SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Dat is een duivels dilemma!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan uit bed stappen en de paaseitjes halen.
ontbijt jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Zodat je morgen zo snel mogelijk weer kunt snacken?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou, even Teamsen hoor jongens en meisjes. Tot een uur of tien daag
Nee met de friends of Noordkaapvakantie associaion. Toch maar even afgekapt zojuistquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met de International Friends of Paper Money Association?
Was het een ontspannen meeting?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nee met de friends of Noordkaapvakantie associaion. Toch maar even afgekapt zojuist![]()
De meeste onderkomens zijn geboekt en er zijn flink wat dingen ernstig veranderd in het oorspronkelijke plan.
Welterusten!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien morgen even mee aan de gang. Nu slapen
k ga ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien morgen even mee aan de gang. Nu slapen
heel begrijpelijkquote:
Ik heb het 0430 zien wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:26 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig niet dan al, maar ook in weekenden stipt om 7:00 wakker worden is ook klote
Yup. En moet er zo wel uit. Straks kind halen van de voetbalquote:
Ik zit al op het werkquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. En moet er zo wel uit. Straks kind halen van de voetbal
Dat ga ik dan weer niet doen vandaagquote:
Vandaag niet?quote:
Maar hoe komen de bestellingen dan de deur uitquote:
maandag weerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar hoe komen de bestellingen dan de deur uit
En de klanten maar wachtenquote:
waarom dimmyquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:53 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga denk ik maar de hele dag in bed liggen, mijzelf haten en hopen dat er een meteoriet op de aarde stort.
En straks mag je weerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:55 schreef bitterbal het volgende:
droomde dat ik nog aan het werk was. Dubbele dienst dus
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En straks mag je weer [ afbeelding ]
nou nou nouquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan is het maar gewoon klaar.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:53 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga denk ik maar de hele dag in bed liggen, mijzelf haten en hopen dat er een meteoriet op de aarde stort.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:53 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil graag een rustig tafeltje en koffie met appeltaart.
En dan smurfen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:05 schreef Karzai het volgende:
Halve nacht wakker gelegen, maar ben gedoucht, was zit in de machine
nu een ontbijtje maken
Waarom heb je wakker gelegen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:05 schreef Karzai het volgende:
Halve nacht wakker gelegen, maar ben gedoucht, was zit in de machine
nu een ontbijtje maken
te veel bier dan slaap ik nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom heb je wakker gelegen?
oh jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet nog een vloer uitzoeken bij carpetland, maar kan ook morgen
stel je voor dat je ergens in een zaak zit en dat de bediening zon meltdown krijgt als je dat besteldquote:
Nee voel me gewoon kutquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou [ afbeelding ]
Heb je slecht nieuws ontvangen van 1 van die klinieken waar jemee bezig was?
Doe het liever online, pvc kon niet op een houten vloer. Moet naar de winkelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja![]()
das wel leuk om te doen toch?
ja dat begrijp ik wel. zal wel flinke klus zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:10 schreef Karzai het volgende:
Zie er een beetje tegenop, moet de hele woonkamer leeghalen
En dan zeggen: ‘Ehm, ik wilde er ook nog slagroom bij…quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stel je voor dat je ergens in een zaak zit en dat de bediening zon meltdown krijgt als je dat besteld
teken dat je te weinig werktquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:55 schreef bitterbal het volgende:
droomde dat ik nog aan het werk was. Dubbele dienst dus
alsof je het niet nog erger kon maken ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan zeggen: ‘Ehm, ik wilde er ook nog slagroom bij…“
'Heeft u misschien ook een ander vorkje, deze ligt niet zo lekker in de hand'quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan zeggen: ‘Ehm, ik wilde er ook nog slagroom bij…“
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Heeft u misschien ook een ander vorkje, deze ligt niet zo lekker in de hand'
Moet je even goed afstemmen met degene die het gaat leggen. Toen ik hier mijn vloer moest laten vervangen hebben ze gewoon eerst alles naar de ene kant van de kamer geschoven en de vloer gaan leggen en daarna alles weer naar de andere kant en de andere helft van de vloer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:10 schreef Karzai het volgende:
Zie er een beetje tegenop, moet de hele woonkamer leeghalen
Zout het niet in Rotterdam gaan halenquote:
Bij een relatie met een serveerster zou ik wel dagelijks een ontbijtje op bed verwachten en dat je met avondeten niet zelf naar je pannetje hoeft te sjokken.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
eergister zelfgebakken appeltaart op ivm jarige collega
okequote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij een relatie met een serveerster zou ik wel dagelijks een ontbijtje op bed verwachten en dat je met avondeten niet zelf naar je pannetje hoeft te sjokken.
Ik heb vandaag niks te doen. Even kijken of ik een krant met twee gaten kan vinden. 👀quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zout het niet in Rotterdam gaan halen
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij een relatie met een serveerster zou ik wel dagelijks een ontbijtje op bed verwachten en dat je met avondeten niet zelf naar je pannetje hoeft te sjokken.
Daar zal ik dus vandaag op lettenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niks te doen. Even kijken of ik een krant met twee gaten kan vinden. 👀
Ja dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is voor mensen die iets van psychische problemen hebben denk ik
Ja is toch logisch, als jij iets met een scootermonteur krijgt dan is het toch ook raar dat hij zegt, ja breng je niet startende scooter maar naar de scooterzaak hoor want ik ben nu lekker vrij.quote:
Zou die krant wel op een dikke plaat plexiglas doen om rondvliegende vorken te vermijdenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niks te doen. Even kijken of ik een krant met twee gaten kan vinden. 👀
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |