Lopen daar maar een beetje rond te lummelen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:43 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Bidden, hopen, en zal ook (helaas) deels sensatie/ eindelijk wat te doen zijn.
quote:Sxpiq They’re sending massages to rayan
Leeft het jongetje nog?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, en het wordt al weer licht...
Jawel. Alleen de berichten zijn wisselend. Gerucht is dat hij niet zo eet of drinkt. Hij schijnt niet helemaal 'bij' te zijn is mijn indruk. Maar berichtgeving is schaars en gaat alle kanten op. Ik geef dus geen garanties.quote:
Is er nog wel genoeg zuurstof?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jawel. Alleen de berichten zijn wisselend. Gerucht is dat hij niet zo eet of drinkt. Hij schijnt niet helemaal 'bij' te zijn is mijn indruk. Maar berichtgeving is schaars en gaat alle kanten op. Ik geef dus geen garanties.
En ze blijven maar roepen dat het nog 1 of 2 meter is en nog maar 1 uurtje duurt. Maar ja, dat horen we al een paar dagen![]()
Ja, dat is geen probleem. Er ligt vanaf het begin al een slang naar beneden die perslucht aanstuwt. Hij heeft dus constant verse lucht en de CO2 wordt op die manier ook weer afgevoerd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Is er nog wel genoeg zuurstof?
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:11 schreef the-eye het volgende:
Ze zijn aan het wachten tot ze zeker weten dat hij overleden is en dan wordt hij (later) met wat grovere middelen daar weggehaald.
BSquote:
quote:a__esmeralda They talk about topographic survey because it’s hard because they don’t want the well to collapse
Bij een redding is er de kritieke periode waarbinnen het moet gebeuren.quote:
Vast wel, maar dit levert meer sensatie opquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:22 schreef Alpha0 het volgende:
Touw laten zakken en hem optakelen. Dat was geen optie ?
Wie gaat dat touw vastmaken?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:22 schreef Alpha0 het volgende:
Touw laten zakken en hem optakelen. Dat was geen optie ?
Dat is niet zo erg, je lichaam gaat dan in overlevingsmodus, hij heeft afgelopen dagen nog wel gedronken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jawel. Alleen de berichten zijn wisselend. Gerucht is dat hij niet zo eet of drinkt. Hij schijnt niet helemaal 'bij' te zijn is mijn indruk. Maar berichtgeving is schaars en gaat alle kanten op. Ik geef dus geen garanties.
En ze blijven maar roepen dat het nog 1 of 2 meter is en nog maar 1 uurtje duurt. Maar ja, dat horen we al een paar dagen![]()
Kritieke periode is 72 uur idd. Maar dat houdt in dat je dan zonder eten en drinken zit. En dat is hier niet het geval. Iedere keer dat hij eet en drinkt reset je de klok. Het schijnt dat ze gisteren brood en een banaan hebben laten zakken. Het is alleen niet duidelijk of hij dat nou wel of niet gegeten heeft, maar dat is dus wel heel belangrijk, naast het drinken wat hij vooral moet blijven doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:21 schreef the-eye het volgende:
[..]
Bij een redding is er de kritieke periode waarbinnen het moet gebeuren.
Het is blijkbaar dusdanig moeilijk geleken dat de kans op mislukking te groot was. Je hebt dan nog geen succesvolle redding met wellicht nog meer slachtoffers. Het zou tevens een hoop verwijten (ik druk me zachtjes uit) opleveren.
Als die optie dus wegvalt rest er maar n ding en dat is wachten totdat hij overleden is en dan kan er op een andere manier geprobeerd worden het lichaam bij de ouders te bezorgen
Welnee man. Dat lichaam is een overlevingsstand, steeds meer functies worden uitgeschakeld. Jij denkt dat hij daar dan ustig een banaantje heeft zitten peuzelen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kritieke periode is 72 uur idd. Maar dat houdt in dat je dan zonder eten en drinken zit. En dat is hier niet het geval. Iedere keer dat hij eet en drinkt reset je de klok. Het schijnt dat ze gisteren brood en een banaan hebben laten zakken. Het is alleen niet duidelijk of hij dat nou wel of niet gegeten heeft, maar dat is dus wel heel belangrijk, naast het drinken wat hij vooral moet blijven doen.
Het zijn er ook nogal erg veel. Voor een tunneltje van 3 meter wat ze wilden maken...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:29 schreef Phoebster het volgende:
Die buizen liggen nog in de open ruimte?
Ligt hij dan in een soort knik? Of en opstopping van puin o.i.d.?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:34 schreef Papabear het volgende:
Wat ook een vreselijk heikel punt is, is dat het ventje niet op de bodem van de put ligt. Als ze ook maar iets onder een verkeerde hoek komen, is er een grote kans dat hij nog 30 meter verder naar beneden valt en dan is het sowieso einde oefening.
In een knik/bocht inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:37 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ligt hij dan in een soort knik? Of en opstopping van puin o.i.d.?
quote:Maryam Alali There’s a strong stone they can’t remove it they are working to broke the stone by a machine so they can get to rayan and that rayan still alive
quote:Sally S there was a big stone in the way that took the longest to break to get through to him
quote:Hicham Oh Vertaling: Beelden bevestigen dat hij nog in leven is. Er was vannacht vanwege een grote steen sprake van een mogelijke instortingsgevaar. De steen wordt nu hl voorzichtig verwijderd. Er is hoop!
quote:a__esmeralda They used to dig vertically now digging horizontally and it is difficult because the soil is very fragile and any mistake may cause the well to collapse so they are late
Jochie zelfquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:26 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Wie gaat dat touw vastmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |