Er loopt een mooie vrouw langs.quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:31 schreef Stoorzendert het volgende:
Poh... Ze gaan de buis hard aanduwen zodat het jochie met de aarde geschept gaat worden volgens de chat...Erg riskant!
Ja volgens die Achmed van de stream dan he... Lijkt me erg riskant en een wanhoopspoging...quote:
Dat begreep ik ook. Als ware schuift de buis gewoon over hem heen aan alle kanten. Maar dacht dat ze daar inmiddels van die betonnen rioolbuizen daar hadden liggen.quote:
Er zit een bocht in die put, hij ligt net achter die knik.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:28 schreef koffiekoekjes het volgende:
Waarom hebben ze gewoon geen rubberbootje in die put getyft en de put gevuld met water. Drijft het jongetje gewoon naar boven.
Dan moeten ze wel heel precies weten waar hij zit want zo groot zijn die buizen nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:34 schreef DZK het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook. Als ware schuift de buis gewoon over hem heen aan alle kanten. Maar dacht dat ze daar inmiddels van die betonnen rioolbuizen daar hadden liggen.
Ja, daar lijkt het op, maar ze hebben toch al genoeg buizen? Of verkeerde formaat ofzo? Wat een beunhazen...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:40 schreef Tengano het volgende:
Ze zijn een grote sceptic tank aan het bewerken. Volgens mij gaan ze die als tunnel gebruiken.
Daar maken ze een grote buis vanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Owww, hij heeft een plasmasnijder... Waarom?! Hij is een ton uit elkaar aan het halen... Why?
Aan de andere kant leken me die stalen buizen wel erg klein... Maar dat hadden ze 6 uur geleden toch ook kunnen bedenken?quote:
LOLquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Aan de andere kant leken me die stalen buizen wel erg klein... Maar dat hadden ze 6 uur geleden toch ook kunnen bedenken?
En ik wordt uitgefoeterd omdat ik het primitieven noem...
Die andere buizen zijn van beton volgens mij. Die kun je niet de grond in drukken met een kraan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt het op, maar ze hebben toch al genoeg buizen? Of verkeerde formaat ofzo? Wat een beunhazen...
Ik ben al blij dat ze aan het improviseren zijn en iig materiaal hebben daarvoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Aan de andere kant leken me die stalen buizen wel erg klein... Maar dat hadden ze 6 uur geleden toch ook kunnen bedenken?
En ik wordt uitgefoeterd omdat ik het primitieven noem...
Denk maar niet dat ze die buizen of metalen blind de berg in gaan duwen in de hoop dat ze zo Rayan kunnen vangen. Dat risico is veel te groot en zonde van alle moeite.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:44 schreef DZK het volgende:
[..]
Die andere buizen zijn van beton volgens mij. Die kun je niet de grond in drukken met een kraan.
Maar dit komt idd wel heel precies. Die randen van die buis moeten het kind niet raken natuurlijk. Maar dat lijkt wel het plan te zijn kennelijk. Kan nog wel even duren, die buis ligt nog helemaal daar vooraan.
Ze hebben ook dunnere ijzeren buizen. Maar die zijn te smal voor dat doel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:44 schreef DZK het volgende:
[..]
Die andere buizen zijn van beton volgens mij. Die kun je niet de grond in drukken met een kraan.
Maar dit komt idd wel heel precies. Die randen van die buis moeten het kind niet raken natuurlijk. Maar dat lijkt wel het plan te zijn kennelijk. Kan nog wel even duren, die buis ligt nog helemaal daar vooraan.
Misschien hebben ze inmiddels iets om exact de positie te lokaliseren? Maar idd, misschien gaan ze wel graven en dan steeds paar centimeter dieper met de buis.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ze die buizen of metalen blind de berg in gaan duwen in de hoop dat ze zo Rayan kunnen vangen. Dat risico is veel te groot en zonde van alle moeite.
Nee dat zei ik 3uur geleden ook al! Die betonnen buizen kun je niet aandrukken... Maar ik vermoede dat die stalen buizen ín die betonnen buizen kwamen (als in dat die betonnen rioolbuizen als geleiding dienden), maar schijnbaar zijn die stalen buizen te klein ofzo, gezien ze nu een gierton uit elkaar aan het lassen zijn. Ik word best wel een beetje boos door de onkunde die ik zie...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:44 schreef DZK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |