Nee hoor. Maar een invidueel geval aan de andere kant van de wereld is wel een bijzaak. Dat we met zijn allen er een sensatieverhaal van maken is pas erg. Hoe denk je dat die ouders daar onder lijden? Pleur lekker op met je camera’s.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:46 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
De dood van kinderen vind je een bijzaak?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:48 schreef mazaru het volgende:
Ik had niet verwacht dat dat kind nog steeds in die put zou liggen
Maar je bent niet goed in het scheiden van zaken. Waarom haal je er andere ellende bij die er niets mee te maken heeft? Al die mensen zijn gestopt met het helpen van verhongerende kinderen (even verderop volgens jouw bron), om dit domme kind te redden? Alleen maar om de sensatie? Best johquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb niet zo’n sensatiedrift en kan hoofd- en bijzaken goed van elkaar scheiden.
Wow, edgy mening terwijl je in dit topic meepost.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar een invidueel geval aan de andere kant van de wereld is wel een bijzaak. Dat we met zijn allen er een sensatieverhaal van maken is pas erg. Hoe denk je dat die ouders daar onder lijden? Pleur lekker op met je camera’s.
Het is een sappig verhaaltje waardoor jij weer dagen op die nieuwssite blijft hangen. Dat je er intuint is nog het ergste eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:50 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Maar je bent niet goed in het scheiden van zaken. Waarom haal je er andere ellende bij die er niets mee te maken heeft? Al die mensen zijn gestopt met het helpen van verhongerende kinderen (even verderop volgens jouw bron), om dit domme kind te redden? Alleen maar om de sensatie? Best joh
Men mag geen mediaophef hierover maken omdat hier thuis mijn brood op is?
Je bent erg bijzonder. Het is prijzenswaardig dat je toch tijd vrijmaakt voor deze bijzaken dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb niet zo’n sensatiedrift en kan hoofd- en bijzaken goed van elkaar scheiden.
Itt de zeer slimme en afwezige in dit topic, Neef_Wuppie.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is een sappig verhaaltje waardoor jij weer dagen op die nieuwssite blijft hangen. Dat je er intuint is nog het ergste eigenlijk.
Eigenlijk vind ik het ergste dat jij na zoveel uur nog de moeite neemt om iedereen hierop te wijzen. Wie tuint er dan eigenlijk inquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het is een sappig verhaaltje waardoor jij weer dagen op die nieuwssite blijft hangen. Dat je er intuint is nog het ergste eigenlijk.
Nee en geen ideequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:55 schreef Het_Bokje het volgende:
On-topic: IS HIJ ER AL UIT??? (of: leeft hij nog...?)
Aah, gaaf. Ineens deze kaart trekken lol. Hier trapt niemand in hoor.quote:
Ik tel er een stuk of zes.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:57 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Hier trapt niemand in hoor.
Ze weten niet of hij nog leeft, verder zit hij er ook nog steeds in.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:55 schreef Het_Bokje het volgende:
On-topic: IS HIJ ER AL UIT??? (of: leeft hij nog...?)
En dan deze geforceerde post, hopen dat er iemand hapt zodat je kunt bevestigen dat je aan het 'trollen' bent. Dit terwijl je gewoon vierkant uitgeluld bent maar niet mans genoeg om dat te erkennen op het internet lol.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nou veel plezier vandaag en ik hoop dat die turk snel uit de put komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |