abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203513445
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:07 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
1 vraag: Heb je kinderen?
Want alleen dan kan je “moederhart huilen”?
Iedereen is toch ooit kind geweest, en kent een kind.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:10:36 #142
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203513449
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:09 schreef Ed1234 het volgende:
Of je hebt veel empathie en kunt aanvoelen wat een kind nodig hebt.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_203513454
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:07 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
1 vraag: Heb je kinderen?
Een zoon van vergelijkbare leeftijd. En die slaapt elke avond met zn vaste knuffel.
pi_203513459
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:10 schreef Tengano het volgende:

[..]
Of je hebt veel empathie en kunt aanvoelen wat een kind nodig hebt.
Precies
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:12:32 #145
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203513464
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 00:57 schreef Seven. het volgende:

[..]
Was niks live aan.
Ik had net een livestream, maar klikte hem per ongeluk weg. Ik dacht dat ik hem gevonden had
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:12:39 #146
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203513467
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:11 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Een zoon van vergelijkbare leeftijd. En die slaapt elke avond met zn vaste knuffel.
Ik sliep vroeger met een blikken egel O+ Dat was mijn lievelingsknuffel :D
pi_203513468
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:06 schreef Roellie80 het volgende:
Ik blijf erbij dat een knuffel in dit stadium niks gaat toevoegen voor het joch. Het is waarschijnlijk veel te verzwakt het fatsoenlijk aan te pakken.

Wat mij nog wel wat lijkt, en misschien doen ze dat ook wel. Kleine hoeveelheden medicatie door zn drinkbuis. Neem morfine. Dat krijgen mensen wel vaker die op het randje van de dood staat. Het zorgt dat je je op je gemak voelt. echter kan dit ook een averechts effect hebben, dar het lichaam daardoor stopt met de focus op overleven. Als het teveel op het gemak voelt, dan gaat er weer energie naar organen die nu even overbodig zijn...

Zomaar wat gedachtes :)
Heb je kinderen? Kleine kinderen willen zich ergens aan vastklampen. Dat is meestal vader of moeder. Dat geeft ze warmte en veiligheid. Als een kind geboren is, is het gebruikelijk om een baby een knuffeltje te geven (want schattig ofzo. De echte rede is warmte, maar dat komt later in dit relaas). De bedoeling is eigenlijk om een kind het knuffeltje te laten lijken om de aanwezigheid van mama of papa. Dus de veiligheid die pa en ma kunne bieden. Ik denk dat je het nu ongeveer wel snapt ;)

Als je wilt kun je nog hele studies vinden op Google of Bing (whatever floats your boat), maar het is geen onzin. Dat knuffeltje is nog steeds belangrijk voor een jochie van 5 of 6.

Wanneer gooide jij je knuffelbeest het bed uit? :D
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:13:10 #148
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203513470
Ik heb kinderen en een knuffel had de eerste uren goed geweest ter kalmering, veiligheid en geborgenheid, maar ik denk dat het nu alleen maar potentieel gevaar kan brengen. Wat als de knuffel verder valt omdat hij hem niet goed vast heeft door zwakte en hij beweegt om hem te pakken te krijgen?? Nu zo met de verlossing nabij zou ik dat risico absoluut niet nemen.

Morfine (in welke vorm dan ook) ook niet trouwens. Een nog meer versufter kind kan ook verder vallen...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_203513475
Ik vertel lekker niet of ik kinderen heb. :{
pi_203513477
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:09 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Nee, lees de reactie boven je. Ik ben niet van die moederharten en onzin. Maar dat knuffelbeest snap ik wel
pi_203513479
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:13 schreef Mammietje het volgende:
Ik vertel lekker niet of ik kinderen heb. :{
Tis niet zo dat je nickname iets verraad of zo :P
pi_203513481
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:07 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Ja, wie zou dat nou beter weten? Pedagogen en psychologen of een anonieme FOK!-er op een vrijdagavond?
Je mag er vanuit gaan dat er hulpverlening aanwezig is, en dat tal van scenario's zijn besproken. En blijkbaar is besloten geen knuffel naar beneden te brengen. Maar jij weet het beter?
pi_203513483
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:14 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
Tis niet zo dat je nickname iets verraad of zo :P
;)
pi_203513488
Wat is dit? Wedstrijdje wie leeft het meeste mee?
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:16:04 #155
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203513491
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:14 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Je mag er vanuit gaan dat er hulpverlening aanwezig is, en dat tal van scenario's zijn besproken. En blijkbaar is besloten geen knuffel naar beneden te brengen. Maar jij weet het beter?
En misschien is er al lang een knuffel naar beneden gegooit, tis voor ons koffiedik-kijken.
pi_203513494
Maar goed, ik kom morgen wel verder lezen, ipv leuke bericht dat hij gered was zie ik geruzie en gescheld over en weer en niemand is de wijste gebleken en heeft of genegeerd of een modje om hulp gevraagd. Jammer.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:16:40 #157
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203513496
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:15 schreef Selenophilia het volgende:
Ja. Wie voelt het jochie het beste aan. Wie weet wat het beste voor hem is. Wie is de beste vader of heeft de meeste empathie *O*
pi_203513505
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:16 schreef Ireth het volgende:

[..]
En misschien is er al lang een knuffel naar beneden gegooit, tis voor ons koffiedik-kijken.
Ik gok dat ie niet gegooid is. ;)
"Komt ie..."
pi_203513511
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:13 schreef Ireth het volgende:
Ik heb kinderen en een knuffel had de eerste uren goed geweest ter kalmering, veiligheid en geborgenheid, maar ik denk dat het nu alleen maar potentieel gevaar kan brengen. Wat als de knuffel verder valt omdat hij hem niet goed vast heeft door zwakte en hij beweegt om hem te pakken te krijgen?? Nu zo met de verlossing nabij zou ik dat risico absoluut niet nemen.

Morfine (in welke vorm dan ook) ook niet trouwens. Een nog meer versufter kind kan ook verder vallen...
Ergens heb je wel gelijk... Het beest kan op zijn neus komen waardoor hij juist minder lucht krijgt. Hij kan het beest gaan knuffelen waardoor Rayan dieper komt door beweging.

Maar aan de andere kant is het een gezelschap voor hem wat hem helder kan houden.

Lastig...

Hopelijk hebben ze daar capabele psychologen voor
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:18:53 #160
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203513514
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:17 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Ik gok dat ie niet gegooid is. ;)
"Komt ie..."
Bij wijze van ;)
pi_203513516
quote:
Nee, Ootje is al weg ;)
pi_203513520
Die Karim zegt dat er sinds gisteren geen beelden meer zijn gedeeld van het jongetje.
Ik weet niet of hij bedoeld vóór 0:00 uur.
En dat geen enkele lokale zender meld dat hij bewusteloos is.

Best vreemd, dat deze gebeurtenis zo weinig in het nieuws is in NL.
pi_203513522
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:12 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Heb je kinderen? Kleine kinderen willen zich ergens aan vastklampen. Dat is meestal vader of moeder. Dat geeft ze warmte en veiligheid. Als een kind geboren is, is het gebruikelijk om een baby een knuffeltje te geven (want schattig ofzo. De echte rede is warmte, maar dat komt later in dit relaas). De bedoeling is eigenlijk om een kind het knuffeltje te laten lijken om de aanwezigheid van mama of papa. Dus de veiligheid die pa en ma kunne bieden. Ik denk dat je het nu ongeveer wel snapt ;)

Als je wilt kun je nog hele studies vinden op Google of Bing (whatever floats your boat), maar het is geen onzin. Dat knuffeltje is nog steeds belangrijk voor een jochie van 5 of 6.

Wanneer gooide jij je knuffelbeest het bed uit? :D
Ik snap je punt wel. En dat help zeker. Bij een kind dat bang is, verdrietig, moe, verveeld, enzovoort.

Maar dit kind is waarschijnlijk half dood na zo'n lange tijd. Zo versuft dat het geen idee meer heeft wat boven of onder is. En hopelijk zijn mond nog naar het waterslangetje kan navigeren.. maargoed ik val in herhaling
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:20:23 #165
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203513529
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:18 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ergens heb je wel gelijk... Het beest kan op zijn neus komen waardoor hij juist minder lucht krijgt. Hij kan het beest gaan knuffelen waardoor Rayan dieper komt door beweging.

Maar aan de andere kant is het een gezelschap voor hem wat hem helder kan houden.

Lastig...

Hopelijk hebben ze daar capabele psychologen voor
Ja is ook lastig, daarom zou ik (als leek) kiezen voor nu niet (meer). Geen enkele risico nu. Ze zijn al zo dichtbij!
pi_203513532
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:19 schreef wizzer het volgende:
Die Karim zegt dat er sinds gisteren geen beelden meer zijn gedeeld van het jongetje.

Gelukkig.
Is inderdaad vreemd. Maar ik weet eigenlijk ook niet meer hoelang het bij Julen duurde voordat het op gang kwam.
pi_203513538
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:19 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ik snap je punt wel. En dat help zeker. Bij een kind dat bang is, verdrietig, moe, verveeld, enzovoort.

Maar dit kind is waarschijnlijk half dood na zo'n lange tijd. Zo versuft dat het geen idee meer heeft wat boven of onder is. En hopelijk zijn mond nog naar het waterslangetje kan navigeren.. maargoed ik val in herhaling
Dat is ook weer zo. En dat is waarschijnlijk ook meer realisaties. Ik denk dat mijn relaas ook meer gaat over kinderen die alleen zijn, en ook geheel helder zijn. Dat knuffeltje had misschien in de eerste uren kunnen helpen
pi_203513542
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:19 schreef wizzer het volgende:

AD had een goede update vandaag nadat ik ze gisteren een mail stuurde. Maar de club na 16:00 stopte ermee.

Kan ze nog wel even een mail sturen. Ik vind het belachelijk, bij Julien waren 24/7 live.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:23:04 #169
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203513547
Ik hoop niet dat we hier morgenavond weer zitten.
pi_203513551
quote:
Putten leeft het meest mee.

too soon?
pi_203513552
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:20 schreef Ireth het volgende:

[..]
Ja is ook lastig, daarom zou ik (als leek) kiezen voor nu niet (meer). Geen enkele risico nu. Ze zijn al zo dichtbij!
Erg lastig... Tis een kwestie van uren voor het mannetje. En ze zijn al zo lang bezig. Ik denk wel dat het rigoureus moet nu. Alles of niets.. Helaas :'(
pi_203513553
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
AD had een goede update vandaag nadat ik ze gisteren een mail stuurde. Maar de club na 16:00 stopte ermee.

Kan ze nog wel even een mail sturen. Ik vind het belachelijk, bij Julien waren 24/7 live.
Maar ook de eerste dagen al? Volgens mij duurde dat toen ook wel ff voordat het op gang kwam.
pi_203513558
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:20 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Gelukkig.
Is inderdaad vreemd. Maar ik weet eigenlijk ook niet meer hoelang het bij Julen duurde voordat het op gang kwam.
Bij Julien duurde het heel lang en was de graaftocht twee weken.
Maar die zat ook twee keer zo diep en in hard steen.
pi_203513564
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:23 schreef Rambolin het volgende:

[..]
Putten leeft het meest mee.

too soon?
Nee, dat zijn we vergeten... Wat is er in Putten begeurt? :@ Die Peter R de Vries zaak?
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:25:50 #175
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_203513575
twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: