abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 februari 2022 @ 00:59:30 #126
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203513366
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 00:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Er wordt geroepen... It's happening?
Ik hoor alla akbar roepen.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:00:08 #127
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203513373
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 00:55 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
Je punt is?
Dat iedereen zo zijn eigen voorkeuren en ideeën heeft. Ik herhaal het nog even: zo is er dus altijd wat.

Maar zelf vind ik het idee van de teddybeer wel een goede. Het geeft een signaal. En het is ook nog eens relatief makkelijk.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203513385
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 00:55 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Precies. Behoorlijk logisch.

Dat je dit dan beziet en commentaar op gaat zitten geven in plaats van een poging doen dat initiatief te begrijpen is ook wel een kunst hoor.
Die reactie was ook erg raar vanuit mijn perspectief, maar ik heb kinderen. Ik kan me voorstellen dat je dat niet ziet als je ze niet hebt. Als mijn kinderen ergens bang voor zijn komen ze naar mij of mijn vrouw toe, en ze slapen niet zonder een knuffel (ze zijn 1 en 3). Zo'n knuffel doet ze schijnbaar denken aan warmte en veiligheid, aan papa of mama. Heel herkenbaar hier ;) Dus dat is het beste wat ze naar beneden kunnen sturen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_203513389
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 00:50 schreef wizzer het volgende:
Volgens Hespress duurt de hele redding nog 7 uur...
Jeetje…😕
pi_203513390
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 00:59 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik hoor alla akbar roepen.
Ja, maar dat is positief in die regionen toch?
pi_203513395
Waren we maar met alle kinderen zo behulpzaam en meelevend. Kinderen zijn zo onschuldig :'(
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:04:23 #132
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203513404
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:03 schreef Selenophilia het volgende:
Waren we maar met alle kinderen zo behulpzaam en meelevend. Kinderen zijn zo onschuldig :'(
#safe_the_children

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203513411
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:03 schreef Selenophilia het volgende:
Zouden we allemaal maar zo denken, dat hadden we nooit een oorlog gehad, en misschien een derde ;)

Ik help je hopen O+
pi_203513420
Ik blijf erbij dat een knuffel in dit stadium niks gaat toevoegen voor het joch. Het is waarschijnlijk veel te verzwakt het fatsoenlijk aan te pakken.

Wat mij nog wel wat lijkt, en misschien doen ze dat ook wel. Kleine hoeveelheden medicatie door zn drinkbuis. Neem morfine. Dat krijgen mensen wel vaker die op het randje van de dood staat. Het zorgt dat je je op je gemak voelt. echter kan dit ook een averechts effect hebben, dar het lichaam daardoor stopt met de focus op overleven. Als het teveel op het gemak voelt, dan gaat er weer energie naar organen die nu even overbodig zijn...

Zomaar wat gedachtes :)
pi_203513421
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Als we allemaal zoals jou zouden denken, dat hadden we nooit een oorlog gehad
We hadden een halve oorlog in dit topic. World peace is a pipedream.
pi_203513423
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:06 schreef Rambolin het volgende:

[..]
We hadden een halve oorlog in dit topic. World peace is a pipedream.
Rare mensen...
pi_203513428
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:06 schreef Roellie80 het volgende:
Ik blijf erbij dat een knuffel in dit stadium niks gaat toevoegen voor het joch. Het is waarschijnlijk veel te verzwakt het fatsoenlijk aan te pakken.

Wat mij nog wel wat lijkt, en misschien doen ze dat ook wel. Kleine hoeveelheden medicatie door zn drinkbuis. Neem morfine. Dat krijgen mensen wel vaker die op het randje van de dood staat. Het zorgt dat je je op je gemak voelt. echter kan dit ook een averechts effect hebben, dar het lichaam daardoor stopt met de focus op overleven. Als het teveel op het gemak voelt, dan gaat er weer energie naar organen die nu even overbodig zijn...

1 vraag: Heb je kinderen?
pi_203513430
.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2022 01:07:51 ]
pi_203513431
quote:

Een (verzwakte) kind van 5 morfine geven die je niet kan reguleren. Ik bedoel, tis geen infuus of zo. Lijkt me echt een slecht plan. Dan toch maar die Teddybeer.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:07:34 #140
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203513432
quote:
Ik blijf erbij dat een knuffel in dit stadium niks gaat toevoegen voor het joch.
Ja, wie zou dat nou beter weten? Pedagogen en psychologen of een anonieme FOK!-er op een vrijdagavond?
pi_203513445
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:07 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Want alleen dan kan je “moederhart huilen”?
Iedereen is toch ooit kind geweest, en kent een kind.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:10:36 #142
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203513449
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:09 schreef Ed1234 het volgende:
Of je hebt veel empathie en kunt aanvoelen wat een kind nodig hebt.
pi_203513454
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:07 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Een zoon van vergelijkbare leeftijd. En die slaapt elke avond met zn vaste knuffel.
pi_203513459
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:10 schreef Tengano het volgende:

[..]
Of je hebt veel empathie en kunt aanvoelen wat een kind nodig hebt.
Precies
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:12:32 #145
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203513464
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 00:57 schreef Seven. het volgende:

[..]
Was niks live aan.
Ik had net een livestream, maar klikte hem per ongeluk weg. Ik dacht dat ik hem gevonden had
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:12:39 #146
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203513467
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:11 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Een zoon van vergelijkbare leeftijd. En die slaapt elke avond met zn vaste knuffel.
Ik sliep vroeger met een blikken egel O+ Dat was mijn lievelingsknuffel :D
pi_203513468
quote:

Heb je kinderen? Kleine kinderen willen zich ergens aan vastklampen. Dat is meestal vader of moeder. Dat geeft ze warmte en veiligheid. Als een kind geboren is, is het gebruikelijk om een baby een knuffeltje te geven (want schattig ofzo. De echte rede is warmte, maar dat komt later in dit relaas). De bedoeling is eigenlijk om een kind het knuffeltje te laten lijken om de aanwezigheid van mama of papa. Dus de veiligheid die pa en ma kunne bieden. Ik denk dat je het nu ongeveer wel snapt ;)

Als je wilt kun je nog hele studies vinden op Google of Bing (whatever floats your boat), maar het is geen onzin. Dat knuffeltje is nog steeds belangrijk voor een jochie van 5 of 6.

Wanneer gooide jij je knuffelbeest het bed uit? :D
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:13:10 #148
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203513470
Ik heb kinderen en een knuffel had de eerste uren goed geweest ter kalmering, veiligheid en geborgenheid, maar ik denk dat het nu alleen maar potentieel gevaar kan brengen. Wat als de knuffel verder valt omdat hij hem niet goed vast heeft door zwakte en hij beweegt om hem te pakken te krijgen?? Nu zo met de verlossing nabij zou ik dat risico absoluut niet nemen.

Morfine (in welke vorm dan ook) ook niet trouwens. Een nog meer versufter kind kan ook verder vallen...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_203513475
Ik vertel lekker niet of ik kinderen heb. :{
pi_203513477
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:09 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Nee, lees de reactie boven je. Ik ben niet van die moederharten en onzin. Maar dat knuffelbeest snap ik wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')