Netjes,al deed ze het vrij safe.quote:
Nette runquote:
Echt hoor.quote:
Snap ik wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 05:13 schreef mario390 het volgende:
dat was nog niet dat beste ,zij wollte
nur zeker in finale zijn
Dit was niet echt een succes.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 05:24 schreef engine het volgende:
Lol die Chinese kan beter weer gaan oefenen
Rongquote:
Ik had een Burton.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 05:26 schreef engine het volgende:
Veel meiden met hetzelfde Salomon board
Curling.quote:
Ik sloop alle merken dus huur tegenwoordigquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 05:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik sloop alle merken dus huur tegenwoordig
En ik wissel ook wel met skiën. Dat is makkelijker als je huurtquote:
quote:
Nee,laatste nacht met Dimi.quote:
Ik ook.quote:
Eerder niet.quote:
Ze viel.quote:
Wat ga je leren?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 05:58 schreef mario390 het volgende:
ik ben vanaf donderdag in en
massnahme van BFI
Heb je daar wel zin in?quote:
Ik weet het,vandaar mijn vraag.quote:
is vrijwillig welquote:
Rustig aan beginnen,wel okee dat je het gaat proberen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 06:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
is vrijwillig wel
maar dat ams werd sonst irritant om dat
ik geen berufschuutz meer heb
zou bedolen dat ik somiges bewerben
moet
Zeg maar.quote:
Dat mag je gerust aangeven/zeggen dat het niet prettig voor je is.Kom hier later wel even op terug.Ik wil je wel helpen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 06:18 schreef mario390 het volgende:
erst was de dame bij de gesprek
allein en zij heeft en laute stem
en zij willt alles weten ,hoezo zo lang
geen werk,en van de deprression
en dann kwam nog en mann bij
het was echt niet zo mooi
Hey Mario, jij ook hierquote:
MOrguh GG c-/ heel af en toe evenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij bent er ook ja. Goedemorgen.
Morguh ToTquote:
Gelukkig maar, hopelijk niet al te lange naweeënquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!Zelf merk ik er amper meer wat van en mevrouw ToT is alleen nog maar slapjes.
Ja, alles prima hier. Bij jullie gaat het ook alweer beter gelukkig.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, alles prima hier. Bij jullie gaat het ook alweer beter gelukkig.
En dan maandag weer werkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu nog even een weekendje niksen...
Als je geen plezier hebt in je werk moet je wat anders zoekenquote:
Witte plastic tuinmeubelen voor je huis neerzetten met een traytje Schultenbräu er op?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je geen plezier hebt in je werk moet je wat anders zoeken
Bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Witte plastic tuinmeubelen voor je huis neerzetten met een traytje Schultenbräu er op?
@Geerdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Witte plastic tuinmeubelen voor je huis neerzetten met een traytje Schultenbräu er op?
Daily maily babequote:
Hallo lieverd. Heb jij de petitie op initiatief van Mona Keijzer Godin al getekend?quote:
Eh nee.. ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo lieverd. Heb jij de petitie op initiatief van Mona Keijzer Godin al getekend?
Ja prima. Druk gehad deze week. Hoe is het met jou? Ook een bijkom-weekend?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe is is het lieve GG
[..]
enigma
Hoi.quote:
Maakt niet uit. Het is een fatsoenlijk tegengeluid. Verfrissend en jong, en ik sta erachter!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eh nee.. ik zal eens kijken.
Al heb ik het idee dat onze roverheid zich daar de kont mee afveegd
Zou zeker fijn zijn.. we shall seequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja prima. Druk gehad deze week. Hoe is het met jou? Ook een bijkom-weekend?
Wil je een linkje in mijn dm gooien ? Dan kijk ik ook even 👍quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Maakt niet uit. Het is een fatsoenlijk tegengeluid. Verfrissend en jong, en ik sta erachter!
O, is het druk? Moet je weer rijden met voetbal, uitwedstrijd?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou zeker fijn zijn.. we shall see
Dat dacht ik al. Moest aan je denken toen ik haar gisteren bij Beau hoordequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Maakt niet uit. Het is een fatsoenlijk tegengeluid. Verfrissend en jong, en ik sta erachter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |