Will doquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als jij ook wat water bij de wijn doet met je 'grappen'.
Na zoveel dagen heb je het over jochie van vierquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja en dan duwen ze hem met één hand omhoog en is die los, jochie van vier weegt niet zoveel.
Logens mij lag zijn knuffel al beneden eergisteren.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:34 schreef Claude_Viole het volgende:
Hebben ze hem eigenlijk al een pluche knuffeltje gegeven? Misschien geeft het hem wat aanspraak en een veilig gevoel?
Hoe dan.. denk daar eens over na.. Het is daar donker en zeer beknellend, er moet zuurstof naar getransporteerd worden. Maar jij denk dat hij meer op z'n gemak gaat zijn als er nog meer materie hem gaat beklemmen..?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:34 schreef Claude_Viole het volgende:
Hebben ze hem eigenlijk al een pluche knuffeltje gegeven? Misschien geeft het hem wat aanspraak en een veilig gevoel?
In NL ligt de temperatuur rond de 10°C. Hierboven werd al vermeld dat het daar rond de 13°C is. Nog koud genoeg om snel onderkoeld te raken lijkt me. Niet erg warm in ieder gevalquote:
1quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oké, er liggen dus slangen naar beneden?
Een klein beertje is toch geen issue? Je stuurt ook geen teddybeer van een halve meter naar hem.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:35 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Hoe dan.. denk daar eens over na.. Het is daar donker en zeer beknellend, er moet zuurstof naar getransporteerd worden. Maar jij denk dat hij meer op z'n gemak gaat zijn als er nog meer materie hem gaat beklemmen..?
O ja, jochie was net vijf…quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:35 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Na zoveel dagen heb je het over jochie van vierVIJF
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Will doGeen grappen meer. Blijkt nogal gevoelig te liggen. Was niet vervelend bedoelt hoor. Enkel luchtig. Maar blijkt niet gewaardeerd te worden. Mijn excuses daarvoor
Je Google zal wel stuk zijn maar dit is het temperatuurverloop per diepte op een stabiele luchttemperatuur van 20° of 0°C (maakt dus eigenlijk weinig uit)quote:
Als ik dit zo bekijk, dan heb ik niet het gevoel dat een knuffel hem hier comfortabeler gaat maken...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:36 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Een klein beertje is toch geen issue? Je stuurt ook geen teddybeer van een halve meter naar hem.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:41 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Als ik dit zo bekijk, dan heb ik niet het gevoel dat een knuffel hem hier comfortabeler gaat maken...
https://twitter.com/DinaMisto/status/1489579253435969542
Gaat toch om de emotionele waarde voor dat kind?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:35 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Hoe dan.. denk daar eens over na.. Het is daar donker en zeer beknellend, er moet zuurstof naar getransporteerd worden. Maar jij denk dat hij meer op z'n gemak gaat zijn als er nog meer materie hem gaat beklemmen..?
Het kan wel een troostend effect hebben, of een dekentje of zoiets. Maar ik kan me voorstellen dat ze niet willen riskeren dat het verder instort.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:41 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Als ik dit zo bekijk, dan heb ik niet het gevoel dat een knuffel hem hier comfortabeler gaat maken...
https://twitter.com/DinaMisto/status/1489579253435969542
En weet je wat er gebeurd als je nog verder gaat dan die 400 meter Ootje? Dat wordt het weer warmer!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je Google zal wel stuk zijn maar dit is het temperatuurverloop per diepte op een stabiele luchttemperatuur van 20° of 0°C (maakt dus eigenlijk weinig uit)
[ afbeelding ]
Het kind staat in overlevingsmodus. Donker, koud, nat, weinig eten/drinken. Het snakt bijna naar adem zo komt het op mij over. Die is met z'n 5 jaar al 70 uur aan het vechten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:43 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Gaat toch om de emotionele waarde voor dat kind?
Die vraag stelde ik vanmiddag ook. Er zal vast wel iets bedacht zijn om wat warmte beneden te krijgen. Want 10 -13°C is gewoon veel te koud voor een jochie van 5 jaar. Dat houdt ie geen 4 dagen vol. En misschien zelfs een volwassen vent niet...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:44 schreef Tengano het volgende:
Ik denk dat je ook wel een verwarmingselement kunt gebruiken en waarderen op die diepte. Lijkt mij teringkoud met 13 graden op de grond liggen in een vochtige put. Mag toch hopen dat ze ook daar iets voor bedacht hebben. Ik vraag me zelfs af of je het zonder wel zo lang vol zou kunnen houden. Maar ik vind dat we ook veel te weinig details krijgen van hoe er voor hem gezorgd wordt in deze omstandigheden.
Ja ik zou ook zeggen geef hem eten, drinken en zuurstof maar ook een dekentje of iets om hem warm te houden. En wie weet zelfs iets van rustige muziek ofzo. Maar ik neem aan dat ze over dit soort dingen na hebben gedacht.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:44 schreef Tengano het volgende:
Ik denk dat je ook wel een verwarmingselement kunt gebruiken en waarderen op die diepte. Lijkt mij teringkoud met 13 graden op de grond liggen in een vochtige put. Mag toch hopen dat ze ook daar iets voor bedacht hebben. Ik vraag me zelfs af of je het zonder wel zo lang vol zou kunnen houden. Maar ik vind dat we ook veel te weinig details krijgen van hoe er voor hem gezorgd wordt in deze omstandigheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |