Allemaal fokkers.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik zie nu pas de beelden. Wat een ramptoeristen.
Iedereen wil natuurlijk de primeur. Best triestquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:02 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bijna. De beveiligers vormen een haag, zodat ze hem straks kunnen wegbrengen zonder dat er een menigte bovenop duikt
Selfie met Rayanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Iedereen wil natuurlijk de primeur. Best triest
Bizar dat het nodig is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:02 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bijna. De beveiligers vormen een haag, zodat ze hem straks kunnen wegbrengen zonder dat er een menigte bovenop duikt
Stukje klaphamer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:06 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat doen ze om de haverklap. (no pun)
Ok, bedankt voor de informatie.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:10 schreef Roellie80 het volgende:
Toch zit ik niet heel actief te kijken, het kan ook nog maar zo 3 uur duren...
Dat was in -en intriest...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Omayra_S%C3%A1nchez
Ook Rayan?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Ambulance staat klaar. Alle spullen komen de grot uit.
Doe mij jouw stream nog ff ootjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Ambulance staat klaar. Alle spullen komen de grot uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |