Bij mij duurde het wel echt mega lang en had niet eens veel paddos eruit. Heb het nu 1 keer met zo'n bak gedaanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar in mijn omgeving niet zover ik weet, of lang geleden. Het zelf kweken spreekt me ook aan, vind ik leuk![]()
Zit nu alleen te kijken.. er is natuurlijk weer allerlei keuze... lastig.
Nu zwam je, zwammen zijn altijd onschuldig.. het is wat de mens er mee doetquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Succes ermee![]()
Ik kweek alleen onschuldige zwammen.
Ah, kijk een medezwammer , nog tips?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij mij duurde het wel echt mega lang en had niet eens veel paddos eruit. Heb het nu 1 keer met zo'n bak gedaan
Ga het nog een keer doen als het iets warmer is.
Oesterzwammen, in yoghurtemmertjesquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu zwam je, zwammen zijn altijd onschuldig.. het is wat de mens er mee doet
Zonder gekheid, kweek je echt? Wat? Oesterzwammen toevallig? Die heb ik ook op mijn verlanglijstje staan.
Intresting! Kun je er lekker van eten, of is het vooral een hobby?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oesterzwammen, in yoghurtemmertjes
Hou de fruitvliegjes uit de buurtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, kijk een medezwammer , nog tips?
Ik eet ze. De schildpadden eten het ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Intresting! Kun je er lekker van eten, of is het vooral een hobby?
Hmmm die dingen en hun familie zijn sowieso zwaar irritantquote:
Stro? Zaagsel? Kranten?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik eet ze. De schildpadden eten het ook.
Heb je al een verhuisoplossing voor ze?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik eet ze. De schildpadden eten het ook.
Gebruikte filterkoffie in een gesloten yoghurtemmertje. Telkens een nieuw laagje erop.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stro? Zaagsel? Kranten?
GoA zit plots vol met vragen.
Top! Ik ga me eens inlezenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gebruikte filterkoffie in een gesloten yoghurtemmertje. Telkens een nieuw laagje erop.
Op een gegeven moment komen er paddestoeltjes, die je kan eten.
Ze gaan mee naar de tijdelijke woning die ik krijg. Daar verzin ik wel wat.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je al een verhuisoplossing voor ze?
Ja dat heb je al eens verteld inderdaad. Dat moet ik nog eens proberen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gebruikte filterkoffie in een gesloten yoghurtemmertje. Telkens een nieuw laagje erop.
Op een gegeven moment komen er paddestoeltjes, die je kan eten.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Heeft ondertussen de avond nuttig besteed en een watermeter in elkaar geprutst die mijn waterverbruik realtime meet en bij houd
Moet de software nog een beetje bijschaven, maar het begin is er![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |