Jawel, 180cm nog.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:50 schreef Mammietje het volgende:
Nog niet?![]()
Toen ik vanmorgen () naar bed ging, wist ik eigenlijk zeker dat ze hem binnen een uur zouden bereiken. Zag er zo hoopvol uit... Maar de situatie is dus nog onveranderd?
Ook geen nieuws over hoe hij/ze er voor staan?
Nee, het gaat erom dat zo'n technische oplossing hier praktisch was. En of hij bestaat of je bouwt zo'n dingetje voor de volgende keer dat er iemand in zo'n put flikkert. Al zou je maar 1 zo'n ding op de wereld hebben, dan ben je toch geholpen. Gebeurt gelukkig niet elke dag dit immers, anders ging er wel heel veel stream tijd in zittenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:49 schreef borbit het volgende:
[..]
Al werken dezelfde mensen eraan heb je dat nog niet in een paar dagen in elkaar gesleuteld. En dan nog wat zou die robot daar gaan doen? Water / eten / zuurstof kun je ook aan touwtje laten zaken.
Over wie heb je het?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze doen, ze sturen, ze zetten is een algemene uitdrukking om aan te geven dat dat soort dingen heden ten dage (technisch) mogelijk zijn.
"Ze sturen tegenwoordig zelfs raketten naar de maan." Heb je misschien wel eens horen zeggen.
Vergroot je daarmee niet juist het instortingsgevaar? Je hebt maar één kans.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:52 schreef Roellie80 het volgende:
Wat een zooitje daar zeg... Ik heb weinig hoop meer voor Rayan.
En wat mij betreft te danken aan de wanorganisatie daar. Stel je voor, wat als die 1000 boeren op de heuvel vanaf dag 1 nou begonnen waren de kuil te verbreden, en naar hem toe groeven...
Wat let je om zoiets te bouwen? Dan kun je die de volgende keer aanbieden. Is mij nog niet duidelijk wat je robot daar dan zou moeten gaan doen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat zo'n technische oplossing hier praktisch was. En of hij bestaat of je bouwt zo'n dingetje voor de volgende keer dat er iemand in zo'n put flikkert. Al zou je maar 1 zo'n ding op de wereld hebben, dan ben je toch geholpen. Gebeurt gelukkig niet elke dag dit immers, anders ging er wel heel veel stream tijd in zitten![]()
En een beetje uit de kluiten gegroeide hobbyist of bij de TU Delft bouwen ze gemakkelijk zo'n dingetje hoor. Vinden ze nog leuk ook
/Me mompelt iets over de beste stuurlui staan aan wal?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:52 schreef Roellie80 het volgende:
En wat mij betreft te danken aan de wanorganisatie daar. Stel je voor, wat als die 1000 boeren op de heuvel vanaf dag 1 nou begonnen waren de kuil te verbreden, en naar hem toe groeven...
Elke situatie is ook weer anders. Met die Spaanse peuter was boven hem volgens mij ook weer een stuk ingestort. Die konden ze ook niet met een camera bekijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat zo'n technische oplossing hier praktisch was. En of hij bestaat of je bouwt zo'n dingetje voor de volgende keer dat er iemand in zo'n put flikkert. Al zou je maar 1 zo'n ding op de wereld hebben, dan ben je toch geholpen. Gebeurt gelukkig niet elke dag dit immers, anders ging er wel heel veel stream tijd in zitten![]()
En een beetje uit de kluiten gegroeide hobbyist of bij de TU Delft bouwen ze gemakkelijk zo'n dingetje hoor. Vinden ze nog leuk ook
Zullen we er nu over ophouden![]()
Daarnaast kun je ook niet met 1000 man een gat gaan graven. Net als je niet met 9 vrouwen in 1 maand een baby kunt maken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:53 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Vergroot je daarmee niet juist het instortingsgevaar? Je hebt maar één kans.
Ja, ik ben geen expert. Maar die hebben ze daar ook niet, dat moge duidelijk zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:54 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
/Me mompelt iets over de beste stuurlui staan aan wal?
Neem aan dat ze daar ook gewoon ingenieurs en grondwerkers hebben. En dat die met deze oplossing zijn gekomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:54 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen expert. Maar die hebben ze daar ook niet, dat moge duidelijk zijn
Als je met 1000 man in een cirkel gaat staan, en iedereen gooit z'n zand van het midden af...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:54 schreef borbit het volgende:
[..]
Daarnaast kun je ook niet met 1000 man een gat gaan graven. Net als je niet met 9 vrouwen in 1 maand een baby kunt maken.
Als je het gevolgd had, had je geweten dat ze daar zijn omdat ze Rayan niet alleen willen laten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:52 schreef Roellie80 het volgende:
De mensen die aan het werk moeten en kunnen zijn ook aan het werk. Wat zit je nu te zeuren.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:56 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Als je met 1000 man in een cirkel gaat staan, en iedereen gooit z'n zand van het midden af...
Het had in elk geval meer kans van slagen dan met allemaal bijven staan roepen om allah met de mobiel in de hand...
Precies het kind heeft het zo enorm lang volgehouden. Te triest als het te laat is of niet lukt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Verdomme zeg, dat jochie gaat daar gewoon dood. Dat kun je geen hulpverlener kwalijk nemen, maar zo schrijnend om zo langzaam dit te zien voltrekken.
Ik had nog best goede hoop 2 dagen terug, maar inmiddels... zoveel tegenslag.
helpt ook niet mee dat ik hier zelf zo'n 4,5 jarig mannetje heb rondlopen. knoop in je maag als je er teveel bij stilstaat.
Zou je denken hè. Maar het gegeven dat al dagen de boodschap is "we zijn op enkele meters!" komt op mij over alsof ze maar wat proberen... En ik snap het, het is een situatie die ze waarschijnlijk nooit eerder hebben meegemaakt. het totaalplaatje is gewoon amateuristisch wat mij betreftquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:55 schreef borbit het volgende:
[..]
Neem aan dat ze daar ook gewoon ingenieurs en grondwerkers hebben. En dat die met deze oplossing zijn gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |