abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203515601
Race tegen de klok: Rayan (5) zit al meer dan 48 uur vast in diepe waterput in Marokko, videobeelden tonen dat jongen nog leeft
In Tamorot, in het noorden van Marokko, is een vijfjarige jongen dinsdagavond (1 februari) in een diepe waterput gevallen. De jongen viel tot wel 32 meter naar beneden wat de reddingsoperatie bijzonder moeilijk maakt. Inmiddels zijn ook graafmachines ingezet.

Het jongetje, Rayan genaamd, zit intussen al meer dan 48 uur vast in de put, maar zou volgens de Marokkaanse autoriteiten nog in leven zijn. Op videobeelden is te zien hoe reddingsmedewerkers een camera tientallen meters diep laten zakken totdat het jongetje in beeld verschijnt. Hij ademt nog en kan zelfs bewegen. “Ik weet niet hoe het gebeurd is”, getuigt de moeder van Rayan nog bij lokale media.

Voor Rayan lieten de hulpdiensten zuurstofflessen zakken opdat het jongetje voldoende lucht had. Ook voedsel en water werden via een touw naar beneden gebracht.

Intussen hebben de reddingswerkers grotere hulpmiddelen ingezet waaronder een graafmachine. Deze kon tot 28 meter diep graven. Omdat men zeer voorzichtig te werk moet gaan bij de graafwerken, vordert de reddingsoperatie amper, tot grote frustratie van de familie van Rayan.

Honderden omstaanders verzamelden intussen bij de waterput om steun te bieden aan Rayan en zijn familie.

Rayan is alive and eating, volgens de laatste berichten heeft hij ook gedronken. De reddingswerkers hebben deze dag en nacht de complete berg afgegraven, geweldig werk gedaan.
Complimenten voor het team.

Beelden uit verschillende hoeken:

laatste nieuws > Link
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 09:48:47 #2
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_203515633
Ik had niet verwacht dat dat kind nog steeds in die put zou liggen :'(
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_203515643
Rotswand staat op instorten.
Cindy De Vuyst
pi_203515655
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:46 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
De dood van kinderen vind je een bijzaak?
Nee hoor. Maar een invidueel geval aan de andere kant van de wereld is wel een bijzaak. Dat we met zijn allen er een sensatieverhaal van maken is pas erg. Hoe denk je dat die ouders daar onder lijden? Pleur lekker op met je camera’s.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 09:50:05 #5
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203515669
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:48 schreef mazaru het volgende:
Ik had niet verwacht dat dat kind nog steeds in die put zou liggen :'(
Waarom niet?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203515681
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Ik heb niet zo’n sensatiedrift en kan hoofd- en bijzaken goed van elkaar scheiden.
Maar je bent niet goed in het scheiden van zaken. Waarom haal je er andere ellende bij die er niets mee te maken heeft? Al die mensen zijn gestopt met het helpen van verhongerende kinderen (even verderop volgens jouw bron), om dit domme kind te redden? Alleen maar om de sensatie? Best joh :')

Men mag geen mediaophef hierover maken omdat hier thuis mijn brood op is?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_203515689
Wacht, zie ik dat nou goed?? Hebben ze na 4 dagen eindelijk dranghekken??

:') :') :')
pi_203515747
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Nee hoor. Maar een invidueel geval aan de andere kant van de wereld is wel een bijzaak. Dat we met zijn allen er een sensatieverhaal van maken is pas erg. Hoe denk je dat die ouders daar onder lijden? Pleur lekker op met je camera’s.
Wow, edgy mening terwijl je in dit topic meepost.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  zaterdag 5 februari 2022 @ 09:52:59 #9
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203515752
Kijken naar / reageren op mensen met "sensatiedrift" is naar mijn mening ook een vorm van "sensatiedrift".
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_203515762
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:50 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Maar je bent niet goed in het scheiden van zaken. Waarom haal je er andere ellende bij die er niets mee te maken heeft? Al die mensen zijn gestopt met het helpen van verhongerende kinderen (even verderop volgens jouw bron), om dit domme kind te redden? Alleen maar om de sensatie? Best joh :')

Men mag geen mediaophef hierover maken omdat hier thuis mijn brood op is?
Het is een sappig verhaaltje waardoor jij weer dagen op die nieuwssite blijft hangen. Dat je er intuint is nog het ergste eigenlijk.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 09:54:03 #11
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203515775
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Ik heb niet zo’n sensatiedrift en kan hoofd- en bijzaken goed van elkaar scheiden.
Je bent erg bijzonder. Het is prijzenswaardig dat je toch tijd vrijmaakt voor deze bijzaken dan.

:{
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203515778
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Het is een sappig verhaaltje waardoor jij weer dagen op die nieuwssite blijft hangen. Dat je er intuint is nog het ergste eigenlijk.
Itt de zeer slimme en afwezige in dit topic, Neef_Wuppie.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_203515796
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Eigenlijk vind ik het ergste dat jij na zoveel uur nog de moeite neemt om iedereen hierop te wijzen. Wie tuint er dan eigenlijk in
pi_203515821
On-topic: IS HIJ ER AL UIT??? (of: leeft hij nog...? :{ )
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_203515827
Ik heb beet.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 09:56:26 #16
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203515831
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:55 schreef Het_Bokje het volgende:
On-topic: IS HIJ ER AL UIT??? (of: leeft hij nog...?)
Nee en geen idee ;(
  zaterdag 5 februari 2022 @ 09:56:55 #17
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203515839
Geloof het of niet maar er zijn wezens die jaloers zijn op Rayan omdat hij zoveel aandacht krijgt. En wezens zoals Wuppie vinden eigenlijk dat ze die aandacht verdienen en worden daarom boos, gaan frustreren zodat de aandacht weer op hen gericht is waar het thuis hoort. Ze kunnen namelijk niet zonder aandacht. Dan gaan ze dood :D
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_203515840
Nou veel plezier vandaag en ik hoop dat die turk snel uit de put komt. :)
  zaterdag 5 februari 2022 @ 09:57:02 #19
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203515845
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb beet.
Inhalen en in je leefnet gooien zou ik zeggen ^O^
pi_203515856
quote:
Ik heb beet.
Aah, gaaf. Ineens deze kaart trekken lol. Hier trapt niemand in hoor.
pi_203515880
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:57 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Hier trapt niemand in hoor.
Ik tel er een stuk of zes.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 09:58:28 #22
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203515887
Is er geen livestream meer?
pi_203515892
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:55 schreef Het_Bokje het volgende:
On-topic: IS HIJ ER AL UIT??? (of: leeft hij nog...? :{ )
Ze weten niet of hij nog leeft, verder zit hij er ook nog steeds in.
Reddingswerkers zijn voorlopig gestopt met graven omdat de rotswand op instorten staat.

Dat is kort wat er momenteel gaande is.
Cindy De Vuyst
pi_203515894
E
quote:
Nou veel plezier vandaag en ik hoop dat die turk snel uit de put komt. :)
En dan deze geforceerde post, hopen dat er iemand hapt zodat je kunt bevestigen dat je aan het 'trollen' bent. Dit terwijl je gewoon vierkant uitgeluld bent maar niet mans genoeg om dat te erkennen op het internet lol.
pi_203515905
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 09:58 schreef GayGuy het volgende:
Is er geen livestream meer?

Misschien wil Neef_Wuppie zichzelf nog even nuttig maken door de link in de OP aan te passen naar deze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')