Nee, kom helaas niet gek veel verder dan wollah....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:13 schreef Mahra het volgende:
[..]
Kan je het wel een beetje dan? Je kunt het altijd leren, het is nooit te laat.
Ik heb zelf een drone wat vliegt op 'lage' frequentie 877MHz en video 5GHz. Mijn zendersignaal 877MHz op 1200mW gaat tot 100km door beton en van alles heen! Maar of je daar nauwkeurig locatie mee kunt bepalen?...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als die jongen een GSM device krijgt aangereikt heeft dat geen enkel nut. Dat signaal kan nergens heen vanaf zijn lokatie. Dan moet je juist een device hebben met een hele lage frequentie, dat zou wel lukken.
Het is nooit te laat om het te leren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:15 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee, kom helaas niet gek veel verder dan wollah....![]()
![]()
Maar wie weet... ooit...
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb zelf een drone wat vliegt op 'lage' frequentie 877MHz en video 5GHz. Mijn zendersignaal 877MHz op 1200mW gaat tot 100km door beton en van alles heen! Maar of je daar nauwkeurig locatie mee kunt bepalen?...
Het lijkt me best een mooie taal, maar ook heel moeilijk... Al zeggen ze dan Nederlands een van de moeilijkste is...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:18 schreef Mahra het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om het te leren.
Je moet wel twee ontvangstpunten hebben. En je meet dan op signaalsterkte. Kun je een heel eind mee komen. Maar met GSM frequenties werkt het gewoon omdat die er idd niet doorheen komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb zelf een drone wat vliegt op 'lage' frequentie 877MHz en video 5GHz. Mijn zendersignaal 877MHz op 1200mW gaat tot 100km door beton en van alles heen! Maar of je daar nauwkeurig locatie mee kunt bepalen?...
Geen 100km beton... Het gaat tot 100km n ook door betonquote:
Hele mooie taal inderdaad... hoewel je wel verschillende dialecten van het Arabisch hebt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het lijkt me best een mooie taal, maar ook heel moeilijk... Al zeggen ze dan Nederlands een van de moeilijkste is...
Lage frequenties werken ook veel beter met reflecties idd. zoals LORA bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geen 100km beton... Het gaat tot 100km n ook door beton
Serieus 100km? 10 lijkt me wat realistischerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geen 100km beton... Het gaat tot 100km n ook door beton
3 punten toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je moet wel twee ontvangstpunten hebben. En je meet dan op signaalsterkte. Kun je een heel eind mee komen. Maar met GSM frequenties werkt het gewoon omdat die er idd niet doorheen komen.
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:13 schreef ikheetmartijn het volgende:
Staan ze daar nou letterlijk een of andere giertank ter plekke los te snijden die de operatie moet gaan redden? Jongens jongens…
Drones zijn cool...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nope, Ik heb garantie tot 40km, met in de brochure getest tot 100kmquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Serieus 100km? 10 lijkt me wat realistischer
Twee is zat omdat ze de diepte weten. Drie is wel best in dit geval.quote:
Nice!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nope, Ik heb garantie tot 40km, met in de brochure getest tot 100kmTBS 1200mW zender
Zeker!quote:
Dan hebben we het ook over een serieuze drone dus...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nope, Ik heb garantie tot 40km, met in de brochure getest tot 100kmTBS 1200mW zender
Ik weet het niet precies maar met die 877 Mhz kun je een tering eind wegkomen. Zeker als je een zichtverbinding hebt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, maar de accu is meestal eerder opquote:
In NL eigenlijk verboden, want hier mag je max. 25mW uitzenden, en geen 1200mWquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies maar met die 877 Mhz kun je een tering eind wegkomen. Zeker als je een zichtverbinding hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |