig rondje, net geen 25k stappen
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:06 schreef Fogel het volgende:
Begin zin te krijgen in de wintervakantie
Nog twee weken te gaan…
Goed bezig geweest dusquote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb flink wat spierpijn van het zwemmen gisteren. Dus ik ben ook wel lekker bezig geweest dat uurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |