Ik hoor wel geklap...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:24 schreef TheJanitor het volgende:
Is hij al vrij of hebben al die gebeden nou nog niet geholpen?
Denk dat ze de 2 uiteinden eraf halen met een plasmasnijder, dan heb je een buis die met een wat grotere diameter dan de gemiddelde rioolbuisquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:21 schreef -Jay-20- het volgende:
Wat zijn ze daar nou aan het doen op die stream met die tank?
Lastig sturen die dingen, moet je echt ff op oefenen...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies maar met die 877 Mhz kun je een tering eind wegkomen. Zeker als je een zichtverbinding hebt.
12 minuten die van ons.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, maar de accu is meestal eerder op![]()
*sorry voor de offtopic
Als ik echt heel rustig doe, ja, 12 min.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:25 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Lastig sturen die dingen, moet je echt ff op oefenen...
[..]
12 minuten die van ons.![]()
Owja.... Rayan...
Wat doe je nu rachiiiiisscchhhquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:26 schreef maily het volgende:
Net of ik naar tante Es zit te luisteren .... en zometeen "Rachiiiiiiiiiiiiiiiiiiid".......
Nee hoor, is gewoon humor toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat doe je nu rachiiiiisscchhh
Heb je wel een beste drone-piloot nodig. Lijkt me niet de beste oplossing... En waarom? Ze hebben toch al een camera beneden?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:26 schreef Tengano het volgende:
Heb ik ook nog aan gedacht, om met een drone die put in te vliegen. Doen ze ook bij rioolwerkzaamheden. Maar ja wat heb je er aan in dit geval.
Dan zijn er iig genoeg mensen om te helpenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:27 schreef Tengano het volgende:
Wel heel fijn dat de hele pleuriszooi nog niet is ingestort![]()
Ik ken een liedje over prins Rachid...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:26 schreef maily het volgende:
Net of ik naar tante Es zit te luisteren .... en zometeen "Rachiiiiiiiiiiiiiiiiiiid".......
Die riool drones zitten in een ronde metalen bal/kooi. Daar kan verder niks mee gebeuren als hij ergens tegenaan botst.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb je wel een beste drone-piloot nodig. Lijkt me niet de beste oplossing... En waarom? Ze hebben toch al een camera beneden?
Je bent binnen 2 minuten gestikt als je onder de aarde wordt bedolven. En zo snel hebben ze je wss niet uitgegraven. Einde verhaal dan dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:28 schreef maily het volgende:
[..]
Dan zijn er iig genoeg mensen om te helpen
Ah, ja die ken ik wel. Maar ze kunnen wel gewoon een soort endoscoop naar beneden laten (wat ze ook gedaan hebben), dus iets anders is niet nodigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die riool drones zitten in een ronde metalen bal. Daar kan verder niks mee gebeuren als hij ergens tegenaan botst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |