Ik hoor alla akbar roepen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Er wordt geroepen... It's happening?
Dat iedereen zo zijn eigen voorkeuren en ideeën heeft. Ik herhaal het nog even: zo is er dus altijd wat.quote:
Die reactie was ook erg raar vanuit mijn perspectief, maar ik heb kinderen. Ik kan me voorstellen dat je dat niet ziet als je ze niet hebt. Als mijn kinderen ergens bang voor zijn komen ze naar mij of mijn vrouw toe, en ze slapen niet zonder een knuffel (ze zijn 1 en 3). Zo'n knuffel doet ze schijnbaar denken aan warmte en veiligheid, aan papa of mama. Heel herkenbaar hierquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:55 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Precies. Behoorlijk logisch.
Dat je dit dan beziet en commentaar op gaat zitten geven in plaats van een poging doen dat initiatief te begrijpen is ook wel een kunst hoor.
Jeetje…😕quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:50 schreef wizzer het volgende:
Volgens Hespress duurt de hele redding nog 7 uur...
Ja, maar dat is positief in die regionen toch?quote:
#safe_the_childrenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:03 schreef Selenophilia het volgende:
Waren we maar met alle kinderen zo behulpzaam en meelevend. Kinderen zijn zo onschuldig
Zouden we allemaal maar zo denken, dat hadden we nooit een oorlog gehad, en misschien een derdequote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:03 schreef Selenophilia het volgende:
Waren we maar met alle kinderen zo behulpzaam en meelevend. Kinderen zijn zo onschuldig
We hadden een halve oorlog in dit topic. World peace is a pipedream.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Als we allemaal zoals jou zouden denken, dat hadden we nooit een oorlog gehad
Rare mensen...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:06 schreef Rambolin het volgende:
[..]
We hadden een halve oorlog in dit topic. World peace is a pipedream.
1 vraag: Heb je kinderen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:06 schreef Roellie80 het volgende:
Ik blijf erbij dat een knuffel in dit stadium niks gaat toevoegen voor het joch. Het is waarschijnlijk veel te verzwakt het fatsoenlijk aan te pakken.
Wat mij nog wel wat lijkt, en misschien doen ze dat ook wel. Kleine hoeveelheden medicatie door zn drinkbuis. Neem morfine. Dat krijgen mensen wel vaker die op het randje van de dood staat. Het zorgt dat je je op je gemak voelt. echter kan dit ook een averechts effect hebben, dar het lichaam daardoor stopt met de focus op overleven. Als het teveel op het gemak voelt, dan gaat er weer energie naar organen die nu even overbodig zijn...
Zomaar wat gedachtes
Een (verzwakte) kind van 5 morfine geven die je niet kan reguleren. Ik bedoel, tis geen infuus of zo. Lijkt me echt een slecht plan. Dan toch maar die Teddybeer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:06 schreef Roellie80 het volgende:
Ik blijf erbij dat een knuffel in dit stadium niks gaat toevoegen voor het joch. Het is waarschijnlijk veel te verzwakt het fatsoenlijk aan te pakken.
Wat mij nog wel wat lijkt, en misschien doen ze dat ook wel. Kleine hoeveelheden medicatie door zn drinkbuis. Neem morfine. Dat krijgen mensen wel vaker die op het randje van de dood staat. Het zorgt dat je je op je gemak voelt. echter kan dit ook een averechts effect hebben, dar het lichaam daardoor stopt met de focus op overleven. Als het teveel op het gemak voelt, dan gaat er weer energie naar organen die nu even overbodig zijn...
Zomaar wat gedachtes
Ja, wie zou dat nou beter weten? Pedagogen en psychologen of een anonieme FOK!-er op een vrijdagavond?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:06 schreef Roellie80 het volgende:
Ik blijf erbij dat een knuffel in dit stadium niks gaat toevoegen voor het joch.
Want alleen dan kan je “moederhart huilen”?quote:
Of je hebt veel empathie en kunt aanvoelen wat een kind nodig hebt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:09 schreef Ed1234 het volgende:
Want alleen dan kan je “moederhart huilen”?
Iedereen is toch ooit kind geweest, en kent een kind.
Preciesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Of je hebt veel empathie en kunt aanvoelen wat een kind nodig hebt.
Ik sliep vroeger met een blikken egelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:11 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Een zoon van vergelijkbare leeftijd. En die slaapt elke avond met zn vaste knuffel.
Heb je kinderen? Kleine kinderen willen zich ergens aan vastklampen. Dat is meestal vader of moeder. Dat geeft ze warmte en veiligheid. Als een kind geboren is, is het gebruikelijk om een baby een knuffeltje te geven (want schattig ofzo. De echte rede is warmte, maar dat komt later in dit relaas). De bedoeling is eigenlijk om een kind het knuffeltje te laten lijken om de aanwezigheid van mama of papa. Dus de veiligheid die pa en ma kunne bieden. Ik denk dat je het nu ongeveer wel snaptquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:06 schreef Roellie80 het volgende:
Zomaar wat gedachtes
Nee, lees de reactie boven je. Ik ben niet van die moederharten en onzin. Maar dat knuffelbeest snap ik welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:09 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Want alleen dan kan je “moederhart huilen”?
Iedereen is toch ooit kind geweest, en kent een kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |