Waarom draagt ze twee microfoons?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:09 schreef Ed1234 het volgende:
Voor wie wat meer info wil over de reddingsactie, en vooral voor wie wil weten hoe de naam uitgesproken word:
Dan ga ik langzaamaan mijn bedje opzoekenquote:
Het filmpje laat blijken dat de jongen klem zit in een tunnel die nog veel dieper gaat. Maar het jochie ligt toch op een soort bodem van de put? Hij kan toch niet verder vallen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:09 schreef Ed1234 het volgende:
Voor wie wat meer info wil over de reddingsactie, en vooral voor wie wil weten hoe de naam uitgesproken word:
Wat?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan ga ik langzaamaan mijn bedje opzoeken
Hoe je zijn naam uitspreekt kun je toch wel rayan?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:09 schreef Ed1234 het volgende:
Nee hij zit op 32m diepte, maar de hele put is 60m diep. Hij kan dus nog zo’n lengte vallen…quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het filmpje laat blijken dat de jongen klem zit in een tunnel die nog veel dieper gaat. Maar het jochie ligt toch op een soort bodem van de put? Hij kan toch niet verder vallen?
Rustig Ootje, Beetje luchtigheid. Ik vind het net zo erg als jijquote:
verdwijn manquote:
Donder gewoon ff op. Ga het je niet eens meer uitleggen,quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het filmpje laat blijken dat de jongen klem zit in een tunnel die nog veel dieper gaat. Maar het jochie ligt toch op een soort bodem van de put? Hij kan toch niet verder vallen?
Dat zou dat jochie ook wel willen kunnen...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan ga ik langzaamaan mijn bedje opzoeken
Ik heb nauwelijks gegeten vandaag, twee biertjes op en ik trek het niet meerquote:
Ow... Ik dacht dat hij op een soort vlakte lag (als in de bodem van de put). Dat maakt het wat kritischerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:12 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Nee hij zit op 32m diepte, maar de hele put is 60m diep. Hij kan dus nog zo’n lengte vallen…
In een soort bocht zit hijquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ow... Ik dacht dat hij op een soort vlakte lag (als in de bodem van de put). Dat maakt het wat kritischer
Kut! Dat klinkt niet goedquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:12 schreef Knudde het volgende:
Huidige situatie van het kind, gewond (mogelijk) botbreuken, hoofdwond, heeft vandaag nog niets gegeten en of gedronken. Het is in de put koud, nat.
Het was ook geen vraag aan jouquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Donder gewoon ff op. Ga het je niet eens meer uitleggen,
Nee tochquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:12 schreef Knudde het volgende:
Huidige situatie van het kind, gewond (mogelijk) botbreuken, hoofdwond, heeft vandaag nog niets gegeten en of gedronken. Het is in de put koud, nat.
Dan ga je het straks alsnog missen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks gegeten vandaag, twee biertjes op en ik trek het niet meer![]()
Ja dat welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dan ga je het straks alsnog missen?![]()
Laptop maar weer mee dan.
Mooi, ga slapen en welterusten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo op de hoogte van alles zo lijkt het... Ik luister vanaf nu alleen nog maar naar jou
Wat is je bron?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:12 schreef Knudde het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |